Προς το περιεχόμενο

sugarias

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    126
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με sugarias

  • Ημερομηνία γέννησης 14/03/1986

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.179 προβολές προφίλ

sugarias's Achievements

  1. Διακοπή δεν γίνεται... Είναι σαν να υπάρχει ένα χρονόμετρο, μετά τις 18:30 και μέχρι τις 21:00 σίγουρα (πιο μετά δεν ξέρω) δεν μπορώ να συνδεθώ καθόλου στον υπολογιστή μέσω δικτύου... τα πρωινά δεν έχω κανένα πρόβλημα
  2. Έχω δίκτυο με τον υπολογιστή στον επάνω όροφο μέσω powerline. Ενώ όλη μέρα το δίκτυο λειτουργεί κανονικά, το απόγευμα, κάθε μέρα, δεν πραγματοποιείται σύνδεση ή κόβεται κλπ... Αυτό κρατάει τουλάχιστον 2,5-3 ώρες!
  3. sugarias

    antallaktikaonline.gr Γνώμες

    Έχω παραγγείλει και από autodoc (μητρική από ότι κατάλαβα) και από antallaktikaonline (θυγατρική) Από autodoc είχα πάρει 4 αμορτισέρ, 2 για μπροστά και 2 για πίσω και μου έστειλαν 4 ίδιες. Αφού επικοινώνησα μαζί τους για το λάθος τους μέσω email, μου απάντησαν ότι σύντομα θα επικοινωνούσε μαζί μου εκπρόσωπος της εταιρίας για τη διαδικασία επιστροφής. Οι μέρες περνούσαν χωρίς επικοινωνία ώσπου κατάφερα και έπιασα γραμμή στο μοναδικό τηλεφωνικό αριθμό που είχαν. Από υπάλληλο σε υπάλληλο με σύνδεσαν κάποια στιγμή με την προϊσταμένη (ή αφεντικό, ελληνογερμανίδα) και μετά τα γνωστά "είχατε 14 ημέρες κλπ" "μα σας ενημέρωσα κλπ" άρχισαν οι φωνές από πλευράς μου και τελικά επιστράφηκαν τα 2 λάθος αμορτισέρ. Τα λεφτά νομίζω έκαναν κανενα μήνα να μπουν στην κάρτα. Από antallaktikaonline τωρα ακόμα πονάει.... αγορά συμπιεστή air condition 2-8-19 τοποθέτηση στην αντιπροσωπεία της citroen. Ελαττωματικός! Επικοινωνώ μαζί τους μέσω email τους δίνω τα στοιχεία της αντιπροσωπείας και επικοινωνούν μαζί τους για τις φωτογραφίες και τα βίντεο που θέλουν. Μέχρι εδώ όλα καλά! Μου στέλνουν την φόρμα επιστροφής και στέλνω το εξάρτημα πίσω. 25-1-20 και αφού έχουν προηγηθεί άπειρα emails από πλευράς μου, λαμβάνω το εξής: "Η εγγύηση δε γίνεται δεκτή" προσπαθώ να έρθω σε επαφή μαζί τους άλλα μάταια, μόνο μέσω μηνυμάτων να μου λένε ότι δεν έχουν κάποια σχέση αυτοί και ότι την εγγύηση δεν τη δέχεται η κατασκευάστρια εταιρία. Στο email μου "εγώ έχω να κάνω μαζί σας και όχι με τον κατασκευαστή" δεν πήρα απάντηση!
  4. Εγώ θα πάω αλλού το θέμα και θα κάνω μία διαφορετική ερώτηση τον TS. Έχεις αγοράσει ποτέ κάτι από αγγελία ή ένα μεταχειρισμένο προϊόν από ιδιώτη; Πήρες απόδειξη; Και για να σας προλάβω ότι το προϊόν είχε ήδη πληρώσει τον ΦΠΑ κατά την πρώτη του αγορά από το όποιο κατάστημα θα πω ότι τα λεφτά που δίνεις εσύ είναι μαύρα και για την εφορία η συναλλαγή είναι παράνομη. Όσον αφορά τώρα το κλέψιμο των εμπόρων-επιχειρηματιών θα σου πω μια προσωπική καλοκαιρινή ιστορία με τυχαίο έλεγχο εφοριακών στην επιχείρησή μου. Αφού έκατσαν 2 ώρες και έλεγξαν όλα τα παραστικά και δεν βρήκαν κάτι παρά μόνο ένα σημειωματάριο αποφάσισαν στο οποίο είχα γραμμένα όλα τα έσοδα-έξοδα του μήνα (τους καφέδες μου, τα ντελίβερι κ.α.) αποφάσισαν να μου πουν πως ή με κλείνουν για 48 ώρες και κατασχέτουν το χαρτί και αν βγει πρόστιμο (μπορεί και να μην έβγαινε) ή θα με κόψουν πρόστιμο για μια απόδειξη, όπως και έγινε, γιατί το να έμενα δύο μέρες κλειστά θα με γονάτιζε. Θα ήθελα πάρα πολύ να κλέψω την εφορία λοιπόν για να ρεφάρω το πρόστιμο αλλά είμαι φοβιτσιάρης...
  5. Αν έρθει απλά για τυπικό έλεγχο η εφορία θα ρωτήσει που ειναι ο υπολογιστής του τάδε τιμολογίου, αν έρθουν για έλεγχο λογισμικών (κάτι που παίζει τώρα τελευταία) έρχοντε μαζί με "τεχνικό" και θα το δουν μέσα στις ιδιότητες
  6. Καλησπέρα, έχω πολύ καιρό να ασχοληθώ με την revolut και με μια μικρή αναζήτηση βρήκα για τα local και swift όπως επίσης και ότι πλέον μπορώ να μεταφέρω χρήματα και από λογαριασμό που είναι σε άλλο όνομα . Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν μπορώ να δεχτώ χρήματα με έμβασμα από τρίτους πχ από Γερμανία. θέλω να αποφύγω τα 4€ της προμήθειας εισερχόμενου εμβάσματος των ελληνικών τραπεζών
  7. Άρχισαν και τα τηλέφωνα ακύρωσης για το 24αρι. Η παραγγελία έγινε το πρωιλ
  8. Μετά και από την επίσκεψη μου στον Ρεπελα κοιτάω για καινούργια!!!
  9. Καλησπέρα, μετά από μια πτώση της φωτογραφικής μηχανής σταμάτησε αναγνωρίζει τους φακούς. Με καθαρό οινόπνευμα καθάρισα τις επαφές και κατάφερα να αναγνωρίσει τους φακούς αλλά δεν λειτουργεί το autofocus και οι φωτογραφίες βγαίνουν σκοτεινές (χωρίς τον φακό έχω φως). γνωρίζει καποιος κανενα σερβις στην περιοχή της θεσσαλονικης; Αν έχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα πόσο του στοίχισε η επισκευή;
  10. Κάτι μου λέει ότι τα προϊόντα έρχονται από Κίνα, δε είμαι 100% σίγουρος αλλά οι τρόποι και οι ημέρες παράδοσης είναι πολύ περίεργες για να είναι από Ευρώπη!
  11. Στην δική μου περίπτωση που μου ζητήθηκε "PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ" χθες το μεσημέρι το έστειλα με mail και τα βλέπω σήμερα ότι τα μεσάνυχτα είχε ήδη φύγει από το τελωνείο... Τέτοια σύντομη διαδικασία δεν την περίμενα!
  12. Το refund 50% του τελωνείου μου το έχει ήδη δώσει το gearbest, εγώ τώρα ζητάω να μου επιστρέψουν τα έξοδα αποστολής γιατί πλήρωσα eu express και αυτοί το έστειλαν με NL Post συν ότι εγώ αγόρασα 25/10 και αυτοί το έστειλαν στις 19/11 σχεδόν ένα μήνα μετά
  13. Για την ίδια παραγγελία του gearbest πρόκειται... Είμαι ακόμα σε φάση συνομιλιών μαζί τους, να μου λένε επισυνάψτε μας το τελωνειακό έγγραφο για 50% refund αλλά για refund της αποστολής ούτε λόγος! Την προηγούμενη εβδομάδα τους ξανά ζήτησα να μου επιστρέψουν τα έξοδα αποστολής + refund για την μεγάλη καθυστέρηση αποστολής (25/10 αγορά, 19/11 αποστολή) και μου απάντησαν το παρακάτω: Εκεί κόλλησε η βελόνα! Χθες τους έστειλα πάλι να μου κάνουν refund λέγοντάς τους πως αν δεν το κάνουν θα κάνω dispute στο paypal αλλά καμία απάντηση μέχρι στιγμής
  14. Δέμα από τις 21/11 στον αερολιμένα Αθηνών χθες 12:11 το βράδυ ξεκόλλησε και μου ζητάει απόδειξη Έχει κάποιος πρόχειρο το mail?
  • Δημιουργία νέου...