Προς το περιεχόμενο

Barbattilas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    296
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Barbattilas

  • Ημερομηνία γέννησης 26/06/1984

ΑΛΛΑ

  • Βιογραφικό
    Foititis
  • Τοποθεσία
    Thessaloniki

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.708 προβολές προφίλ

Barbattilas's Achievements

  1. Barbattilas

    Πρώτο Αρμόνιο

    Σε ευχαριστώ. Λόγω οικονομικής δυσχέρειας αυτό τον καιρό σκεφτόμουν το ημίμετρο των 37, 44, πλήκτρων που είναι και χαμηλότερου "ρίσκου" και μπορούν ευκολότερα να μεταπωληθούν αν χρειαστεί. Όντως για καλύτερο αρμόνιο, θα πήγαινα σε δυναμικά πλήκτρα και ποιοτικό ήχο όπως το Yamaha PSR-E373 με 61 Δυναμικά Πλήκτρα που σε κάποια review λένε ότι έχει ήχους ειδικά κλασσικής μουσικής από Υamaha του χιλιάρικου. Μετά τα πιο παιχνιδιάρικα Kurzweil KP110 ή Casio Ct S400. Στην τιμή που πιάνει πλέον το PSR-E283 (έχει εξαντληθεί η έκδοση χωρίς bundle στο skroutz) πιάνει τα λίγο κάτω από τα 200€ που υπάρχει και το v4m Casio CT S300 με δυναμικά πλήκτρα αλλά νομίζω η Casio παραέχει λίγα κουμπιά και λαβυρινθώδες μενού που στηρίζεται στην οθόνη απ όσο είδα σε reviews και το Kurzweill KP100. Από τις δυνατότητες των καλύτερων αρμόνιων δεν ξέρω ποιες θα αξιοποιήσει ο μικρός. Νομίζω η συνδεσιμότητα με υπολογιστή/ηχογράφησης είναι μεγάλης σημασίας. Επίσης πλέον βγαίνουν κι εφαρμογές κινητών και για τα αρμόνια. Τουλάχιστον έχει το PSR 373. Αναποφάσιστος. 😕 Εντέλει το PSR-E283 είναι αρκετά φρέσκο μοντέλο, μόλις 2 μηνών στο ιστορικό τιμών και με ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Το είχα μπερδέψει με το Ε273 που αντικαθιστά.
  2. Barbattilas

    Πρώτο Αρμόνιο

    Είμαι σε αναζήτηση αρμόνιου για μικρό παιδί, 5ης Δημοτικού χωρίς εμπειρία. Του αρέσει η μουσική, βλέπει βίντεο από youtubers που παίζουν μουσική με "μηχανικό" κι αλγοριθμικό τρόπο, δηλαδή χωρίς γνώση στις νότες με αλληλουχίες 1,2,3,4,5 πλήκτρων και τα αναπαράγει στο κινητό. Έτσι έχει καταφέρει να παίξει αρκετά γνωστά κομματια. Δεν ξέρω αν είναι χόμπι της στιγμής ή εντέλει θα πάει σε μουσικό ή σε ωδείο, οπότε θέλω να ξεκινήσει με κάτι αξιοπρεπές που να μην είναι παιχνίδι αλλά ούτε απαραίτητα ακριβό όργανο ουσικής που θα πάει χαμένο αν το βαρεθεί γρήγορα ως χόμπι. Σίγουρα ως τον Σεπτέμβρη θα πειραματίζετε μόνος του και με τον φίλο του. Αυτά που έχω ξεχωρήσει είναι στα entry levels Casio SA-77 44 πλήκτρων τυπικής αφής απο 64 €, Yamaha PSS-A50 με 37 Πλήκτρα Τυπικής Αφής αλλά με ευαισθησία (slim keys) από 84€ και Medeli MK49 Mini με 49 δυναμικά πλήκτρα (μικρά πλήκτρα αφής MTK) από 94€. Από τα ανωτέρω κλείνω περισσότερο στο Yamaha λόγω πολύ καλής ποιότητας και ονόματος που έχει στον ήχο καθώς και καλών σχολίων. Το Medeli MK49 είναι φρέσκο μοντέλο με επιπλέον πλήκτρα, πολυφωνία, χαρακτηριστικά και ευκολίες σύνδεσης (μεταξύ άλλων usb c) κι εγγραφής. Ύστερα έχουμε τα μεγαλύτερα, 61 πλήκτρων Casio Casiotone CT-S100 από 101€ και το Yamaha PSR-F52 από 115€. Έχουν μεν 61 πλήκτρα, επιπλέον χαρακτηριστικά αλλα είναι και ογκοδέστερα, ακριβότερα. Τα αρμόνια με 61 δυναμικά πλήκτρα προφανώς έχουν καλύτερη ακουστική αλλά πλησιάζουν και ξεπερνούν τα 200€ και θα είναι επιλογή αν τελικά επιμείνει στο χόμπι. Ο μικρός έχει την τάση να θέλει να παίζει να μοιράζετε όπως η γενιά του άλλωστε. Οπότε η συνδεσιμότητα με υπολογιστή, ακουστικά, δυνατότητα εγγραφής κλπ παίζουν ρόλο. Κλείνω μάλλον προς τα μικρά Yamaha & Medelli. Τι λέτε;
  3. Barbattilas

    Suzuki wagon R 2001

    Πολύ πρακτικό όχημα, ευκολοδήγητο. Μοιάζει σε σχεδιασμό στο Άτος αν και είναι πιο ευρύχωρο και πιο ψηλό. Πολύ ευέλικτο στην πόλη, μεγάλο παρμπρίζ και καθρέπτες. Πολύ εύκολο στο παρκάρισμα επειδή έχει ίσιες γραμμές, μεγάλα παράθυρα. Ωστόσο μοιάζει με κουτί κονσέρβας (με σαρδέλες, σκουμπρί, κλπ). Για τον ίδιο ακριβώς λόγο (σχήμα) δεν έχει καλά κρατήματα σε στροφές επειδή είναι σχετικά στενό, με μικρές ρόδες και υψηλό κέντρο βάρους. Το ορθογώνιο σχήμα του το κάνει πολύ βολικό στην μετακίνηση αντικειμένων, ιδίως με κατεβασμένα τα πίσω καθίσματα. Επίσης έχει το πλεονέκτημα να έχει το ίδιο σασί και να μοιράζεται αρκετά ανταλλακτικά (πλην κινητήρα) με το Opel Agila το οποία είχα χρόνια, με τον 1.200 (ecotec?) κινητήρα, 75 αν θυμάμαι καλά άλογα. Σκληρά πλαστικά είχε το Agila που δεν παθαίναν όμως τίποτα. Προσωπικά είχα πρόβλημα με τον κινητήρα της Opel που έβγαλε πρόβλημα στον ένα κύλινδρο, χρειάστηκε αλλαγή μηχανής ή επισκεύη. Αλλάχτηκε φούσκα τεποζίτου, είχε πάθει ζημιά ο πολλαπλασιαστής. Τα άλλα ήταν αναλώσιμα. Ο κινητήρας επίσης. Μετά από κάποια χιλιόμετρα άρχισε να καίει λάδια, πολλά λάδια. Σαν φριτέζα. Το Wagon R είναι αντίστοιχο σασί με το Agila με μικροδιαφορές σχεδιαστικά. Νομίζω βγαίνει και με λίγο ισχυρότερο κινητήρα της Suzuki. Αυτό που είχα οδηγήσει εγώ ήταν κακοσυντηρημένο μεν, ο κινητήρας του ακουγόταν σαν ντίζελ ενώ ήταν βενζίνη. Ο ιδιοκτήτης το είχε σαν εταιρικό, το φόρτωνε σαν αγροτικό. Είχε εμφανώς πιο βαρύ τιμόνι από το Opel αλλά μπορεί να μην είχε καν υδραυλικό τιμόνι ή να ήθελε συντήρηση. Μιλάμε για όχημα 23 ετών. Πρόσεξε κατάσταση δίσκο πλατώ, δισκόπλακες, λάστιχα αναρτήσεις που έχουν σχετικά υψηλό κόστος αντικατάστασης. Έλεγχο μηχανής θεωρώ προφανές ότι θα το κάνεις σε δικό σου μηχανικό ή έστω κάποιον από τις εταιρείες που το κάνουν επαγγελματικά και δίνουν full report. Καλό είναι να ελεχθεί σε λαμαρινά αν έχει φάει κάποια καλή τράκα/επισκεύη. Επίσης ότι έχει τουλάχιστον 2 αερόσακους. Η Suzuki κι άλλες εταιρείες το 2001 στα μικρά μοντέλα βάζαν λίγους ή και καθόλου αερόσακους.
  4. Το μεγαλύτερο πλήγμα με την επέλαση του AI σε εικόνες και βίντεο είναι ότι δεν θα πιστεύουμε τα μάτια και τα αυτιά μας. Αυτό θα επηρεάσει βαθύτατα τις αντιλήψεις των σημερινών και μελλοντικών γενεών σε επίπεδο διαπροσωπικό, κοινωνικό, πολιτικό, εθνικό, κλπ. Η δυσπιστία και η αμφισβήτηση θα κυριαρχήσουν ακόμη και σε τομείς που δεν θα έπρεπε. Φανταστείτε πχ. να υπήρχε αντίστοιχη τεχνολογία κατά την προσελήνωση στην Σελήνη. Ηδη κάποιοι ακόμη θεωρούν ότι η αποστολή ήταν αποτέλεσμα χολιγουντιανού στούντιο, πόσο μάλλον τώρα που η τεχνολογία δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις σε υψηλή ανάλυση fake videos που μόλις πριν 20-25 χρόνια ούτε κινηματογραφικά στούντιο δεν μπορούσαν να καταφέρουν. Ως προς τα εκδικητικά και κοροιδευτικά deep fake βίντεο (αντίστοιχα του revenge porn), ήταν αναμενόμενο να συμβεί. Το πρόβλημα είναι ότι περιμέναν οι αρχές να γίνει το κακό για να δράσουν. Και πάλι να γίνει κατάχρηση της τεχνολογίας σε βάρος ανηλίκων για να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη...
  5. Αναμενόμενα αποτελέσματα. Για παρόμοιους λόγους, αν κάνουν έρευνα σε γνωστά πρατήρια υγρών καυσίμων, ελάχιστοι άνδρες θα πειστούν από τους πωλητές να βάλουν βενζίνη περισσότερων οκτανίων ή ακόμη περισσότερο να αλλάξουν λάδια εκεί. Η κατάσταση στατιστικά θα είναι πολύ διαφορετικοί στις γυναίκες που ευκολότερα τσιμπάνε σε τσιτάτα του τύπου χαμηλό επίπεδο, κάψιμο, ασφάλεια, επικίνδυνο.
  6. Δεν έγραψα ότι δεν θα έχει πρόβλημα, καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση του. Ίσα ίσα αν πέσει σε άπειρο υπάλληλο ή σε εταιρεία μικρή που για χ, ψ λόγο θα θέλει να ακυρώσει την (κατά κανόνα πολύ φτηνή) κράτηση του. Τυπικά είναι υποχρεωμένοι να σεβαστούν το έγγραφο, πρακτικά αν δεν εχει καθόλου λατινικούς χαρακτήρες το δίπλωμα, είναι φάση "πάμε στοίχημα" για το αν θα μπλέξεις ή όχι. Στις μεγάλες εταιρείες και με πιστωτική κάρτα (άρα μειωμένο ρίσκο για την εταιρεία να χάσει το αυτοκίνητο) μειώνονται οι πιθανότητες απρόοπτων ιδίως την εποχή που δεν έχουν high season. Οταν ξενοδοχεία και ιδίως εταιρείες ενοικίασης είναι overbooked προσπαθούν να ρίξουν άκυρα σε κάποιους επειδή δεν τους φτάνουν τα δωμάτια/αυτοκίνητα ή απλά επειδή έχουν ανέβει κατα πολύ οι τρέχουσες τιμές και τους συμφέρει η ακύρωση και ενοικίαση σε πολύ υψηλότερη τιμή.
  7. H Ελλάδα ΔΕΝ μπήκε στην Ε.Ε. επί χούντας. Υπήρξε όμως μέλος της ένωσης από τις πρώτες και πολύ πριν μπουν πρώην γιουγκοσλαβικές, βαλκανικές και λοιπές ανατολικοευρωπαικές χώρες. Είμαστε Ε.Ε. πάνω από μισό αιώνα ενώ οι νεόκοποι ανατολικοευρωπαίοι με το ζόρι μετράνε 20ετία. Τα διπλώματα αυτών των χωρών ακόμη κι αν είναι νεότερα ή τύπου πιστωτικής κάρτας σε σχέση με κάποιου που το έχει από το 99 ή το 2000, ΔΕΝ είναι πιο έγκυρα αφού οι περισσότερες από αυτές τις χώρες μπήκαν στην ΕΕ μετά το 2000. Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι από τον πυρήνα της Ε.Ε (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, κλπ) που διατηρούν το χάρτινο δίπλωμα τους από την δεκαετία του 70-80 γιατί τότε στις χώρες αυτές δεν έληγε. Στην Γερμανία ούτε καν λόγω ηλικίας όπως ισχύει στα ελληνικά. Μάλιστα τα χάρτινα διπλώματα και ταυτότητες ήταν πολύ της μόδας έως και το 2010 ή αργότερα και σε άλλες ευρωπαικές χώρες όπως Ιταλία. Προφανώς και δεν έχεις δει ποτέ σου Ιταλικό δίπλωμα και ταυτότητα και τα δύο χάρτινα, με το δίπλωμα μάλιστα να δείχνει ληγμένο και να του έχουν κολλήσει αυτοκολλητάκι με ανανέωση σε μέγεθος φακής, μικρότερο κι από μικροσκοπική sim card, κατάσταση που θυμίζει τα αυτοκόλλητα που κόλαγαν οι παππούδες στο ΙΚΑ προ του 2000 αλλά σε πολύ μικρότερο μέγεθος. Παρεπιπτόντως μέχρι και το Ισραήλ και το Μονακό(!) μέχρι πρόσφατα χρησιμοποιούσαν κυρίως χάρτινα διπλώματα. Δεν τις λες ούτε φτωχές ούτε υποβαθμισμένες χώρες... Οι ελληνικές ταυτότητες ακόμη κι αν δεν έχουν ορατή ημερομηνία λήξης, λήγουν ως ταξιδιωτικά έγγραφα μετά από 15 χρόνια. Ένας λόγος είναι ότι οι υπάλληλοι στα σύνορα είναι συνηθισμένοι στα έγγραφα με ημερομηνία λήξης και δεύτερον μετά από 10 χρόνια αρκετοί από εμάς έχουμε διαφορετικά χαρακτηριστικά, ιδίως όσοι βγάλαν ταυτότητα στα εφηβικά τους χρόνια με φωτογραφία που δεν τους μοιάζουν πλέον... Για κάποιον που θέλει να πάει χώρες εκτός Σέγκεν κι εκτός Ε.Ε. καλύτερα να έχουν διαβατήριο. Διαφορετικά μία ταυτότητα που δεν έχει περάσει την δεκαετία, δεν δημιουργεί πρόβλημα. Πρόβλημα σε ευρωπαϊκή χώρ;α
  8. Αχρειαστη αφαίρεση. Δεν έπιανε χώρο ούτε κατανάλωνε πόρους. Να χάνει να λέγαμε...
  9. Θεωρητικά εφόσον το δίπλωμα το πήρες αφότου μπήκε η Ελλάδα στην Ε.Ε. και δεν έχει λήξει, πρέπει να σου νοικιάσουν το όχημα. Ωστόσο σε πρακτικό επιπεδοσε πολλές χώρες και ιδίως low cost εταιρείες φοβούνται ιδίως αν δεν τους γεμίζεις το μάτι ή πέσεις σε ευθυνοφοβο υπάλληλο, ότι μπορεί το έγγραφο να είναι πλαστό. Ας μην ξεχνάμε ότι σε αρκετές χώρες όπως Γερμανία, Αυστρία μεν ιδίως τα παλαιά χρόνια το δίπλωμα είναι χωρίς ημερομηνία λήξης ή η λήξη τους είναι μετά τα 60+++ έτη ωστόσο τα νεότερα διπλωματα έχουν λήξη κυρίως επειδή πρέπει η φωτογραφία να σχετίζεται με την ηλικία του ατόμου. Οι περισσότερες χώρες έχουν ορίσει λήξη του διπλώματος στα 10-15 έτη. Το ίδιο ισχύει και με τις ταυτότητες. Είναι οριακά γελοίο να σκάει παππούς Γερμανός με γκρι δίπλωμα Δυτικής Γερμανίας και φωτογραφία ασπρόμαυρη από την δεκαετία του 70 με φάτσα 20ρη, μαλλιά χιπι και να τον βλέπεις το 2024 50 χρόνια μετά, καμπούρη φαλακρό, χουφταλο με τρέμουλο στα χέρια. Ο υπάλληλος που θα τον εξυπηρετησει ίσως θα έχει γεννηθεί τον επόμενο αιώνα, χιλιετία και δεν θα ξέρει καν ότι η Γερμανία ήταν διαιρεμένη πριν το 1990...:p Ακραίο παράδειγμα αλλά καθόλου σπάνιο. Όπως οι Γερμανοί έτσι και αρκετοί Βρετανοί παππούδες κρατάνε το χαρτινο δίπλωμα τους σαν κειμήλιο της νιότης τους. Βασικά τσιγγουνευονται να το αλλάξουν! Υπάρχουν πολλά διπλώματα που είναι χάρτινα, γραμμένα με στιλό και κάκιστο γραφικό χαρακτήρα του Έλληνα η Γερμανού Αστυνομικού. Δεν δίνουν καθόλου καλή εντύπωση κι αν δεν υπάρχει πιστωτική κάρτα, το άκυρο στην παράδοση οχήματος καραδοκεί. Τα χάρτινα διπλώματα με αγγλικούς χαρακτήρες δεν έχουν πρόβλημα, εκτός κι αν είναι καλογραμμένα ή φθαρμένα. Υπάρχουν αρκετοί που έχουν τέτοια από Ελλάδα και δεν εχουν κλείσει 15ετια. Ωστόσο κάποιοι υπάλληλοι ίσως ξινίσουν μόνο και μόνο επειδή είναι χάρτινο.
  10. Barbattilas

    CUPRA FORMENTOR DIESEL vs ΒΕΝΖΙΝΗ

    Ντίζελ. Δεν έχεις δακτύλιο, κάνεις πολλά χιλιόμετρα, είναι leasing οπότε Α) δεν σε νοιάζει τι θα γίνει σε 4-5 χρόνια γιατί δεν είναι δικό σου, Β) δεν σε νοιάζει αν η κακή ποιότητα πετρελαίου προκαλέσει βλάβες μεσο ή μακροπρόθεσμα Γ) δεν σε νοιάζει αν πέσει η μεταπωλητική του αξία λόγω πιθανής αύξησης καυσίμων ή απαγόρευσης του στις πόλεις Diesel ξεκάθαρα.
  11. Barbattilas

    Hyundai I10 '09 VS Nissan Micra '08

    To i10 είναι λογικά το κουβαδάκι. Τίμιο αλλά αρκετά μικρό, σε επίπεδα Aygo, οπότε λίγο καλύτερα κρατήματα και δύναμη από ένα smart forfour. Το Micra είναι σαφώς πιο άνετο όχημα, λογικά θα έχει μεγαλύτερη πιο δυνατή μηχανή αλλά εμφανησιακά είναι ασχημούλι, θυμίζει βάτραχο. Θα σου πρότεινα πρώτα να δώσεις έμφαση στην κατάσταση μηχανολογική με έναν έμπειρο μηχανικό αλλά και σε άλλα όπως και σε αναρτήσεις, λάστιχα. Τα έξοδα αντικατάστασης για αναρτήσεις που είναι στα τελευταία τους είναι μεγάλο. Τα ελαστικά είναι το ευκολότερο κομμάτι. Φυσικά σημαντικό είναι να μην έχει φάει σοβαρό τρακάρισμα, να έχει πάρει μέσα πόρτες, κολώνες, στραβωμένο καπό κι ακόμη χειρότερα να έχει πάρει σασί.
  12. Μεταφέρω υποδείξεις κλειδαρά, όχι δικές μου γνώσεις. Μου είπε ότι ο μονής λειτουργίας κύλινδρος είναι ασφαλέστερος επειδή όταν είναι κλειδωμένη από μέσα η κλειδαριά και το κλειδί πάνω, δεν μπορεί ο άλλος να γυρίσει τον κύλινδρο ακόμη και αν θα τα κατάφερνε με τα εργαλεία του να τον γυρίσει (εφόσον δεν υπήρχε γυρισμένο κλειδί στον αφαλό). Εφόσον το selling point των διπλής ενέργειας είναι αυτό, γιατί ειναι λάθος το σκεπτικό του; Έχουν οι μπουκαδορος τρόπο εύκολης παράκαμψης της λειτουργίας αυτής που το μονής, τι διπλής λειτουργίας, ένα και το αυτό;
  13. Θα σου έλεγα πως τα συνδυασμένα με την παλιά και φτωχή Ελλάδα φαγητά είναι ίσως τα καλύτερα. Πχ. παραδοσιακές χυλοπίτες, τραχανάς γλυκός ή ξινός, από κουρκούτι, σιμιγδάλι ή αλεύρι (με κουρκούτι κι όσο πιο χοντροκομμένο το σιτάρι καλύτερος) Μάλιστα είναι νοστιμότατα φαγητά και ιδίως ο τραχανάς είναι συχνά μια μαγική τροφή για πολυ μικρά παιδιά, νόστιμη κι εύπεπτη που έχει σώσει πολλές μαμάδες με δύστροπα βρέφη/παιδιά. Φυσικά όπως κι άλλα παραδοσιακά φαγητά όπως κουκιά, φάβα είτε σνομπαρονται είτε θεωρούνται μεζές για μια στο τοσο στο ταβερνάκι. Not! Το ζήτημα είναι ότι τα περισσότερα από αυτά τα προϊόντα τα παράγουν συνεταιρισμοί με προσανατολισμό την ελληνικη αγορά, χωρίς φαντεζί συσκευασίες Αντίθετα συνήθως τα χειρότερης ποιότητας ή τα τέρμα υπερκοστολογημενα απευθύνονται σε τουρίστες, αμερικανάκια (,ιδίως στο ελαιόλαδο)
  14. Θεωρητικά κανείς λίγο στην ασφάλεια γιατί ακόμη κι αν κλειδώσεις εσωτερικά ο μπουκαδορος έχει την δυνατότητα να παίξει με τον κύλινδρο και να τον ανοίξει από την άλλη πλευρά. Με τον μονής ενέργειας αν κλειδώσεις, θεωρητικά δεν ανοίγει η τουλάχιστον είναι σαφώς πιο δύσκολο. Αυτό έχει το μειονέκτημα ότι αν κάποιος έχει κλειδώσει και λιποθυμήσει, πάθει κάτι δεν μπορείς να παρέμβεις άμεσα. Επίσης αν κοιμάμαι βαριά και χτυπάς και δεν ακούει ακόμη και με κλειδί θα περιμένεις απέξω Το σχόλιο περισσότερο πήγαινε στην Dierre. Έχει τεράστιο εργοστάσιο και πιστοποιήσεις στους περισσότερους τομείς παρότι έχει λιγότερη θωρακιση (συνήθως μόνο ένα φύλλο λαμαρίνας εξωτερικά) ή πυρους. Πρακτικά είναι η μόνη πιστοποιημένη πόρτα. Όσο καλές και να είναι άλλες ελληνικές επώνυμες πόρτες δεν έχουν πιστοποιηθεί γιατί προφανώς αυτό κοστίζει σε χρόνο, χρήμα, θα επιβαρύνει την τιμή. Δεν παράγουν τα ελληνικά εργοστάσια όλα μαζί τα εκατομμύρια πορτες που παράγει ο ιταλικός κολοσσός μόνος του. Την De Lome δεν την ήξερα, ούτε βρήκα κάτι για αυτήν. Με ανησύχησε ότι ενώ προβάλεται ως πιστοποιημένη class 3 κι επώνυμη πόρτα, δεν βρήκα πουθενά ένα pdf manual, μια πληροφορία από ένα αγγλικό ή έστω ισπανικό site. Μου μυρίζει φασόν και μαρκετινίστικο κολπο. Στο μόνο μέρος που βρήκα περισσότερες πληροφορίες και πιο δομημένο site για την De Lome ήταν από ελληνική εταιρία, κι αφορούσε αποκλειστικά πωλήσεις χονδρικής. Αυθαιρυθα πως ότι υποψιάζομαι πως έγινε μαρκετινιστικο βάφτισμα του κρέατος για ψάρι να είμαι ειλικρινής... Προώθηση της ως φτηνή αντί-Dierre. Δεν μπόρεσα, πρόλαβα να δω De Lome από κοντά. Όσοι τις προωθούν αναφέρουν απλά το Class 3 και την ισπανική κατασκευή λες και είναι πλακάκια μπάνιου. Περισσότερες πληροφορίες ούτε καν... Δεν πείστηκε προσωπικά. Επειδή κι εγώ έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια με πωλήσεις κι εξυπηρέτηση πελατών θεωρώ ότι πιάνω τους παπατζηδες από μακρυά, είτε από όσα γράφουν και παρουσιάζουν διαδικτυακά αλλά κυρίως face to face. Σίγουρα όμως σε ένα τεχνικό τομέα δεν είναι εφικτό να αποκτήσω σε λίγες μέρες γνώσεις και τεχνογνωσία επαγγελματία ώστε να αποφύγω όλες τις κακοτιπιες, κρυφά κουσουρια κάθε προϊόντος στην αγορά ώστε να επιλέξω αμερόληπτα. Βασικά τον συγκεκριμένο τον εκτίμησα γιατί κατάλαβε ότι προτιμούσα έναν ευρέως γνωστό κύλινδρο (από 5-6 που έχω υπόψιν,) που δεν διαθέτει στο κατάστημα σαν επιλογή γιατί δουλεύει μόνο 1-2 μέτριες επιλογές και μια δική του φασόν αποκλειστικά για την οποία πουθενά δεν βρήκα στοιχεία σε Ελλάδα η εξωτερικό πέρα από τη γνώση ότι είναι ιταλικός και μη αντιγραψιμος. Χειρότερους θεωρώ όσους βαφτίζουν το ψάρι κρέας και επειδή ο Χ, Ψ κύλινδρος των 40, 70€ είναι class 5, 6 στο EN τον θεωρούν απαραβίαστο και κορυφαίο και τον εξισωσουν με κυλίνδρους των 200, 300... Από ότι κατάλαβα έχει αποκλειστικότητα στον συγκεκριμένο αυτόματο κύλινδρο/κλειδαριά Abloy και ίσως και στην συγκεκριμένη Mottura κλειδαριά με τις έξτρα παγίδες. Πάντως το πλεονέκτημα να είναι πάντα κλειδωμενη η πόρτα με την αυτόματη κλειδαριά ειναι και κουσούρι αν έχεις παιδιά ή ξεχασιαρηδες στο σπίτι που θα ξεμένουν χωρίς κλειδί απέξω η επειδή ο αέρας έκλεισε την λισσνοιχτη πόρτα και έκανε το κλακ η γλώσσα. Τότε κλαψ μέχρι να έρθει κάποιος με κλειδί. Κι εγώ το θεωρώ μάλλον αχρειαστη καινοτομία. Ωστόσο επειδή την τοποθετεί στις κορυφαίες Sentry class 4 του διχιλιαρου, τριχιλιαρου δεν νομίζω να εγκαταλείψει σύντομα μια τέτοια καινοτομία που την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Αν ήταν μικρότερη εταιρεία και πιο νέα στον χώρο θα ήταν πιο επικίνδυνο, σίγουρα.. Η αποκλειστικότητα και η αναμονή ανταλλακτικών από το εξωτερικό ωστόσο σε κάθε προϊόν είναι μεγάλο κουσούρι. Μόνη ίσως εξαίρεση τα μηχανήματα και τα αντίγραφα κλειδιών που μάλλον καλό είναι να βγαίνουν ΜΟΝΟ στον επισημο αντιπρόσωπο αν όχι στο εργοστάσιο για λόγους διασφάλισης από διαρροή σε επιτήδειους
  15. Είμαι σε αναζήτηση θωρακισμένης πόρτας. Το έχω ψάξει και κάψει αρκετά. Σε κύλινδρο δεν έχω καταλήξει, έχω 3-4 εναλλακτικές στα υπ όψιν πρώτα πρέπει να καταλήξω στην πόρτα. Κάποιοι δίνουν επιλογές κυλίνδρων, κάποιοι όχι και πρέπει να απευθυνθώ σε after market επιλογές. Σίγουρα όμως για προσωπικούς λόγους θέλω double action κύλινδρο, κι ας χάσω ελαφρώς σε ασφάλεια. Πιθανότατα θα επιλέξω Dierre για την οποία πήρε πολύ καλές κριτικές από πορτάδες και reviews για την ποιότητα υλικών και αντοχή στον χρόνο (καλή ποιότητα λαμαρίνας ανθεκτική στην υγρασία) συν την πρόβλεψη για θερμό και ηχομόνωση. Το ότι έχει στα περισσότερα προϊόντα της την στοιχειώδη πιστοποίηση class 3 συν πιστοποιήσεις για θερμομόνωση, ηχομόνωση, αντοχή σε αέρα και υγρασία το θεωρώ μεγάλο προσόν κι ας υπολείπονται σε αριθμό πύρων, δοκών, κλπ. Άλλη πιστοποιημένη είναι η De Lome. Ελπίζω να βρω και άλλη επιλογή, ιδανικα από ελληνικό εργοστάσιο αλλά δεν τα κατάφερα. Αν κάποιος μελετήσει τι σημαίνει class 3 δεν είναι big deal για επαγγελματίες κλέφτες παεα για πρεζόνια. Είναι όμως τουλάχιστον μια πιστοποίηση καλής τυποποιημένης κατασκευής με αυστηρές προδιαγραφές. Επίσης ότι η πόρτα έχει τυποποιημένη μόνωση κι οχι ότι σμπρώξαν λίγο πετροβάμβακα ανάμεσα στα κενά... Επειδή έχω σφικτό budget, οριακά πάνω από 1000-1100 ευρώ με την εγκατάσταση, είμαι σε αναζήτηση είτε πόρτας με καλή μπροστινή θωράκιση, καλό συνδυασμό κυλίνδρου+defender είτε επιλογής ποιοτικής πόρτας που θα την φτιάξω μετά την εγκατάσταση. Η διπλή θωράκιση ευπρόσδεκτη. Προσωπικά η διπλή και τριπλή θωράκιση δεν με έχει πολυπείσει ως selling point. Η διπλή συνήθως χρεώνεται 80-120 ευρώ επιπλέον (οταν υπάρχει δυνατότητα). Αρκετοί βαφτίζουν τριπλή την παρουσία άνω των 6-8 οριζόντιων δοκών άλλοι μόνο την ύπαρξη τρίτου ενδιάμεσου φύλλου λαμαρίνας. Καλύτερη ως πρακτική θεωρώ την ενίσχυση της πόρτας με πλάκα μαγγανίου και την ύπαρξη δεύτερης κλειδαριάς, έστω και εις βάρος της πρακτικότητας. Παρατηρώ ότι όλο και περισσότεροι ακολουθουν το trend για anti-drill προστασία με πλάκες μαγγανίου, Έλληνες και ξένοι κατασκευαστές. Οι πιο ακριβές κατασκευές έχουν μεγαλύτερη πλάκα μαγγανίου ή και σε ολόκληρη την εμπρός όψη (η μόνη class 4 πόρτα που είδα έχει τέτοια κατασκευή). Αν κάποιος θέλει να μπει κόβοντας την πόρτα, αν έχει ήδη κόψει το μπροστινό λαμαρινοφυλλο θα κολώσει να κόψει άλλο ένα; Πιο εύκολα να τον εμποδίσουν οι πυκνοί δοκοί επειδή δεν θα χωράει να περάσει παρά η λεπτή λαμαρίνα της εσωτερικής πλευράς. Πολλοί πορτάδες λένε χύμα ότι δουλεύουν με συγκεκριμένους κυλίνδρους, παρε την έτσι και μετά βάλε ότι θες. Φυσικά υπάρχουν και γνωστοί διαφημισμενοι πορταδες τύπου Σιαμος, Μπαλωμένος με πιο υψηλές προδιαγραφές στα χαρτιά αλλά δεν σου δίνουν επιλογές στους τύπους κλειδαριάς defenders, επειδή έχουν συγκεκριμένες συνεργασίες ή αποκλειστικότητες, δικά τους defenders με φιγουρατζιδικο σήμα μπροστά. Ομολογώ εντυπωσιάστηκα θετικά αλό την διπλή κλειδαριά με μια αυτόματη που κλειδώνει πάντα συν μια κανονική κυλίνδρου που γυρνάει τους πυρους. Ωστόσο ξεφεύγει από το budget μου, είναι 1500+++ με τον παραγωγικό τύπο. Δεν την βάζει στην φτηνότερη του πόρτα αλλά από την παραγωγική και πάνω. Παρ όλα αυτά έχει το τεράστιο πλεονέκτημα ότι εγγυημενα η πόρτα θα είναι πάντα κλειδωμενη τόσο στην γλώσσα όσο και κάποιους έξτρα πυρρους της αυτόματης κλειδαριάς. Αν πχ. την κλείσουν παιδιά ή σύζυγος βιαστικά. Δεν θα ανοιγει με ταυτότητα... Αυτό είναι εν δυνάμει μειονέκτημα για ξεχασιαρηδες που μένουν μόνοι τους και έχουν βγει έξω χωρίς τα κλειδιά... Ίσως τους στοιχίσει. Όπως και η ύπαρξη αυτόματης κλειδαριάς. Δυστυχώς οι περισσότεροι πορταδες/εργοστάσια εστιάζουν στα σημεία κλειδώματος ως selling point. Προσωπικά τα θεωρώ marketing τρικ από ένα σημείο και μετά σαν τα Megapixels στις κάμερες που δεν λένε τίποτε για την ποιότητα φωτογραφιών όπως και τα energy rating τύπου Α++++++ που δεν λένε τίποτα χωρίς τον μέσο όρο κατανάλωσης ρεύματος.... Ίσως να έχει αξία η ύπαρξη γάντζων/hooks που χρησιμοποιεί σε κάποια μοντέλα η Dierre.
  • Δημιουργία νέου...