Καλησπέρα,
και σε μένα συνέβη αυτό μαζί με αύξηση και του υπάρχοντος παγίου του προγράμματος. Για την αύξηση στο πάγιο είχαν βγάλει ανακοίνωση το Σεπτέμβριο στο site και σου δίνανε περιθώριο 1 μήνα αν θες να ακυρώσεις την σύμβαση. Βεβαία οι αυξήσεις ήταν μετα απο 2 μήνες οπότε εγω το πρόσεξα τώρα με το λογαριασμό. Πολύ ύπουλη η τακτική τους. Μάλιστα, έγινα συνδρομητής στην εταιρεία το Σεπτέμβριο αλλά δεν μου εγίνε καμια ενημέρωση για τις επικείμενες αυξήσεις.
Για τις λοιπές χρεώσεις δεν ξέρω αν έχει βγει ανακοίνωση και τι μπορούμε να κάνουμε. Μιλήσα με μια υπάλληλο και κατήργησα τις εν λόγω "υπηρεσίες" αλλα δεν ξέρω τι γίνεται με τον ήδη υπάρχον λογαριασμό.