Προς το περιεχόμενο

george1999

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    148
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με george1999

  • Ημερομηνία γέννησης 11/12/1973

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

5.915 προβολές προφίλ

george1999's Achievements

  1. Το συμβόλαιο που υπογράψατε για το κινητό τι ποσό γράφει για το πάγιο;
  2. Έχεις δίκιο απλά η παραγγελία έγινε στο δρόμο από κινητό στη λαχτάρα μου να το προλάβω (ipad που βρέθηκε σε διαθεσιμότητα ενώ τις προηγούμενες μέρες φαινόταν εξαντλημένο) δε το πρόσεξα, οπότε κοινώς την πάτησα!!!
  3. Εγώ πάντως την πάτησα Παράγγειλα΄από το site δήλωσα εξόφληση με αντικαταβολή, πήγα να παραλάβω μου είπαν ότι με google pay δε πρόκειται να πάρω επιστροφή, παρόλα αυτά πλήρωσα με πιστωτική eurobank όμως επιστροφή δεν έλαβα και ούτε θα λάβω ( ούτε καν το 1%) γιατί απ ότι λένε θα έπρεπε να ολοκληρωθεί η πληρωμή μέσω του site για να πάρω το 10% στην περίπτωση αυτή. Βέβαια αυτό δεν αναφέρεται πουθενά στους όρους, τους το είπα αλλά απ ότι κατάλαβα τους έκανα τη μούρη κρέας!!!
  4. Σε εμένα μέχρι χθες ήταν το αίτημα για online υπό εξέταση. Χθες επίσης άλλαξε και το τελευταίο ψηφίο του αριθμού παροχής Σήμερα παρατήρησα το ίδιο έχουν ξετσεκαριστει οι επιλογές στο e bill και έχει σβηστεί το αρχείο επιλογών και σε αφήνει να επιλέξεις εκ νέου το online ή το enter Μίλησα με ΔΕΗ αναφέρθηκε το πρόβλημα και είπαν ότι θα διορθωθεί και θα με καλέσουν Εν αναμονή λοιπόν…. Αν και ξανά για ΡΑΕ με βλέπω
  5. Το πρόβλημα είναι ότι έχει περάσει μία εβδομάδα και ακόμα τίποτα
  6. Είχα στις 29/11 sms και mail από ΔΕΗ ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και έχει προωθηθεί το αίτημα για αλλαγή παρόχου στη ΔΕΔΔΗΕ. Επικοινώνησα σήμερα με ΔΕΔΔΗΕ και είπαν δε βλέπουν κάποιο αίτημα και φαίνομαι ακόμα στον παλιό μου πάροχο. Μιλάω με ΔΕΗ, η απάντησή τους είναι πως το αίτημα έφυγε κανονικά στις 29/11. Είναι συστημικό πρόβλημα και κάποια στιγμή θα φανεί όταν γίνει ανανέωση στο σύστημά τους. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Τι θα μπορούσα να κάνω για να το επισπεύσω;
  7. Όλα καλά και με εμένα ενώ χθες δε μπορούσα να φτιάξω e bill σήμερα έκανα εγγραφή κανονικά και ενεργοποίηση του online μέσω του e bill Το αίτημα είναι υπό εξέταση και σε εμένα πιστεύω όλα καλά θα πάνε Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας στις απορίες μου
  8. Θα δοκιμάσω να κάνω αύριο εγγραφή γιατί πρακτικά σήμερα είχα mail ότι προωθήθηκε στο ΔΕΔΔΗΕ
  9. Μεταφορά από άλλο πάροχο
  10. Πήρα κωδικό εταίρου αλλά ebill προς το παρόν δε μπορώ να κάνω Μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα πρέπει πρώτα να με συνδέσει ο ΔΕΔΔΗΕ Όντως έτσι είναι;
  11. Στις 12/11 αλλά ξανά έστειλα στις 18/11 γιατί έλαβα μνμ πως δεν έχουν παραλάβει τίποτα
  12. Πήρα επιτέλους το mail ότι ο έλεγχος ολοκληρώθηκε και έχει προωθηθεί εντολή στο ΔΕΔΔΗΕ η οποία κατά εκτίμηση θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών Κωδικό εταίρου για να φτιάξω το e bill από που θα ζητήσω από ΔΕΗ ή από ΔΕΔΔΗΕ;
  13. Έχω στείλει όλα τα έγγραφα για αλλαγή παρόχου από ηρων σε online με υπογραφές κτλ στο econtract από τις 19/11 πήρα απάντηση επιβεβαίωσης στο mail ότι τα έλαβαν αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω κάποια ειδοποίηση ότι έχει γίνει προώθηση στη ΔΕΔΔΗΕ Τι προτείνετε να κάνω; Να περιμένω επειδή έχω ήδη υπογράψει και άρα έχω κλειδώσει τις χρεώσεις που θα ισχύουν μέχρι τις 2-12 ή Να πάω αύριο από ένα κατάστημα να κάνω επιτόπου το enter κι αν γίνει έτσι προλαβαίνω τις χρεώσεις που θα ισχύουν έως τις 2/12;
  14. Υπάρχει επίσης σε προσφορά το Apple Watch 3 στα 179€
  • Δημιουργία νέου...