Προς το περιεχόμενο

Από το 2022 ηλεκτρικά Ι.Χ. της Toyota που θα φορτίζονται σε λίγα λεπτά


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Toyota ετοιμάζει ένα νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο με μία νέας γενιάς μπαταρία λιθίου, που συνίσταται μόνο από στερεά υλικά (all solid state battery) και επομένως θα επαναφορτίζεται πολύ πιο γρήγορα, ενώ επίσης θα παρέχει στο όχημα βελτιωμένη αυτονομία.

Αυτό αναφέρει σε χθεσινό άρθρο της η ιαπωνική εφημερίδα Chunichi Shimbun, σύμφωνα με την οποία το μοντέλο θα λανσαρισθεί στην αγορά το 2022.

 

Το όχημα θα βασίζεται επίσης σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, τη στιγμή που η μπαταρία του θα μπορεί να αναπληρώσει μέσα σε λίγα λεπτά την ηλεκτρική ενέργεια που έχει χάσει, όπως σημειώνει η εφημερίδα.

 

Τα σημερινά ηλεκτρικά μοντέλα χρησιμοποιούν μπαταρίες ιόντων λιθίου. Έτσι, ακόμη και με ταχυφορτιστές, χρειάζονται τουλάχιστον 20-30 λεπτά για να επαναφορτισθούν. Επίσης, η ατονομία τους αγγίζει στην καλύτερη περίπτωση τα 300-400 χιλιόμετρα.

 

Ο Kayo Doi, εκπρόσωπος Τύπου της αυτοκινητοβιομηχανίας, σημείωσε πως η εταιρεία δεν θέλει να σχολιάσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τα επόμενα προϊόντα που σχεδιάζει. Πρόσθεσε πάντως πως από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η Toyota θα χρησιμοποιήσει σε εμπορικά μοντέλα μπαταρίες που αποτελούνται αποκλειστικά από στερεά υλικά.

 

Link.png Site: Reuters


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μία στάση συνολικά μέχρι και 8-10 λεπτά για πλήρη φόρτιση είναι "υποφερτή". Το θέμα μας είναι το ΠΟΥ θα γίνονται τέτοιες φορτίσεις γιατί τέτοιες τεχνολογίες απαιτούν και εξειδικευμένες εγκαταστάσεις και εξοπλισμούς. Άντε τρέχα γύρευε σταθμό φόρτισης.

ΥΓ θα ήθελα πολύ να μπορώ να φορτίσω το μελλοντικό μου αυτοκίνητο ακόμη και από την (μ)πρίζα του σπιτιού μου έστω και αν χρειάζεται 4 ώρες για μισή φόρτιση.

Καλή συνέχεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το 2022 ηλεκτρικά Ι.Χ. της Toyota που θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα θα φορτίζονται σε λίγα λεπτά... Τόσα είναι τα "θα" που έχω μετρήσει γενικά όσο αφορά νέες τεχνολογίες μπαταρίας από bluetooth ακουστικά μέχρι αυτοκινήτων....

 

Αρκετά ελπιδοφόρο πάντως το άρθρο και ελπίζω να πραγματοποιήσει αυτό το σχέδιο της η Toyota... άλλωστε αν δε μπουν μπροστά τέτοιες μεγάλες εταιρείες ποιος θα μπει..!!! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μας λένε όμως το εξίσου σημαντικό τι διάρκεια ζωής θα έχουν οι μπαταρίες αυτές πόσο θα κοστίζει η αλλαγή τους και επίσης σχεδόν όλες οι μπαταρίες μετά από ένα διάστημα συνήθως χρόνο η και πιο λίγο πέφτει η απόδοση τους περί τα 20% δηλαδή δεν μπορεί να σου αποδώσει το 100% αλλά το 80% σε αυτές τις μπαταρίες τι θα ισχύει? γιατί το 20% σε χιλιόμετρα στην καλύτερη περίπτωση (που σχεδόν ποτέ δεν ισχύει) θα μπορεί να καλύψει 240-320χλμ (δηλαδή υπολόγιζε μετά το χρόνο στην καλύτερη να θες 1 φόρτιση στα 200χλμ σε κανονική χρήση) γιατί στην τελική το 20-30 λεπτά φόρτιση δεν λέει τίποτα αν δεν δώσει πλήρης ανάλυση και προδιαγραφες!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρευνες έχουν δείξει (συλλέγουν δεδομένα από ιδιοκτήτες tesla) ότι κατά μέσο όρο, μετά από 240.000 χλμ, η μπαταρία έχει 92% απόδοση. (https://goo.gl/TgjbRX)

 

240.000 = 16 χρόνια Χ 15.000 χλμ τον χρόνο.

 

Είναι σημαντικό να τονιστεί, ότι τα παραπάνω δεδομένα αφορούν τεχνολογία 5ετίας.

Στο ενδιάμεσο πέφτουν ΔΙΣ στο θέμα της εξέλιξής τους. Όταν θα φτάσουμε να πάρουμε στην Ελλάδα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικά μετά από 10 χρόνια, μπορεί να κρατάνε 2-3 -ή ποιος ξέρει πόσες- φορές περισσότερο.

 

 

ΥΓ. Κάτι σημαντικό και τις μπαταρίες των κινητών.

Αν τις φορτίζετε μέχρι 80% αντί για 100% κρατάνε περίπου 4-5 φορές περισσότερο.

Η μεγαλύτερη φθορά της μπαταρίας γίνεται από το περίπου 80% και μετά.

Έχετε παρατηρήσει, ότι αν για να φορτίσετε το κινητό από 0-100% θέλει πχ 2 ώρες, μπορεί να φτάσει στο 70-80% μέσα σε μία ώρα και για το υπόλοιπο 20-30% θέλει την ίδια ώρα;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία στάση συνολικά μέχρι και 8-10 λεπτά για πλήρη φόρτιση είναι "υποφερτή". Το θέμα μας είναι το ΠΟΥ θα γίνονται τέτοιες φορτίσεις γιατί τέτοιες τεχνολογίες απαιτούν και εξειδικευμένες εγκαταστάσεις και εξοπλισμούς. Άντε τρέχα γύρευε σταθμό φόρτισης.

ΥΓ θα ήθελα πολύ να μπορώ να φορτίσω το μελλοντικό μου αυτοκίνητο ακόμη και από την (μ)πρίζα του σπιτιού μου έστω και αν χρειάζεται 4 ώρες για μισή φόρτιση.

Καλή συνέχεια.

να φαμε δεν εχουμε, ραπανακια για την ορεξη θελουμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρευνες έχουν δείξει (συλλέγουν δεδομένα από ιδιοκτήτες tesla) ότι κατά μέσο όρο, μετά από 240.000 χλμ, η μπαταρία έχει 92% απόδοση. (https://goo.gl/TgjbRX)

 

Ένας τύπος σε ένα βιντεάκι στο Youtube (με την ονομασία Teslanomics), πλέων ονομάζεται "έρευνες"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μας λένε όμως το εξίσου σημαντικό τι διάρκεια ζωής θα έχουν οι μπαταρίες αυτές πόσο θα κοστίζει η αλλαγή τους και επίσης σχεδόν όλες οι μπαταρίες μετά από ένα διάστημα συνήθως χρόνο η και πιο λίγο πέφτει η απόδοση τους περί τα 20% δηλαδή δεν μπορεί να σου αποδώσει το 100% αλλά το 80% σε αυτές τις μπαταρίες τι θα ισχύει? γιατί το 20% σε χιλιόμετρα στην καλύτερη περίπτωση (που σχεδόν ποτέ δεν ισχύει) θα μπορεί να καλύψει 240-320χλμ (δηλαδή υπολόγιζε μετά το χρόνο στην καλύτερη να θες 1 φόρτιση στα 200χλμ σε κανονική χρήση) γιατί στην τελική το 20-30 λεπτά φόρτιση δεν λέει τίποτα αν δεν δώσει πλήρης ανάλυση και προδιαγραφες!

Στερεα μπαταρια = μεγαλυτερη διαρκεια ζωης, καλυτερη αποδοση, γρηγοροτερη φωρτιση,  αλλα συνηθως και πιο βαρια :P να δουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας τύπος σε ένα βιντεάκι στο Youtube (με την ονομασία Teslanomics), πλέων ονομάζεται "έρευνες"?

 

Δεν φταίω εγώ, αν εσύ δεν διαβάζεις πριν γράψεις.

Στην περιγραφή του βίντεο δίνει το λινκ για τα δεδομένα της έρευνας, το ποστάρω και εδώ αφού βαριέσαι:

 

https://steinbuch.wordpress.com/2015/01/24/tesla-model-s-battery-degradation-data/

 

Και επειδή υποψιάζομαι ευλόγως, ότι και πάλι θα πετάξεις καμιά εξυπνάδα τύπου: ναι αλλά που είναι τα δεδομένα;;;

Στο παραπάνω λινκ που έδωσα έχει σε κάποιο σημείο το url για το excel με τα δεδομένα από 1013 αυτοκίνητα tesla με διασπορά σε όλο το κόσμο. Ιδού:

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg/edit#gid=1719774825

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...