Προς το περιεχόμενο

dionysg

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    206
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με dionysg

  • Ημερομηνία γέννησης 12/07/1980

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.034 προβολές προφίλ

dionysg's Achievements

  1. Δοκιμασε το Carpro Perl. Ειναι υδατικό dressing με γυαλιστερό η σατινέ τελείωμα, με uv προστασία που αναζωογονεί το χρώμα των πλαστικών. Το βάζω σε λάστιχα και άβαφα πλαστικά εξωτερικά στο αυτοκίνητο και κρατάει 1-2 μήνες, αδιάλυτο. Περνάω και τα εσωτερικά πλαστικά σε αναλογία 1:1 με νερό. Πάντως δεν πιστεύω οτι το ταμπλό θα πάθει τίποτα σε αντίθεση με τα σκληρά πλαστικά οπως στους αεραγωγούς που ασπρίζουν ακόμα και με το χρόνο. Το κόστος είναι μικρό για να τα αντικαταστήσεις ομως ακόμα και με μεταχειρισμένα
  2. Να κάνει ζημιά η κεραμική σαν προιον στο βερνίκι όχι. Αποφλοίωση ? Να πάει κάποιος εγκαταστατης να γυαλίσει το βερνίκι πριν περάσει κεραμική και να το κόψει αρκετά ναι μπορεί άλλα είναι θέμα εμπειρίας και προσδοκιών του ιδιοκτήτη. Δηλαδή σε ενα αυτοκίνητο 5-7 χρόνων να περιμένει να δει καθρέπτη κάποιος στο τέλος. Σε καινούργιο αυτοκίνητο όπως το δικό σου θέλει ενα πέρασμα με μια γυαλιστική για να αναδείξει την γυαλάδα οπότε δεν εχει κανένα απολύτως θέμα. Το PPF αν κιτρινίζει προφανώς ειναι θέμα ποιότητας και δεν προκαλεί ζημιά στο χρώμα σαν προϊόν. Όπως και η κεραμική και αυτό θέλει προεργασία στο χρώμα γιατί μεγεθύνει τις ατέλειες. Δηλαδή οι γρατσουνιές και τα χτυπήματα απο τα πετραδάκια φαίνονται πιο έντονα οταν περαστεί PPF. Οπότε οπως και πιο πάνω ανάλογα την εμπειρία και τις προσδοκίες μπορεί κάποιος εγκαταστάτης να δείξει υπερβάλον ζήλο στην διόρθωση του χρώματος. Προσωπικά θα έβαζα PPF αν μπορούσα να ανταποκριθώ στο κόστος να ντύσω όλο το αμάξι. Μια μέση λύση είναι να ντυθούν εμπρός φανάρια, καπό και ουρανός μιας και εκεί έχει τον πιο μεγάλο κίνδυνο για ζημιά στο χρώμα και στα υπόλοιπα κεραμική. Μπροστινό προφυλακτήρα δεν υπάρχει περίπτωση να μην βάψεις έστω μια φορά και κανείς δεν δίνει σημασία σε αυτό στην μεταπώληση. Μάρκες με εξαίρεση την feynlab που δεν την έχω ακούσει όλες καλές. Κάνε και μια αναζήτηση να δεις τι σου βγάζει Πρέπει να ξεχωρίσουμε λίγο στο μυαλό μας τις κεραμικές, απο τα PPF. Η κεραμική δίνει γυαλάδα, προστασία uv και σε χημικά (πχ αν πέσει κουτσουλιά έχεις περισσότερο χρόνο μέχρι να κάψει το βερνίκι), λερώνεται λιγότερο το αυτοκίνητο, κάνει πιο εύκολο το πλύσιμο ίσως και να μειώνει ελαφρά την αράχνη απο τα πλυντήρια. Το PPF σαν μεμβράνη προστατεύει το χρώμα
  3. H κεραμική δεν προσφέρει τίποτα έναντι στις γρατσουνιές, απλά κάνει πιο εύκολο το πλύσιμο και γυαλάδα. Μόνο PPF για προστασία. Αν δεν βρίσκει το νύχι σου στις γρατσουνιές φεύγουν με γυάλισμα. Αν βρίσκει η φαίνεται λευκό που ειναι το basecoat, το γυάλισμα θα τις μειώσει αισθητά αλλα πάλι εκεί θα είναι. Τρόπος του λέγειν. Εγω τα βαρέθηκα να πω την αλήθεια. Προτιμώ πλέον την αντοχή και διάρκεια απο μια κεραμική σε πιο ισχυρά χημικά ( ph 11-12 ) για να μειώσω τον χρόνο που ασχολούμαι και να βλέπω καλύτερο αποτέλεσμα Τώρα με την Σαχαρα δοκιμασα κατι που ειδα στο YT. Πρώτα Autofoam και μετα karcher rm565 σε αφροποιητη και ενα σφουγγαρι που απλως το ξεπλενα σε κουβα (ξεχωρισο για ζαντες). 1 ωρα στυσιμο πλυσιμο ξεστυσιμο. Αυτο πλεον θα είναι και το πλυσιμο του καλοκαιριου μας και ειναι πολυ light η ρυπανση.
  4. Καλημέρα σε όλους Παιδες Spray sealants και καρνουμπες χρησιμοποιούσαμε προ κεραμικών. Εκτος και αν κανετε detailing καθε ΣΚ οποτε οκ. Δοκίμασα σε μηχανή το Can Coat και Q2 Trim της gyeon. Snow Foam, ph 12 σαμπουαν, iron x, δεν εκανα γυαλισμα - ουτε πυλο μιας και ειναι ματ χρωμα (απαγορευεται εκτος αν θελετε να το κανετε glossy), gyeon prep και περασμα κεραμικων. Το Can Coat περαστηκε σε ολες τις βαμμενες επιφανειες, πανω σε PPF και στις ζαντες. Πολυ ευκολο προιον, wipe on-αμεσως wipe off και το κυριοτερο μπαινει σχεδον παντου (ματ - κανονικα χρωματα, PPF, ζαντες, προζεκτορες, ακομα και στο παρμπριζ αν και θα το απεφευγα). Μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν topper σε υπαρχουσες κεραμικες. Πραγματικα ελβετικος σουγιας. Καταναλωση ελαχιστη με τα 200μλ πρεπει να βγαζει 10 αυτοκινητα. Αμεσως αυξησε την γυαλαδα και αν και ματ χρωμα εδωσε ενα βαθος. Στο PPF, πανω απο μαυρο χρωμα, εδωσε ιδιοτητα καθρεφτη. Μετα απο βραδυνο curing πιστευω οτι εδωσε λιγο ακομα σε wow factor. Κοστος 40ε και προστασια αν μου βγαλει 6 μηνες (ελλειψει γυαλισματος) θα ειμαι υπερ ευχαριστημενος Το Q2 Trim ειναι για τα αβαφα πλαστικα. Περαστηκε με τα κλασικα κιτρινα κινεζικα σφουγγαρακια, αφου τα microfiber applicator με ταλαιπωρησαν στις τεραστιες σαγρε αβαφες επιφανειες. Οταν εφαρμοστει ειναι σαν πολυ ψιλο λαδακι. Συμφωνα με τις οδηγιες θελει wipe off μετα απο 2-5 λεπτα. Μιας και ηταν η πρωτη επαφη και η θερμοκρασια ηταν 20-21 βαθμοι αρκεστηκα στα 2 λεπτα, μην εκανα κανενα high spot. Εφυγε το μισο μπουκαλι, πολυ ευκολη εφαρμογη, σκουρηνε αμεσως τα πλαστικα, αλλα μετα το αρχικο curing εδωσε 100% wow factor και τα σκουρηνε ακομα περισσοτερο. Ειναι σαν μονιμο(-τερο) car pro perl για οποιον το εχει χρησιμοποιησει. Κοστος 35ε - πολυ καλο προιον αλλα οταν τελειωσει θα παρω το carpro dlux που μπαινει και στα λαστιχα (αλλος ελβετικος σουγιας). Το Can Coat δεν πετρωσε στα microfiber, σε αντιθεση το Q2 trim εκανε κρυσταλους, σχεδον αμεσως, στο στομιο του μπουκαλιου, πετρωσαν τα applicator και η πετσετα. Τα αφησα να μουλιασουν σε ph12 σαμπουαν και πλυσιμο σε πλυντηριο, αλλα δεν επανηλθαν, πραγμα καλο μιας και διαφημιζεται οτι αντεχει σε καθαριστικα με PH 3-12. Βγηκαν εκτος rotation και πλεον μονο σε βρωμοδουλειες. Μερα Σαββατο. Αρχη 11:00 - Τελος 17:15. Κουραση φουλ, μιας και ειχε μονο σκυψιμο, αλλα το οπτικο αποτελεσμα ηταν απροσμενα καλο και η ικανοποιηση μεγαλη. Μετα απο 7 μερες, συμφωνα με τις οδηγιες, αλλα λογικα μετα απο 14 θα δοκιμαστουν και οι διαφημιζομενες υδροφοβικες ιδιοτητες. Το κοστος ειναι τετοιο που δεν αξιζει να μην τα παρετε, εστω και για δοκιμη. PPF Διαφορα Trim και χωρις Δωρακι απο το ανωθεν κλιματιστικο. Πιο σφηχτα bead shot πεθαινεις
  5. Μάλλον ψυχολογικό είναι. Έγινε μόδα να λέμε diesel=οικονομία. Δεν γράφω χιλιόμετρα άντε να έχω κάνει κάποιες χρονιές και 25κ χιλιόμετρα, αλλά γενικά είμαι στο μέσο όρο. 90% κινούμαι με μηχανή.
  6. Καλημέρα σε όλους. Κοιτάζω για οικογενειακό αυτοκίνητο μεταξύ των kodiaq, tarraco, 5008 (μπορεί και 3008). Δεν κινούμαι πόλη (μηχανή), ταξίδια με οικογένεια, κατά κύριο λόγο, με πολλά πράγματα και γενικά βαρέθηκα τα αυτοκινητάκια, θέλω άπλα να βάζω 2 τέρματα να παίζω μπάλα. Ειμουν με το δάχτυλο στο κουμπί για κούτα kodiaq αλλά με τις αυξήσεις που πήρε 32κ για ένα cockpit δεν αξίζει, όταν έδιναν 26-27κ το executive pre f/l. Τελικά αποφάσισα να το γυρίσω σε μεταχειρισμένο. Κοdiaq: Σε μεταχειρισμένα είναι ακόμα πιο δράμα ο εξοπλισμός/τιμή. Υφάσματα, αλογόνα και τιμές για όσους έπαθαν αμνησία. Tarraco: Ιδια πλατφόρμα, αν και βρίσκω ελάχιστα, το θεωρώ value/money μιας και ερχόταν η βασική έκδοση φορτωμένη. Τικαρει όλα, σχεδόν, τα κουτάκια το μόνο που μου λείπει ήταν ένας μικρός diesel (κάτω από 2000κβ). 5008(3008): Designατο μέσα εξω, χώρους, 1500 diesel, καλό εξοπλισμό αλλά τιμή αλμυρή λόγω πωλήσεων/κορονοιου. Με το 3008 πιστεύω θα χρειαστεί μπαγκαζιερα. Το 5008 μου αρέσει αλλά αξίζει η διαφορά 7-8-9κ ενός1500 diesel από το 1500 βενζίνη tarraco? Η διαφορά πιστεύω μεταφράζεται σε πολύ βενζίνη + ο φόβος να γίνω φίλος με το συνεργείο αν συμβεί κάτι με το diesel. Το μόνο που με κρατάει είναι αν η ποιότητα του tarraco είναι ικανοποιητική η σε 1-2 χρόνια θα μετανιώσω, αν και δεν σκοπεύω να το κρατήσω πάνω από 5 χρόνια. Παίδες είμαι ανοιχτός σε προτάσεις ειτε βενζίνη, diesel είτε Φ.Α (μακάρι να υπάρχει κάποιο που δεν γνωρίζω, ακόμα και εισαγωγής).
  7. Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί παλι. Παραγγελίες από Aliexpress με μέθοδο Aliexpress standard και saver shipping έρχονται σφαίρα μέσω Ουγγαρίας και χωρίς τέλος. Μάλιστα αν είναι αρκετές γίνονται consolidated σε ένα πακέτο γλιτώνοντας τα πολλά ταξίδια στα ΕΛΤΑ. Εταιρία που χρησιμοποιείται είναι η posteitalia η κάπως έτσι. 15 20 μικρά και μεγάλα αντικείμενα ήρθαν σε λιγότερο από μήνα σε 4 πακέτα με παραγγελία από Κίνα μετά τις 15 Δεκεμβρίου. Μάλιστα 2 μεγάλα κουτιά με λασπωτηρες μηχανής και άλλα μικρά πράγματα μου τα παρέδωσε ο ταχυδρόμος σπιτι. Έπεσα από τα σύννεφα
  8. Για όποιον έχει Amazon Business account στο Γαλλικό το CHUWI Laptop CoreBook X 14 Inch βγαίνει στα 387 ευρώ τελική (με το 20% κουπόνι). Τιμή αρκετά χαμηλότερη (58 Ε) απο το επίσημο site της Chuwi και είναι shipped by Amazon τουλάχιστον κάποιον θα βρίσκουμε για support και επιστροφή στην Γαλλία. Ευχαριστώ τον Zachari που το πρότεινε νωρίτερα, έψαχνα για ενα 14' για την δουλειά της γυναίκας .
  9. Σε αυτά τα χρήματα σε βενζίνη έχει επιλογές. Πάλι δεν θα κοίταζα όμως το countryman μιας και είναι bmw και τα service είναι αλμυρά. Αν βρει μοντέλο μέχρι το 16 έχει πακέτα service που κάπως σώζουν την κατάσταση, αλλά δεν τα λες και οικονομικά.
  10. Η κεραμική απλά μειώνει την αράχνη που προκαλείτε απο τα πλυντήρια των 5 ευρώ, αυξάνει πολύ (αρκετά) την γυαλάδα και κάνει την βρωμιά να φεύγει πιο εύκολα. Μιλάμε για προστασία που μετριέται σε μικρά (micron) οπότε τα βρωμόπανα των πλυντηρίων καταφέρνουν να κάνουν την ζημιά τους Όποιος έχει χώρο και όρεξη κάνει detailing και τα γλυτώνει αυτά . Εγώ που έχω και τα δύο το πήγα σε άλλο επίπεδο, αλλά μου αρέσει η διαδικασία. Η καλύτερη λύση για προστασία απο αράχνες και stone chips είναι το PPF. Το κόστος άγνωστο. Θα έβαζα σε ουρανό, καπό και μπροστινό προφυλακτήρα (ξέχασα και τα φανάρια) να κρατήσω το κόστος χαμηλά, μιας και εκεί είναι οι περισσότερες φθορές απο την χρήση σε δρόμο
  11. Leasing και σωστό σέρβις δεν πάνε μαζί. Τους στέλνουν οι εταιρίες όπου βρουν πιο φτηνά. Κόιταζα ένα bmw απο leasing kai sta 75K είχε πάει μόνο 2 φορές αντιπροσωπεία, μία στα 36Κ και μια στα 48Κ. Τα άλλα στο μαστροκώστα
  12. To diesel έχει θέματα με την αλυσίδα χρονισμού. Αποτι διάβασα γύρω στις 120Κ θέλει προληπτικά αλλαγή, αλλίως περιμένεις πότε θα κάνει θόρυβο να το καταλάβεις (αν το καταλάβεις). Η αλλαγή πάει γύρω στο 1Κ καθώς πρέπει να βγεί το μοτέρ. Αν δεν το προλάβεις πας για μοτέρ. Περιέργος τα περισσότερα μετάχειρα είναι κοντά στα 120Κ. Εγω θα το απέφευγα σαν αυτοκίνητο
  13. Χωρίς efood 8 -(8 χ 39%) = 4,88 ευρώ φορολογημένα Με efood 7,5 - (7,5 χ 39%) = 4,53 ευρώ φορολογημένα Τα μαθηματικά δουλεύουν υπο όλες τις συνθήκες. Γιατί 12 των 10ε σε 4 ώρες? Εγω λέω 7 των 15ε σε 3,5 ώρες και ο ντελιβεράς πρέπει να πάει για σέρβις το παπάκι. Πάω να παραγγείλω απο efood καφεδάκι να βάλω κανένα μαγαζί μέσα. Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια.
  14. 'Εστω σε μια ώρα έχουμε 3 παραγγελίες των 10ε με 5 ευρώ κόστος. Χωρίς efood 30 ευρώ - 15 κόστος - 7 ευρώ ο ντελιβεράς = 8 ευρώ κέρδος Με Efood (30 ευρώ - 25% προμήθεια) - 15 κόστος = 7,5 ευρώ κέρδος Και πάμε παραπέρα Τα 8 ευρώ μπορεί να είναι και μαύρα? Μπορεί (εγω ποτέ δεν πήρα απόδειξη λιανικής) Τα 7,5 ευρώ του efood μπορεί να είναι μαύρα? ;Oχι οποτε 22% εφορία και 80% προκαταβολή = 7,5 - (7,5χ39%) = 4,57 ευρώ καθαρά Δεν καταλαβαίνω μαθηματικά? Μπορεί
  15. Δεν χρειάζεται πολύ φλυαρία. Ξέρω οτι πριν το efood : μαγαζιά υπήρχαν και ντελιβεράδες και όλοι ζούσαν, χωρίς τα νταβατζιλίκια
  • Δημιουργία νέου...