Προς το περιεχόμενο

HadoukenGr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    32
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

HadoukenGr's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Θα συμφωνήσω μαζί σου. Φυσικά δεν τους νοιάζει το να σου πιστώσουν 100 ευρώ η να σου δώσουν προϊόν που αξίζει 100ευρώ. Στην δική μου περίπτωση όμως , όπου η πίστωση τους κόστιζε 99 ευρώ και το προϊόν 150 , επέλεξαν την πίστωση. Γι αυτό και πρέπει να μην το αφήνουμε να περνάει γιατί οσο το αφήνουμε τόσο και αυτοί θα το επαναλαμβάνουν. Επιχείριση είναι , ότι συμφέρει την τσέπη τους θα κάνουν , έκτος και αν ο πελάτης τους βάλει στην θέση τους. Είχα πολλές συναλλαγές με online καταστήματα και έχω βρεθεί και άλλες φορες υπό προβλημάτων. Από τις προσωπικές μου εμπειρίες το πλαίσιο ήταν κάπως ανώτερο όσον αφορά την εξυπηρέτηση. Κατά συνέπεια δεν έχω κάτι προσωπικό με το εν λόγο κατάστημα , για να μην παρεξηγούμαστε.
  2. Καταρχήν ευχαριστώ για την πληροφορία. Να σε ρωτήσω όμως, είναι δικό μου λάθος το ότι ο τεχνικός τους είπε ότι μίλησε μαζί μου και συμφωνήσαμε σε πίστωση , ενώ κάτι τέτιο δεν ισχύει? Και που ακριβώς "κολλάει" το 2 μήνες? Έκανα παράπονα για το ότι περίμενα πολύ?Όχι. Το θέμα μας φίλε Φώτη ήταν το ότι μου έκαναν πίστωση , αυθαίρετα , χωρίς καμία έγκριση. Το αποτέλεσμα είναι οτι παραδέχτηκαν το λάθος τους και συμφωνήσαν σε αντικατάσταση. Ο τρόπος με τον οποίο προσπαθείς να "προστατεύσεις" το κατάστημα , στα δικά μου μάτια , παραπέμπει σε φανατισμό.
  3. Πιστεύω θα είναι bulk όπως και ο αρχικός σκληρός.Σε μια τέτοια περίπτωση δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το ότι δεν είναι μεταχειρισμένος έτσι δεν είναι? Θα τρέξω κάποια δοκιμαστικά για να δω σε τι κατάσταση θα βρίσκετε ο νέος σκληρός και ελπίζω ότι δεν θα έχω πρόβλημα γιατί κουραστικά με όλο αυτό το θέμα. Αυτό για το 1 χρόνο με ανησυχεί περισσότερο, από την στιγμή που γίνετε αντικατάσταση δεν Θα έπρεπε η εγγύηση να ανανεώνετε? Ο πρώτος σκληρός χάλασε 2 μέρες μετά την αγορά , και η εγγύηση έπεσε κατά 2 χρονιά? Αν χαλάσει δηλαδή και ο δεύτερος που θα πάει η εγγύηση...
  4. Εστειλα : Western Digital Caviar Green 2TB , 64MB cache , 5400 rpm ,Sata 2. Και μου δίνουν : Seagate Baracuda 2TB ,64MB cache , 5400rpm , Sata 3. -ακριβές μοντέλο δεν μου είπαν , και επειδή με πήραν ενώ κοιμόμουν μου διέφυγε και δεν ρώτησα και εγώ. Υ.γ. ThReSh αυτο περι εγγύησης που το βασίζεις? Ευχαριστώ.
  5. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο σχετικά με ένα email που τους έστειλα , στο οποίο τους εξήγησα ότι εγώ δεν συνεννοήθηκα με κάποιον υπάλληλο τους πριν γίνει η πίστωση και πως θα ήθελα να γίνει αντικατάσταση του σκληρού με ίδιο ή αντίστοιχο σκληρό. Μου είπαν ότι δεν έχουν το ίδιο σκληρό stock αλλά έναν seagate (το ίδιο πράμα άπλα είναι sata 3 , άρα λίγο καλύτερος). Τους είπα ότι δέχομαι την πρόταση τους , οπότε Θα έχω τον σκληρό μέχρι παρασκευή. Σας ευχαριστω ολους για τον χρονο σας!
  6. Ο σκληρός ήρθε σε "bulk" και έχει εγγύηση πλαισίου. Δεν αναγράφετε κάπου εγγύηση κατασκευαστή. Πως μπορώ να τον στείλω μόνος μου για RMA υπο αυτές τις συνθήκες? Ευχαριστω.
  7. Δεν με απασχολεί το χρονικό διάστημα αυτο.Η επιλογή του να περιμένω ήταν δική μου. Έμενα αυτό που με ενδιαφέρει όπως λέω και στην αρχική μου ερώτηση είναι , υπάρχει κάποιος νομος που να τους υποχρεώνει να μου το αντικαταστήσουν ή αυτοί επιλέγουν το τι τους συμφέρει. Επίσης έχω δει πολλές φορές να λένε ότι η πίστωση θα γίνει στην τωρινή τιμή του προϊόντος και όχι στην αρχική τιμή αγοράς. Αρα τι από τα δυο ισχύει σύμφωνα με το νομό πάντα? Ευχαριστώ.
  8. Γεια σου Γιαννη. Προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου 1 φορά χωρίς επιτυχία από ότι μου είπαν, οπότε και προχώρησαν στην παραπάνω ενέργεια.
  9. Αγόρασα έναν σκληρό δίσκο 2TB απο το plaisio ο οποιος ήταν ελαττωματικός. Τον έστειλα για επισκευή υστέρα από συνεννόηση ,αλλά δεν μου απάντησαν ότι είναι έτοιμος κτλπ. Οπότε επικοινώνησα μαζί τους μετά από 2 μήνες περίπου για να δω τι απόγινε με τον σκληρό. Μου είπαν ότι μου έκαναν πίστωση το ποσό που έδωσα όταν τον αγόρασα , χωρίς βέβαια να συμφωνήσω με κάτι τετoιο. Ο σκληρός σήμερα κάνει 140 ευρώ ενώ τότε έκανε 99 , εγώ γίνετε να ζητήσω ντε και καλά επισκευή ή αντικατάσταση(υπάρχει σε stock στην νέα τιμή)? Η λόγο της νέας τιμής του προϊόντος δεν το δικαιούμαι? EDIT 1: "Προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου 1 φορά χωρίς επιτυχία από ότι μου είπαν, οπότε και προχώρησαν στην παραπάνω ενέργεια. "
  • Δημιουργία νέου...