Προς το περιεχόμενο

merkon

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    606
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με merkon

  • Ημερομηνία γέννησης 31 Αυγούστου

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Leeds, West Yorkshire, UK
  • Ενδιαφέροντα
    Technology, Smartphones-tablets-laptops

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.010 προβολές προφίλ
  1. Ίσως έπρεπε να είμαι πιο συγκεκριμένος και να μιλήσω με βάση την δική μου εμπειρία στην βιομηχανία. Για ακαδημαϊκο τομέα και επιστήμες υγείας εκεί πιθανόν να αλλάζουν τα πράγματα και να είναι άλλες οι συνθήκες, αλλά στην βιομηχανία κανείς δεν ασχολείται με το αν έχεις πτυχίο και τι πτυχίο είναι αυτό, ειδικά μετά από μερικά χρόνια προϋπηρεσίας, αρκεί να μπορείς να αποδείξεις ο,τι έχεις συναφή εμπειρία και έχεις τα απαραίτητα skills.
  2. Και τι να τα κάνεις τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά εάν δεν υπάρχει βιομηχανία προκειμένου να υπάρξουν και οι αντίστοιχες θέσεις εργασίας στις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις γνώσεις που έλαβες κατά τη διάρκεια των σπουδών σου; Είναι πολύ λάθος η νοοτροπία που έχουμε στην Ελλάδα ότι πρέπει να έχω πέντε μεταπτυχιακά και 10 διδακτορικά προκειμένου να βρω δουλειά, το Greekonomics στο YouTube έχει κάνει μία πολύ καλή ανάλυση για ποιο λόγο είναι έτσι κατάσταση στη χώρα η οποία βγάζει εκατομμύρια πτυχιούχους κάθε χρόνο και δυστυχώς δεν υπάρχουν οι απαραίτητες θέσεις εργασίας προκειμένου να καλυφθεί όλος αυτός ο αριθμός. Σε προηγμένες χώρες της κεντρικής και της Βόρειας Ευρώπης μετά από ένα σημείο κανένας δεν ασχολείται αν έχεις πτυχίο, πόσο μάλλον μεταπτυχιακό ή διδακτορικό εφόσον μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου. Τώρα συγκεκριμένα για τον φίλο που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με την ρομποτική το εξωτερικό είναι μονόδρομος καθώς δεν υπάρχει research and development στην Ελλάδα όχι μόνο στο συγκεκριμένο τομέα αλλά γενικότερα. Ακόμα και να υπήρχε όμως κάτι όπως αναφέρθηκε θα ήταν σε πολύ μικρό βαθμό και μέγεθος σε σχέση με τις χώρες του εξωτερικου. Δυστυχώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση. Υψηλοί φόροι, καμιά σοβαρή καινούργια επένδυση ή βιομηχανία δεν έρχεται στη χώρα, ελάχιστες θέσεις εργασίας οι οποίες είναι κακοπληρωμένες και με πολύ κακές συνθήκες και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι πώς θα αυξηθούν τα νούμερα του τουρισμού μπας και βγει από κει τίποτα. Κατάντια κύριες και κύριοι.
  3. merkon

    Bmw M4 f82 vs ford Mustang ecoboost

    Το Μ4 ποναει σε στροφαλο, εχει να κανει κυριως με το ποσο εχει "ξεσκιστει" απο τον προηγουμενο κατοχο και αν γινονταν συχνες αλλαγες λαδιων πχ καθε 5κ χλμ. Πολλα Μ4 θελουν στροφαλο γυρω στα 60κ με 100κ χλμ επομενως εφοσον μιλαμε για 160κ χλμ θα προτεινα ειτε ενα σοβαρο ελεγχο απο μηχανικο, εννοειται ξεψαχνισμα στο ιστορικο σερβις αλλα κατα την γνωμη μου αν δεν εχει συχνες αλλαγες λαδιων καλυτερα να το αφησεις εκτος αν εχεις λεφτα στην ακρη για μαζεματα. Το ιδιο ισχυει και για τα τουρμπο, εδω Αγγλια επισης υπαρχουν θεματα με τα τουρμπο των Μ4 για τους ιδιους λογους (ξεσκισμα, αλλαγες λαδιων) και συνηθως παει γυρω στα £2κ, τωρα ποσο μπορει να ειναι αυτο στην Ελλαδα δυστυχως δε το ξερω. Θεωρω πως για να κοιτας Μ4 δεν σε ενδιαφερει η καταναλωση καθοτι ηδη γνωριζεις πως το αμαξι θα καιει, επομενως δεν θα το θεσω προς συζητηση το συγκεκριμενο θεμα.
  4. Μιας που δεν μπόρεσα να βρω κάποιο αντίστοιχο θέμα στο forum, σκέφτηκα να ξεκινήσω ένα από την αρχή που θα μπορούμε να ανεβάζουμε τους χώρους των γραφείων μας και να συζητάμε για τα setups που έχουμε. Ξεκινάω με το δικό μου χώρο ο οποίος καθημερινά αλλάζει γιατί ακόμα δεν έχω καταφέρει να τον φτάσω εκεί που θα ήθελα. https://imgur.com/WhE4iYf (μια βοήθεια για το πως να βάλω την φωτογραφία να εμφανίζεται σωστά θα ήταν ευπρόσδεκτη) Αυτή την στιγμή το Setup αποτελείται από 2 βασικές οθόνες (22 ιντσών FHD και 27 ιντσών QHD, ιδανικά θα ήθελα να προχωρήσω σε αγορά δύο ίδιων οθονών και να χρησιμοποιηθεί double monitor arm), στην συνέχεια το εταιρικό λάπτοπ χρησιμοποιείται ως 3η οθόνη στα δεξιά, ακριβώς από κάτω υπάρχει κρυμμένο το tower του desktop gaming pc με τα specs που έχω στν υπογραφή μου και στα αριστερά της φωτογραφίας υπάρχει ένα Macbook Pro 2014 που τρέχει όποτε χρειαστεί απροβλημάτιστα μέχρι και σήμερα. Το cable management θέλει αρκετή δουλειά καθώς αυτή την στιγμή υπάχουν πρίζες, καλώδια κλπ στο πίσω μέρος των οθονών καθώς και κάτω από το γραφείο, σχεδιάζω να προχωρήσω και σε αντικατάσταση του συγκεκριμένου keyboard με ένα ασύρματο. Η καρέκλα είναι η τελευταία και πιο πρόσφατη προσθήκη στο setup και πραγματικά απορώ γιατί δεν την είχα πάρει πολύ νωρίτερα. Απίστευτη κατασκευή και πολύ εργονομική και βολική σχεδίαση προκειμένου να κάθεσαι άνετα, είτε αυτό αφορά πολύωρη εργασία, είτε gaming (είτε και τα δύο). Προσπαθώ να βρω ένα ξύλινο monitor stand σαν αυτό που έχω ήδη (κρύβεται πίσω από την καρέλα και δε φαίνεται) αλλά δυστυχώς είτε είναι αρκετά ακριβά είτε δε μπορώ να βρω ακριβώς αυτό που θέλω στην απόχρωση που το θέλω, επομένως αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει λιγο. Τι θα αλλάζατε εσείς στο συγκεκριμένο setup; Πως σας φαίνεται; Ανεβάστε και εσείς τα δικά σας να τα δούμε και να τα συζητήσουμε!
  5. Δε με ενδιαφερει να κοιταξω για Ελλαδα καθοτι οπως ανεφερα προηγουμενως μενω Αγγλια και το αυτοκινητο επισης βρισκεται στην Αγγλια, επομενως δε με απασχολει ουτε η τιμη, αλλα ουτε και η πολιτικη εγγυησης στην Ελλαδα - εξου και τα λινκ που παρεθεσα. Αμφιβαλω αν η μπαταρια ειναι διαφορετικη και πιο ενισχυμενη οπως λες καθοτι ειναι ακριβως η ιδια και με τις ιδιες προδιαγραφες. Και προς αποδειξη, μαλλον κοιταξες μονο το πρωτο λινκ και οχι και το δευτερο, οπου το ιδιο προιον εχει τιμη £168 - μαλλον ειναι λιγοτερο ενισχυμενη και για αυτο φθηνοτερη η συγκεκριμενη με βαση την λογικη που χρησιμοποιεις - ή μηπως οχι; Οπως και να εχει, θα περιμενω και μολις χρειαστει αλλαγη με μια καινουρια, θα γινει η απαραιτητη καταχωρηση τοτε.
  6. S5A13 Bosch Battery - 5 Year Guarantee | Kwik Fit (kwik-fit.com) S5 A13 Bosch AGM Car Battery 12V 95Ah Type 019 AGM S5A13 (tayna.co.uk) Και τα δυο παραπανω websites αναφερουν 5 χρονια εγγυηση (Να σημειωσω μενω UK εξου και οι ιστοσελιδες απο Αγγλια)
  7. Η Bosch (αυτη ειναι η μαρκα της μπαταριας που εχει το αμαξι τωρα) δινει 5 χρονια εγγυηση και συνηθως οι AGM κρατανε εως και 10 χρονια απο φορουμ που εχω διαβασει αλλα και απο εμπειριες φιλων με αντιστοιχες μπαταριες και αυτοκινητα. Επομενως 8 χρονακια στα εβγαλε, για αυτο μου κανει εντυπωση εμενα στην 3ετια να εχει τοσο χαμηλο CCA και SOH. Ενα τετοιο τεστερ εχω και εγω οπως αυτο που παρεθεσες στο λινκ. Εχω διαγνωστικο για το αμαξι και μπορω να κανω την καταχωρηση οταν χρειαστει - μαλλον θα περιμενω για καινουρια μπαταρια ομως πριν κανω οτιδηποτε. Ελπιζω με τον smart charger που χρησιμοποιω να αντεξει λιγα χρονια περισσοτερα απο οσο υπολογιζω.
  8. Αυτο σκεφτομουν και εγω πως μαλλον ειναι ηδη αργα. Θα την αφησω ως εχει και οταν ερθει η ωρα της και την αλλαξω με καινουρια θα γινει τοτε η καταχωρηση πως προβλεπεται. Δεν δουλευω καθολου start stop και λογω φυλαξης του αυτοκινητου σε γκαραζ οταν δεν χρησιμοποιειται το οχημα μπαινει smart charger πανω.
  9. Το battery tester που χρησιμοποιω λεει SoH 24%, SoC 98%, 12.6V οταν καθεται το αυτοκινητο, CCA 420 αντι για 850 που ειναι το αρχικο. Η μπαταρια ειναι AGM 90ah. Και επειδή το ανέφερες το αυτοκίνητο φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ. Η καταχώρηση αν θυμάμαι καλά απαιτεί τον τύπο μπαταρίας καθώς και το μέγεθος. Μόλις το ανέφερα ακριβώς από πάνω Και όμως, λόγω εfficient dynamics τα BMW μπορουν και φορτιζουν την μπαταρια αναλογα με το ποσο απαιτειται καθως μπορουν και την κανουν monitor και δινουν σημα στο alternator να φορτισει μονο οταν και οσο χρειαζεται. Αν η καταχώρηση δεν έχει γίνει όταν μπήκε καινούρια μπαταρία (που δυστυχώ αυτό δε το ξέρω αλλά το υποθέτω), ο alternator δε θα ξερει ποσο ρευμα να δωσει με αποτελεσμα ειναι να υπερφορτιζει ειτε να υποφορτιζει την μπαταρια και ισως για αυτο εξηγειται το 24% SoH που εχει η μπαταρια σε μολις 3 χρονια. Χρησιμοποιώ ένα εργαλείο που λέγεται battery tester, μοιαζει με πολυμετρο και δινει διαφορες πληροφοριες για την μπαταρια.
  10. Έχω ένα BMW που το πήρα πριν ένα χρόνο μεταχειρισμένο, το αυτοκίνητο έχει μπαταρία 3 ετών πάνω, τεχνολογίας AGM. Με βάση αυτά που ισχύουν για αυτου του τύπου τις μπαταρίες, θα περίμενα να έχει μια διάρκεια ζωής γύρω στα 6 με 10 χρόνια. Αντιθέτως, μετρώντας την μπαταρία με tester βλέπω πως η υγεία είναι στο 24%. Να σημειώσω πως δεν εχω θέμα με εκκίνηση κλπ, το αμάξι παίρνει κανονικά και τα Volt είναι εκεί που θα έπρεπε να είναι. Λογω της υγειας ομως που ειναι 24% υποπτευομαι πως δεν έγινε καταχώρηση της νέας μπαταρίας στο αυτοκίνητο όταν την έβαλε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Σημείωση για όσους δε ξέρουν, αυτό είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία της μπαταρίας και προκειμένου να φορτίζεται όπως πρέπει από το σύστημά του αυτοκινήτου, βοηθώντας στην διάρκεια ζωής της. Η ερώτηση είναι, αν ξέρει κανείς, μπορώ να καταχωρήσω την μπαταρία τώρα ελπίζοντας να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται ή είναι πλέον πολύ αργά μετά από 3 χρονια και καλύτερα να μην το κανω;
  11. Μένω Αγγλία και όλο thank you και please είναι και να σου κρατάνε την πόρτα κλπ. Δεν έχω δει αυτό που λες εσύ προσωπικά, βέβαια δεν αμφιβάλω πως μπορεί να έτυχε και να έχει να κάνει και με την περιοχή που επισκέφθηκες. Θεωρώ ότι έχει να κάνει με το τι θες να καταφέρεις στην ζωή σου και τι προτεραιότητες έχεις θέσει. Μπορείς να μείνεις Ελλάδα και να παλεύεις 10 χρόνια για να πας σε ένα μισθό της ταξης των 1500 καθαρά ή να φύγεις εξωτερικό και να προσπαθήσεις όσο μπορείς καλύτερα όπου εκεί σίγουρα θα ανταμειφθεις. Αλλα για να μη παρεξηγηθώ, κανεις στο εξωτερικό δε σε περιμένει με ανοιχτές αγκάλες, που σημαίνει πως ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
  12. Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, ελπίζω να βρεθεί λύση. Υπάρχει κάποιο guidance για την παραπανω διαδικασια; EDIT: Τελικά το κατάφερα μέσω Terminal και κανοντας erase το συγκεκριμενο partition, επειτα απλα εδωσα το free space πισω στο Macintosh HD Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!!
  13. Δοκίμασα και δυστυχώς πάλι δεν υπάρχει καμία επιλογή για αφαιρεση ή extension, μου έβγαλε το γνωστό error με το broken seal. To bootcamp partition το θελω, δε θελω να το σβησω. Το untitled 50gb ειναι αυτο που δε χρειαζομαι και που δε φαινεται να μπορει να αφαιρεθει με τιποτα. http://prntscr.com/9usrXHPyK1id http://prntscr.com/vAnYqXGGVzKf
  14. Όπως θα δείτε στο παρακατω λινκ δεν πιάνει 112mb χωρο δυστυχως αλλα αντιθετως πιανει 50gb. Ολο το partition ειναι αυτο που θελω να διαγραψω οπως θα δειτε παρακατω, αλλα δεν μπορω να το κανω μεσω του Disk Utility - λογικα λογω του εν λογω bug του συστηματος στο Big Sur http://prntscr.com/nrQ-AVRAGBru
  15. Είναι APFS container Δεν εμφανίζεται κάποια επιλογή δυστυχώς - να σημειώσω πως δε θέλω να διαγράψω το bootcamp - Windows, αλλα μονο το συγκεκριμενο partition που εχω δημιουργησει που αυτη την στιγμη δε χρησιμοποιειται καπως απο το συστημα Μπορείτε να δείτε ακριβώς τα partitions που υπαρχουν στο συστημα στην παρακατω φωτογραφια, εγω θελω να διαγραψω το "Container disk2" http://prntscr.com/BIdKSBFB6rNd
  • Δημιουργία νέου...