Προς το περιεχόμενο

L-Griever

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    636
  • ΜΕΛΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Δεν είναι οι εφαρμογές γιατί ξεκίνησε το πρόβλημα αφότου εγκατέστησε το Windows ενημέρωση. Εάν υπάρχει απορία και αν κατάλαβα σωστά, τότε έχω 32 GB Ram. Καλησπέρα. Παρ'όλο που εκτιμώ την προσπάθεια και το χρόνο να βοηθήσεις, το έχω παρατήσει γιατί κουράστηκα να ασχολούμαι κάθε τρεις και λίγο με τα προβλήματα που βγάζει το Windows 10. Έχω φάει περισσότερο χρόνο να το φτιάξω και δεν λέει να αφιερώσω άλλο πια. Συνεχίζει να μου σπάει τα νεύρα γιατί το κάνει συνεχόμενα το πρόβλημα αλλά δεν μπορώ άλλο πια να ασχοληθώ.. Προσπαθώ να μην το δίνω σημασία όσο μπορώ.. Και για να απαντήσω στην ερώτησή σου, δεν έχω κάνει καμία εγκατάσταση driver ή πρόγραμμα. Το άρχισε μετά από ενημέρωση των Windows. Αν βρω κάποια στιγμή το κουράγιο να το συνεχίσω και άλλο τον έλεγχο, θα το κάνω...
  2. Πήρα τηλέφωνο και μου έκαναν αίτημα. Βέβαια ελπίζω να φτάνουν τα στοιχεία που τους έδωσα.. Το βίντεο ήταν δύσκολο γιατί ήταν μεγάλο αρχείο για το email.. Όπως και να έχει ευχαριστώ πολύ για όλα. Να είσαι πάντα καλά.. Μακάρι να βρεθεί λύση.. Μου είπαν εώς 60 μέρες θα πάρει.....
  3. Όχι δυστυχώς δεν είναι από αυτά αλλά από ένα μαγαζί στην Ε.Ε. Το θέμα είναι ότι μου ήρθαν χτυπημένα και μου τα έστειλαν αυτοί έτσι από ότι μου φαίνεται και μάλλον δεν θα κάνουν κάτι για αυτό και πολύ πιθανόν να με γράψουν γιατί ήδη πέρασε 1 εβδομάδα και ακόμη δεν μου έδωσαν λύση.. Παίρνουν και μέρες να απαντήσουν.. Χμ αμφισβήτηση συναλλαγών κάνω από την τράπεζα; Δεν είναι η αμφισβήτηση για όταν μας χρεώνουν κάτι χωρίς να το ξέρουμε; Γίνεται και για χτυπημένα; Γιατί δεν βρήκα κάτι για την Πειραιώς.. Αν γίνεται να το ψάξω αν είναι και να το κάνω γιατί έδωσα αρκετά...
  4. Καλησπέρα. Μετά από τα updates, τα Windows 10 κάνουν συνέχεια refresh και κυρίως και στο taskbar αλλά φαντάζομαι ότι κάνει και στην επιφάνεια εργασίας μετά από κάποια δευτερόλεπτα. Τι μπορώ να κάνω για να το σταματήσω; Δοκίμασα τις εντολές μέσω cmd και ενώ λέει ότι διόρθωσε τα corrupted files συνεχίζει να το κάνει. Επίσης, έκανα διαγραφή του update που μου έκανε το θέμα και τίποτα ακόμη και το window error report στο services το έκανα disabled και ούτε και αυτό δούλεψε... Αντιμετωπίζει κανείς παρόμοιο θέμα μετά από τα τελευταία updates;
  5. Καλησπέρα σας. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Σε περίπτωση που αγοράσουμε από κάποιο μαγαζί μέσω κάρτας και αυτοί στείλουν χτυπημένα αντικείμενα, υπάρχει τρόπος να κάνουμε κάτι για αυτό; Αν το μαγαζί αρνηθεί και δεν θέλει να βοηθήσει πάνω σε αυτό ή να αποζημιώσει τι μπορούμε να κάνουμε;
  6. L-Griever

    Final Fantasy VII Rebirth [PS5]

    Συνήθως καμιά φορά βρίσκεται μέσα στο κουτί του που συνοδεύει τα discs. Αν κατάλαβα καλά το preorder code αφορά το Midgar Bangle accessory. Αν δεν το έχεις λάβει, επικοινώνησε με το public για να στο δώσουν εφόσον έχεις κάνει την αγορά πριν την ημερομηνία κυκλοφορίας. Βέβαια στο παιχνίδι υπάρχουν προφανώς καλύτερα accessories. Τα μόνα καλά ήταν ίσως τα summons αλλά κλειδωμένα φυσικά για το collector's edition μόνο κάτι που θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη τακτική από τη μεριά της Square Enix δηλαδή να μην τα βάζει μέσα στο παιχνίδι και να στα πουλά ως DLC codes. Πάνε οι καλοί καιροί που τα είχαμε ολοκληρωμένα παιχνίδια και όχι με DLCS.... Χαίρομαι που θα στα δώσουν. Εσύ επικοινώνησες ή αυτοί; Άντε με το καλό να τα πάρεις Μια σημείωση μόνο, όταν πάρεις το steelbook έλεγξέ το γιατί αυτοί δεν βάζουν καλή προστασία και έρχεται στις περισσότερες φορές χτυπημένο ή με γρατσουνιές. Αν ναι, τους το λες για να στο αλλάξουν. Αν δεν σε ενδιαφέρει αυτό τότε το προσπερνάς και το κρατάς. -------- Παρεμπιπτόντως, από ότι έχω δει παιδιά είναι ότι αν έχουμε save από το Remake Intergrade, παίρνουμε δυο summons Leviathan και Ramuh (αν υπάρχει save και από την Yuffie).
  7. L-Griever

    Final Fantasy VII Rebirth [PS5]

    Αχα... Classic You. Ενημέρωσέ τους άμεσα για να στο στείλουν και αν δεν, απλά τους το στέλνεις πίσω σε περίπτωση που δεν το θέλεις. Μου έχει συμβεί και σε μένα πάρα πολλές φορές και έπρεπε κάθε φορά να επικοινωνώ μαζί τους όχι μόνο για το ότι δεν μου τα έστελναν αλλά και γιατί κάποιες φορές ερχόντουσαν χτυπημένα παντού χωρίς καλή προστασία. Έχουν γίνει κουραστικοί αυτοί που δεν προσέχουν. Εγώ ευτυχώς βρήκα και πήρα τα τελευταία 3 steelbooks σκέτα από εξωτερικό αν και ήταν τσιμπημένες οι τιμές λόγω και των μεταφορικών μέσα οπότε τώρα θα περιμένω να μου έρθουν. Μακάρι να έρθουν σε καλή κατάσταση Αν ενδιαφέρεται κάποιος θα δω αν μπορώ να το δώσω. Να ρίχνετε καμιά φορά ματιά που και που σε διάφορα μαγαζιά.. Μου έχει τύχει στο You πχ να βάζουν ξανά steelbooks μετά από λίγο καιρό. Περιμένω πως και πως και την deluxe edition για να παίξω κάποια στιγμή και το παιχνίδι...
  8. L-Griever

    Final Fantasy VII Rebirth [PS5]

    Άρα κάνανε επιλεκτική πώληση και όσοι το έβαλαν παραγγελία μέσω skroutz, απλά τους άφησαν σε δεύτερη μοίρα. Μάλιστα τουλάχιστον μπήκαν στη μαύρη λίστα και αυτοί.
  9. L-Griever

    Final Fantasy VII Rebirth [PS5]

    Εγώ έχω μια απορία.. Αυτή τη φορά βγάλανε λιγότερα κομμάτια για το FFVII Rebirth; Γιατί στο Remake η deluxe edition ήταν διαθέσιμη για κάποιο καιρό... Όσο για το electroholic απλά μακριά έχω να πω. Είχα βάλει προπαραγγελία μέσω skroutz και αντί να το στείλουν απλά το παρέβλεψαν και με έβαλαν στην αναμονή εώς και 1 μήνα ενώ μόλις πριν χθες που μπήκα στο site τους ήταν διαθέσιμο. Μάλιστα αρνήθηκαν να εξυπηρετήσουν όταν τους πήρα τηλέφωνο. Το skroutz φυσικά μέχρι στιγμής δεν έκανε κάτι. Θα μπορούσα να το αγοράσω όταν το είχε διαθέσιμο στο site της Square Enix αλλά μετά την από την άσχημη εμπειρία με αυτούς είπα να το πάρω από Ελλάδα. Φυσικά σε αυτούς το έχουν ίδια τιμή + φπα + μεταφορικά άρα βγαίνει ακριβότερο και εκτός αυτού σε κοροϊδεύουν κανονικότατα. Πάλι καλά που παρέβλεψα και δεν πήρα από αυτούς τη συλλεκτική.. Τι να πω μακάρι όσοι από μας το θέλουν, να τους έρθει... Επίσης, αν σας ενδιαφέρει η μουσική, μπορείτε να αγοράσετε μέσω play-asia και στο amazon jp (έχει πάρα πολύ καλές τιμές).
  10. L-Griever

    PayPal

    Δεν γνωρίζω.. Μπορεί να με έχουν μπλοκάρει λόγω το ότι έβαλα λάθος την χρονολογία δηλαδή αντί 24 έβαλα 2024 χωρίς να το καταλάβω 2-3 φορές και όταν πήγα να την σβήσω και να ξαναβάλω την καινούρια κάρτα, μου το μπλόκαραν τάχα για λόγους ασφάλειας. Πάντως με έχουν ταλαιπωρήσει και αυτό που έκαναν δεν ήταν σωστό από πλευράς τους γιατί όχι μόνο έχω βάλει εκατό ασφάλειες αλλά δεν ζήτησαν συγγνώμη από πάνω και απέφευγαν να μου απαντήσουν τις ερωτήσεις για τους λόγους που έγινε. Αν ήθελαν απλά επιβεβαίωση ότι είμαι το ίδιο άτομο θα το σκεφτόμουν αλλά αυτοί το μπλόκαραν ξερά και χωρίς να πουν το λόγο. Εάν δεν το χρειαζόμουν, απλά θα το παρατούσα. Τώρα αν στο κάνουν και εσένα δεν ξέρω.. Αλλά αν το κάνουν, ανεβάζεις απλά τα στοιχεία σου που ζητάνε και απλά σβήνεις τα στοιχεία από τις συναλλαγές σου (εάν ζητήσουν την πρόσφατη βεβαίωση κάρτας από την τράπεζα) και από την ταυτότητα απλά κρατάς το ονοματεπώνυμό σου, το μέρος που εκδώθηκε και το id μαζί με την φωτογραφία. Πιθανόν, να χρειαστείς να επικοινωνήσεις μαζί τους εάν το σύστημά τους μπλοκάρει τελειώς την κάρτα σου και να σου δώσουν κάτι σαν pin για ξεμπλοκάρισμα. Σε κάθε άτομο διαφέρει.
  11. L-Griever

    PlayStation 4 Topic v2 [PS4][PS4 Pro]

    Αυτό που λες το έκανα ως τελευταία λύση και δεν έκανε κάτι. Έχω δει τα περισσότερα και τίποτα. Επίσης, μια απορία που έχω είναι εάν οι βίδες πρέπει να είναι δυνατά ή τέλος πάντων βιδωμένες; Το δοκίμασα και αυτό για να δω αν φταίει και ούτε αυτό.. Δεν έγινε κάτι... ------------------------- Δυστυχώς δεν μπόρεσα να λύσω το πρόβλημα οπότε μάλλον δεν μπορώ να παίξω με αυτό.. Δοκίμασα πολλούς τρόπους και δεν... Πιθανότατα να χάλασε κάτι στην πλακέτα ή πολύ απλά το disc drive. Δεν γνωρίζω γιατί πριν δούλεψε και όχι τώρα. Κρίμα πάντως... Όπως και να έχει ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας και για την προσπάθεια να με βοηθήσετε.
  12. L-Griever

    PlayStation 4 Topic v2 [PS4][PS4 Pro]

    Δεν πολυκατάλαβα τι θέλεις να πεις. Αυτό που έχω κάνει είναι να τσεκάρω αν το άσπρο είναι ανάμεσα στα ρολάκια και να είναι και τα τρία στη θέση τους. Το θέμα είναι ότι κάτι μπλοκάρει και δεν ξέρω τι είναι αυτό.. Πολύ δύσκολο και χρονοβόρο για το pro όταν με το slim το εξετάζεις γρήγορα.... Δοκίμασα να βάλω ένα dvd και καθώς το βάζω, δεν κλείνει το πορτάκι ή τέλος πάντων.. απλά μένει πάνω. Έχω δοκιμάσει και άλλα όπως μην τυχόν να έχουν πάνει ζημιά οι καλωδιοταινίες κτλ και τίποτα.. Με το ξεκίνημα κάνει θόρυβο όπως όταν δυσκολεύεται να διαβάσει ένα disc και λέει read error. Δεν τραβάει με τίποτα το δίσκο και όταν πατάω eject απλά το πετάει έξω και πέφτει κάτω ενώ όταν δούλευε το κρατούσε για να μην πέσει. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πια και τι μου ξεφεύγει δεν μπορώ να το βρω με τίποτα. Να πάω να το δώσω για service και να μου πάρουν άλλα 50-70 ευρώ+;
  13. L-Griever

    PlayStation 4 Topic v2 [PS4][PS4 Pro]

    Καλησπέρα.. Μετά από καθάρισμα του PS4 Pro που έκανα, μου δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα με το disc drive. Συγκεκριμένα, δεν παίρνει δίσκους σαν να υπάρχει εμπόδιο. Το έχω τσεκάρει με τις καλωδιοταινίες κτλ και δεν.. Πριν του κάνω καθάρισμα δούλευε αλλά τώρα ξαφνικά μου το κάνει και δεν ξέρω τι να κάνω. Να το στείλω για service δεν λέει γιατί ήδη το πήγα για επισκευή επειδή είχε ξεκολλήσει το psu connector. Έχει τύχει σε κανέναν και αν ναι βρήκε λύση; Έχω τσεκάρει διάφορα βίντεο και κανένα δεν βοήθησε. Αν το πιέσω δείχνει κάτι να κάνει αλλά φυσικά με το που πατάω eject το βγάζει. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει ή πάω για καινούρια κονσόλα;
  14. L-Griever

    PlayStation Plus [PS Plus]

    Και έχεις κανονικό λογαριασμό με όλα τα στοιχεία σου και πληρώνεις μέσω paypal ή κάτι άλλο;
  15. L-Griever

    PlayStation Plus [PS Plus]

    Πολλοί αναφέρουν ότι σε τέτοιες ιστοσελίδες όπως eneba, instant-gaming κτλ ζητάνε φωτογραφία ταυτότητας κτλ. Ισχύει αυτό; Γιατί αν είναι να ζητάνε και αυτοί τέτοια πράγματα δεν νομίζω να αξίζει..
  • Δημιουργία νέου...