tomvrs
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
176 -
ΜΕΛΟΣ
Σχετικά με tomvrs
- Ημερομηνία γέννησης 06/06/1986
Πρόσφατες Επισκέψεις
4.692 προβολές προφίλ
tomvrs's Achievements
-
Μπραβο ρε μεγάλε το βρήκες. Στην ειρωνία πρώτοι είστε ολοι
-
Ξέρεις κάποιος συνεργείο για μελέτη κ τοποθέτηση ενδοδαπεδιας θέρμανσης με καλές αξιολογήσεις; περιοχη Αθήνα εαν έχει τοποθετήσει κάποιος και έχει μείνει ευχαριστημένος μπορεί να το αναφερει ευχαριστω εκ των προτέρων
-
Πιστεύεται ότι αξίζει η αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου με πρόβλημα στην οθόνη (ghost screen) στα 200 ευρώ;
-
panagislyko άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον tomvrs
-
Ο panagislyko ξεκίνησε να ακολουθεί τον tomvrs
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Η μόνη λύση, απ' ότι βλέπω, είναι η καταγγελια στην ΕΕΤΤ κ στον συνήγορο του καταναλωτή. Το πρόβλημα μου είναι ότι κανείς από την forthnet-nova δεν επικοινωνεί μαζί μου για να κλείσω ένα ραντεβού να έρθει τεχνικος. έχω ήδη από τις 30/5. Έχω δώσει 5 τηλέφωνα επικοινωνίας τα 2 σταθερά κ μου λένε σας κάλεσαν κ δεν σας βρήκε. Αν ειναι δυνατον να σε κοροϊδεύουν κατάμουτρα . Φαντάζομαι τι θα γίνει εάν δεν λύσει το πρόβλημα ο τεχνικός κ πρέπει να συνεργαστεί με τον οτε. Αναρωτιέμαι πόσο καιρό θα κάνει. Είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά τους
-
Το διάβασα το συμβόλαιο Κ το μόνο που λέει είναι μετά την πάροδο 6 μηνών μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση εφόσον αποδείξω ότι έπαθα ζημιά από τις υπηρεσίες που δεν μου παρείχαν. Στην ΕΕΤΤ παιρνω τηλέφωνο αλλά 3 μέρες δεν το σηκώνουν. Όλες οι εταιρίες δίνουν στικάκι η δωρεάν mb στο κινητό εαν υπαρχει τεχνικό πρόβλημα. Η nova είναι η μόνη εταιρία που δεν δίνει τιποτα. Εννοειται ότι η nova έχει τελειώσει για μένα. Θα πάω σε εταίριες που δίνουν gb όσο διαρκεί το πρόβλημα. Σκέψου ότι σε 15 μέρες έχω χαλάσει 50 ευρώ για αγορά πακέτων δεδομένων
-
Καλησπέρα στο Φόρουμ Εδώ και 15 μέρες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την nova. Το Σάββατο 30/5 Παίρνω τηλέφωνο στην Nova γιατί είχα πρόβλημα με το internet. Μου λένε δε συγχρονίζει το router κ ότι θα πρέπει να έρθει τεχνικός. Μου λένε θα σας καλέσει εντός 36ωρων. Μέχρι σήμερα δεν με έχει καλέσει κάνεις τεχνικός κ έχουν περάσει 14 μέρες. Τους παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και Κάθε μέρα έχω την ίδια απάντηση. Θα επισπεύσω την διαδικασία να σας καλέσει αύριο. Το έχω αναλάβει προσωπικά. Το ίδιο πράγμα κάθε μερα. Επειδή δεν μπορώ να βγάλω άκρη καλώ Το εμπορικό τμήμα και τους λέω ότι θέλω να κάνω διακοπή, αλλά αυτοί μου λένε ότι έχω ρήτρα 250 € Αν διακόψω τη σύνδεση. Το κακό είναι ότι ανανέωσα πριν ένα μήνα. Έχω εξαντλήσει όλες τις επιλογές μου. Υπάρχει κάποιος που να έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα να μου πει πως το έλυσε? Να τονίσω ότι η γυναίκα μου δουλεύει από το σπίτι οπότε καταλαβαίνετε Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
-
Αρκετά καλή σειρά! Όχι τίποτα το ιδιαίτερο.
-
Πάντως και στο iPhone X δεν είναι και ότι καλύτερο να χρειάζετε να κανείς επιπλέον κινήσεις για να μπεις στο μενού όπως επίσης το βράδυ τις μισές φορές σε πιάνει τις άλλες πατάς κωδικό να μπεις...
-
Επιλογη του καθενος ειναι το πως θα φτιαξει το μελλον του. Αλλωστε δεν υπαρχει κανενας λογος να εχει καποιος facebook και αλλα μεσα κοινωνικης δικτυωσης...
-
Ποτε μα ποτε δεν κανεις καταθεση σε πωλητη εφοσον δεν ειναι παλιο μελος με τουλαχιστον πανω απο 15-20 αξιολογησεις θετικες οι οποιες αφορουν κυριως πωλησεις και οχι αγορες ...
-
Ισως το πιο χειροτερο πλεον καταστημα να ψωνισεις το eshop! Μακρια !
-
Μεγάλε από χιούμορ σκιζεις
-
Salomon ή north face είναι μονόδρομος πιστεύω!
-
Καλησπέρα! Μου έχει συμβεί το εξής περίεργο! ΈΧΩ στείλει ένα δέμα στο Μονακό και κατά ένα περίεργο τρόπο το δεμα βρέθηκε σε μια περιοχή της βοριάς γαλλιας (καμιά σχέση με μονακο) ποια λύση προτείνετε μιας και δεν ξέρω γαλλικά και οι Γάλλοι αρνούνται να μιλήσουν αγγλικά! Η αποστολή έγινε με ΕΛΤΑ συστημενο