Προς το περιεχόμενο

SOMAN21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    312
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

8 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με SOMAN21

  • Ημερομηνία γέννησης 05/07/1988

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.106 προβολές προφίλ

SOMAN21's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 22/04/2024 03:50 μμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    49mm Indigo Alpine Loop - Small σφραγισμένο, ολοκαίνουργιο. Μέγεθος small (130-160mm καρπούς), συμβατότητα με AW ultra 2/ultra/45/44mm. https://www.apple.com/uk/shop/product/MT5N3ZM/A/49mm-indigo-alpine-loop-small Άμεση αποστολή με box με δικά μου έξοδα. Παζάρια, ανταλλαγές δε θα απαντηθούν (η τιμή είναι ήδη ''χώμα''). 100% θετικές αξιολoγήσεις εγγύηση.

    59 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 16/04/2024 04:30 μμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    49mm Indigo Alpine Loop - Small σφραγισμένο, ολοκαίνουργιο. Μέγεθος small (130-160mm καρπούς), συμβατότητα με AW ultra 2/ultra/45/44mm. https://www.apple.com/uk/shop/product/MT5N3ZM/A/49mm-indigo-alpine-loop-small https://www.skroutz.gr/s/46283520/Apple-Alpine-Loop-Small-Louraki-Yfasmatino-Indigo-Apple-Watch-42-44-45mm-Ultra-49mm-MT5N3ZM-A.html Άμεση αποστολή με box με δικά μου έξοδα. Παζάρια, ανταλλαγές δε θα απαντηθούν. 100% θετικές αξιολoγήσεις εγγύηση.

    59 €

  3. Kαι μετά από όλα αυτά μας θεωρούν υπερβολικούς...Κάπου έχει χαθεί η μπάλα με το συγκεκριμένο κατάστημα και δε μπορούν να το διαχειριστούν μάλλον. Δε μπορώ να καταλάβω όμως γιατί εφόσον έχουν (άν έχουν) προβλήματα με τους προμηθευτές και δεν μπορούν να είναι συνεπείς στους χρόνους παραδόσεων, δε γυρίζουν τα λεφτά πίσω στο κόσμο και δεν ενημερώνουν τουλάχιστον. Δυστυχώς μας ωθούν στο να κινηθουμε μέσω καταγγελίας αλλα και νομικά για να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω..απλα τραγικό. Εγώ google δεν έχω κάνει αρνητική αλλά έχω κάνει στο bestprice πρίν μία εβδομάδα. Tίποτα δεν άλλαξε. Στο περίμενε ακόμα... Μέχρι τέλος της εβδομάδας θα περιμένω και εγώ, άντε στη χειρότερη μέχρι αρχές της άλλης (που θα είναι 1 μήνας πλεον) και μετά θα προσφύγω σε καταγγελία, αμφισβήτηση συναλλαγής απο τη τράπεζα μου και στην έσχατη λύση νομικά. Όπως και να έχει, θα ενημερώσω άν έχω κάποια εξέλιξη και εγώ. Καλή υπομονή σε όλους μας.
  4. Oι διαφορές στις τιμές απο τα επώνυμα καταστήματα δεν είναι μονο 100 και 150 ευρώ. Mιλάμε για 200+ και κάτι φορές περισσότερα. Ειδικά στις high end συσκευές, στις οποίες παρατηρούνται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Aλλά δεν αξίζει συμφώνω και να περνάς όλο αυτό το ψυχολογικό και την αβεβαιότητα για τα χρήματα σου. Συν όλα τα άλλα, after sale κλπ. Γιατί δεν είναι μόνο οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις, εδω μιλάμε για καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων και αβεβαιότητα και εκεί, το οποίο είναι το χειρότερο για εμένα. Δεν είπαμε οτι είναι απατεώνες και σίγουρα κάποιοι θα έμειναν ευχαριστημένοι, αλλά κανείς πιστεύω δε θα έχανε το χρόνο του και θα καθόταν να γράφει εδώ φούμαρα απλα και μόνο να δυσφημίσει ένα επαρχιακό μαγαζί. Εγώ τώρα ειμαι 23 ημέρες ''ξεκρέμαστος'', χωρίς το προϊον, χωρίς τα λεφτά μου, λεγοντάς μου απο την προηγούμενη εβδομάδα θα στο στείλουμε άμεσα κλπ, είναι και ο τρόπος που σε χειρίζονται δλδ... Δλδ τι πρεπει να κάνω; να μη γράψω σε φόρουμ(εννοώ να δω αν και άλλοι εχουν προβλήματα), να μη πάρω τα μέτρα μου πλέον; Είπαμε, να ειμαστε ανεκτικοί,ειδικά σε μικρά επαρχιακά μαγαζιά, καλές τιμές κλπ, αλλα η υπομονή έχει και τα όρια της ρε παιδιά. Και τέλος με τον ανταγωνισμό τον έντονο εκεί έξω θα ήταν άδικο προς άλλα καταστήματα, τα οποία προσπαθούν να είναι συνεπείς στους καταναλωτές να τα παραβλέπουμε/μην τα αναφέρουμε αυτά.
  5. επίσης και αρκέτες θετικές αξιολογήσεις είναι αλλαγμένες απο 1 αστερι με ''update'', ''ενημέρωση'' κλπ σε 4 η 5 διότι παρέλαβαν και τους έδωσαν και δωροεπιταγές και αποζημιώθηκαν κάπως. Δε λέω οτι δεν έκαναν κάλα οι ανθρωποί εφόσον αποζημιώθηκαν και έμειναν ευχαριστημένοι αλλά υπό κανονικές συνθήκες το κατάστημα αυτό θα είχε πολύ χαμηλότερη μέση βαθμολογία απο 4+ αστέρια κατά τη γνώμη μου..εγώ έτσι την πάτησα και παράγγειλα, βλέποντας μόνο την βαθμολογία καταστήματος στο bestprice(και τη δελεαστική τιμή προφανώς)..
  6. Προχτές και μετά από 15 ημέρες στο "σκοταδι", ανεπιτυχεις κλησεις καμια ενημέρωση κλπ, αποφάσισα να αφήσω αρνητική αξιολόγηση στο bp. Tην επόμενη ημέρα το πρωί με κάλεσαν,(δε ξέρω αν έπαιξε ρόλο η κριτική- η κοπέλα ηταν ευγενική δε μπορώ να πω και δε φταίει σε κάτι, απλά ακολουθούν κάποια γραμμή μάλλον) και μου είπαν ότι το χρώμα που παράγγειλα δεν υπάρχει στον προμηθευτή και οτι μπορούν να στείλουν άλλο χρώμα άμεσα. Συμφώνησα με την προϋπόθεση να μη περιμένω πάλι τόσες ημέρες. Μέχρι σήμερα τίποτα καμία ενημέρωση αλλαγή, θα περιμένω λίγες ημέρες μπας και το στείλουν αλλα απο ότι διαβάζω σε πολλούς λένε τα ίδια και περιμένουν....Έχει βγάλει κανείς άκρη με αμφισβήτηση συναλλαγής από την τράπεζα ή/και συνήγορο του καταναλωτή για επιστροφή χρημάτων;
  7. Έχω βάλει και εγώ παραγγελία 2/1 σε προϊόν που έλεγε 1-3 μέρες παραδοση (Apple Watch) . Παίζει να έχω πάρει 200 φορές τηλ αυτές τις 10 μέρες δε το σηκώνουν με τίποτα έχω στείλει και mail . Μόνο μια κλήση είδα (μετά από email που έστειλα και ρώταγα τι γίνεται )άλλα για κακή μου τύχη δεν τη πρόλαβα γιατί είχα δουλειά .Προσπαθησα να καλέσω πίσω αλλά μάταια εδώ και μέρες. Έχω αρχίσει και ανησυχώ , δεν έχω προβεί ακόμα σε αρνητικές αξιολογήσεις η σε κάτι άλλο αλλά το σκέφτομαι σοβαρά. Μάλλον έχω πολύ δρόμο ακόμα εγώ αν κρίνω από τους περισσότερους που περιμένουν μήνες… Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση και είμαστε ξεκρέμαστοι θα ήταν προτιμότερο να μας έλεγαν φίλε η περιμένεις ένα μήνα να παραλάβεις η σου την ακυρώνουμε και σου επιστρέφουμε τα χρήματα .
  8. δωροεπιταγη μαζι με εξαργυρωση επιστροφης γινεται; σε μια παραγγελια πχ;
  9. Φαίνεται καλό και φιλόδοξο, ας ελπίσουμε ότι οι επιρρoές του θα είναι κυρίως απο τα πρώτα παιχνίδια (φαίνεται κάπως αυτό στο τρέιλερ) και θα μείνει πιστό στις ρίζες του (franchise).
  10. Καλησπέρα επειδή δεν το είδα παραπάνω να γράφεται κάπου στα σχόλια, η δωρεάν αναβάθμιση ισχύει και για εκτός συμβολαίου συνδέσεις ; Έχω 24αρα και έχει λήξει το συμβόλαιο εδώ και ενάμισι χρόνο και ακόμα δεν έχει διπλασιαστεί σε εμένα που λένε. Επίσης μου είπαν αν κάνω συμβόλαιο τώρα προσφοράς 24αρας δεν θα αναβαθμίζεται και θα μείνει ως έχει.
  11. Καλησπέρα συγνώμη αν βγαίνω λίγο off topic, η δωρεάν αναβάθμιση ισχύει και για εκτός συμβολαίου συνδέσεις ; Έχω 24αρα και έχει λήξει το συμβόλαιο εδώ και ένα χρόνο και ακόμα δεν έχει διπλασιαστεί σε εμένα που λένε. Επίσης μου είπαν αν κάνω συμβόλαιο τώρα προσφοράς δεν θα γίνει διπλασιασμός ταχύτητας. Τι ισχύει τελικά ; Έχει κανεις προσωπική εμπειρία ;
  12. Καλησπερα. Τελικα τι ισχυει με το ebay και το VAT που προπληρωνουμε στο checkout ρε παιδια; Πριν κανα δυο μηνες εκανα παραγγελια απο κινα 5 ευρω συνολικα και ενω προπληρωσα το VAT στο ebay τα ελτα ζητησαν αλλα 2,50 εξοδα για να παρω το δεμα. Δεν το εψαξα πιο κατω και το αφησα. Τωρα σκοπευω να κανω μια παραγγελια 20 ευρω βγαζει, 5 ευρω το ebay VAT και βαση τον τιμοκαταλογο των ελτα θα πληρωσω αλλα 5 τελος εκτελωνισμου;;; Τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση; Επιστρεφουν τα λεφτα μετα αν με χρεωσουν και παλι στο τελωνειο;
  13. αν και θα βγουμε λιγο off topic δυστυχως πλεον το κοινο των deus ex παει να γινει niche, θυμησου το mankind divided πως το πετσοκοψανε αμεσως στην τιμη αφου πηγε απατο στις πωλησεις κριμα οι νεοι gameres αγοραζουν τα βιτρινατα παιχνιδια πλεον.. αλλα πιστευω ναι τουλαχιστον ενα remake/remastered χρειαζεται..
  14. Ειναι ξεκαθαρο πως η microsoft οδηγει την “κουρσα” (δεν μιλαω για πωλησεις) με την σονυ να μην μπορει να μεινει απραγη σε αυτο. Ενα θα πω εγω, περισσοτερος ανταγωνισμος, περισσοτερο κερδισμενοι ολοι εμεις ! ps το subnautica ειναι ενα ατμοσφαιρικο επος
  • Δημιουργία νέου...