-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
481 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
aXer's Achievements
-
O τύπος που το 2020 ζούμε με ταμείο ανεργείας μετά από 4 χρόνια βρέθηκε CEO Ομίλου εταιριών τεχνολογίας. Δεν είναι και μικρό κατόρθωμα, αν το καλοσκεφτείς. Κλασσικό "Fake it 'till you make it". Εμείς είμαστε κακοί που ζηλεύουμε την εκρηκτική του άνοδο στον χώρο του web commerce. Χτες, Κυριακή βράδυ μου έκανε refund, προφανώς μετά την "απελευθέρωση" της κριτικής μου στο Google και συνοδεύτηκε από επιθετικό σχόλιο στον Messenger για αυτά που έγραψα εδώ (μας διαβάζει εδώ, κάνει και Peak στα profile μας, οπότε πείτε όλοι ένα "γειά") Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ξέμπλεξα. Διαβάζω στα Google Reviews και σφίγγεται η καρδιά μου για περιπτώσεις πολλών μηνών που ακόμα εκκρεμούν. Δεν θα πω στον καθένα τι να κάνει, είναι προσωπικό θέμα. Έχω ήδη στο παλμαρέ μου, "επιτυχίες" ενάντια σε πολύ μεγαλύτερες εταιρίες που είτε από αδιαφορία είτε από κακές πρακτικές, προσπάθησαν να με ζημιώσουν (Forthnet - έστειλα εξώδικα το μακρινό 2007, Vodafone - προστασία καταναλωτή και επιστολή απολογίας προς εμένα το 2017, WattNVolt κτλ). Το θέμα είναι να μην είμαστε "δεν βαριέσαι" και να αφιερώνουμε χρόνο στο να υπερασπιζόμαστε το δίκιο μας ως καταναλωτές με όσα μέσα μας δίνει ο νόμος και να μην αφήσουμε τις διαδικτυακές αγορές να χάσουν την αξιοπιστία τους επειδή υπάρχουν 2-3 "φιλόδοξοι επαγγελματίες που νομίζουν πως είναι εξυπνότεροι από τους άλλους".
-
Προσωπικά, μετά την πρώτη ακύρωση του Δεκεμβρίου, προχώρησα σε αγορά των κινητών που ακύρωσα, από το JMCTech. Λέγαν 30 ημερολογιακές και το πήρα στις 34 ημερολογιακές. Δεν ξέρω αν άλλοι είχαν κακή εμπειρία με αυτούς, αλλά σε μένα μου φάνηκαν μέρα με την νύκτα. Πρώτα από όλα....σήκωναν το τηλέφωνο. Είναι κάτι και αυτό Έλα ντε. Μάλλον την 2η φορά, απλά την διαβάσαν ενώ την πρώτη απλά ικανοποίησαν το αίτημα του Perishop χωρίς να το κοιτάξουν καν
-
Όπως είπαν και προηγούμενοι, αν σας κατεβάσει το Google Review (όπως μου έκανε εμένα την επομένη), απλά κάντε αίτημα επανεξέτασης Υποθέτω τώρα θα περιμένω τηλέφωνο από την δικηγόρο του να με απειλήσει
-
Μου ήρθε πριν λίγα λεπτά από την Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, ότι διερευνάται το συγκεκριμένο κατάστημα. Όσοι κάνατε καταγγελία σαν και μένα, σας ήρθε τίποτα παρόμοιο;
-
Είμαι 45 και δεν μπορώ να χωνέψω ότι θα με εξαπατήσει ένα #@#$%# που τέλειωσε το σχολείο του 2012. Είχα κάνει αμφισβήτηση κίνησης από την πιστωτική και χτες έκανα καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή και στο Υπουργείο Ανάπτυξης.
-
The word is out
-
Μιλάμε για @#$#@%#@ πολλαπλών επιπέδων. Ρε παιδιά μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι πιο δραστικό; Όχι μόνο για να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω αλλά και να μην πιαστεί κανείς άλλος κορόιδο
-
Πως γίνεται καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης; Πατάω το Link για να συμπληρώσω την φόρμα που λένε (ΠΚ-01) και με πάει σε κενή σελίδα https://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2021/07/FORMA-ANAFORAS_KATAGGELIAS-PK-01.doc
-
Έκανα χτες για κίνηση πιστωτικής αρχές Ιανουαρίου. Αν έχω νέα θα γράψω.
-
Χτες την έκανα, σήμερα μου την κατέβασαν και έκανα αίτημα επανεξέτασης.
-
Απάντηση από το BestPrice στο γιατί δεν μπορώ να βάλω αξιολόγηση (δεν είχα προλάβει να δω ότι δεν υπάρχει πια μέσα)
-
Μόλις το έκλεισα με την τράπεζα. Έκανα αίτημα ακύρωσης. Άντε να δούμε
-
Αυτό το σκέφτηκα απλά έχουν περάσει πάνω από 60 μέρες. Λες να μπορώ;
-
Αυτό βλέπω. Δεν έχει πια παρουσία εκεί. Τα κλαίω τα λεφτά μου
-
Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού δεν λένε; Ηλίθιος εδώ. Προσπαθώ να σηκώσω (πάλι) review στο BestPrice.gr και για κάποιο λόγο δεν μπορώ (πολύ περίεργο). Το review που θέλω να σηκώσω: Πείτε λίγο τι κάνουμε; Πως μπορούμε να πιέσουμε για τα λεφτά μας;