Προς το περιεχόμενο

CosmosKGR

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    559
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με CosmosKGR

  • Ημερομηνία γέννησης 23/06/1966

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Τεχνολογία, Ταινίες, Μουσική, Βιβλία, Θέατρο, Φύση κ.α.

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Αγία Βαρβάρα
  • Ενδιαφέροντα
    Τεχνολογία, σινεμά, φύση
  • Απασχόληση
    Προγραμματιστής Η/Υ, Σύμβουλος πληροφορικής

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.756 προβολές προφίλ

CosmosKGR's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • 10 χρόνια Insomniac
  • 5 χρόνια Insomniac
  • 1 χρόνο Insomniac
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

253

Φήμη

  1. CosmosKGR

    Xiaomi AX3200

    Για το 1ο θέμα που ανέφερα, η λύση είναι να γίνει επανεκκίνηση των συσκευών που συνδέονται στο Xiaomi (θυμίζω, στην προτεινόμενη "standard router mode" κατάστασή του) με ethernet τρόπο. Πρακτικά θέλει επανεκκίνηση απλά το δικτυακό interface των συσκευών αυτών αλλά, συνήθως, είναι απλούστερο να γίνει πλήρης επανεκκίνησή τους (από διακόπτη on / off ή από βγάλε / βάλε στην πρίζα). Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η άμεση αναδιευθυνσιοδότησή τους με νέα "συμβατή" πια IP από τον DHCP του Xiaomi και μετά όλα τα δικτυακά δουλεύουν σωστά στη συσκευή.
  2. CosmosKGR

    Xiaomi AX3200

    Γεια σας κι από εμένα! Είπα ν' άνοιγα νέο thread αλλά μιας και υπάρχει σχετικό (αν και κάπως παλιό πια) είπα ν' αναφερθώ τελικά εδώ. Μόλις πρόσφατα αγόρασα κι εγκατέστησα το εν λόγω μοντέλο router δηλαδή το Xiaomi Router AX3200 Model: RB01. Θα το λέω για συντομία ως Xiaomi. Το έχω συνδέσει (ως 2ο ρούτερ) με ethernet καλώδιο μέσω της WAN ethernet θύρας του, σε ethernet θύρα ενός router Huawei EchoLife HG8145V5 (που είναι αυτό που δίνει αυτή την περίοδο η Nova για τις FTTH συνδέσεις της). Θα το λέω για συντομία ως Huawei. Έκλεισα το WiFi στο Huawei και σύνδεσα όλα τα άλλα ethernet καλώδια στο Xiaomi (αυτά που είχα πάνω στο Huawei) καθώς θέλω το Xiaomi να μείνει πλέον ως κύριο router στον χώρο μου, έχοντας αφήσει δηλαδή το Huawei απλά ως "αρχικό" router άρα μόνο για τη σταθερή τηλεφωνία μου και την είσοδο του FTTH σήματος. Αφού έκανα το στοιχειώδες αρχικό σετάρισμα του Xiaomi από WiFi μέσω του Xiaomi Home app (θα το λέω app για συντομία) του Xiaomi κινητού μου, "έμπλεξα" με τα κάτωθι τρία προβλήματα - θέματα και τα αναφέρω με σειρά βαρύτητας: 1ο. Ενώ άφησα σεταριμένο το Xiaomi στην προτεινόμενη "standard router mode" κατάσταση και, από WiFi, συνδεόνται όλες οι WiFi συσκευές μου κανονικά στο Xiaomi και φαίνονται και από το app και έχουν και διαδίκτυο... αντιθέτως... όποια συσκευή μου, έχει συνδεθεί μέσω ethernet στο Xiaomi, είναι "στον αέρα", ούτε βλέπουν αυτές δηλαδή δίκτυο, διαδίκτυο κ.λπ. ούτε φαίνονται στο app, "νεκρώνουν" δηλαδή δικτυακώς! Όταν αλλάζω όμως το Xiaomi στην μη προτεινόμενη "access point mode" κατάσταση δηλαδή ως repeater και χωρίς να αλλάξω τίποτα από καλωδιώσεις... τα πάντα δουλεύουν μεν (συνδέσεις WiFi & ethernet) αλλά βέβαια με το Huawei ως βασικό πια ρούτερ και με αισθητά λιγότερες δυνατότητες για το Xiaomi από το app του, πράμα που σαφώς και δεν το θέλω έτσι καθώς ουσιαστικά "υποβιβάζεται" (το Xiaomi). Δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει και συμβαίνει αυτό κι έχω δοκιμάσει ήδη διάφορα αλλά τίποτα δεν βοηθάει. Εσείς τι λέτε; 2ο. Για λόγους που δεν έχει νόημα να εξηγήσω εδώ, χρειάζομαι να έχω δύο WiFi SSID από το βασικό μου router που πλέον είναι (ή, έστω, θέλω να είναι) το Xiaomi. Και δεν θεωρείται ως 2ο WiFi SSID αυτό που δίνει το Xiaomi για guest χρήση αλλά για κανονικό - πλήρους δυνατοτήτων 2ο WiFi SSID. Αυτό το είχα κάνει πολύ εύκολα σε προηγούμενα router παρόχων όπως άλλωστε και στο Huawei. Εδώ όμως, στο Xiaomi, όσο κι αν έχω ψάξει δεν βρίσκω τρόπο να μπορεί να γίνει! Και δε θέλω να υποθέσω πως απλά δεν γίνεται καν. Θέλω να ελπίζω πως απλά εγώ δεν έχω βρει τον τρόπο ακόμα. Εσείς τι λέτε; 3ο. Υπάρχει από Xiaomi ένα άλλο app, το "Mi Wi-Fi" που, υποτίθεται, είναι κι αυτό για διαχείριση διαφόρων Xiaomi routers. Απ' όσο έψαξα γενικότερα, κατάλαβα πως υποστηρίζει και το δικό μου το Xiaomi κι έτσι το εγκατέστησα στο κινητό μου, μπήκα σε αυτό με τα στοιχεία μου της Xiaomi αλλά όσο και να ψάχνει να συνδέσει Xiaomi router συσκευές, τζίφος... δεν τη βρίσκει ποτέ τη δικιά μου (είτε την έχω ως "standard router mode" είτε ως "access point mode". Δεν καίγομαι μεν να λειτουργήσει και αυτό το app... έλεγα όμως να έβλεπα κι από εκεί μήπως και μου έδινε καμιά ακόμα ευκαιρία για τα άλλα δύο θέματά μου. Εσείς τι λέτε;
  3. CosmosKGR

    WIN 10 UPDATE problem

    Αν δηλαδή κάποιος δεν έχει καν recovery partition, δεν έχει τρόπο (σχετικά απλό όμως) να φτιάξει επιτυχώς recovery partition σε 2ο πια χρόνο;;; Εγώ π.χ. δεν έχω... και σα να θυμάμαι μάλιστα πως το είχα αφαιρέσει πριν καιρό αλλά δε θυμάμαι καθόλου το πώς και ίσως μάλιστα να κάνω και λάθος.
  4. CosmosKGR

    Vodafone H300s

    Ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό έχω κι εγώ φίλε μου!!! Επειδή έχει περάσει και καιρός από τότε που το έθεσες εδώ, δε ξέρω μήπως έχεις βρει κάποια λύση. Αν πάντως έχεις βρει κάτι, πες μου σε παρακαλώ κι εμένα γιατί δε βγάζω άκρη με το Vodafone H300s σε αυτό το θέμα!
  5. Πριν λίγο το ολοκλήρωσα και μου έδωσε άμεσα περί τα 0,31137225 DOT σε Polkadot που έχουν μια συνεχή άνοδο (τώρα κοντά στο 1,83% αλλά αλλάζει συνεχώς) που αναλογούν σε περίπου 4.42€. Θα τα αφήσω έτσι λίγες μέρες και βλέπουμε μπας και χώσω και λίγα ακομα αν είναι. Ευχαριστώ για τις ωριαίες οδηγίες!
  6. Αυτή πάντως η "ιστορία" θέλει λίγη δουλειά ακόμα μέχρι να αποκτήσει μια πιο σαφή εικόνα. Είναι μεν πολύ βολική και είμαι σίγουρος πως θα επικρατήσει κάποια στιγμή αλλά προς το παρόν έχει ορισμένες "ασάφειες" στο τι λειτουργεί, πώς και πού ακριβώς. Εγώ π.χ.: Έχω μια τηλεόραση με ενσωματωμένο Android TV & Chromecast. Έχω μια συσκευή Chromecast with Google TV (η τελευταίας έκδοσης με το τηλεκοντρόλ). Έχω μια συσκευή Chromecast Ultra 4K (που δεν έχει καν Google TV, Android TV ή τηλεκοντρόλ). Το Chromecast της τηλεόρασης δεν είναι ακριβώς ίδιο σε δυνατότητες και ιδιότητες με κανένα Chromecast των ομώνυμων συσκευών. Το Android TV της τηλεόρασης δεν είναι ίδιο με το (πιο σύγχρονο) Google TV της Chromecast συσκευής. Δηλαδή εντάξει... κάπου αρχίζει να μπερδεύει όλο αυτό νομίζω.
  7. CosmosKGR

    Athena card

    Γεια σας κι από εμένα! Έστω και μετά από τόσο καιρό πια, συνεχίζω πάνω στο αρχικό θέμα - ερώτημα και κυρίως όσο αφορά στο αν ξέρει κανείς, τι τελικά θα πρέπει να γίνει ώστε να μπορεί να συνεχίζει να χρησιμοποιείται κανονικά μια προσωποποιημένη ΑΤΗ.ΕΝΑ Card που ήταν σε χρήση με ρόλο ανέργου, όταν πλέον ο άνεργος πάψει επίσημα να θεωρείται άνεργος και έχει καταχωρηθεί ως εργαζόμενος έστω και με ημιαπασχόληση. Δηλαδή για το αν θα πρέπει να κάνει κάποιος κάτι ιδιαίτερο στο να μπορεί να χρησιμοποιεί την ίδια κάρτα αλλά με ρόλο πια κανονικών (επί πληρωμής) κομίστρων (αν θα πρέπει πριν να δηλώσει κάπου, κάτι και τι και πώς) ή αν θα αρκεί το να επιχειρήσει να της φορτώνει πλέον τέτοια κόμιστρα; Ρωτώ καθώς με ενδιαφέρει προσωπικά λόγω της συζύγου μου που την αφορά πλέον σα θέμα άρα και εμένα εμμέσως. Προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία με το επίσημο τηλέφωνο της υπηρεσίας τους, το 2108200999, αλλά κάθε φορά, μετά τον αυτόματο τηλεφωνητή τους, κάποιος σηκώνει το ακουστικό τους κι αμέσως μετά το κλείνει χωρίς καμία καθυστέρηση ή εξήγηση. Μα ΚΑΘΕ φορά!!! (Έκανα ήδη καταγγελία στο Συνήγορο του Πολίτη σχετικά κι ό,τι γίνει). Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν απαντήσεις σας.
  8. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Πιθανά να έχουμε το ίδιο πρόβλημα μόνο που εγώ το έχω κοντά 2 χρόνια τώρα. Εσένα καταφέρνει και παίζει για τόσο "πολύ", 4 λεπτά;! Εμένα φαντάσου πεθαίνει στα 6 δευτερόλεπτα! Όταν αλλάζω κανάλι παίζει πάλι καλά αλλά και πάλι μόνο για 6 δευτερόλεπτα. Σε on demand όμως και στα μενού του τα πάει μια χαρά. Μόνο από application παίζει καλά και τα κανάλια. Και να πω πως είμαι με Vodafone VDSL 50άρα (από ΟΤΕ DSLAM) που κλειδώνει (με ελάχιστα λάθη) στα 39. Δυστυχώς φοβάμαι πως δε θα ξεπεραστεί. Αν όμως το ξεπεράσει κάποιος, ας ενημερώσει και για το πώς. Είχα καιρό να ψάξω εδώ για τυχόν αναφορές σας πάνω στο πρόβλημα του "ξαφνικού θανάτου" των ζωντανών καναλιών της Vodafone TV (μέσω του αποκωδικοποιητή της) μετά από τα πρώτα 6 (περίπου) δευτερόλεπτα και τώρα κατάλαβα πως δεν είμαι πια ο μόνος που το τραβά αυτό (εγώ μάλιστα πάνω από 2 χρόνια)! Το τι έχουμε δοκιμάσει (με τη Vodeafone) ειλικρινά δε θέλετε να σας τα πω και λύση δεν έχει βρεθεί. Έχω χαρακτηρισθεί ως "μη επιλύσιμη" περίπτωση πράμα που μου δίνει το δικαίωμα να το κόψω αλλά με τόσες εκπτώσεις που πλέον μου κάνουν, δε με συμφέρει να το κόψω καθώς θα αλλάξει και το συμβόλαιό μου (σε double play). Άλλωστε, όλα τα on demand τα δείχνει κανονικά και παίζει και τα κανάλια μεν αλλά μόνο από το application τους (αν και δε με βολεύει από εκεί). Τι να πω;! Αν υπάρχει κάτι που ξέρει κανείς ότι αξίζει να το δοκιμάσω, ας ρίξει καμιά ιδέα.
  9. Φίλε μου αν και τόσο μεταχρονολογημένα οφείλω να σε ευχαριστήσω για τη συμβουλή σου καθώς την ακολούθησα και μου έλυσε κι εμένα το πρόβλημα! Τι να πω;! Απίστευτη πάντως αυτή η συμπεριφορά εκ μέρους της εφαρμογής μηνυμάτων της Samsung σε ένα τέτοιο ζήτημα δεδομένου ότι επιδέχεται και "ιδιαίτερες" χρεώσεις από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Τόσα χρόνια τώρα που αυτό συμβαίνει έτσι, δεν έχει προβληματίσει κανένα στέλεχος της Samsung ώστε και να το αλλάξουν κάπως;! Άσε δε που, το application της Google, το θεωρώ και πολύ πιο ξεκάθαρο και πιο βολικό από αυτό της Samsung. Μέχρι και κατάλληλη ένδειξη κειμένου ακριβώς κάτω από το εικονίδιο του Send κουμπιού της έχει που λέει συνεχώς και ξεκάθαρα για το είδος του μηνύματος (SMS κ.λπ.) πριν φτάσει κανείς να το πατήσει για την αποστολή του. Ευχαριστώ και πάλι!
  10. Δεδομένου πάντως ότι -όλο το εγχείρημα- θα πατήσει σε νέο kernel (το Zirkon κι όχι αυτό του Linux), θα προκύψει ως μεγάλη τροχοπέδη η "ανάγκη" συνέχισης υποστήριξης (από αυτό) των υφιστάμενων Android εφαρμογών. Κατανοητή ως "μεγάλη ανάγκη", δε λέω, αλλά με πολλές και μεγάλες "θυσίες" για κάτι το τόσο νέο και με τόσο μεγάλες βλέψεις και αναφέρομαι κυρίως στο σχεδιαστικό του κομμάτι ως λογισμικό.
  11. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Απλώς ενημερωτικά: Σήμερα κατά τις 18:00' περιμένω στον χώρο μου για 2η φορά τεχνικό τους σε σχέση με το από τον Ιούνιο πρόβλημα της Vodafone TV υπηρεσίας μου που χάνει την σύνδεσή της στα καλά του καθουμένου ενώ κάνω ζάπινγκ στα Vodafone TV κανάλια τους. Θυμίζω πως ήδη Μου έχουν αλλάξει TV box με καινούριο αλλά όχι το νέας κοπής, άλλης μάρκας αλλά ίδιο σουλούπι. Μου άλλαξαν πρόσφατα και το VDSL router τους με καινούριο, ίδιας μάρκας αλλά καλύτερο μοντέλο. Οι συνδέσεις μου είναι, πιστοποιημένα και από τους τεχνικούς τους, πάρα πολύ καλές. Το τελευταίο στάδιο ελέγχου τους μου είπαν ότι θα είναι πλέον στο DSLAM που εξυπηρετεί τη γραμμή μου. Τους δήλωσα (μόνο στο τεχνικό τους όμως τμήμα προς το παρόν) πως αν δεν γίνει και πάλι τίποτα θα αναγκαστώ να αιτηθώ διακοπή της Vofone TV υπηρεσίας μου και χωρίς πέναλτι καθώς δεν διορθώνεται με τίποτα και δεν είναι δικής μου υπαιτιότητας. Ας μου θυμίσει κάποιος πώς πρέπει να γίνει αυτό πιο σωστά και σύντομα (αν χρειαστεί μεν αλλά μάλλον θα χρειαστεί).
  12. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Υποθέτω επειδή δεν έχουν τίποτα ουσιαστικό και νέο να σου πουν... Τηλεφώνα στο τεχνικό τους τμήμα 13840, αν μπορείς και 3 φορές τη μέρα, κάθε μέρα... Μπορεί να πάρει άλλη βαρύτητα το θέμα σου ή και να πετύχεις κανέναν πιο μερακλή τεχνικό. Θα σου πρότεινα μάλιστα να παίρνεις και κάπως αργά το βράδυ, μετά τις 22:00' δηλαδή. Έχω την αίσθηση πως το ψάχνουν καλύτερα έτσι αργά.
  13. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Μην ανησυχείς ακόμα χωρίς πραγματικό για εσένα λόγο. Κατά βάση δεν υπάρχει πρόβλημα με την έννοια ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Vodafone πελατών δεν έχει ουσιαστικά προβλήματα. Κι εγώ δηλαδή, έως πριν τον Ιούνιο, ήμουν για αρκετά χρόνια πάρα πολύ ικανοποιημένος συνολικά. Το πώς θα σου κάτσει θα το δεις και θα το επαληθεύεις σε κάθε χρήση και αυτό άλλωστε ισχύει σα κανόνας σε όποιον πάροχο κι αν (θα) είσαι. Android TV Boxs έχω κι εγώ στο σπίτι και μάλιστα τρία (σε διαφορετικές θέσεις – τηλεοράσεις). Δεν έχουν πρόβλημα αυτά, ούτε το Vodafone TV με αυτά. Ωστόσο, το νέο τους Vodafone TV Box, περα από την IPTV υπηρεσία τους, είναι κι αυτό πια Android TV Box, σε αντίθεση με το παλιό Vodafone TV Box τους που δεν ήταν (εγώ π.χ. έχω το παλιό τους όπως άλλωστε και οι περισσότεροι πελάτες τους ακόμα). Τραγικό!!! Κάτι τέτοια φοβάμαι κι εγώ και δεν θέλω ακόμα να τους ζητήσω να μου αλλάξουν το παλιό μου Vodafone TV Box, παρά το ότι έχω πια (κάποια) προβλήματα με την Vodafone TV IPTV υπηρεσία τους. Αν ωστόσο μπορείς, ανέβασε εδώ μια φωτογραφία με την πίσω όψη του Vodafone TV Box σου ώστε να διαπιστώσουμε κάτι.
  14. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Έχεις την καλοσύνη να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία του; Κυρίως του πίσω μέρους του, με τα βύσματά του. Βλέπεις να έχει και βύσματα κεραίας; Έχει σα να λέμε και τηλεοπτικό tuner; Αν ναι, τι;
  15. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Επειδή με ενδιαφέρει απόλυτα το πώς ανταποκρίνεται το νέο τους Vodafone TV Box, κράτα μας ενήμερους σχετικά. Σκέφτομαι να τον "απαιτήσω" καθώς, το παλιό που έχω, από τον Ιούνιο δε μου τα λέει και πολύ καλά. Παρά το ότι μου τον έχουν ήδη αλλάξει λόγω του προβλήματος (είχα της HOL και μου έστειλαν το ίδιο εξωτερικά αλλά άλλη μάρκα και με λογότυπο Vodafone), εξακολουθεί συχνά - πυκνά (από τον Ιούνιο) να χάνει την επαφή του με την υπηρεσία. Όσα ψαξίματα κι αν έχουν γίνει δε βρίσκεται άκρη. Θα προτιμούσα, το TV Box τους, να πάψει να εξαρτάται τόσο απόλυτα από το modem/router τους ώστε να μπορώ να βάλω άλλο, πιο της προκοπής... Πες μας όμως λεπτομέρειες...
  • Δημιουργία νέου...