Προς το περιεχόμενο

mpouxa

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    56
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Linux

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

mpouxa's Achievements

  1. Έχει δοκιμάσει κανείς να αγοράσει κάτι από το joybuy.com; Κατά πόσο είναι έμπιστο γνωρίζει κανείς; Στις αναφορές στο ιντερνετ φαίνεται να είναι όντως έμπιστο... Θα ήθελα όμως να δω αν υπάρχει και κάποιος που το έχει δοκιμάσει.
  2. Δεν απαίτησα κάτι. Ούτε και παρακαλεσα για κάτι επίσης. Το θέμα μου είναι να διαλευκάνω αν η εταιρεία σαν εταιρεία όφειλε να μου παρέχει και τον απαραίτητο εξοπλισμό μαζί με την σύνδεση και αν ναι, να βρω αν υπάρχει κάποιος τρόπος για να το λύσω. Γ αυτό κ έγραψα και το σεντόνι ! Υπάρχει επίσης και η επιλογή να αλλάξω πολύ απλά εταιρεία όπου με τα ίδια λεφτά που δίνω μου δίνουν και τον εξοπλισμό. Το όλο θέμα δεν έχει να κάνει με το να βγάλω τζαμπα ρούτερ η να γλυτώσω την ζημιά βαρώντας τηλέφωνα. Εχει να κάνει γενικότερα με τις υποχρεώσεις της εταιρείας προς τους πελάτες της και αντίστροφα αν θέλετε. Στο τέλος του κειμένου, με το γεγονός που ανέφερα αναρωτιέμαι πως γίνεται επιλεκτικά να συμβαίνει κάτι διαφορετικό από αυτά που μου λένε στα τηλέφωνα. Επίσης για το αν στο συμβόλαιο αναφέρει ρητά το ότι δεν μου παρέχεται ο εξοπλισμός κρατάω μια επιφύλαξη. Θα προσπαθήσω να το διευκρινήσω αυτό.
  3. Όταν κάναμε την σύνδεση μας για internet και σταθερό στην Vodafone μας είπαν πως δεν σας παρέχουμε τον εξοπλισμό (router) και πως αν έχουμε να βάλουμε ένα δίκο μας από μια παλιά σύνδεση ή να αγοράσουμε ένα καινούργιο. Δεν θα κάτσω να σχολιάσω αυτή τη πολιτική ( κατά πόσο σωστή είναι προς τον καταλαναλωτή) αλλά την χάφτει κανείς αν σκεφτεί ότι υπάρχουν χίλιοι δυο γνωστοί με άχρησιμοποιητα ρουτεράκια συν καμιά δεκαριά συνδέσεις στο παρελθόν από την δική μου πλευρά... Ε τι στο καλό;; Θα βρεθεί ένα routerακι... Παρόλα αυτά ύστερα από έναν χρόνο σύνδεσης και 3-4 ρουτεράκια που κατέληξαν στον κάδο για διαφόρους λόγους (παλαιότητα, εκτενής χρήση κτλ), έφτασα στο αμήν. Πρώτος λόγος είναι ότι πληρώνω μια σύνδεση για ιντερνετ και δεν μου παρέχεται ο απαραίτητος εξοπλισμός από την εταιρεία για να το χρησιμοποιώ και κατ΄επέκταση δεν γίνεται να πληρώνω μια σύνδεση για ιντερνετ όπου συγκριτικά με άλλες εταιρείες και συμβόλαια ο εξοπλισμός προσφέρεται κανονικά τουλάχιστον ως προς τα απαραίτητα. Δεύτερος λόγος είναι ότι δεν μπορώ συνεχώς να βρίσκομαι στο ψάξιμο για κάποιο ρουτεράκι. Τέλος, και τρίτος λόγος, είναι η απάντηση στην ερώτηση: "Γιατί δεν αγοράζεις ένα να τελειώνει η δουλειά ;" η απάντηση είναι ότι δεν μπορώ να διαθέσω τα χρήματα για κάποιους συγκεκριμένους λόγους. Anyway, ζητώντας συγγνώμη για αυτή τη μακροσκελή εισαγωγή θα μπω στο ζουμί της υπόθεσης. Το τελευταίο ρούτερ (με πρόβλημα !) που έχω είναι το alcatel cellpipe 7130. Μάλιστα είχα ανόιξει και θέμα στο forum για να δώ μήπως διορθώνεται κάτι από πλευράς μου Link . Εφόσον είδα ότι δεν γίνεται τίποτα από εμένα και αναλογιζόμενος όλα αύτα που περιέγραψα στην εισαγωγή μου πήρα τηλέφωνο στην υποστήριξη για να δώ αν μπορούν να διορθώσουν κάτι αυτοί και κυρίως για να ζητήσω την αντικατάσταση του... Συνολικά γίνανε 3 τηλέφωνα με τα 2 να περιορίζονται σε ρυθμίσεις καναλιού και συχνότητας. Τους εξηγούσα συνεχώς πως αυτά τα είχα κανει και μόνος μου... Έχοντας απηυδήσει με το πρόβλημα του ρουτερ πήρα και τρίτο τηλέφωνο και ο υπάλληλος αφού καταλαβε από τις αναφορές των προηγουμένων πως το ρουτερ έχει πρόβλημα μου είπε πως θα μου το αντικαταστήσει. Επιτέλους είπα!!! Περιμένωντας λίγο στην γραμμή με ενημέρωσε πως τελικά δεν μπορεί να το κάνει επειδή, έχει λήξει η εγγύηση του ρούτερ η οποία ήταν 2 χρόνια .... Το ρούτερ είναι πολυ παλιό μου είπε και άρα δεν μπορεί να γίνει η αντικατάσταση του. Του εξήγησα κάπως αυτά που γράφω κ εδώ και συνέχισε να λέει πως δεν μπορεί να κάνει κάτι επιπλέον και επίσης απέφυγε ακόμη και το αίτημα μου να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, υποστηρίζοντας πως αυτό είναι αποτέλεσμα πολιτικής της εταιρείας και κατά συνέπεια από τον υπεύθυνο θα ακούσω ακριβώς τα ίδια λόγια. Μόνο που αυτό είναι το πρόβλημα της πολιτικής της εταιρείας. Το εν λόγω ρουτεράκι πριν το πάρω εγώ βρισκόταν σε μια άλλη σύνδεση της vodafone γνωστού μου, ο οποίος επίσης το είχε πάρει από μια παλιά του σύνδεση, και πριν από 4 μήνες αντιμετώπιζε κ αυτός προβλήματα με το συγκεκριμένο και ζήτησε να του το αλλάξουν. Ύστερα απο κάποιο τρέξιμο του το άλλαξαν. Και ρωτώ εγώ... Τότε δεν υπήρχε πολιτική και έγγυηση; Δεν μπορώ να καταλάβω... Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου; Που να απευθυνθώ ; Υπάρχει κάποιο τμήμα παραπόνων; Στην αναζήτηση δεν βρήκα κάτι σχετικό . Γενικά είμαι δεκτικός ακόμη και στην κριτική της περίπτωσης όπου εγώ έχω λάθος άποψη.
  4. mpouxa

    Πρόβλημα με alcatel Cellpipe 7130

    Καλησπέρα, έχω το εν λόγω routerακι στη σύνδεση του σπιτιού μου, το οποίο είναι κάποιων ετών. Το είχα από μια παλιά σύνδεση στη hol και το εγκατέστησα επειδή έκανα καινούργια σύνδεση στη vodafone και μου ζητούσαν επιπλέον λεφτά για να μου δώσουν ένα καινούργιο (ασχολίαστο). Άσχετα με αυτό, το ρουτεράκι όταν για παράδειγμα κατεβάζω ένα μεγάλο αρχείο από wifi ή είναι πολλές συσκευές συνδεδεμένες και ενεργές μπλοκάρει το δίκτυο και τις αποσυνδέει όλες. Δεν μπορώ να ξαναμπώ στο δίκτυο μέχρι να το κάνω restart ή reset ή να περιμένω κανά δίωρο μέχρι να συνέλθει από το σοκ. Στο μεταξύ η σύνδεση μέσω ethernet λειτουργεί κανονικά. Αυτό που οφείλεται; Λόγω παλαιότητας είναι και για πέταμα ή μπορεί να είναι θέμα firmware; Υπάρχει ελπίδα να διορθωθεί ; Αυτό γιατί λεφτά για καινούργιο γενικά δεν παίζουν ...
  5. Πως μπορεί να προκλήθηκε αυτό ; Υπάρχει τρόπος να φτιαχτεί; Κρίμα είναι στο 76% και πολλές φορές η λωρίδα αυτή μου προκαλεί προβλήματα.
  6. Καλησπέρα , έχω το πολυμηχάνημα laser, τον Samsung Xpress M2675f . Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οτι κατά την εκτύπωση ανεξάρτητα από το περιεχόμενο της σελίδας, εμφανίζεται στο ίδιο σημείο πάντα μια κάθετη ξεθωριασμένη γραμμή. Δίνει την εντύπωση ότι σε εκείνο το σημείο έχει τελειώσει ο γραφίτης ενώ στην υπόλοιπη σελίδα είναι όλα κανονικά. Έβγαλα το τονερ και παρατήρησα ότι στο σημείο αυτό που εμφανίζεται και στη σελίδα δεν υπάρχει γραφίτης. Φαίνεται σαν μια κενή λωρίδα. Το τόνερ είναι περίπου στο 20% (το πρόβλημα έχει ξεκινήσει από πολύ νωρίτερα) ενώ το drum είναι στο 76%. Αν κάτι από τα δυο βρισκόταν στα τελειώματα θα το καταλάβαινα. Τι μπορεί να φταίει ; Και τα δύο toner και drum είναι γνήσια.
  7. Καλησπέρα. Έχω έναν πίνακα μαρκαδόρου με διαστάσεις 90x120 και σε γενικές γραμμές για να τον στερεώσω σε τοίχο πρέπει να κάνω τρύπες με ούπα και να τον τοποθετήσω. Παρόλα αυτά επειδή και ο τοίχος είναι σχετικά καινουργιος θα ήθελα αν μου δινόταν η ευκαιρία να τον κολλήσω πάνω γλυτώνοντας τις τρύπες και να χαλάσω τον τοίχο. Υπάρχει κάποιος τρόπος να τον τοποθετήσω έτσι; Μια λύση που βρήκα (ίσως) είναι κατι αυτοκόλλητες ταινίες για κάδρα της 3Μ (μέχρι 7.5 kg ) αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσαν να τον συγκρατήσουν γερά. Αλλά κυρίως όπως είπα, προτείνονται για καδρα. Αν κάποιος έχει ιδέα ας μου πει.
  8. Χαίρεται. Έχω εναν εκτυπωτή inkjet Hp photosmart c4480 και πρόσφατα του άλλαξα μελάνι μαύρο (ανακατασκευής ) . Εκεί που εκτύπωνε μια χαρούλα ξαφνικά άρχισε να εκτυπώνει τις μαύρες σελίδες σε απόχρωση του γκρί και επίσης δεν εκτύπωνε πολλά στοιχεία της σελίδας. Εβγαλα δοκιμαστικές εκτυπώσεις ,έκανα καθαρισμό δοχείων και καθαρισμό στις επαφές αλλα το πρόβλημα παραμένει. Υποψιάζομαι τι μπορεί να φταίει ( Το μελάνι ανακατασκευής) αλλά είπα να ρωτήσω μπας και υπάρχει κάποια λύση ώστε να μην πάει χαμένο. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
  9. mpouxa

    Έρευνα αγοράς κινητού.

    Πολύ καλή η κουβέντα σας! Τελικώς, συναρτήσει όλων των απόψεων που ειπώθηκαν κατέληξα στο Nexus 5x. Οι διαφορές μεταξύ των κινητών που είχα ως επιλογές νομίζω ότι κρίνονται σε λεπτομέρειες (πλην της μπάντας γιατί ίσως να μην είναι και τόσο λεπτομέρεια). Π'αντως, σίγουρα κάτι θα είναι λίγο καλύτερο στα ίδια λεφτά η κάποιο κινητό θα υπολείπεται σε κάτι. Αλλιώς θα μιλούσαμε για ίδια κινητά. Έλαβα σοβαρά υπόψιν αυτό που είπε ο AllientechGR γιατί είναι κάτι που έχω ζήσει με προηγούμενες συσκευές μου (tablet ,κινητα). Μπορώ να αναλύσω γιατί το επέλεξα, αλλά είναι αργά, μόλις γύρισα από δουλειά και νυστάζω.
  10. mpouxa

    Έρευνα αγοράς κινητού.

    Ναι, κι εγώ πλέον αρχίζω και το βλέπω μονόδρομο το nexus. Ίσως ένα συν ακόμα είναι οτι εκτός απο χαρακτηριστικά μπορεί να συνδυάσει και λίγο πιο ποιοτικό υλικό σε σχέση με τους κινέζους. Πριν είχα ένα lenovo a806 και είδα από πρώτο χέρι πως δουλεύουν και τι υποστήριξη (λογισμικού κτλ.) έχουν.
  11. mpouxa

    Έρευνα αγοράς κινητού.

    Σε σχέση με Mx4 Pro και nexus 5x που πρότεινε ο Masma έχεις κάποια άποψη;
  12. mpouxa

    Έρευνα αγοράς κινητού.

    Πολύ καλό φαίνεται. Και σε πάρα πολύ καλή τιμή! Θα το κοιτάξω! Επίσης προ ο λίγου είδα κ αυτό το κινητό : Site: LenovoVibe P1 Pro
  13. Γεια σας παιδιά , Είμαι μεταξύ αυτών των τριών κινέζων : Site: XIAOMIRedmi Note 3 Pro 32GB 4000mAh SmartPhone White Site: MEIZUMX4 PRO 4G FDD LTE SmartPhone 16GB/32GB ROM 3GB RAM Exynos 5430 Octa Core 3GB RAM 5.5 Inch 2K+ Screen . Κυρίως λόγω exynos αν και είναι λίγο παλιό μοντέλο. Βέβαια, το έχει πάρει ένας φίλος μου προ 6μήνου και το κινητό του έβγαλε πρόβλημα από την πρώτη στιγμή. Όταν το κινητό είναι standby ή μιλάει αρκετή ώρα στο τηλ κάνει restart. Δεν ξέρω αν ευθύνεται σε προβληματικό τεμάχιο ή έχουν γενικά πρόβλημα τα συγκεκριμένα κινητά. Αν το έχει κάποιος ας ενημερώσει... και τέλος, Site: MEIZUMX5 4G LTE Smartphone MTK6795 2.2GHz Octa Core 5.5 Inch FHD Screen 16GB ROM Android 5.0 . Στην αρχή ήμουν μεταξύ των meizu. Αν και δεν ξέρω το chipset του, στα compares μου φαίνεται υποδιέστερο του MX4 pro. Ίσως και να κάνω λάθος. Το bugdet μου είναι μέχρι 220 € (όσο κοστίζει και το ΜΧ5) και δεν αφορά μόνο κινέζους... Μια απλή αναζήτηση που έκανα στην ελληνική αγορά είδα ότι ένα καλό και αξιοπρεπές κινητό κυμένεται στα 270+. Κάθε πρόταση είναι δεκτή.
  • Δημιουργία νέου...