Προς το περιεχόμενο

doctor_667

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    108
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με doctor_667

  • Ημερομηνία γέννησης 14/07/1986

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.865 προβολές προφίλ

doctor_667's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 5 χρόνια Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

162

Φήμη

  1. Καλημέρα, θέλω να βάλω σμαρτ θερμοστατικές βάνες στο σπίτι χωρίς όμως να αλλάξω το θερμοστάτη (ο οποίος είναι σμαρτ αλλά με συνδρομή μόνο ) μιας και θα αφήσει κενό στον τοίχο αν τον αφαιρέσω και δεν θέλω να μπω στη διαδικασία. Αν καταλαβαίνω καλά, αν βάλω μια βάνα σε κάθε δωμάτιο που με ενδιαφέρει να θερμάνω, θα πρέπει απλά να αφήσω το θερμοστάτη σε μια ψηλή θερμοκρασία έτσι ώστε όταν χρειάζεται κάποιο δωμάτιο ζέστη, να μπορεί το μπόιλερ να ξεκινήσει, μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει; Έχει κάποιο μεγάλο μειονέκτημα η μέθοδος αυτή σε σχέση με έναν κεντρικό θερμοστάτη;
  2. Απλά για να θέσω και μια άλλη παράμετρο, στην Βόρεια/Δυτική Ευρώπη, οι πάγιες εντολές είναι ο νο1 τρόπος πληρωμής επαναλαμβανόμενων υποχρεώσεων και λειτουργούν με σύστημα opt-out, παρά opt-in. Δεν ξέρω ακριβώς για Αυστρία, αλλά Ολλανδία μπορεί να εδραιωθεί, με πολλούς τρόπους, από προφορική συμφωνία σε πωλητή στο τηλέφωνο μέχρι μια φόρμα που συμπλήρωσε κανείς. Φυσικά κάπου πρέπει να το αναγράφει αυτό για να είναι καλυμμένοι και αποτελεί μεγάλο πταίσμα αν δεν έγινε αυτό και καλά κάνετε και το ψάχνετε αλλά οι πάγιες εντολές είναι ο κατεξοχήν τρόπος που πληρώνονται νοίκια/λογαριασμοί σε αυτές τις χώρες. Επειδή βλέπω αναφέρετε την πιθανότητα ακόμα και να μην πάει για αυτό το λόγο, θα έλεγα δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας από τη στιγμή που έχετε μιλήσει και με άτομα που μένανε εκεί και απλά να ακυρώσετε την πάγια εντολή αν δεν νιώθετε άνετα.
  3. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Δεν είμαι σίγουρος πως έχει σχέση με το θέμα αλλά consultant είμαι. Εννοείται ότι παράλληλα με τις βενζίνες, ο πατέρας μου το ψάχνει με το μάστορα του στο τι άλλο μπορεί να είναι. Από τα παραπάνω νομίζω προκύπτει ότι ΔΕΝ είναι οι ίδιες οι 95αρες που πωλούνται Ελλάδα και Ολλανδία ως προς την περιεκτικότητα σε αιθανόλη (και ΗΒ και μάλλον και αλλού). Ολλανδία πάντως σε αντίστοιχα φόρουμ, πολύς κόσμος προτιμά όσο λιγότερη αιθανόλη σε καινούργια αυτοκίνητα για τους λόγους που αναφέρθηκαν προηγουμένως, γι'αυτό και οι εταιρίες ανακοινώνουν ότι δεν βάζουν καθόλου στις Ε5 τους. Τώρα πόσο βοηθάει στην πράξη είναι προφανώς δύσκολο να μετρηθεί και εννοείται ότι δεν θα βγάλουν όλα τα αυτοκίνητα τις ίδιες ζημιές.
  4. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Το αντίθετο ψάχνω, θέλω να βρω ποια εταιρία έχει Ε5 με όσο δυνατόν λιγότερη βιοαιθανόλη για κάποιους από τους λόγους που έχεις παραθέσει και αφού έχει διαπιστωθεί ότι μάλλον με κάποιες κατοστάρες πάει καλύτερα το συγκεκριμένο αμάξι. Μέχρι τώρα έχω συμπεράνει ότι όλες οι βενζίνες είναι Ε5, ακόμα και οι 95άρες (κάτι που μου φαίνεται περίεργο μιας και είμαι συνηθισμένος Ολλανδία εξού και οι αναφορές). Παραμένει άγνωστο αν υπάρχει εταιρία που να μην βάζει καθόλου προσμίξεις σε κάποια βενζίνη της.
  5. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Αυτό κατάλαβες εσύ και πουθενά δεν είπα ότι δεν υπάρχει Ε5. Αυτή βάζω άλλωστε οπότε κάτι θα ξέρω. Αυτό που λέω είναι ότι όλες οι 95άρες απλές βενζίνες στην Ολλανδία είναι Ε10 εκτός κι αν μπορείς να μου υποδείξεις εταιρία που δεν το κάνει αυτό. Επίσης, το ότι το 90% των αμαξιών είναι συμβατό με Ε10, δεν της ήρθε έτσι αλλά είναι με στοιχεία από ANWB. https://www.anwb.nl/auto/brandstof/benzine-e10-e5 Το οποίο δεν είναι και δύσκολο να το πιστέψεις αν δεις τη λίστα που ανέβασε ο συμφορουμίτης πιο πάνω με τη συντριπτική πλειοψηφία των εταιριών να υποστηρίζουν Ε10 για την πλειονότητα των αυτοκινήτων από το 2000 ή και πιο πριν. Θέλω να πω ότι τέτοιες εξαιρέσεις επουδενί δεν σημαίνουν ότι η πλειοψηφία των αμαξιών που κατασκευάστηκαν για την ευρωπαϊκή αγορά το 2005 δεν είναι συμβατές με Ε10 🙂
  6. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Λίγο οφ-τόπικ αλλά μόνο ένα 1800 Punto είναι ασύμβατο που φαντάζομαι θα είναι πολύ μικρό ποσοστό των συνολικών πωλήσεων. Και στα Φιατ συγκεκριμένα, εκτός από λίγες εξαιρέσεις, όλα τα μοντέλα μετά το 2000 παίρνουν Ε10 κανονικά.
  7. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Μου λες ότι δεν ισχύει και όταν σου δείχνω τι λέει η BP, μου λες δεν έχει σημασία. Αν έχεις κάποια άλλη πηγή, βάλ'την εδώ να ενημερωθούμε. Στο ίδιο λινκ παρεμπιπτόντως, λέει ότι πάνω από το 90% των αμαξιών που κυκλοφορούν είναι συμβατά με Ε10 και μόνο αυτοκίνητα πίσω από το 2000 μπορεί να μην είναι.
  8. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Μπορείς εύκολα να το δεις στα σάιτ των εταιριών, όπως στο λινκ πάνω από Shell. Εδώ η BP το εξηγεί ακόμα καλύτερα: https://www.bp.com/nl_nl/netherlands/home/producten-en-services/bp-brandstoffen/introductie-e10.html Αυτό που λέει ουσιαστικά είναι ότι από Οκτώβριο 2019, είναι υποχρεωτικό να υπάρχει Ε10 αντλία οπότε έχουν κάνει τις απλές 95αρες Ε10. Επίσης, μπορεί από 2011 να είναι υποχρεωτικό να είναι συμβατά τα αυτοκίνητα με Ε10, στην πράξη τα περισσότερα αυτοκίνητα από μέσα 90s δέχονται Ε10.
  9. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Το 5 σημαίνει έως και 5%. Όπως είπα και πριν Ολλανδία, μερικές εταιρίες λένε επίσημα ότι στις Ε5 τους, δεν προσθέτουν αιθανόλη. Μιας και δεν υπάρχει Ε0, αναγκαστικά τις μαρκετάρουν σαν Ε5. Παράδειγμα: https://www.shell.nl/consumenten/shell-fuels/shell-regular-fuels/e10.html Het is mogelijk dat brandstofleveranciers aan benzine met een octaangetal van 98 bio-ethanol toevoegen. Shell V-Power Benzine met een octaangetal van minimaal 98 bevat geen bio-ethanol.
  10. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Αυτό μου είπε και ο πρατηριούχος, το επόμενο θέμα είναι αν γνωρίζει κανείς πόσο αιθανόλη έχουν οι διάφορες εταιρίες στις βενζίνες του. Προχθές ήμουν Γερμανία και η απλή super είναι Ε10 και βασικά η νομοθεσία λέει ότι αν υπάρχει μια αντλία στο μέλλον, θα πρέπει να είναι Ε10. Ολλανδία όλες οι απλές 95αρες είναι Ε10 πια.
  11. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    BMW 116 είναι. Το μάνιουαλ το έχω αλλά δεν έχω κοιτάξει. Είμαι σίγουρος θα λέει Ε10. Το θέμα είναι ότι εκ του αποτελέσματος έχει πολλά προβλήματα με απλή βενζίνη και από αυτά που διαβάζω για άμεσου ψεκασμού είναι καλύτερα έτσι κι αλλιώς να έχει όσο λιγότερη βιοαιθανόλη γίνεται, ειδικά για αυτοκίνητα που κάνουν πολλές διαδρομές εντός πόλης. Edit: Κοίταξα και το μάνιουαλ και προτείνει premium με ΑΚΙ rating 91 που είναι στο όριο 95 - 98 οκτάνια. Από άποψη αιθανόλης, λέει μέχρι Ε10 είναι οκ, όπως και όλα τα αυτοκίνητα.
  12. doctor_667

    Βενζίνη Ε5

    Έχω έρθει διακοπές Ελλάδα όπου χρησιμοποιώ το αμάξι του πατέρα μου που ταλαιπωρείται από θέματα με Βενζίνες κλπ. Σαν άμεσου ψεκασμού είναι λίγο πιο ευαίσθητο και ο πατέρας μου έχει παρατηρήσει ότι τα πάει καλύτερα με υψηλών οκτανίων καύσιμα που μάλλον έχουν και λιγότερο βιοαιθανόλη. Προσπαθώ όμως να καταλάβω τι ισχύει επίσημα και ποια βενζίνη είναι Ε10 και ποια Ε5 και έχω μπερδευτεί. Ρώτησα και σε ένα εταιρικό Σελ πρατήριο σήμερα αλλά μου δώσανε την εντύπωση ότι δεν είχαν ιδέα τι τους έλεγα. Στην Ευρώπη νομίζω είναι υποχρεωτικό να φαίνεται στην αντλία τι είναι η κάθε βενζίνη και Ολλανδία συγκεκριμένα που μένω εγώ, στο σάιτ των εταιριών μπορείς να δεις και αν η Ε5 έχει βιοαιθανόλη ή όχι. Υπάρχει κάτι αντίστοιχο εδώ;
  13. Ξέρεις ακριβώς από πότε φτιάχτηκε το θέμα αυτό; Είναι όντως 2019; Γιατί αυτό που βλέπω είναι ότι στα 2017 και πίσω υπάρχει ανάκληση όταν βάζω τις πινακίδες αλλά όχι σε αυτά του 2018. Παρεμπιπτόντως, θα προτιμούσατε ένα παλιότερο με σίγουρα αλλαγμένο τον ιμάντα (και άρα πιο καινούργιο) ή ένα πιο καινούργιο με τον εργοστασιακό ακόμα που θα πρέπει να αλλαχτεί σχετικά σύντομα;
  14. Οδήγησα το 3008 και μου άρεσε πολύ και η οδηγική συμπεριφορά και η αίσθηση/τεχνολογία στο εσωτερικό οπότε το σκέφτομαι σοβαρά. Το μόνο που με κρατάει είναι η αξιοπιστία όπου διάβασα για σοβαρά προβλήματα με τους puretech 1.2 και τον ιμάντα χρονισμού. Το καλό στην Ολλανδία είναι ότι υπάρχουν ονλάιν τα πάντα για την ιστορία ενός αυτοκινήτου οπότε μπορώ να δω σε μεγάλο βαθμό τι προβλήματα έχει βγάλει και αν έχει αλλαχτεί. Με αυτό κατά νου έχει κανείς εμπειρία από αξιοπιστία για τα νέα Πεζό;
  15. Εδώ και αρκετό καιρό σκέφτομαι για καινούργιο αυτοκίνητο για να αντικαταστήσω το πολύ παλιό μου Swift του 2006. Κι ενώ κοιτούσα για ηλεκτρικό, κάτι οι τιμές και αναμονές στα καινούργια, κάτι οι τιμές στους δημόσιους φορτιστές, συν του ότι δεν χρησιμοποιώ το αμάξι καθημερινά πλέον, το άφησα σαν ιδέα προς το παρόν. Επειδή όμως χρειάζομαι κάτι μεγαλύτερο, πιο καινούργιο, πιο ασφαλές κλπ, σκέφτομαι να πάρω κάποιο μεταχειρισμένο κοντά στα 20.000 σαν μια προσωρινή λύση μέχρι να δω και ακριβώς τι χρειάζομαι και πως θα πάει με τιμές ρεύματος και αυτοκινήτων. Ενώ ποτέ δεν τα συμπαθούσα, όταν κοιτούσα για ηλεκτρικό, οι επιλογές ήταν σχεδόν όλες crossover οπότε άρχισε να μου αρέσει η ιδέα και προσανατολίζομαι εκεί προς το παρόν. Αν υπάρχει κάτι καλό σε σεντάν/SW δεν θα είχα πρόβλημα επίσης. Σίγουρα πάντως με ενδιαφέρει να έχει άνετους χώρους πάνω από όλα και πίσω και σαν μπαγαζιέρα. Επίσης με ενδιαφέρει κυρίως η καμπίνα από άποψη ομορφιάς, τεχνολογίας, εργονομίας και όχι τόσο η εξωτερική εμφάνιση. Πρώτη μου επιλογή ήταν το ΚΙΑ Niro HEV μιας και σκέφτηκα ότι θα είναι πιο οικονομικό σαν υβριδικό και ήμουν σίγουρος για τους χώρους του. Έκανα προχθές τεστ ντράιβ και δεν μπορώ να πω ότι έμεινα και πολύ ικανοποιημένος. Η καμπίνα σίγουρα δεν ήταν τόσο ποιοτική όσο νόμιζα και οδηγικά δεν τρελάθηκα, αν και αυτό το περίμενα πάνω κάτω. Κοιτάω τώρα και το 3008 2016-2020 και τα Nissan Qashqai 2018-2021 και Renault Kadjar ενδεχομένως για κάτι πιο φτηνό. Έχω σκεφτεί και τα Ford Puma και Skoda Kamiq αλλά νομίζω είναι λίγο πιο μικρά. Με προβληματίζει λίγο πόσο μπορούν οι μικρής χωρητικότητας κινητήρες να στηρίξουν τόσο μεγάλα και βαριά αυτοκίνητα και επίσης εδώ Ολλανδία υπάρχει ξεκάθαρη πίεση για μακριά από ICE κινητήρες και δεν ξέρω πως θα επηρεάσει αυτό στο μέλλον τέλη και μεταπωλητική αξία. Υπάρχει καμιά άλλη πρόταση σε αυτά τα λεφτά; Ποιο είναι το πιο οικονομικό και ποιο το πιο αξιόπιστο; Το ξέρω ότι ρωτάω πολλά αλλά ας ανοίξει η κουβέντα για να με βοηθήσει και μένα να τα βάλω σε μια τάξη στο μυαλό μου.
  • Δημιουργία νέου...