Ανοίγω πονεμένο θέμα. Είναι γνωστό ότι η Apple δίνει επίσημα 1 χρόνο εγγύηση σε προϊόντα iPhone αλλά βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας έχεις δικαίωμα ως καταναλωτής για 2 έτη εγγύησης εφόσον έχει γίνει αγορά με απόδειξη από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή της και έχεις το S/N
Σε iPhone XR αγορασμένο 1/2019, αποφάσισε να μην ανοίξει και σε πρώτο έλεγχο μάλλον είναι πρόβλημα μητρικής. Ο επίσημος μεταπωλητής (μεγάλη εταιρία κινητής) από τον οποίο το αγόρασα δεν αποδέχεται το παραπάνω και μου λέει ότι πρέπει να πάει στην info quest. Η τελευταία μου λέει ότι είναι θέμα της cosmote βάσει των όρων της εγγύησης οπότε πρέπει να το πάρει. Οπότε βρίσκομαι στη μέση και φυσικά χωρίς κινητό.
Έχει κάποιος άλλος ανάλογη εμπειρία; Τι έκανε τελικά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων