Προς το περιεχόμενο

NTC Labs

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.231
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με NTC Labs

  • Ημερομηνία γέννησης 18/11/1981

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    παπαγος

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.848 προβολές προφίλ

NTC Labs's Achievements

  1. στα 3 χρόνια με χρήση που? στον 1 χρονο στη ροδο σου βρισκω σκουρια σε glc. καλες οι υπερβολες τους αλλα υπαρχει τεραστια διαφορα μεταξυ επιφανειακης σκουριας και δομικης. υπαρχουν πανελ στεγης που το υλικο τους προκαλει επιφανειακη σκουρια η οποια προστατευει το υλικο καθεαυτο. Επιφανειακη λενε αρα δεν προηλθε απο μεσα προς τα εξω, που αυτο ειναι που καλυπτουν ολες οι εγγυησεις εξαλλου και οχι απο εξω προς τα μεσα. να περασε απο εξω η σκουρια το zinc αν δεν εχει φαει χτυπημα λιγο χλωμο. Να λυσουμε το q3 να σου βρω σκουρια αν θες που δεν θα φανταζεσαι οτι μπορει να υπαρξει? Και οχι την dekra δεν την εμπιστευομαι για οποιο αμαξι και να εκανε review. Οπως δεν εμπιστευομαι καθε οργανισμο πιστοποιησης απο την στιγμη που εχω δει με τα ματια που πως δινονται τα γαμάτα ISO.
  2. θα ωριμάσεις κάποια στιγμή και εσύ και ο @paylidis και θα πάτε να πάρετε φαρομέο
  3. το φαινομενο δεν καθυστερει, κανεις δεν μπορεί να σου πει ακομα και το ποτε θα παρουσιαστει η ποτε θα σταματησει, off gassing μπορεις να εχεις για χρονια η να μην εχεις καθολου στην αρχη και να το δεις ξαφνικα στην 5ετια ας πουμε, καθαρισμα με διαλυμα ισοπροπυλικης με νερο 20/100 το τζάμι , ακομα και το ηλεκτρονικο τσιγαρο θα αφησει "λαδιλα" πανω του μετα απο λιγο καιρο, επισης εννοειται οτι αμαξι στον ηλιο και γενικα σε ψηλες θερμοκρασιες το κανει χειροτερο, επίσης είναι ο κύριος λόγος που αποτυγχάνουν οι κεραμικές σε εσωτερικά πλαστικά σε καινούρια ή και σε λίγων ετών αυτοκίνητα.
  4. https://www.detailsmatterllc.com/car-interior-plastics-off-gassing/#:~:text=New%2C synthetic products are the,the glass%2C clouding it up.
  5. δεν στέκει εκτός και αν το παρμπριζ είχε αλλαχτεί με κάποιο απο τα βάθη της ζιμπάμπουε και ηταν εκτός νόμιμων προδιαγραφών, το κάψιμο είναι από τις uv, μπροστά δεν θα έπρεπε να περνάνε σχεδόν καθόλου uv
  6. Άλλο η ζέστη, μιλάω για UV που αναφέρθηκε, η ζέστη κατά το μεγαλύτερο μέρος δεν προέρχεται από την uv
  7. Για ποιό λόγο καίγεστε για μπροστά μεμβράνες για UV προστασία? Το παρμπρίζ από μόνο του δίνει ελάχιστο 98% βάση νομοθεσίας, τα πλευρικά είναι το πρόβλημα.
  8. ναι παραφλου θα βαλεις , πιο ευκολα θα δεις διαρροή γιατι ειναι χρωματιστο παρα με νερο. νερο ποτε και για κανεναν λογο.
  9. και οχι μονο τη ζαντα , που να δεις στις βασεις στα φρενα τι μπορει να κανει και στα σωληνακια
  10. Ασφάλεια πληρώνεις για να είσαι εσυ καλυμμένος όχι ο άλλος
  11. Το πιό πιθανό να "σαπούνιασαν" τα υγρά ειδικά αν μπαίνουν τα πιο φτηνιάρικα. Κάντε αλλαγή υγρών σε κάτι πιο "performance" με μεγαλύτερο σημείο βρασμού.
  12. δεν ηταν μπλε "γαλατί" ειναι το perl εκτός και αν τα βλέπεις όλα μπλε εσύ , είναι ήπιο καθαριστικό αλλά θα έλεγα να ξεκινήσεις με σαπουνάκι χεριών, δεν θυμάμαι τι σου είχα δώσει ( 1 για εξω και 1 με Perl για μέσα ήτανε αλλα δε θυμαμαι σε τι μπουκάλια στα είχα δωσει ) μωρομάντηλα, υγρά μαντιλάκια δεν θεωρούνται ηπια για πλαστικά μέρη. σαπουνονερο χεριών για αρχή να είμαστε σίγουροι
  • Δημιουργία νέου...