Προς το περιεχόμενο

kter20

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    20
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με kter20

  • Ημερομηνία γέννησης 30/05/1980

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

kter20's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Collaborator
  • Πρώτο Μήνυμα
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. http://www.pbsvb.com/customer-industries/aerospace/aircraft-engines/tj40-g2-turbojet-engine Περίπου 400N trust.... 4 κιλά βάρος. Δλδ χρησιμοποιώντας 4 τέτοια μπορείς να έχεις 1600 N. Μέγιστη κατανάλωση 1,2 Kgr/min (μέγιστο 4,8 κιλά καύσιμο το λεπτό για 4 κινητήρες). ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.
  2. kter20

    Αγορα TV

    Ίσως να μην γράφω στο σωστό thread ωστόσο νομίζω ότι σημαντικός παράγοντας για την αγορά καινούριας τηλεόρασης είναι και η afterbuy εξυπηρέτηση που παρέχουν. Προς γνώση και ενημέρωση, σας παραθέτω το ιστορικό της "εξυπηρέτησης" που έτυχα απο το επίσημο σερβις της Sony στο Ηράκλειο καθώς και απο τη Sony Hellas: -Στις 23-11-2013 αγοράστηκε η τηλεόραση Sony KDL50W656A -Στις 28-11-2015 η τηλεόραση έπαψε να λειτουργεί -Στις 04-12-2015 επικοινώνησα με το Service Sony από όπου μου είπαν να μεταφέρω την τηλεόραση στο Tzanidakis Service Group στο Ηράκλειο Κρήτης το οποίο έκανα. -Από το Tzanidakis Service Group με ενημέρωσαν ότι η ζημιά δεν καλύπτεται από την εγγύηση και ότι "πιθανόν" να έχει καεί το panel και θα το κοιτάξουν. Επίσης μου ανέφεραν ότι αν θέλω μπορούν να προσπαθήσουν να την επισκευάσουν και αν φτιάξει θα κοστίσει 150€ αν όχι θα δώσω 20€ για τον έλεγχο. -Από την παραπάνω ημερομηνία και μέχρι σήμερα, δηλαδή για σχεδόν 4 μήνες, έχω επικοινωνήσει πολλές φορές τηλεφωνικά με το service και άλλες τόσες φορές έχω πάει ο ίδιος στο κατάστημα για να δώ για πιό λόγο υπάρχει όλη αυτή η καθυστέρηση. Τελευταία φορά που πήγα εκεί ήταν στις 09-02-2016 και ο κ. Τζανιδάκης με διαβεβαίωσε ότι μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα είχαν τελειώσει με την επισκευή.... Από της 09-02-2016 μέχρι και σήμερα δεν έχω καμία ενημέρωση... -Στις 23-02-2016 και αφού δεν έχω πάρει καμία απάντηση απο το Tzanidakis Service Group επικοινωνώ αρχικά τηλεφωνικά και στη συνέχεια μέσω email με την Sony Hellas στους οποίους αναφέρω όλο το παραπάνω ιστορικό. -Η Sony Hellas απαντάει στις 30-03-2016 με το παρακάτω email: "Αγαπητέ κ.Τερζάκη, Όσον αφορά το πρόβλημα με την τηλεόραση σας , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το μόνο που μπορούμε να σας προτείνουμε είναι το εκπτωτικό κουπόνι 30% όπως σας έχει ενημερώση και το σέρβις." Καμία αναφορά στην τηλεόρασή μου, αξίας 900€, η οποία βρίσκεται πάνω απο 4 μήνες στο σέρβις για επισκευή....
  3. Καλημέρα! Προσπαθώ να δώσω internet απο το laptop (το οποίο συνδεεται ενσυρματα) σε κινητό χωρίς αποτέλεσμα.... Τη διαδικασία την έχω κάνει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν και δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα. Το laptop που προσπαθω να δημιουργήσω τη σύνδεση είναι το sony vaio VGN-FW51JF με Windows 7 Home Premium. Η σειρά των ενεργειών που κάνω είναι: network and sharing center --> set up a connection or network --> Set up a wireless ad hoc network μετά απο τα παραπάνω δημιουργείται το add hoc δικτυο το οποίο και μπορώ να δω στις ενεργες συνδέσεις και το΄οποίο λέει : "Waiting for users" Σε όλες τις περιπτώσεις στο παρελθόν μετά τα παραπάνω μπορούνα να συνδεθώ στο δικτυο αυτό και να έχω internet, όμως σε αυτό το laptop το δικτυο που δημιουργείται δεν "φαίνεται" στους clients. Δηλαδή ενώ φαίνεται να έχει δημιουργηθεί κανονικά, όταν πάω απο κάποια συσκευή να το αναζητήσω για να συνδεθώ δεν το βρίσκω.... έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Ευχαριστώ πολύ!
  4. καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς άν υπάρχει ακόμα η προσφορά; αν όχι ενδιαφέρομαι για μαύρο χρώμα οπότε αν πήρε κάποιος και δεν το θέλει μπορώ να το αγοράσω. ευχαριστώ
  • Δημιουργία νέου...