Προς το περιεχόμενο

nikospir

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    59
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με nikospir

  • Ημερομηνία γέννησης 09/11/1972

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    ΠΑΘΕ

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.229 προβολές προφίλ

nikospir's Achievements

  1. Καλημέρα σε όλους. Στην ουσία του θέματος (γιατί από την θεωρητική ανάλυση, ποτέ και κανείς δεν είδε προκοπή). Πήγα χτες στο istorm Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη (το οποίο και υποδεικνύει η APPLE στη σελίδα της) και ρώτησα. Γνώριζαν το θέμα αλλά: 1) Η πωλήτρια με ενημέρωσε ότι χρειάζεται 2-3 μέρες γιατί θα πρέπει να το στείλουν στο Σερβις στο κεντρικό τους στην Τσιμισκή. 2) Χρειάζονται εκτός από την συσκευή ΚΑΙ απόδειξη ή τιμολόγιο. Όταν της είπα ότι δεν το λέει αυτό στη σελίδα τους, "υποχώρησε" λέγοντας ότι και μόνο με το ΙΜΕΙ θα γινόταν... 3) για μεμονωμένους φορτιστές (που πιθανόν να αγόρασες σαν 2ο για το γραφείο, σπίτι, εξοχικό) θέλουν ΚΑΙ απόδειξη ή τιμολόγιο. Λίγο "κακή" διαδικασία για μια τόσο υπέυθυνη κίνηση της Apple προς τους καταναλωτές.
  2. Τα περισσότερα από τα προηγούμενα σχετικά με ποιότητα και υπηρεσίες σε σχέση με τις τιμές, είναι σωστά και συμφωνώ. Το θέμα είναι ότι μερικά πράγματα είναι και παράλογα! Πριν ένα μήνα άλλαξα πακέτο, έβαλα και το Σινεμα1 επειδή είχα μόνο το σταρτ-πακ, έβαλαν κ το πιάτο πριν μια βδομάδα αλλα... δεν δουλεύει και πρέπει να πάω τον αποκωδικοποιητή για αναβάθμιση! Αφού κάνεις αλλαγή και ξέρεις ότι δεν θα λειτουργεί ο παλιός αποκωδικοποιητής, γιατί δεν τον δίνεις κατευθείαν στον συνδρομητή?
  3. Εγώ πάλι έχω κάποιες επιφυλάξεις για την διάρκεια της υπόθεσης, αλλά θα δούμε...
  4. nikospir

    Smartphone κλωνοι

    Δες αυτό και θα καταλάβεις. Γενικώς όμως συμφωνώ με τον προηγούμενο χρήστη gsisr
  • Δημιουργία νέου...