Προς το περιεχόμενο

rafm

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    96
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με rafm

  • Ημερομηνία γέννησης 26/12/1962

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.997 προβολές προφίλ

rafm's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

5

Φήμη

  1. Καλησπέρα , μίλησα πριν λίγο με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι το πρόγραμμα myHomeOnline πήρε παράταση έως τις 28/2/22. Ίσως ισχύει και για τα υπόλοιπα αλλά δεν πρόλαβα να ρωτήσω , πυροβολούσε η εκπρόσωπος
  2. Έχω κάνει αίτηση πριν 5 ημέρες κι έχω τελειώσει με τα διαδικαστικά . Ενώ είχα καταχωρήσει πιστωτική κάρτα στην διαδικασία της αίτησης, η κάρτα στο ιστορικό επιλογών που κοίταξα σήμερα, δεν υπήρχε. Την καταχώρησα ώστε να φαίνεται κι αυτή με τον μηνιαίο λογαριασμό που υπάρχει κανονικά. Έχεις δίκιο φίλε korakios , ότι νάναι γίνεται με το ηλεκτρονικό τους σύστημα !! Αφ' ης στιγμής που εγώ τουλάχιστον είχα κωδικούς e-bill και μου ζήτησε το σύστημα να εισέλθω πρώτα στην υπηρεσία αυτή για να προχωρήσω στην αίτηση, και δήλωσα εξαρχής το πρόγραμμα myHomeOnline, με όλα τα προαπαιτούμενα βήματα σωστά (καταχώρηση κάρτας, επιλογή μηνιαίου λογαριασμού κλπ) γιατί να χρειάζεται πάλι να τα επιλέξω στο e-bill ;
  3. Σωστά, ολόσωστα !! αυτό είναι τραγικό και δεν επιτρέπεται να συμβαίνει... Οργάνωση του προχείρου, όμως οι συνθήκες επιτρέπουν την βασιλεία του μονόφθαλμου στους υπόλοιπους τυφλούς Για παρόμοιους λόγους την είχα αποχαιρετήσει προ πολλού...
  4. Ναι,σωστά στα λένε Είχα γράψει σε νεότερο σχόλιο κάπου ότι η εκπρόσωπος της ΔΕΗ στην τηλεφωνική μας επικοινωνία που έγινε 2 ημέρες μετά την υποβολή ενδιαφέροντός μου,μου εξήγησε ότι θα μπω στο e-bill και να επιλέξω μόνο τον ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό. Αλλά κάποιος φίλος μερικές σελίδες πριν, το έχει αναφέρει ξεκάθαρα αυτό. Πως περιμένεις να φανεί η σύνδεση στο e-bill κι επιλέγεις το προϊόν myHomyOnline το τικάρεις και επιλέγεις και τον ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό.
  5. Σήμερα ήλθε το email με την σύμβαση για το ΔΕΗ myHomeOnline και γράφει επάνω αυτό το πρόγραμμα. Ελπίζω να είμαι καλυμμένος από ταλαιπωρία Γάμμα 🤐
  6. Προς ενημέρωση όσων ενδιαφέρονται για την μετάβαση στην ΔΕΗ και στο πρόγραμμα myHomeOnline, και σε συνέχεια σας λέω ότι η διαδικασία έως τώρα ήταν η εξής: 1.Αίτηση on-line στις 16/1. 2.Την επομένη με email μου ζητήθηκε να στείλω την ταυτότητα. 3. Σήμερα 18/1 τηλεφωνικά και με ηχογραφημένη κλήση έκανα ταυτοπροσωπία και μου έδωσαν οδηγίες για την ηλεκτρονική συμπλήρωση του συμβολαίου. Θα σταλεί με e-mail.Θα δημιουργήσω υπεύθυνη δήλωση στο gov.gr και θα την στείλω μαζί με το συμβόλαιο στην ΔΕΗ. 4. Έως 2 ημέρες μετά θα περάσει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ και η μεταφορά στον πάροχο ΔΕΗ θα ολοκληρωθεί σε 5 εργάσιμες ημέρες. Σε ερώτησή μου τι πρέπει να κάνω για να είμαι σίγουρα στο Online πακέτο μου απάντησαν μόνο να επιλέξω στο e-bill τον μηνιαίο λογαριασμό.Αυτό αρκεί. Μου επισήμαναν επίσης (αυτό που έχει γραφτεί κι εδώ) ότι θα πρέπει να μην υπάρξουν 3 εν σειρά αποτυχημένες προσπάθειες χρέωσης του λογαριασμού της κάρτας γιατί θα χαθεί το πρόγραμμα αυτό. Προς χάριν περιεργείας και μόνον επικοινώνησα με την protergia για να αναφέρω την διακοπή και μεταφορά της παροχής στην ΔΕΗ. Τι το είπα τι δεν το είπα το ίδιο και το αυτό. Ανησυχητική αδιαφορία. Παντελώς !!
  7. Ναι το είδα ! Σήμερα μου έστειλαν από την ΔΕΗ e-mail να στείλω και την ταυτότητά μου για να ολοκληρωθεί το ζήτημα. Όμως χρησιμοποιώντας το excel για τις σταθερές χρεώσεις με προσοχή και λεπτομέρειες μπερδεύτηκα με το εξής. Με την κατανάλωση του τελευταίου 4μήνου που έχω στοιχεία αλλά και υπερβολική κατανάλωση (2.437 Ημερ & 940 Νυκτ & περίοδος από 8/1/21-7/10/21) το ΔΕΗ myHomeOnline, βγάζει σύνολον 957€ ενώ έδωσα 930€ στην Protergia (με ΟΤΣ 3.377Kwh*0.10087=340.63) . Με την αλματώδη αύξηση τιμών που είναι μετά τον Οκτώβριο θα είναι τρελή η αύξηση. Είδα σε φίλο ΟΤΣ κατανάλωση *0,20 σε εκκαθάριση Νοεμβρίου την Protergia. Επομένως τώρα θα είναι και 0,25, οπότε για 3.377Kwh θα έδινα σήμερα ακόμα 500€ περίπου !!! Εάν καταλαβαίνω πλέον σωστά με το ΔΕΗmyHomeOnline, είσαι κερδισμένος όταν η τιμή Mwh διατηρείται πάνω από τα 150€.
  8. Στην διαδικασία υποβολής αίτησης, αφενός μου ζητήθηκε και έκανα είσοδο με τα στοιχεία μου του e-bill (έχω ήδη κωδικούς αφού διατηρώ και άλλους λογαριασμούς στην ΔΕΗ). Ζητήθηκε να καταχωρήσω την πιστωτική μου κάρτα για την αυτόματη εξόφληση και το έκανα. Πεδίο για μηνιαίο λογαριασμό νομίζω δεν συνάντησα αλλά γράφηκε ότι το e-contract διέπεται από τους όρους του myHomeOnline που ήταν απαραίτητο να κλικαριστεί. Άνοιξα τους όρους κι εκεί δηλώνεται η μηνιαία καταβολή συν τις ποινές αποχώρησης κλπ. Θα έχω τον νου μου γι αυτό που λες, αλλά μήπως γνωρίζεις περίπου πότε εμφανίζεται ο νέος λογαριασμός στο e-bill ; Επίσης μήπως γνωρίζεις ή κάποιο άλλο μέλος τα παρακάτω μην κάνω κάποιο σοβαρό λάθος; Δεν θα υπάρχει e-mail -αλληλογραφία για την πορεία του αιτήματος; Η Protergia δεν θα "ενδιαφερθεί" για να με κρατήσει ; Εντέλει εάν πάει κάτι στραβά δεν θα μπορώ να υπαναχωρήσω στις 14 ημέρες; Νεότερη ενημέρωση: Επικοινώνησα με την ΔΕΗ και μου επιβεβαίωσε πως έχω και δικαίωμα υπαναχώρησης 15 ημερών αλλά και ότι θα με καλέσουν εντός 2 ημερών για επιβεβαίωση και ολοκλήρωση του αιτήματός μου. Χωρίς αυτήν την επικοινωνία δεν προχωρά η μεταφορά παροχής
  9. Υπέβαλλα επιτυχώς αίτηση μεταφοράς της οικιακής τριφασικής παροχής στην ΔΕΗ στο site της και στο πρόγραμμα myHomeOnline. Ακολούθησα τα βήματα και τα συμπλήρωσα σωστά. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να ενεργοποιηθώ σωστά και έγκαιρα όπως πιστεύω και θέλω. Ευχαριστώ για την αμέριστη βοήθεια και προθυμία ! Να είστε όλοι καλά και αυξημένες ευχαριστίες προς τον korakios. Θα ενημερώσω για την έκβαση. ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ.pdf
  10. Φίλε Korakios, Εκτιμώντας την δουλειά και τον κόπο σου πρωτίστως όμως τις γνώσεις σου, μπήκα στην διαδικασία αποτύπωσης σε ένα excel κι εγώ όλων των πραγματικών δεδομένων από 4 παροχές ρεύματος που διατηρώ, για να επαληθεύσω και να τσεκάρω όσα λέμε και γράφουμε εδώ. Οι 2 οικιακές μονοφασικές παροχές είναι σε ΔΕΗ πρόγραμμα myHomeEnter Η επαγγελματική παροχή είναι στο Φυσικό αέριο στο πρόγραμμα Ρεύμα Επαγγελματικό 1 24Μ Και τέλος η οικιακή τριφασική είναι στην Protergia στο πρόγραμμα Οικιακό Ν/ΜΑΧ 45/24Μ ( με νυκτερινό) Έχω συμπληρώσει όλα τα πεδία από τους λογαριασμούς των διαφόρων παρόχων σωστά κι έχω τσεκάρει και την επαλήθευσή τους. Έχω βάλει ανορθόδοξα βέβαια (αφού μιλάς για ετήσιες καταναλώσεις) στο δικό σου excel τις καταναλώσεις του 4μήνου αναφοράς. Πιστεύω ότι σε αυτό το στάδιο δεν μας ενδιαφέρουν οι μικροδιαφορές που προκύπτουν, αλλά το πνεύμα σύγκρισης τιμών. Έχω αποτυπώσει τις χρεώσεις που προκύπτουν από το excel σου, με το πρόγραμμα ΔΕΗ myHomeOnline,στις 3 απλές παροχές. Στο τριφασικό από το αντίστοιχο excel σου με το νυκτερινό τριφασικό της ΔΕΗ myHomeOnline γιατί θεωρώ ότι σε αυτό με συμφέρει να μεταβώ. Στο τριφασικό ρεύμα που έχει και την υψηλότερη κατανάλωση θα ήθελα να μου πείς εάν τα υπολογίζω σωστά. Η διαφορά είναι συντριπτικά υπέρ της ΔΕΗ. -273€!! Στις 2 παροχές ΔΕΗ που είναι σε σταθερό πρόγραμμα κι αυτές κάποιες διαφορές προκύπτουν που δεν ξέρω από που. Κάνω κάπου λάθος ; Ή οφείλεται σε παλιότερο τιμοκατάλογο φθηνότερο της ΔΕΗ ; Λάβε υπόψη σου ότι προσπάθησα να προσεγγίσω αλλά είμαι άσχετος με τους τρόπους υπολογισμού ρεύματος. Και η πηγή βοήθειας είναι η δική σου δουλεία με τους τύπους στο excel σου. Πιστεύω όμως ότι οι τιμές για ένα ακόμα εξάμηνο θα είναι ούτως ή άλλως υψηλές, ( διαφορετικά δεν θα υπήρχε επιδότηση τιμών κλπ). Άρα αξίζει να μεταβώ στο myHomeOnline έως τις 31/1, πληρώνοντας 50€ ποινή αποχώρησης στην Protergia. Περιμένω την γνώμη σου ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΔΕΗ 3ου 4ΜΗΝΟΥ 2021.xlsx
  11. Στο πρόγραμμα ΔΕΗ myHomeOnline & myHomeEnter που βλέπουμε στο site της οι τιμές είναι 0,17 & 0,13 με πάγιο 1€ μηνιαίως για το πρώτο και 0,18 & 0,13 με πάγιο3€ μηνιαίως. Συν extra 5% για τους συνεπείς πελάτες. Στο excel υπολογισμού οι τιμές είναι κατά 50% περίπου χαμηλότερες. Μήπως κάνω λάθος ; Τότε χρειάζομαι την βοήθειά σου ΔΕΗ my home on line.pdf ΔΕΗ my home enter.pdf
  12. Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν υπάρχει οφειλή. Αγοράζοντας ένα ετήσιο συμβόλαιο στην ΔΕΗ με σταθερή τιμή είτε myHomeΟnline (0.17 ημερ & 0,13 νυκτ) είτε myHomeΕnter (0.18 ημερ & 0,13 νυκτ) προεξοφλώ την παραμονή της μεγαβαττώρας σε επίπεδα άνω των 300€ για να με συμφέρει. Το σκέφτομαι σωστά ή κάπου κάνω λάθος εκτίμηση ; Παρεμπιπτόντως ήδη από το pick του Δεκεμβρίου στα 325€/MWh, διαπραγματεύεται σήμερα κάπου στα 204€/Mwh. Το αρχείο με το excel νομίζω πως στις τιμές δεν ανταποκρίνεται στις τρέχουσες ως προς την ΔΕΗ
  13. Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγώ την βοήθειά σας. Σήμερα με πήραν από φυσικό αέριο για ηλεκτρικό ρεύμα με την εξής πρόταση σε τριφασικό ρεύμα οικιακό ( επειδή λέει έχω ακόμα ένα ρολόι σε αυτούς, επαγγελματικό) Πρόγραμμα Οικιακό maxi 50, τιμή 0545 Ημερ + 039 Νυκτερινό , με πάγιο 3,60€, με τον 8,16 & 24ο εκκαθαριστικό λογαριασμό δώρο (όπως γράφουν & στο site τους) χωρίς εγγύηση με πάγια εντολή. Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως ήταν πως δίνουν δώρο τον συντελεστή Β υπολογισμού της ρήτρας ΟΤΣ. Και μειώνεται η τιμή αυτής αρκετά. Ξέρει κάποιος σας κάτι σχετικά; Αληθεύει ή εμπορικά τερτίπια; Σήμερα είμαι στην πρωτέργεια (συμβόλαιο 10/920-10/9/22 & πέναλτυ διακοπής 50€ εάν φύγω) στο πρόγραμμα Οικιακό Ν/Μax 45/24M με πάγιο 2,60€, Ημερ 06065 έως 2.000Κwh και μετά 06201 & Νυκτερινό 04343. Ετήσια κατανάλωση 2021σε ημερ 5.451Kwh & νυκτ 1.925 Kwh.(2021ανά 4μηνο κατανάλωση 1.693/524 - 1.321/461 & 2.437/940) Πλήρωσα 1.733,39€ Σαν σύγκριση στο 2020 με κατανάλωση ημερ 5.676 Kwh & 1.998 Kwh νυκτερινό πλήρωσα 1.267,31. (2020 ανά 4μηνο κατανάλωση 1.489/421 - 1.718/566 & 2.469/1.011) Στα 2 πρώτα 4μηνα το 2021 πλήρωσα σχεδόν τα ίδια σε σοπά με το 2020. Όμως στο τρίτο 4μηνο υπάρχει μεγάλη επιβάρυνση 2020= 2.469/1.011 Kwh πλήρωσα συνολικά 554,36€ 2021= 2.437/940 Kwh πλήρωσα συνολικά 930,88 € !! ΥΓ. Μίλησα με NRG, ΦΑ και πρωτεργεια για σταθερή τιμή Kwh, στον ετήσιο όμως υπολογισμό με τις σημερινές υψηλές τιμές διαπίστωσα, ότι θα γλύτωνα μόνον 36€. Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω;
  14. Στο 2109555000 Και λες όταν σου ζητήσει τι ακριβώς θέλεις την λέξη ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
  15. Προς ενημέρωση , πήρα τηλέφωνο Eurobank και μετά από πολύ ταλαιπωρία ,και πάσες ο ένας στον άλλον υπάλληλο εξυπηρέτησης του τμήματος ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, έγινε μία αίτηση προς απόδοση του 15% ολοκλήρου. Σε ερώτησή μου πότε θα γίνει αυτό πήρα απάντηση : εάν σε μία εβδομάδα δεν δείτε την υπολειπόμενη πίστωση ξανακαλέστε μας 🤐 Όταν κι εάν, θα ενημερώσω να ξέρει όποιος άλλος συν-ταλαιπωρείται
  • Δημιουργία νέου...