Προς το περιεχόμενο

batig0al

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    492
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

11 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

7.903 προβολές προφίλ
  1. batig0al

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα

    Γεια σου φιλε @kyrstallone, Όταν το ποδήλατο προορίζεται για χρήση σε ελληνική πόλη, τα πιο κρίσιμα κατ'εμέ είναι να είναι ελαφρύ (κάτω από 20κιλά, χωρίς ανάρτηση μπροστά) και να παίρνει ενδιάμεσα λάστιχα (ούτε τα λεπτά κούρσας, ούτε τα χοντρά βουνού) με τη λογική το ποδήλατο να είναι αποτελεσματικό και διασκεδαστικό. Velogreen Ebfec, 1300€, 880€ με την επιδότηση. Κινεζιά μεν αλλά σε αυτά τα λεφτά, αυτό δεν το γλυτώνεις. 18κιλά, όμορφο, LG μπαταρία. Είτε άμεσα είτε όταν φθαρούν, αλλάζεις τα λεπτά 25mm λάστιχα σε ποιοτικά 32mm και είσαι κομπλέ. Προσοχή στο ύψος γιατί αυτά βγαίνουν one size. Αν είσαι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, έχει κατάστημα να το δεις και να το δοκιμάσεις, μεγάλο πλεονέκτημα για αρχάριους με περιορισμένες γνώσεις. Μην δίνεις σημασία σε αυτά που λέει ο εκάστοτε πωλητής, 9/10 φορές είναι τσαρλατάνος που θέλει να σε οδηγήσει πάση θυσία σε αγορά. Lapierre e-Sensium 2.2 2023, 1900€, 1285€ με την επιδότηση. Όχι κινεζιά, σοβαρή Γαλλική μάρκα με μεγέθη, καλά περιφερειακά κτλ. Εδώ το μοντέλο στο επίσημο site με καλύτερη φωτογραφία και περιγραφή. Εναλλακτικά, αν είσαι μεταξύ 1.70-1.82, πουλάει ο κολλητός μου το Cannondale Quick Neo SL 2 στα ίδια λεφτά με το Lapierre. Μοιάζουν πολύ (παρόμοιο μοτέρ και βάρος 15 κιλά), οπότε γιατί να το επιλέξεις πέρα από την εμφάνιση που είναι υποκειμενική; Η κύρια διαφορά είναι τα ελαστικά, το Lapierre πρακτικά πάει μόνο δρόμο καθώς παίρνει μέτρια προς λεπτά λάστιχα ενώ το Cannondale φοράει μέτρια προς χοντρά λάστιχα, δηλαδή προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση στο δρόμο και μπορεί να πάει και σε καλό χωματόδρομο. Τα έχει επίσης tubeless με υγρό, δηλαδή θα είναι πολύ δύσκολο να σκάσουν ενώ στο Lapierre που και που θα σκάνε. Κατά τα άλλα, η Cannondale σαν μάρκα έχει υψηλότερο status και το Lapierre έχει δύο δίσκους μπροστά αντί έναν του Cannondale. Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλύτερο, είναι απλά η διαφορά μεταξύ των κατηγοριών δρόμου και gravel. Με το Lapierre προφανώς θα έχεις και κάποια εγγύηση ως καινούριο και θα χρειαστεί να εμπλακείς με τη γραφειοκρατία της επιδότησης που για να πάρεις τα λεφτά, θα περάσουν 6-12 μήνες. Όπως και να'χει, ο φίλος μου μένει δίπλα στο σταθμό μετρό Νομισματοκοπείο αν σε ενδιαφέρει να το δεις/βολτάρεις (είναι ψείρας οπότε το έχει σε άριστη κατάσταση). Επίσης προτείνω να σκεφτείς τα μη ηλεκτρικά εφόσον δεν έχεις κάποια αξεπέραστη σωματική αδυναμία (ηλικία, αναπηρία). Χωρίς καλή φυσική κατάσταση, το ξεκίνημα θα είναι ζόρι αλλά με χρήση έστω 2-3 φορές τη βδομάδα, θα γίνει εύκολο εντός λίγων μηνών. Βάζω κάποιες προτάσεις χωρίς ανάλυση γιατί δεν ξέρω ούτε αν σε ενδιαφέρουν ούτε το ύψος σου. Αν θες ρώτα και θα απαντήσω. https://www.bike-discount.de/en/cube-travel-mirrorred-n-black https://www.bike-discount.de/en/focus-atlas-6.6-eqp https://www.fitstore24.com/en/scott-scale-900-rc-2013-rh-l-bike https://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/332385042-podilato-mountain-mondraker Τα πρώτα τρία έχουν ~+100€ μεταφορικά. Το τρίτο είναι μεταχειρισμένο. Το τέταρτο είναι το δικό μου.
  2. batig0al

    Ποδήλατο

    Δεν νομίζω να βρεις απάντηση εδώ, εγώ θα τσέκαρα τα google reviews.
  3. Πρέπει να τα έχεις ως € για να τα τραβήξεις. Αν είναι ήδη €, απλά τα τραβάς, αν είναι usdt ή κάτι άλλο, πας στο trade για να τα κάνεις €.
  4. batig0al

    Ποδήλατο

    Συμφωνώ, θα πρέπει να τσεκάρεις τη ζάντα, είτε μόνος σου αν το κατέχεις ή σε κάποιον μηχανικό που εμπιστεύεσαι. Πες του ακριβώς τι συμβαίνει και αυτός με την εμπειρία του θα πρέπει αργά ή γρήγορα να το επιλύσει.
  5. Ιδανικά, η κυβέρνηση πρέπει να φροντίζει για το καλό του λαού που εκπροσωπεί. Η Νιγηρία είναι στη θέση ~160 στο Human Development Index που είναι ο καλύτερος δείκτης που γνωρίζω για το μέσο βιοτικό επίπεδο του λαού. Άρα μάλλον δε τα πάει τόσο καλά η κυβέρνηση της. Αν "καλά κάνει" εννοείς ως απατεώνες κοιτάνε το συμφέρον τους, οκ, αν εννοείς ότι αυτό είναι καλό για το λαό, δεν νομίζω. Ιδανικά, οι πολίτες θα πρέπει να είναι ελεύθεροι να κάνουν ότι θέλουν τα λεφτά τους. Αν είναι καλή κυβέρνηση, ο λαός θα προτιμάει το ντόπιο νόμισμα ως επί το πλέιστον όπως συμβαίνει στις χώρες με το καλύτερο βιοτικό επίπεδο όπως τις σκανδιναβικές, Ελβετία, κ.α. Αν είναι κακή κυβέρνηση, καλά κάνει ο λαός και μετατρέπει τον πλούτο το σε κρυπτονομίσματα για να τον προστατέψει από κυβερνήσεις απατεώνων. Δεν είναι απαραίτητο ότι με δραχμές θα υπήρχε υπερπληθωρισμός ή θα ήταν πιο κάτω το βιοτικό επίπεδο της Ελλάδας. Άπειρες χώρες με δικό τους νόμισμα που τα έχουν πάει καλύτερα ή χειρότερα από την Ελλάδα του Ευρώ οπότε αυτό από μόνο του δεν αρκεί, εξαρτάται από τη διαχείριση. Επίσης, οι περισσότεροι Έλληνες που έχουν ζήσει με δραχμές, πιστεύουν ότι τα χρόνια προ Ευρώ ζούσαν καλύτερα.
  6. batig0al

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα

    Όχι, δεν απορρίπτεται αλλά ναι, μπορεί να σου έρθει μήνυμα να το ανεβάσεις σωστά. Καλύτερα να τα διπλο ελέγχεις όλα γιατί με λάθη καθυστερεί η διαδικασία. @giorginho Αν το έψαγες σε google και αντιπρόσωπο, κανείς δεν θα ξέρει. Εγώ θα έστελνα ένα email σε [email protected] μήπως και καταλήξει σε κάποιον που ξέρει. Από την άλλη, γιατί επικεντρώνεσαι στα Nm; Αυτή είναι ένδειξη peak δύναμης, όχι της ποιότητας του μοτέρ. Μπορεί κάποιο με χαμηλότερα Nm να είναι καλύτερα φτιαγμένο. Στα συγκεκριμένα ebikes (σπαστά) δεν έχω άποψη και γίνεται χαμός με άπειρα μοντέλα και μοτέρ. Εγώ πάντως θα προτιμούσα κάποιο ξένο δημοφιλές με πολλές κριτικές, όχι ένα ελληνικό.
  7. Το Bitcoin κάνει αυτό που λες ανταγωνίζοντας το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα καλύτερα από οτιδήποτε άλλο ιστορικά μέχρι στιγμής. Άψογο όμως δεν είναι καθώς έχει μειονεκτήματα όπως fees, καθυστέρηση να περαστεί το transaction, πολυπλοκότητα στη χρήση, απουσία ανωνυμίας κ.α. Όταν όμως μαθευτεί πως μια διεύθυνση bitcoin συνδέεται με τον Χ, αυτή η σύνδεση παραμένει για πάντα. Συμφωνώ πως το bitcoin υπερτερεί ιδεολογικά αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα επικρατήσει και γενικότερα καθώς υπάρχουν και άλλοι παράγοντες μέσα. Πάμπολλα παραδείγματα ιστορικά, π.χ. οι αρχαίες ελληνικές πόλεις-κράτη ήταν καλύτερες σε όλη τη Μεσόγειο σε φιλοσοφία-επιστήμες για πολλούς αιώνες αλλά η Ρώμη τους κατέκτησε ολοκληρωτικά λόγω πολιτικόστρατιωτικής υπεροχής. Έτσι και στα crypto, Ethereum, Monero ή κάποιο άλλο, μπορεί για διάφορους λόγους εν τέλει να επικρατήσει έναντι του bitcoin. Μια χαρά παίζει ρόλο η τεχνολογία, απλά είναι παράγοντας με μεγαλύτερο αντίκτυπο μακροπρόθεσμα παρά βραχυπρόθεσμα. Βέβαια υπάρχουν και άλλοι παράγοντες πέραν της τεχνολογίας. Μην πέφτεις στη survivor bias πλάνη, δηλαδή να επικεντρώνεσαι μόνο στα memecoins που πάνε καλά. Υπάρχουν και άπειρα meme coins που απέτυχαν παταγωδώς. Η αγορά των crypto είναι και player vs player, άνθρωποι προσπαθούν να κερδίσουν έναντι άλλων ανθρώπων. Με τα λεφτά που παίζονται, εμπλέκονται σε αυτό πολλοί εξαιρετικά ικανοί άνθρωποι, εξού και γιατί το να επωφεληθείς από τη trading προσέγγιση είναι εξαιρετικά δύσκολο ακόμη και για επαγγελματίες.
  8. Ένας βασικός πυλώνας των crypto είναι η απαλλαγή από τα regulations του παραδοσιακού οικονομικού συστήματος οπότε η υποστήριξη εισαγωγής regulations στα crypto είναι αντιφατική. Το καλό με τα crypto βέβαια είναι ότι όσα regulations και να μπουν, απλά ανεβαίνει το επίπεδο δυσκολίας. Βάσει τεχνολογίας, όποιος θέλει, θα μπορεί να αποφύγει τα regulations.
  9. batig0al

    Ποδήλατο

    Πόσο κάτω θες να πας; Κάτω από 28mm στην Αθήνα μου φαίνεται ακραίο, και λόγω ασφάλτου και λόγω ζάντας. Στο πάνω όριο, εγώ δεν θα πήγαινα πάνω από 2.3"/58mm. Ένας καλός οδηγός είναι τα διαγράμματα εδώ. Έχε υπόψη πως δεν είναι γραμμικο, δηλαδή 100% ΟΚ/0% επικίνδυνο. Είναι σταδιακό, βέλτιστη απόδοση στο μέσο των ορίων και όσο πας προς τα όρια πέφτει η απόδοση.
  10. batig0al

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα

    Σίγουρα δεν μοιάζει με αυτά των μεγάλων εταιρειών Cube, Focus, Mondraker κτλ. (παράδειγμα εδώ) αλλά αν θα περάσει από τον ελεγκτή ή όχι, δεν έχω άποψη.
  11. Αφού αυτή η μέθοδος λειτουργεί, γιατί δεν την συνεχίζεις; Τράβα λίγο λίγο.
  12. batig0al

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα

    Αν πας για σπαστό ηλεκτρικό, πρόσεχε να μην έχει χειρόγκαζο, αλλιώς αποκλείεται από την επιδότηση. Στην αρχική φάση της επιδότησης, ανεβάζεις τη προσφορά και μια δική σου υπεύθυνη δήλωση. Σου βγάζει ξεχωριστά τα πεδία με τι πρέπει να ανεβάσεις.
  13. batig0al

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα

    Όχι αλλά γενικά φαίνεται να τσουλάει το πράγμα τελευταία. Μην βασίζεσαι σε αυτά τα λεφτά πάντως, μπορεί να αργήσουν πολύ. Δεν το κατέχω με τα σπαστά αλλά είναι από τα πιο δημοφιλή. Πάτα τα μοντέλα στο google και προσπάθησε να βρεις μη πληρωμένες κριτικές όπως στο reddit. Το έχεις αναλύσει και αποφάσισες ηλεκτρικό σπαστό; Είναι μεν πολύ δημοφιλή τα τελευταία χρόνια αλλά έχουν και αδυναμίες.
  14. batig0al

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα

    Δεν είχα ποτέ προσωπική εμπειρία αλλά ναι, τα μηχανικά θέλουν που και που μικρορύθμιση έναντι των υδραυλικών που ρυθμίζονται μόνα τους. Από την άλλη, στα μηχανικά η μικρορύθμιση και γενικά στα όλα τους είναι πολύ πιο εύκολα από τα υδραυλικά που έχουν ιδιαιτερότητες με τι ύγρο παίρνουν, bleeding kits κτλ. Προσωπικά δεν το κατέχω καθόλου αλλά νομίζω αξίζει να ψάξεις "mechanical disk brake" στο youtube και βλέποντας κάποια βίντεο να το παλέψεις γιατί θα είναι πολύ βολικό να μπορείς να το κάνεις μόνος σου. Ακόμη και αν δεν τα καταφέρεις με τη πρώτη και το πας στο μάστορα, έχοντας δει κάποια βίντεο, θα είσαι σε θέση να αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι κάνει έτσι ώστε όταν χρειαστεί ξανά, να έχεις καλύτερες πιθανότητες να το καταφέρεις. Μπορείς να το αγοράσεις και μετά να ξεκινήσεις τη διαδικασία. Εφόσον υπάρχουν πόροι θα γίνει αυτόματα αποδοχή της αίτησης και μετά αρχίζεις να ανεβάζεις τα δικαιολογητικά. Το κατάστημα θα πρέπει πλέον να έχει μεγάλη εμπειρία με τη διαδικασία και να σε καθοδηγήσει.
  • Δημιουργία νέου...