Προς το περιεχόμενο

Θα αγοράσουμε σύντροφο στη Maggie - Let's Play Blade Runner


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Τελευταία ενημέρωση 02 Νοε 2018

Το Blade Runner είναι ένας point and click adventure game τίτλος για το PC που αναπτύχθηκε από τη Westwood Studios και κυκλοφόρησε το 1997. Η ιστορία στο παιχνίδι εξελίσσεται παράλληλα με την υπόθεση της ταινίας (του 1982), αλλά αναφέρεται κατά κύριο λόγο σε διαφορετικά γεγονότα και έχει τους δικούς της διαφορετικούς πρωταγωνιστές.

Tag_BRLP3b.png 

Ο ήρωας που ελέγχουμε είναι o ντετέκτιβ Ray McCoy. Ένας Blade Runner, κυνηγός επικηρυγμένων Ανδροειδών, άπειρος ακόμα, που αναλαμβάνει μια υπόθεση ζωοκτονίας σε μαγαζί πώλησης αληθινών ζώων.

Let's Play Blade Runner - Spinner Intro

Σε ένα κόσμο όπου τα περισσότερα ζώα έχουν αφανιστεί, μετά από ένα καταστροφικό παγκόσμιο πόλεμο, οι άνθρωποι έχουν συνδέσει το κοινωνικό τους κύρος και καταξίωση με την απόκτηση και φροντίδα αληθινών ζώων. Οι τιμές πώλησης των αληθινών ζώων είναι φυσικά στα ύψη, και τα περισσότερα είδη είναι δυσεύρετα στην αγορά αν δεν έχουν εκλείψει τελείως. Υπάρχουν βέβαια επιχειρήσεις που παράγουν, πωλούν και επισκευάζουν τεχνητά / ηλεκτρικά ζώα, απομιμήσεις σε εξαιρετικά προσιτές τιμές, για όσους δεν μπορούν να αγοράσουν ένα αληθινό. Ο κόσμος, ωστόσο, τηρεί στάση περιφρόνησης προς όλα τα τεχνητά ζώα και τους ιδιοκτήτες τους. 

Η ζωοκτονία σε αυτό το πλαίσιο κατατάσσεται στα πλέον βαριά εγκλήματα και τιμωρείται αυστηρά. 

Αν και οι τοποθεσίες στο παιχνίδι είναι γνώριμες, καθώς στην πλειοψηφία τους είναι πιστές ανακατασκευές σε 3d των αντιστοίχων από την ταινία, η υπόθεση είναι μάλλον πιο κοντά στο πνεύμα και τις ιδέες του βιβλίου (Do Androids Dream of Electric Sheep / Το Ηλεκτρικό Πρόβατο του P.K. Dick, 1968) παρά της ταινίας. Αυτό είναι κάτι που θα το σχολιάσουμε και κατά τη διάρκεια του LP.

Βασικοί κανόνες για το LP

  • Όχι spoilers για το παιχνίδι πέρα από το σημείο στο οποίο έχουμε φτάσει. Ιδανικά, ούτε καν μέσα σε spoiler tags.
  • Η συζήτηση για την αρχική ταινία (του 1982) και το βιβλίο είναι ανοιχτή (οπότε θα υπάρξουν spoilers για την ταινία και το βιβλίο!), αρκεί να είναι σχετική με το παιχνίδι και το LP και να μην έρχεται σε σύγκρουση με τον 1ο κανόνα.

Το LP είναι υποτιτλισμένο σε ελληνικά και αγγλικά*  και θα προχωράει σε επεισόδια περιορισμένης διάρκειας. Δεν έχω σταθερό πρόγραμμα για τα νέα επεισόδια, αλλά η τρέχουσα εκτίμηση είναι είτε εβδομαδιαία, είτε ανά δύο εβδομάδες, είτε ανά μήνα.

Θα προσπαθήσω να έχω όσο το δυνατόν μικρότερη παρέμβαση (δικά μου σχόλια) στους υπότιτλους και θέλω να εντάξω και τη συμμετοχή των μελών που θα σχολιάζουν εδώ στο θέμα στην εξέλιξη του playthrough. Φυσικά, αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόση συμμετοχή θα υπάρξει στο thread. 

Κυρίως playthrough (LP Proper):

Έξτρα σκηνές & κομμένο περιεχόμενο:

Πλήρεις Συνεδρίες Voigt-Kampff

Πλήρης Youtube playlist εδώ

*. Οι υπότιτλοι είναι με το σύστημα Closed Captions του YouTube και όχι "γραμμένοι" πάνω στο video. Επίσης, αρκετό από το κείμενο είναι εξ'ακοής, οπότε ίσως υπάρχουν λάθη εκεί. Δεκτά τα σχόλια και για την ελληνική μετάφραση, αν και θα προτιμούσα να μην ξεφύγει η συζήτηση πολύ προς τα "μαργαριτάρια" που χωρίς αμφιβολία θα βρεθούν :)

 

  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1000 λικες. απο τα αγαπημενα μου adventures, ακομη το εχω αυθεντικο με το κουτι του. παντα το αναφερω οταν η συζητηση εινα για την ταινια (και το επερχομενο σηκουελ της)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

To post αυτό θα ενημερώνεται όσο προχωράμε στο παιχνίδι. 
Τελευταία ενημέρωση 04 Νοεμβρίου - Δέκατο μέρος LP Proper και τέταρτο μέρος Outtakes (Work in progress)


Τοποθεσίες

 

Runciters_Zoo_SM.png
Το μαγαζί αληθινών ζώων / ζωολογικός του Runciter

Police_HQSM.png
Το κεντρικό αστυνομικό τμήμα.

Howies.png
Το εστιατόριο του Howie Lee.

Mc_Coy_Apartment_A.png
Το διαμέρισμα του McCoy.

Tyrell_Building_A.png
Το κτήριο Tyrell.

Animoid_Row2_Sm6.png
Η Αγορά Ζωοειδών. Εδώ βρίσκονται το Hawer's Circle με το China Bar, το ενεχυροδανειστήριο Green Pawn του Izo και η τζαμαϊκανή κουζίνα Kingston's Kitchen της Mama Isabella. Επίσης, εδώ κοντά είναι και το μαγαζί όπλων και πυρομαχικών του Bullet Bob, ενώ σχετικά παραδίπλα βρίσκεται και το μαγαζί ζώων του Runciter.

DNARow01.png
Η αγορά DNA (DNA Row). Εδώ βρίσκονται διάφορα εργαστήρια υπεργολάβων που συνεργάζονται με την επιχείρηση Tyrell, όπως το Eyeworks του Hanninbal Chew, και το Dermo Design του Moraji.

Bradbury_Building01.png
Το κτήριο Bradbury. Είναι κοντά στην αγορά DNA και αποτελεί ιδιοκτησία του J.F. Sebastian, υπεργολάβου του Tyrell. Κατοικεί εκεί μόνος του μαζί με τα περίεργα ανδροειδή που φτιάχνει για συντροφιά.

Yukon_Hotel02.png
Το ξενοδοχείο Yukon. Από ό,τι φαίνεται οι Ρέπλικες που κυνηγάει ο McCoy έχουν κρησφύγετο σε ένα από τα δωμάτια του ξενοδοχείου. Στο ίδιο ξενοδοχείο επίσης μένει και ο Leon Kowalski (από την ταινία).

Hysteria_Hall01.png
Το Hysteria Hall. Εδώ υπάρχει ο πάγκος των Mia και Murray που πουλάνε "λείχην"-ντογκς, το ουφάδικο (arcade) όπου συχνάζει η Lucy και μια μάντρα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Η περιοχή των Νάικλαμπς (Nightclub Row). 

Οι υπόνομοι, ο υπόγειος σιδηρόδρομος και γενικότερα το υπόγειο δίκτυο της πόλης.

Χαρακτήρες

 

Mc_Coy_Portrait_SM.pngMc_Coy_Dazzl.pngMc_Coy03_Sm.pngMc_Coy04b_Sm.pngMark_Benninghofen_Sm.png
O Ray McCoy. Είναι ο χαρακτήρας που ελέγχουμε και Blade Runner. Επιστρέφει από την περιπολία του, όταν έρχεται το σήμα που τον καλεί να παρουσιαστεί στο τμήμα. Φαίνεται πως γενικά δεν τον προτιμούν για την ανάθεση υποθέσεων με Ρέπλικες, και του δίνουν συνήθως χαμαλοδουλειές και άσχετες υποθέσεις ή δουλειές ρουτίνας. Voice Actor: Mark Benninghoffen.

Steele_Portrait_SM.pngLisa_Edelstein.png
H Crystal Steele. Συνάδελφος Blade Runner, με αρκετή αυτοπεποίθηση στις ικανότητές της και αέρα δυναμικού χαρακτήρα. Voice Actress: Lisa Edelstein.

Guzza_Potrtait_SM.pngJeff_Garlin_Sm.png
Ο υποδιευθυντής Edison Guzza. Έχει αναλάβει προσωρινά καθήκοντα διευθυντή, καθώς απουσιάζει ο κανονικός αρχηγός, ο Bryant. Voice Actor: Jeff Garlin.

Lucy_Clue.pngPauley_Perrette_Smb.png
Η Lucy Devlin. Είναι η 14χρονη βοηθός στο ζωολογικό μαγαζί. Φαίνεται να τρέφει μια αποστροφή προς τον Runciter. Voice Actress: Pauley Perrette.

Runciter_Portrait_SM.pngWarren_Burton1.png
Ο (Emil) Runciter. Ο ιδιοκτήτης του ζωολογικού μαγαζιού. Η αρχική εντύπωση που δίνει είναι ενός γλοιώδους υποκειμένου. Voice Actor: Warren Burton.

Suspect_Potrtait_SM.pngSuspect1_Clue.pngmark_Rolston_Sm.pngmark_Rolston_Sm2.png
Ο Clovis. Είναι ο τύπος που επιτίθεται στον Runciter και δείχνει να είναι ο αρχηγός των Ρεπλίκων που κυνηγάει ο McCoy και πατρική φιγούρα για τη Lucy. Έχει την τάση να απαγγέλλει ποίηση του William Blake σε ακατάλληλες στιγμές (παρόμοια με τον Roy Batty από την ταινία) και να χρησιμοποιεί ωμή βία προς ανθρώπους και ζώα για να αφήσει κάποιο μήνυμα. Voice Actor: Mark Rolston.

Zuben.pngZuben_Clue.pngGeraldOkamura1.pngGeraldOkamura2.png
O Zuben.  Είναι σεφ στο εστιατόριο του Howie Lee, συνεργός στο έγκλημα του ζωολογικού του Runciter και Ρέπλικα, πρώην στρατιώτης στη Μονάδα Ρεπλίκων που συμμετείχε στη "Μάχη των Διδύμων" στις Αποικίες του Έξω-Κόσμου. Τον έχουμε αποσύρει / είναι νεκρός. Voice Actor: Gerald Okamura.

Gaff_Portrait_SM.pngJaver_Grajeda_Sm2.pngJaver_Grajeda_Sm.png~Olmos_Gaff.png
O Gaff. Blade Runner και χαρακτήρας στην ταινία. Χόμπι του να αφήνει οριγκάμι από όπου περνάει. Πληροφορεί τον McCoy για την εμπλοκή των Ρεπλίκων στη "Σφαγή του Μούνμπας". Επίσης του υπενθυμίζει ότι δεν πρέπει να αποσύρει κατά λάθος κάποιον άνθρωπο. Voice Actor (στο παιχνίδι): Javier Grajeda/ Victor Gardell. Στην ταινία ο ηθοποιός που ενσαρκώνει τον Gaff ήταν βεβαίως ο Edward James Olmos.

Marcus_Portrait_SM.pngmikemcshane3_Sm.pngMichael_Mc_Shane.png
O Marcus Eisenduller. Αρχιμηχανικός της εταιρείας Tyrell στο εργαστήριο Δοκιμών Βαρύτητας, όπου μελετούν τις επιδόσεις των Ανδροειδών σε διάφορα πεδία πλανητικής βαρύτητας. Είναι πλέον νεκρός. Voice Actor: Michael McShane

Rastaf_Portrait3_SM.pngSuspect2_Clue.png
Ο Sadik. Είναι ο τύπος που σκότωσε τον Marcus Eisenduller. Ενδιαφέρεται για πληροφορίες σχετικά με τις Ρέπλικες, ώστε να βοηθήσει τους "δικούς του που είναι άρρωστοι και πεθαίνουν". Φαίνεται να προτιμάει τα εκρηκτικά ως μέθοδο εκτέλεσης. Παρότι βοηθάει τις Ρέπλικες και συνεργάζεται στενά με τον Clovis, o Sadik είναι Άνθρωπος. Voice Actor: Alexander Mervin

O Izo. Έχει το ενεχυροδανειστήριο Green Pawn στο Hawker's Circle της Αγοράς Ζωοειδών, και κάνει λαθρεμπόριο όπλων κυρίως προς Ρέπλικες. Ο Izo είναι Άνθρωπος, και πρώην μέλος της οργάνωσης των Π.Ε.Σ.P. (C,A,R,S.). Μετά από καταδίωξη η Steele τον συλλαμβάνει και πλέον βρίσκεται στο Κρατητήριο του Αστυνομικού Τμήματος. Voice actor: Timothy Dang.

Gordo_Frizz_DNA.pngBruno_Oliver_Actor.png
O Gordo Frizz. Είναι σόουμαν στο μαγαζί του Taffey (aka Taffy) Lewis στην περιοχή των Νάιτκλαμπς. Τον έχουμε συναντήσει στην Chinatown στο εστιατόριο του Howie Lee, και στο γκαράζ αφότου αποσύραμε τον Zuben, καθώς και στον δρόμο της αγοράς DNA. Voice Actor: Bruno Oliver.

Η Dektora. Είναι η ιδιοκτήτρια του μαύρου αυτοκινήτου που συνδέεται με το έγκλημα στο μαγαζί του Runciter και το οποίο βρήκαμε σμπαραλιασμένο έξω από το ξενοδοχείο Yukon. Δουλεύει ως χορεύτρια στο κλαμπ του Early Q. Είναι Ρέπλικα που αποσύρει ο McCoy μετά από ένα θετικό Voigt-Kampff τεστ. Voice Actress: Signy Coleman.

Οι "Δίδυμοι" Luther και Lance. Σιαμαίοι υπεργολάβοι του Tyrell που φαίνεται να έχουν επίσης δοσοληψίες με τον Runciter, παρέχοντάς του τεχνητά ζώα υψηλής ποιότητας ώστε να μοιάζουν με αληθινά -- και για αυτό το λόγο τους απολύει ο Tyrell. Το εργαστήριό τους είναι πάνω από το εργαστήριο του Moraji. Voice Actor (και για τους δύο): Jason Cottle (επίσης είναι ο voice actor για τον φωτογράφο που είδαμε σύντομα στη σκηνή του φόνου του Eisenduller στο κτήριο Tyrell). 

O Early Q. Ο ιδιοκτήτης του νυχτερινού κλαμπ όπου δουλεύει η Dektora. Στο playthrough μας δολοφονείται από κάποια χορεύτρια (πιθανότατα την ίδια τη Dektora) που έβαλε εξαιρετικά δηλητηριώδεις σκορπιούς στο γραφείο του. Voice Actor Stephen Root.

O Hanoi. Εργάζεται στην ασφάλεια του κλαμπ του Early Q (ως "σεκιουριτάς" ). Voice Actor: Bill / Billy Wade.

O Crazylegs Larry Hirsch. Ιδιοκτήτης μάντρας αυτοκινήτων στην περιοχή του Hysteria Hall. Voice Actor: Joe / Joseph D. Kucan.

Ο Baker. Πρώην αστυνομικός απολύθηκε από το Σώμα και εργάζεται μισθοφορικά παρέχοντας ασφάλεια σε Ρέπλικες από Blade Runners. Voice Actor: Mark / Marc Worden

Ο Holloway. Είναι το τσιράκι του Baker και ο τύπος που μας συλλαμβάνει στο καμαρίνι της Dektora. Voice Actor: Jerry Kernion.

Chew_In_Game.pngChew_Hong_Movie.png
O Dr. Hannibal Chew. Είναι υπεργολάβος του Tyrell που ασχολείται με την τεχνολογία για τα μάτια και γενικότερα το οπτικό σύστημα των ανδροειδών. Έχει το εργαστήριο EyeWorks στην Αγορά DNA και είναι χαρακτήρας στην ταινία. Voice actor: James Hong.

O Moraji. Υπεργολάβος του Tyrell που ειδικεύεται στην τεχνολογία δέρματος των ανδροειδών. Είναι νεκρός αφού δεν κατάφερε να δραπετεύσει αρκετά γρήγορα από την έκρηξη βόμβας στο εργαστήριό του (Dermo Design/ Σχεδιασμός Δέρματος). Voice actor: Iqbal Theba.

JFSebastian01_In_Game.pngJf_Sebastian_Actor01.png
O J.F. Sebastian. Ιδιοκτήτης του κτηρίου/ξενοδοχείου Bradbury και υπεργολάβος του Tyrell. Η ειδικότητά του είναι το νευρικό σύστημα των ανδροειδών. Είναι χαρακτήρας στην ταινία. Voice actor: William Sanderson.

O (Bullet) Bob Gorsky. Ιδιοκτήτης του μαγαζιού με όπλα και πυρομαχικά στην περιοχή της Αγοράς Ζωοειδών. Έχει συμμετάσχει και κουβαλάει σημάδια από πολέμους στον Έξω-Κόσμο και δεν συμπαθεί ιδιαίτερα τις Ρέπλικες. Είναι άνθρωπος, παρότι το μετατραυματικό του στρες μπορεί να μπερδέψει το τεστ Voigt-Kampff. Voice actor: Vincent Schiavelli.

O Dino (Klein). Διαχειρίζεται το εργαστήριο ανάλυσης στοιχείων στο Αστυνομικό Τμήμα. Voice actor: Martin Azarow.

Mia και Murray. Έχουν μαζί τον πάγκο με "λείχην"-ντογκς (ένα υποκατάστατο των χοτ-ντογκς με λειχήνες) στην περιοχή που ονομάζεται Hysteria Hall. Voice actors: Gloria Hoffmann & Jerry Lan.

Leon04_SM.pngBrion_James01_SM.png

O Leon (Kowalski). Είναι Ρέπλικα και ο McCoy έχει μια σύντομη συνάντηση μαζί του στο ξενοδοχείο Yukon, χωρίς να τον αναγνωρίσει ή να τον αποσύρει, ωστόσο. Ο Leon είναι χαρακτήρας και στην ταινία, όπου τον σκοτώνει (λίγο αργότερα) η Rachael στην προσπάθειά της να σώσει τον Deckard. Voice actor: Brion James.

Maggie_Prop01_SM.png
Η Maggie. Είναι το σκυλί που έχει ο McCoy στο διαμέρισμά του και το οποίο υπεραγαπάει. Ο McCoy έχει σκοπό να αποταμιεύσει χρήματα από αποσύρσεις Ρεπλίκων, ώστε να της αγοράσει ένα σύντροφο σκύλο.

Rachael_Scr_Grb_Sm.pngRachael02_Sm.pngSean_Youn_Alt.png
Η Rachael (Tyrell). Προσωπική βοηθός του Eldon Tyrell (και ανιψιά του κατά τα outtakes και κατά το βιβλίο), και χαρακτήρας από την ταινία, την οποία συναντά ο McCoy στην αίθουσα συνεδριάσεων στο Κτήριο Tyrell. Model & Voice Actress Sean Young.

Eldon_Portrait_Sm.pngEldon_Tyrell02_Sm.pngJoe_Turkel.png
Ο Eldon Tyrell. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Tyrell που κατασκευάζει ανδροειδή (και τη σειρά Nexus 6). Είναι χαρακτήρας και στην ταινία. Voice Actor Joe Turkel.

Howie_Lee_Portrait_SM.png
O Howie Lee. Έχει εστιατόριο στην Chinatown και ήταν ο εργοδότης του Zuben. Voice Actor: Toru Nagai.

Η μάμα-Isabella. Έχει την Kingston Kitchen στο Hawker's Circle της Αγοράς Ζωοειδών. Κουτιά από το μαγαζί της χρησιμοποιήθηκαν από τον Sadik για να μπει στο κτήριο του Tyrell ως ντελιβεράς. Voice Actress: Rosalyn Sidewater.

O Spencer Grigorian. Αρχηγός του κινήματος των ΠΕΣΡ (Πολίτες Εναντίον της Σκλαβιάς των Ρεπλίκων). Είναι άνθρωπος και βρίσκεται στο Κρατητήριο του Αστυνομικού Τμήματος. Τον συνέλαβε η Steele ως ύποπτο καθώς συμμετείχε σε διαδήλωση κοντά σε εργοστάσιο του Tyrell, κατά τη διάρκεια μιας βομβιστικής επίθεσης.Voice Actor: Terry Jourden.

Deckard_Esper_Sm.png
Ο Rick Deckard. Blade Runner και πρωταγωνιστής στην ταινία. Στο δεύτερο μέρος βλέπουμε ότι πέρασε από τον λαβύρινθο εξάσκησης/σκοποβολής στο αστυνομικό τμήμα. Έχει το χαμηλότερο σκορ από όλους. Στο 5ο μέρος τον βλέπουμε (πλάτη) να ρωτάει σε πάγκο της Αγοράς Ζωοειδών για το λέπι φιδιού που έχει βρει (στην ταινία).

Έχουμε επίσης ακούσει για:

Τον (Harry) Bryant. Είναι ο Διευθυντής του Σώματος των Blade Runners και χαρακτήρας στην ταινία.

Τον (Dave) Holden. Ένας πολύ καλός Blade Runner που έχει τραυματιστεί σοβαρά μετά τον πυροβολισμό του από τον Leon (στην ταινία). Βρίσκεται εκτός μάχης και σε άσχημη κατάσταση στο νοσοκομείο. Είναι επίσης χαρακτήρας από την ταινία.

Τον Κυβερνήτη Kolvig. Έχουμε ακούσει μια σύντομη συνέντευξή του σε ειδησεογραφική εκπομπή όπου μιλάει για τους specials, το Kipple και τα σχέδια καθαρισμού του. Voice Actor: Tony Mitch

Λεξικό

 

Off-World: "Έξω-Κόσμος". Οι αποικίες σε άλλους πλανήτες
Replicants: Ρέπλικες. Ανδροειδή της σειράς Nexus.
Blade Runners: Κυνηγοί επικηρυγμένων Ρεπλίκων (σειρά Nexus).
Nexus 6: Η τελευταία γενιά μοντέλων της σειράς Nexus.
V-K (Voight-Kampff, aka Voigt-Kampff): Τεστ ενσυναίσθησης για την διάκριση ανδροειδούς από άνθρωπο.
Skinjob: Κακέκτυπο. Υποτιμητικός όρος για Ανδροειδή. 
Specials: "Ιδιαίτεροι". Άνθρωποι που υπέστησαν κάποια μετάλλαξη από τη ραδιενέργεια μετά τον Τελευταίο Παγκόσμιο Πόλεμο. Τυπικά είναι χαμηλής νοημοσύνης και θεωρούνται κατώτεροι από τους υπόλοιπους. Ενώ η κυβέρνηση θέλει να προωθήσει τον κόσμο προς τον Έξω-Κόσμο, οι "ιδιαίτεροι" είναι αποκομμένοι από αυτό. Ένα από τα κίνητρα για να μετοικίσει κάποιος στον "Έξω Κόσμο" είναι να "προλάβει" πριν εκφυλιστεί σε ή κατηγοριοποιηθεί ως ιδιαίτερος.
Chin-yen: Τσιν-γεν. Το νόμισμα στον κόσμο του Blade Runner. 
C.A.R.S.: (ΠΕΣΡ) Πολίτες Εναντίον της Σκλαβιάς των Ρεπλίκων. Οργάνωση από ανθρώπους που συμπαθούν τις Ρέπλικες και αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους, για την αντιμετώπισή των ανδροειδών ως κανονικών ανθρώπων.
Kipple: Σκουπιδότοπος. Αναφέρεται στο χώρο έξω από το Λος Άντζελες που έχουν αποτεθεί και καταλήγουν όλα τα μπάζα και σκουπίδια της πόλης, και που έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις μετά τον Τελευταίο Παγκόσμιο Πόλεμο στη Γη.
Moonbus: Μεταφορικό Όχημα Σελήνης, Μούνμπας. Πιο πιθανόν εννοεί κάποιο όχημα για ταξίδι στο διάστημα με αρκετούς επιβάτες.
KIA (ή K.I.A.): Knowledge Integration Assistant / Βοηθός Αφομοίωσης Γνώσης. Είναι η φορητή ηλεκτρονική συσκευή χειρός του McCoy στο παιχνίδι, που οργανώνει όσα στοιχεία συγκεντρώνει για υποθέσεις και υπόπτους. Επίσης δείχνει πόσο υπόλοιπο τσιν-γεν διαθέτει ο McCoy και τι απόθεμα από σφαίρες έχει για το όπλο του.
Sidney's: Κατάλογος που ενημερώνεται περιοδικά με τις τρέχουσες τιμές για την αγορά αληθινών ζώων καθώς και την σπανιότητα ή το καθεστώς έκλειψης του κάθε ζώου.
Spinner: (Σπίνερ) Το ιπτάμενο αυτοκίνητο υπηρεσίας που χρησιμοποιούν οι Blade Runners.
Incept Date: Ημερομηνία Δημιουργίας/ Κατασκευής. Αναφέρεται στην ημερομηνία που φτιάχτηκε και "ενεργοποιήθηκε" μια Ρέπλικα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το αρχικό εισαγωγικό crawl-text προέρχεται ατόφιο από την ταινία. Περιέχει μια σύντομη περίληψη περί Nexus-6 και μονάδων Blade Runner

Η τοποθεσία της ιστορίας είναι το Λος Άντζελες, και ο χρόνος, Νοέμβριος του 2019 (!). Το βιβλίο, από την άλλη, τοποθετεί τα γεγονότα του στις αρχές τις δεκαετίας του 1990. 

Ο όρος "Blade Runner" επινοήθηκε για τους σκοπούς της ταινίας. Στο βιβλίο αναφέρονται απλά ως "bounty hunters" (κυνηγοί επικηρυγμένων). Κάτι που τονίζεται αρκετά στο βιβλίο είναι ότι οι Blade Runners δουλεύουν κυρίως για την πάρτη τους και δεν είναι πολύ οπαδοί της συνεργασίας με άλλους "συναδέλφους" τους, προφανώς γιατί η αμοιβή από την απόσυρση ενός ανδροειδούς είναι σημαντική και δεν προβλέπεται να την μοιράζονται. Την καρπώνεται μόνο αυτός που εκτέλεσε την "απόσυρση".

Μεταξύ των Holden (που πλέον είναι εκτός "μάχης", μετά τον πυροβολισμό του από Nexus-6 στην αρχή της ταινίας και στο βιβλίο), Gaff και Steele (και Deckard), ο McCoy έχει αρκετό ανταγωνισμό για την "απόσυρση" Ρεπλίκων.

Η εισαγωγή του παιχνιδιού εκτυλίσσεται σε δύο τοποθεσίες, το μαγαζί αληθινών ζώων του Runciter και το κεντρικό αστυνομικό τμήμα, και κάνει ένα πέρασμα από αρκετούς εκ των βασικών χαρακτήρων του παιχνιδιού. 

Όπως μαθαίνουμε προς το τέλος της εισαγωγής, οι δράστες για το έγκλημα στου Runciter φαίνεται να είναι δύο. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να συλλέξουμε όσα στοιχεία μπορούμε για να βρεθούμε στα ίχνη τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλά μαγεία το game 

ευχαριστούμε

ο τυπάς στο μαγαζί μου θύμισε max payne 

θυμόμουνα και γω ότι το είχα αγορασει 

ο zippo είναι από εκείνη την εποχή :P
WDI6DiS.jpg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σε μένα ενδεχομένως να έχει απομείνει μόνο η παραπάνω case με τα αυθεντικά CD, και από αυτά γίνεται το playthrough.

Η έκδοση που είχα αγοράσει ήταν από μαγαζί της Θεσαλλονίκης, και για κάποιο λόγο έγραφε "For SE Asia Only". :P

Κουτί και manual αγνοείται η τύχη τους. Πιθανόν να βρίσκονται κάπου χωμένα βαθιά σε σαβούρα (kipple :D ) που "τακτοποιήθηκε" από τους γονείς σε κάποια αποθήκη/ πατάρι. Ίσως, μελλοντικά, και εφόσον επιστρέψω με κάποια αφορμή στο πατρικό, να ψάξω να τα βρω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Η έκδοση που είχα αγοράσει ήταν από μαγαζί της Θεσαλλονίκης, και για κάποιο λόγο έγραφε "For SE Asia Only".

 

και μένα το ίδιο 

άλλα κουτιά δεν νομίζω να είχε ή manual αλλά δεν είμαι και σίγουρος

 

 M5fSZPv.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μια και η εισαγωγή δεν έχει καθόλου gameplay, είπα να έχουμε ακόμα ένα update πριν το Σ/Κ.

Σε αυτό το επεισόδιο μιλάμε με τον Runciter και παίρνουμε κάποιες μαρτυρίες από τον κόσμο που έχει συγκεντρωθεί έξω. Μαθαίνουμε πρόσθετα στοιχεία για τους δύο δράστες.

Επίσης, κοιτάμε από κοντά το γραφείο της Lucy. Ήδη έχουμε βρει ένα πιθανό μέρος για να ελέγξουμε αργότερα: το εστιατόριο του Howie Lee στην Chinatown.

Κατόπιν, επιστρέφουμε, στο αστυνομικό τμήμα και ρίχνουμε μια ματιά στο μηχάνημα ESPER που μπορεί να κάνει θαύματα που μπορεί να βρει στοιχεία σε φωτογραφικό υλικό μεγεθύνοντας μια εικόνα και τροποποιώντας τη γωνία θέασης σε σημεία ενδιαφέροντος.

Προαιρετική Συμμετοχή από το Νήμα
(Αφορά κυρίως μέλη που δεν έχουν παίξει το παιχνίδι, αν υπάρχουν και παρακολουθούν το νήμα)
Από το υλικό που κατέγραψε η κάμερα του Runciter έχουμε βρει δύο αξιοποιήσιμες φωτογραφίες για το ESPER.

Εικόνα 1η από το μαγαζί του Runciter

 

RC02_FALPFin3.png

Εικόνα 2η, διαφορετικής οπτική γωνίας από το μαγαζί του Runciter

 

RC02_RALPFin3.png

Χρησιμοποιώντας για διευκόλυνση ως οδηγούς τα γράμματα και τους αριθμούς αριστερά και πάνω από την εικόνα, σε ποιά σημεία να εστιάσουμε για στοιχεία;
Πχ. Στην δεύτερη εικόνα στο κλουβί, στο Γ1.

Η επόμενη εγγραφή για το LP θα γίνει κατά την Κυριακή απόγευμα/βράδυ, το πιθανότερο, οπότε οι μέχρι τότε προτάσεις θα ληφθούν σίγουρα υπόψιν. 

Edit: Η εγγραφή του νέου επεισοδίου έχει γίνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators

Σε αυτό το επεισόδιο αρχικά βρίσκουμε στοιχεία για την υπόθεσή μας με τη βοήθεια του ESPER στις φωτογραφίες από το μαγαζί του Runciter. Στην πρώτη φωτό υπάρχουν κυρίως στοιχεία σχετικά με τη Lucy και το εστιατόριο του Howie Lee. Στη δεύτερη εντοπίζουμε νέα στοιχεία για τους δυο δράστες του εγκλήματος.

Επίσης, δοκιμάζουμε τις επιδόσεις μας στο λαβύρινθο εξάσκησης. Αυτό το κομμάτι μπορεί να είναι ίσως λίγο βαρετό για κάποιους - είναι από ~4:40 έως ~ 17:10. Η εξάσκηση είναι περισσότερο ένα mini-game όπου μπορεί ο παίκτης να δοκιμάσει τα mechanics του παιχνιδιού για τη χρήση του όπλου. Δεν είμαι σίγουρος ποιο είναι το υψηλότερο score που μπορούμε να πετύχουμε ή αν αυτό το μέγιστο διαφέρει σε διαδοχικές δοκιμές του λαβύρινθου, καθώς οι στόχοι εμφανίζονται με τυχαίο τρόπο. Αρχικά υπέθετα ότι είναι το 90, αλλά έχω διαβάσει αναφορές από άτομα που λένε πως είχαν καλύτερο σκορ.

Όσο για το πως λειτουργεί η βαθμολογία της επίδοσης μας... Νομίζω ότι κερδίζουμε 1 πόντο αν χτυπήσουμε επιβεβαιωμένο εχθρικό στόχο (να βλέπουμε το όπλο του), και χάνουμε πόντους αν δεχτούμε βολή, αν χτυπήσουμε κάποιον αθώο, αν χάσουμε έναν εχθρικό στόχο, και ίσως αν χτυπήσουμε μη-επιβεβαιωμένο στόχο (ακόμα και εχθρικό). Σε ενδιαφέρουσα σχετική λεπτομέρεια, η Steele θα προσπαθήσει να ξεπεράσει το σκορ μας (αν και το δικό μας πλέον είναι αρκετά υψηλό).

Στη συνέχεια μιλάμε με τον Dino (Klein) στο εργαστήριο ανάλυσης στοιχείων, και κατόπιν συγχρονίζουμε τα δεδομένα που έχουμε με την κεντρική βάση.

Ο συγχρονισμός φέρνει στο KIA μας ηχογραφήσεις της Steele από την υπόθεσή της, που αφορά σε μια έκρηξη σε εργοστάσιο παραγωγής Ρεπλίκων του Tyrell. Η Steele έχει ανακρίνει έναν ύποπτο, τον Spencer Grigorian, αρχηγό της οργάνωσης CARS (στα ελληνικά: ΠΕΣΡ - Πολίτες Εναντίον της Σκλαβιάς των Ρεπλίκων). Έχει ήδη αποφανθεί ότι ο τύπος δεν είναι Ρέπλικα, αφού τον πέρασε από το μηχάνημα (η αναφορά εδώ είναι στο Voight-Kampff μηχάνημα εξακρίβωσης αν το υποκείμενο υπό εξέταση είναι άνθρωπος ή Ρέπλικα). Μπορούμε να βρούμε τον Spencer στο κρατητήριο του τμήματος και να του κάνουμε κάποιες πρόσθετες ερωτήσεις.

Αυτό το κομμάτι είναι προαιρετικό, μια και για την ώρα ο McCoy δεν έχει σοβαρό λόγο να ανακατεύεται στην υπόθεση της Steele. Επίσης, εδώ υπάρχει μια ασυνέχεια που έχει ξεφύγει στους developers -- όταν ο McCoy ρωτάει για τον "Ασιάτη με τα γυαλιά ηλίου", αυτό είναι μια λεπτομέρεια που δεν γνωρίζει ο McCoy ακόμα.

Ωστόσο, η ανάκριση αυτή είναι ενδιαφέρουσα από την άποψη της γνωριμίας μας με το κίνημα των CARS. Η οργάνωση αυτή είναι εύρημα του παιχνιδιού και δείχνει ότι υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν με συμπάθεια τις Ρέπλικες και τις αναγνωρίζουν ως ζωντανούς οργανισμούς που θα έπρεπε να έχουν ίσα δικαιώματα με τους ανθρώπους. Βέβαια, ήδη από τον Spencer μαθαίνουμε ότι ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν και κάποια ακραία στοιχεία που θέλουν να χρησιμοποιήσουν βία ως μέσο διαμαρτυρίας ή προστασίας Ρεπλίκων.

Μετά από αυτό, επισκεπτόμαστε την Chinatown και το εστιατόριο του Howie Lee στο οποίο μας οδήγησαν τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει. Εκεί βρίσκουμε τον Zuben, τον νέο σεφ του εστιατορίου, που ταιριάζει στις περιγραφές και τις ενδείξεις που είχαμε μέχρι τώρα για τον δεύτερο ύποπτο του εγκλήματος στου Runciter.

Προαιρετική συμμετοχή από το Νήμα
(Αφορά όλους όσους θέλουν να συμμετέχουν στη διαμόρφωση του LP)
Ο Zuben είναι (με μεγάλη πιθανότητα) Ρέπλικα και υπεύθυνος για τουλάχιστον ένα έγκλημα (τη ζωοκτονία των ζώων του Runciter). Μετά τα γεγονότα στο φινάλε του επεισοδίου, έχουμε δύο βασικές επιλογές:

  • Να τον "αποσύρουμε" ή
  • Να τον αφήσουμε να φύγει.

Ποιες είναι οι προτάσεις σας;

Η επόμενη εγγραφή για το LP θα γίνει κατά την Κυριακή απόγευμα/βράδυ, το πιθανότερο, οπότε οι μέχρι τότε προτάσεις θα ληφθούν σίγουρα υπόψιν.

Edit: Η εγγραφή για το επόμενο επεισόδιο έχει ολοκληρωθεί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators

Η απόφαση ήταν λοιπόν να αποσύρουμε τον Zuben -- προσωπικά, συμφωνώ με αυτό. Αν και μας δίνεται η επιλογή, ο McCoy ως Blade Runner δεν έχει λόγο να αφήσει μια Ρέπλικα να ζήσει (...).

Μετά την *αχεμ* επιτυχημένη απόσυρση, επιστρέφουμε στο αστυνομικό τμήμα για αναφορά στον Guzza και στη συνέχεια καταλήγουμε στο διαμέρισμα του McCoy, όπου γνωρίζουμε τη Maggie.

Ο McCoy ζει μόνος του. H Maggie συγκεντρώνει όλη την αγάπη του και το τρέχον σχέδιο είναι να της αγοράσει ένα σύντροφο με τα χρήματα από όλες τις αποσύρσεις που θα κάνει στην υπόθεση που ανέλαβε.

Ακόμα και στο βιβλίο η απόκτηση και η φροντίδα αληθινών ζώων για τους περισσότερους δεν είναι απλά μια τυπική υποχρέωση που έχουν για να μην ξεπέσουν στα μάτια των άλλων. Οι ιδιοκτήτες δένονται συναισθηματικά με τα ζώα τους και πολλοί συνδέουν την ευτυχία τους με αυτά.

Οι Blade Runners (σύμφωνα με το βιβλίο) έχουν ένα πενιχρό βασικό μισθό που δεν αφήνει περιθώρια για πολυτέλειες. Οι "αποσύρσεις" των Ρεπλίκων πληρώνονται σαν μπόνους με σημαντικά ποσά, ώστε ο Blade Runner να έχει καλό κίνητρο να κάνει σωστά με ζήλο τη δουλειά του. Και πάλι πρακτικά ο McCoy θα χρειαστεί να αποσύρει αρκετά ανδροειδή (της τάξης των τριών ή παραπάνω) αν θέλει να αγοράσει ένα νέο αληθινό ζώο.

Στο δεύτερο μέρος του επεισοδίου ξεκινούμε στη 2η Πράξη (από συνολικά 5) του παιχνιδιού. Έχει ξημερώσει νέα "μέρα" (δεν θα δούμε ποτέ ήλιο, η Γη είναι βυθισμένη συνέχεια στο σκοτάδι) και μαθαίνουμε για ένα νέο έγκλημα στο Κτήριο Tyrell της εταιρείας που κατασκευάζει τη σειρά Ανδροειδών Nexus (Ρέπλικες).

Προαιρετική Συμμετοχή από το Νήμα
(Αφορά κυρίως μέλη που δεν έχουν παίξει το παιχνίδι, αν υπάρχουν και παρακολουθούν το νήμα)
Από το υλικό που κατέγραψε η κάμερα Ασφάλειας του Tyrell έχουμε βρει μια αξιοποιήσιμη φωτογραφία από το ESPER.

Εικόνα από το Εργαστήριο Δοκιμών Βαρύτητας του Tyrell

 

TB060000_LPFin3.png

Χρησιμοποιώντας ως οδηγούς τα γράμματα και τους αριθμούς αριστερά και πάνω από την εικόνα, σε ποιά σημεία να εστιάσουμε για στοιχεία; 
Πχ. Στο πόδι του Eisenduller, στο Β4.

Η επόμενη εγγραφή για το LP θα γίνει κατά την Κυριακή απόγευμα/βράδυ, το πιθανότερο, οπότε οι μέχρι τότε προτάσεις θα ληφθούν σίγουρα υπόψιν.
Edit: Η εγγραφή για το επόμενο επεισόδιο έχει ολοκληρωθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Νομίζω ταιριάζει να μπει εδώ. Τo Eurogamer, με αφορμή την προβολή του sequel στους κινηματογράφους, δημοσίευσε χθες ένα άρθρο για το παιχνίδι Blade Runner.

Westwood's Blade Runner is an all-time classic in danger of being forgotten

Το άρθρο είναι ουσιαστικά μια σύνοψη από πληροφορίες που είναι ήδη γνωστές για το παιχνίδι, και είχα σκοπό να σχολιάσω κι εγώ κατά την πορεία του LP. Έχει επίσης μικρά spoilers σε σχέση με το σημείο όπου βρισκόμαστε στο Let's Play. 

Είναι πάντως κρίμα που έχασαν σχεδόν όλο το υλικό από την ανάπτυξη του παιχνιδιού (το άρθρο αναφέρει για Terabyte δεδομένων) και συνεπώς είναι απίθανο να δούμε remaster ή ακόμα και απλή επίσημη επανακυκλοφορία του παιχνιδιού σε ψηφιακή διανομή. 

Ακόμα και όταν είχε κυκλοφορήσει το παιχνίδι, ενώ το animation με τα voxels ήταν αρκετά εντυπωσιακό, το pixelization των χαρακτήρων in-game άφηνε λίγο πικρή γεύση -- νομίζω ότι αυτό οφείλεται στη βιαστική συμπίεση που χρησιμοποίησαν προκειμένου να κυκλοφορήσουν το παιχνίδι χωρίς άλλες καθυστερήσεις. Πλέον, και τα υπόλοιπα assets, τα περιβάλλοντα, τα sound και visual fx θα μπορούσαν να βελτιωθούν αρκετά από ένα σύγχρονο πέρασμα. Πού ίσως έπιανε και τα λίγα (κατά τη γνώμη μου) bugs που εισάγουν ασυνέπειες στην ιστορία του παιχνιδιού. (....)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυτό το update είναι το πρώτο από μια σειρά special επεισοδίων που θα έχουμε κατά τη διάρκεια του LP. Σκοπός είναι βασικά να δούμε όσο γίνεται περισσότερο από το υλικό που υπάρχει στο παιχνίδι, και το οποίο είναι αδύνατο να το δει κανείς με ένα μόνο playthrough.

Και η αιτία για το παραπάνω είναι ο περίτεχνος σχεδιασμός του παιχνιδιού. Η βασική ιδέα εδώ από τους δημιουργούς ήταν κάθε playthrough του παιχνιδιού να είναι (δυνητικά) διαφορετικό από τα προηγούμενα, αυξάνοντας το replayablity value. Και σε αυτή τη λογική έχουν παρθεί οι παρακάτω σχεδιαστικές αποφάσεις:

  • Δομή CYOA (Choose Your Own Adventure - Διάλεξε τη δική σου ιστορία). Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού υπάρχουν σημεία όπου ο McCoy θα χρειαστεί να πάρει αποφάσεις που θα καθορίσουν την εξέλιξη και το φινάλε της ιστορίας. Ήδη έχουμε πάρει μια τέτοια απόφαση αποσύροντας τον Zuben.
  • NPCs με "κανονικές" ρουτίνες και δική τους ατζέντα. Στη θεωρία τουλάχιστον, οι NPCs (πχ Steele, Guzza, Gaff κλπ) έχουν ένα δικό τους πρόγραμμα, και δικούς τους στόχους τους οποίους προσπαθούν να εξυπηρετήσουν (ενίοτε με διαφορετικό τρόπο) παράλληλα με τις ενέργειες του McCoy.
  • Τυχαιότητα στο ποιός είναι Ρέπλικα και ποιός άνθρωπος. Αυτό θα το αναλύσουμε και αργότερα περισσότερο, αλλά η ιδέα είναι ότι και ξεκινώντας το παιχνίδι και κατά τη διάρκειά του λαμβάνονται κάποιες αποφάσεις (από το παιχνίδι) για το αν κάποιοι χαρακτήρες είναι Ρέπλικες ή άνθρωποι. Και αυτή η αλλαγή που μπορεί να συμβεί σε ένα χαρακτήρα ανά playthrough έχει αντίκτυπο και στη συμπεριφορά του, ενώ προφανώς και ο McCoy, που πρέπει να αποσύρει μια Ρέπλικα αλλά του απαγορεύεται να αποσύρει έναν άνθρωπο, πρέπει να φερθεί διαφορετικά.
  • Προαιρετικά γεγονότα. Κάποιες σκηνές, διάλογοι, ή/και ενέργειες του McCoy μπορούν να παρακαμφθούν εντελώς. Κάποιες φορές υπάρχουν μόνο ως αστείο, άλλες φορές προσφέρουν πρόσθετες πληροφορίες για τους χαρακτήρες και άλλες είναι αναφορές στην ταινία.
  • Οι διαθέσεις του McCoy. Θέτοντας μια διάθεση για τον McCoy (από το μενού ρυθμίσεων), αυτός θα κάνει συγκεκριμένες ανάλογες επιλογές σε διαλόγους και επίσης θα διαλέξει διαφορετικά τους ύποπτους που θέλει να υποβάλει στο τεστ V-K. Ακόμα όμως και στη ρύθμιση "User Choise / Επιλογή Χρήστη" όπου παρουσιάζονται στον παίκτη όλες οι διαθέσιμες επιλογές του McCoy σε ένα διάλογο, πολλές φορές το παιχνίδι έχει περιορισμό στο πόσες ερωτήσεις μπορεί να κάνει ο McCoy - αποκλείοντας τον παίκτη από το να ρωτήσει "τα πάντα" σε ένα playthrough. 
  • Τυχαία γεγονότα. Αυτό είναι περισσότερο συνέπεια της ελευθερίας στις δραστηριότητες των NPCs. Κάποιες σκηνές δεν συμβαίνουν πάντα, και συνήθως εξαρτώνται από το αν θα πετύχουμε ένα NPC να κόβει βόλτες σε κάποιο μέρος που επισκέπτεται ο McCoy.
  • Πλεονασμός (Redundancy). Ενώ δεν υπάρχουν ακριβώς "γρίφοι" με την κλασσική σημασία στο παιχνίδι, ο McCoy χρειάζεται να συγκεντρώσει στοιχεία για να προχωρήσει σε μια υπόθεση. Και πάλι, υπάρχει γενικότερα πρόβλεψη ώστε να μην χρειάζεται να βρει όλα τα στοιχεία, και οι διάλογοι προσαρμόζονται σε αυτό. Επίσης, κάποια στοιχεία μπορεί να τα βρει περισσότερες από μια φορές (πχ μέσω ESPER και με αυτοψία στη σκηνή του εγκλήματος), οπότε είναι πιο δύσκολο να μην σκοντάψει πάνω τους ο παίκτης.
  • Πολλαπλά φινάλε. Το παιχνίδι (στη θεωρία) έχει 13 πιθανά φινάλε. Αρκετά από αυτά είναι ελαφρές παραλλαγές κάποιων βασικών καταλήξεων της ιστορίας. Θα προσπαθήσω να δείξω τα περισσότερα... Δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν θα δούμε και τα 13. (Περισσότερο γιατί βρίσκω αντικρουόμενες αναφορές ότι μπορεί να είναι 12 τα φινάλε, και ακόμα δεν έχω μπει στη διαδικασία να τα μετρήσω :P )

Στο update επίσης έχουμε την εισαγωγή στο τεστ V-K. Αυτό θα το ξανα-χρησιμοποιήσουμε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οπότε θα το αναλύσουμε περισσότερο τότε, καθώς ήδη το κείμενο στο update είναι αρκετά εκτενές. Για την ώρα αρκεί να ξέρουμε ότι τυπικά, και πέρα από τα σχετικά περί "μαγείας" που λένε οι Steele και ο Gaff (αναφερόμενοι στο ένστικτο του Blade Runner), ο McCoy οφείλει να υποβάλει έναν ύποπτο στο V-K τεστ πριν αποφανθεί ότι είναι Ρέπλικα (ή να τον απαλλάξει ως άνθρωπο). Προφανώς, τα πράγματα δεν εξελίσσονται πάντα ομαλά, γιατί οι Ρέπλικες δεν είναι ανόητες. Αλλά αυτό είναι το πρωτόκολλο των Blade Runners και ο πιο βέβαιος τρόπος εξακρίβωσης της φύσης ενός υπόπτου.

Τέλος, καθώς το update καλύπτει τα μέρη 1 έως 4 του LP, θεώρησα καλό να έχουμε και μια αναφορά στα αποσπάσματα από τα ποιήματα που έχουμε ακούσει να απαγγέλλει ο άλλος βασικός ύποπτος που έχουμε για το έγκλημα στου Runciter.

Το πρώτο είναι από το The Tyger του William Blake. Το πλήρες ποίημα στα Αγγλικά είναι το παρακάτω:

 

The Tyger By William Blake

Tyger Tyger, burning bright,
In the forests of the night;
What immortal hand or eye,
Could frame thy fearful symmetry?

In what distant deeps or skies.
Burnt the fire of thine eyes?
On what wings dare he aspire?
What the hand, dare seize the fire?

And what shoulder, and what art,
Could twist the sinews of thy heart?
And when thy heart began to beat,
What dread hand? and what dread feet?

What the hammer? what the chain,
In what furnace was thy brain?
What the anvil? what dread grasp,
Dare its deadly terrors clasp!

When the stars threw down their spears
And water'd heaven with their tears:
Did he smile his work to see?
Did he who made the Lamb make thee?

Tyger Tyger burning bright,
In the forests of the night:
What immortal hand or eye,
Dare frame thy fearful symmetry?

https://www.poetryfoundation.org/poems/43687/the-tyger

Το δεύτερο (από το μήνυμα στον τηλεφωνητή) είναι από το A poison tree πάλι του William Blake.
Το πλήρες ποίημα στα Αγγλικά είναι ως εξής:

 

A Poison Tree By William Blake

I was angry with my friend;
I told my wrath, my wrath did end.
I was angry with my foe:
I told it not, my wrath did grow.

And I waterd it in fears,
Night and morning with my tears:
And I sunned it with smiles,
And with soft deceitful wiles.

And it grew both day and night.
Till it bore an apple bright.
And my foe beheld it shine,
And he knew that it was mine.

And into my garden stole,
When the night had veild the pole;
In the morning glad I see;
My foe outstretched beneath the tree.

https://www.poetryfoundation.org/poems/45952/a-poison-tree

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...