Προς το περιεχόμενο

rizla7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    329
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

rizla7's Achievements

  1. Καλά το άρθρο είναι οτι να ναι όπως το έγραψαν.. Η περίπτωση αυτή, όπως περιγράφεται δεν είναι συνυπαιτιότητα σε μονόδρομο έτσι γενικά. Ο νόμιμος οδηγός είχε αναπτύξει ταχύτητα (λογικά εκτός ορίου για να το γράφουν έτσι) και γι αυτό υπήρχε συνυπαιτιότητα ως προς την Αστική Ευθύνη . «ψαλιδίζει» τη χρηματική αποζημίωση που επεδίωκε να λάβει ο νόμιμος οδηγός Έκανε αγωγή ο νόμιμος, για επιπλέον αποζημιώσεις ως συνέπειες του ατυχήματος αλλά επειδή αποδείχτηκε οτι κινούνταν πάνω από το όριο δεν του επιδικάστηκαν. Διαφορετικά πιθανότητα θα την είχε κερδίσει και αυτή.( προφανώς στο ύψος του ποσού που είναι αποδεκτές σύμφωνα με το συμβάν. δε θα πάρεις αποζημίωση 1Μ επειδή βγήκε το όχημα εκτός για 1 βδομάδα και πλήρωνες ταξί για να πας στη δουλειά) "ήταν σύνηθες να κινούνται παρανόμως" "Πολύ περισσότερο, κατά την απόφαση, που την περίοδο κατά την οποία συνέβη το ατύχημα γίνονταν στην περιοχή και οδικά έργα" "ως κάτοικος της περιοχής που περνούσε καθημερινά από τον συγκεκριμένο δρόμο, γνώριζε" Αμφιβάλλω και οτι τα παραπάνω ήταν οι τελικές διαπιστώσεις του ΑΠ πάνω στις οποίες βασίστηκε τελικά αυτή η απόφαση. Δεν έχουν καμία λογική ή υπόσταση ούτε νομικά αυτά. Τι πάει να πει ήταν σύνηθες, γίνονταν έργα ή γνώριζε το δρόμο. Και κάτω από το σπίτι του να γίνει αυτό δε μπορεί να ισχυριστείς οτι όφειλε να γνωρίζει για αυτό το λόγο. Όπως και κανένα έργο δε σου δίνει το δικαίωμα να παρανομήσεις για λόγους ευκολίας, εκτός αν γίνεται κατόπιν επίσημης υπόδειξης της Τροχαίας.
  2. Το τι ισχύει στην Αμερική πχ, δεν έχει καμία σημασία. Το ζήτημα δεν είναι αν το ΑΜΙ είναι εγκεκριμένο για κυκλοφορία, αλλά αν ο οδηγός του θα είναι εγκεκριμένος. Στην Ελλάδα για να το οδηγήσει 16χρονος θα πρέπει να κατέχει δίπλωμα ΑΜ, καθώς το ΑΜΙ για τη νομοθεσία ισοδυναμεί με τετρατροχο μοτοποδήλατο! Ο 16χρονος ποια εκπαίδευση/ εξέταση θα έχει κάνει με την απόκτηση του ΑΜ, ώστε να είναι σε θέση να οδηγεί νόμιμα ένα όχημα σαν το ΑΜΙ το οποίο μπορεί να κινείται στον αστικό ιστό όπως ένα κανονικό αυτοκίνητο; Τώρα κουβέντες για ενήλικες που ενδεχομένως να είναι περισσότερο άσχετοι/επικίνδυνοι με τον ΚΟΚ- Οδήγηση συγκριτικά με έναν 16χρονο είναι παντελώς άστοχες και ανούσιες. Μπορεί να επεκταθεί σε ένα σωρό άλλα ζητήματα.
  3. Για τις ανάγκες που αναφέρεις, θα σε καλύψει. Αλλά έχοντας περάσει από τη διαδικασία αυτή, θα πρότεινα σε κάποιον να πάει σε κανονικό δίπλωμα. Η διαφορά στο κόστος θεωρώ δεν είναι λόγος για να έχεις περιορισμούς στις επιλογές μηχανής/scooter. Και ας μην πάρεις ποτέ μεγάλου κυβισμού μηχανή. Μπορεί αύριο να βρεις μια καλή ευκαιρία μεταχειρισμένου που σε εξυπηρετεί(πχ χώροι) στα 200cc και αναγκαστικά να μην μπορείς να προχωρήσεις. Ακόμα και στα sym που κοιτάς, οι διαφορές 125/200 δεν είναι ιδιαίτερες (πρακτικά & οικονομικά).πχ To 200ST TOP BOX έχει 140 ευρώ διαφορά από το 125 που δεν έχει …ετσι και βάλεις κάτι πας στο ίδιο κόστος πάνω κάτω.
  4. H επέκταση του διπλώματος αυτοκινήτου δεν αξίζει… ούτε πρακτικά/εκμάθηση ούτε οικονομικά(150eur) Θα κάνεις ένα 2ωρο βόλτες στη πίστα(στην καλύτερη) και μετά θα είσαι νόμιμος να βγεις στο δρόμο. Σε καμία περίπτωση δεν είναι αρκετό έχοντας μηδενική εμπειρία. Άσε την ενοικιαση. Ξεκίνα κανονικά για δίπλωμα. Δεν χρειάζεται να πας έτοιμος. Αυτός είναι ο ρόλος της σχολής. Θα δώσεις τα διπλά λεφτά αλλά έστω και αυτές οι λίγες παραπάνω ώρες σε ελεγχόμενο περιβάλλον κάτι περισσότερο θα σου δώσουν ως εξοικείωση. Ακόμα και το ότι θα μπεις σε διαδικασία εξέτασης …θεωρώ ότι βοηθάει να δώσεις μεγαλύτερη προσοχή σε όλο αυτό. (Ούτε τότε θα είσαι επαρκής για το δρόμο) Τέλος, δεν θα είσαι πλέον περιορισμένος στα 125cc/15hp ακόμα και αν δε σκέφτεσαι να ανέβεις κατηγορία σύντομα… ή πότε.
  5. Τι θέση; Σε τι αντικείμενο; Κανένας σοβαρός εργοδότης, δεν δίνει από Day1 τέτοιο όγκο αρμοδιοτήτων σε μια θέση ώστε να θεωρείται αναγκαίο να κάθεσαι επιπλέον 1-2ώρες για ένα διάστημα…”ώστε να βγεί η δουλειά”. Και μάλιστα να θεωρείται από την πλευρά του ως δεδομένο οτι οι επιπλέον ώρες = χωρίς πληρωμή. Πολλά red flags μαζεύονται. Να τους εξηγήσεις την κατάσταση σου.. Αν το βλέπουν τόσο βραχυπρόθεσμα και δεν μπορούν να υποστηρίξουν το μελλοντικό asset τους για να ολοκληρώσει σπουδές σε εξέλιξη ώστε να το εκμεταλλευτούν όταν θα είναι παραγωγικό για ποιες προοπτικές εξέλιξης μιλάμε;
  6. Vaggos, Οι απαντήσεις που δίνεις, δεν βοηθάνε ούτε κάποιον υποψήφιο αγοραστή ούτε την ίδια την ηλεκτροκίνηση … Όχι γιατί δεν αξίζει η ηλεκτροκίνηση…αλλά γιατί δημιουργείς μια πραγματικότητα που στο τέλος μπορεί να απογοητεύσει κάποιον και να τον διώξει από τα ηλεκτρικά…καθώς άλλα άκουγε/περίμενε και άλλα ισχύουν τελικά. Σε ΌΛΑ τα ηλεκτρικά, οι αναγραφόμενες μετρήσεις που δίνουν είναι υπολογισμένες κάτω από ορισμένες συνθήκες. Πχ 75kg αναβάτης, σταθερή ταχύτητα 40km/h, συγκεκριμένες συνθήκες οδοστρώματος , θερμοκρασίες, φορτίο κ.α Για αυτό και συνήθως οι κατασκευαστές έχουν (*) με δήλωση πως προκύπτουν τα νούμερα, ώστε να είναι καλυμμένοι. πχ Συχνές Ερωτήσεις - Ηλεκτρικά Scooter & Μοτοσικλέτες Super Soco (vmotosoco.gr) Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Daytona, το αναφέρουν ξεκάθαρα ΕΩΣ 115km. OXI 115km, ΟΧΙ 115km ταυτόχρονα με τα 80 km/h . ΟΧΙ 115 με 90kg αναβάτη σε 10% ανηφόρα για το 80%χρήσης. ΌΧΙ με custom μπαταρία που την έφτιαξε κάποιος 3ος. Στην Αμερική πχ υπάρχει πρότυπο που ορίζει συγκεκριμένες συνθήκες (City test, highway test, combined test) που γίνονται οι μετρήσεις και σου λένε τα νούμερα μας υπολογίζονται σύμφωνα με αυτό. Και υποσημείωση στην υποσημείωση ότι πάλι αλλάζουν ανάλογα τις συνθήκες. Δες Zero.. Πολύ απλά γιατί ΔΕΝ γίνεται να υπολογιστεί ούτε να δεσμευτούν με συγκεκριμένα νούμερα αφού επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Μεμονωμένα δεδομένα και νούμερα από ηλεκτρικά της αγοράς δεν γίνεται να παρουσιάζονται ως καθολικά για όλη την αγορά και οποιοδήποτε όχημα. Είτε αυτό έχει να κάνει με επιδόσεις, είτε με κόστος μπαταρίας ή ανταλλακτικών που συζητήθηκε πριν. Εγώ ως υποψήφιος αγοραστής, θα ακούσω τον κάθε vaggos ή rizla να μου λέει για αυτονομία ΠΑΡΑΠΑΝΩ απ ότι δηλώνει ο ίδιος ο κατασκευαστής; Και όλα αυτά χωρίς κανένα επιχείρημα, παρά μόνο...”το δικό μου το κάνει” ή “είμαι σίγουρος”.. Δεν είναι λογική αυτή.
  7. https://files.scooterhacking.org/documents/manuals/scooters/UM_eScooter-E110SE-E110S-E125S_EN-NL-FR.pdf Σελ21 τα specs Όχι, δεν αναφέρει max load 140, αλλά αμφιβάλω ότι έχει οφελιμο 255kg. Σαν όρος payload, ..ναι είναι λάθος αν υπολογίζουν το συνολικό. Τα νούμερα αυτά δεν τα έχουν KTM 1290, Africa twin, GS1200 κ.α.. δε πιστεύω να ισχύει για κανένα τέτοιο σκουτερακι , ηλεκτρικό ή μη.
  8. 255kg , είναι το συνολικό μεγιστο βάρος. 90kg το scooter 2x11kg οι μπαταρίες 140kg max load
  9. Όλοι ευχαριστημένοι!
  10. Δε φαίνεται να ξέρουμε πόσο καινε, όταν γράφεις για 5L στα 150 και για στιγμιαίες καταναλώσεις 25L σε αυτοκίνητο Και προφανώς το ζήτημα είναι τα λίτρα και η κατανάλωση όταν αυτό είναι το βασικό επιχείρημα υπεροχής του ηλεκτρικού για οικονομία. To θέμα οικονομίας δεν είναι κάτι αόριστο. Να συγκρίνουμε ίδια πράγματα. Με τη λογική αυτή και το ποδήλατο πιο οικονομικό είναι από το ηλεκτρικό. Άρα Μόνο ποδήλατο αξίζει… Το να βάζουμε επιλεκτικά επιμέρους χαρακτηριστικά από 3-5-10 διαφορετικά ηλεκτρικά και να τα παρουσιάζουμε ως κανονικότητα για όλα δεν είναι αντιπροσωπευτικό. Και Χαμηλό κόστος Και Αυτονομία 100km Και Τελική >90 Και επιδόσεις σαν 150-200 Και …και… Ποιο ηλεκτρικό εχεις(5-ετιας?), που έχει 100km αυτονομία, ακόμα δε μάθαμε… Πχ για το super soco cpx (1 μπαταρία) που αναφέρθηκε στο άλλο θεμα… Αυτονομία: 70km (έως 140km με τη χρήση 2 μπαταρίας*)** **Οι μετρήσεις που αφορούν την αυτονομία του οχήματος καταγράφονται μέσω δοκιμαστικής οδήγησης σε σταθερή ταχύτητα 40km/h Χωρίς να υπολογίσουμε ένα ρεαλιστικό βάρος αναβάτη/ κλίση δρόμου / Θερμοκρασίες κ.α…και όχι ιδανικές τιμές. “τα καινούργια ηλεκτρικά καινε λιγότερο ρεύμα” Τι ακριβώς σημαίνει ? “Η χώρα μας έχει το ιδανικό κλίμα για μπαταρίες”….στα 30-35-40αρια;
  11. Το Pantera που έβαλες είναι κοντό-μεσατο.δοκιμασε το αν σε βολεύει. Αν είσαι ψηλός, αμφιβάλω... Από Nordcode έχω το traffic -χειμερινο. Νομίζω παρόμοιο με το pandera αλλά σε 3/4. Τίμιο γενικά για τα λεφτά του. Όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά decent. Προσωπικά, θα πήγαινα για το Evo που έβαλες πριν. Υπάρχει και το Senegal , στα 160-170ευρω.
  12. και κατάμαυρο καλοκαιρινό μια χαρά νόημα έχει. επειδή είναι διάτρητο δροσίζεσαι, οταν κινείσαι, όχι επειδή είναι ανοιχτόχρωμο. Επίσης την επάρκεια ή όχι του διάτρητου το χειμώνα την καταλαβαίνεις όταν κινείσαι και περάσει ο αέρας μέσα σου….οχι να το δοκιμάσεις χειμωνιάτικα στο μαγαζί και να πεις…οκ φαίνεται…δε θα κρυώσω. Σταματημένος στο φανάρι, είτε με μαύρο είτε με ανοιχτόχρωμο… δε γλιτώνεις τη ζέστη Μεγαλύτερο πλεονέκτημα θεωρώ την καλύτερη ορατότητα όταν φοράς ανοιχτόχρωμο εξοπλισμό, παρά στο θέμα της θερμοκρασίας. - Ανοιχτόχρωμο θα λερώνεται περισσότερο - Ένα μπουφάν χειμώνα-καλοκαίρι, θα έχει και πιο σύντομη φθορά από το να χρησιμοποιείς 2 ανάλογα την εποχή.. - Από το να ντύνεσαι σα κρεμμύδι με 5 στρώσεις ρούχα για να αντισταθμίσεις το κρύο σε καλοκαιρινό-χειμωνιάτικα…καλύτερα 4-εποχών με νορναλ ντυσιμο για να είσαι άνετος. - Χειμώνας + κρύο + διάτρητο + Ρούχα …ακόμα και σε ένα απλό ψιλόβροχο δε νομίζω ότι είναι και ο καλύτερος συνδυασμός…ίσως βάζεις αδιάβροχο, αλλά είναι +1 layer σε όλα αυτά φοράς ήδη. - Μπορείς να δεις ίδιας εταιρίας για να έχει την ίδια προστασία πλάτης και στα 2. *Νέος οδηγός εδώ, οπότε όλα τα παραπάνω είναι χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία στο χώρο.
  13. https://www.bluebite.com/nfc/nfc-usage-statistics With 3.4 billion active smartphones in the world today, smartphone penetration is at an all time high. There are more than 2 billion NFC-enabled devices, most of them phones. 73% of smartphones supported NFC in 2018, an increase of 19 percentage points from 2015.
  14. rizla7

    Γνώμες για 125cc

    160kg vs 117kg (πλήρες υγρών). Δεν είναι και μικρή η διαφορά. Περισσότερο από θέμα όγκου το λεω, συγκριτικά πάντα με το cbf. Γενικά ευχαριστημένος μέχρι τώρα. Top cases δε ξέρω αν υπάρχουν επίσημα. Υπάρχουν κάποια πχ shad αλλά δεν έχω σκοπό να δώσω τόσα λεφτά σε εξοπλισμό για αυτό. https://www.fc-moto.de/en/SHAD-TOP-MASTER-ZONTES-G1-125 Έχω πετύχει και στο AliExpress κάποια, αλλά τσιμπημενες τιμές. Βολεύομαι με soft bag που θα μου μείνει μελλοντικά. Για το δίπλωμα, δεν έχω να πω κάτι άλλο. Δεν είναι μόνο αν θα σε σταματήσει κάποιος.
  15. rizla7

    Γνώμες για 125cc

    Συμφωνώ απόλυτα...για αυτό είπα οτι αν έχει σκοπό για μεγαλύτερη, να πάει κατευθείαν σε κανονικό δίπλωμα να τελειώνει(και ας πάρει τώρα ένα 125 λόγω χρημάτων). Δεν είναι μεγάλη η διαφορά στο κόστος. Ειδικά εφόσον κοιτάει για 125 μηχανή κ οχι scooter πχ, θεωρώ σχεδόν βέβαιο οτι θα ψαχτεί κάποιος για μεγαλύτερη σύντομα. Εκτός αν είναι ανάγκη για άμεση χρήση 125 και υπάρχει μεγάλη αναμονή για νέα διπλώματα.(εμένα μου είπαν για 4+ μήνες για ημερομηνία εξέτασης) * Δεν είμαι σίγουρος τι ισχύει, αν έχει κάποιος AM. Ίσως να γλυτώνει κάτι
  • Δημιουργία νέου...