Προς το περιεχόμενο

nikangel

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    454
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με nikangel

  • Ημερομηνία γέννησης 30 Απριλίου

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.982 προβολές προφίλ

nikangel's Achievements

  1. Τα παιχνίδια του psvr1 τα έχουμε ξεζουμισει. Όταν ένα παιχνίδι το έχεις τερματίσει 4-5 φορές δεν έχεις ανάγκη να το παίξεις ξανά. Τα παίξαμε, χαρήκαμε, πάμε παρακάτω. Next level. Καλύτερη εμπειρία, καλύτερα γραφικά. Είναι σαν να σου λένε θα τρέξεις σε αγώνα αυτοκινήτου και θα οδηγήσεις πια Ferrari και να λες οκ, θέλω όμως να οδηγώ στην πίστα που πάνε όλοι με 300 km/h και το παλιό μου fiat, γιατί το έχω πληρώσει στο παρελθόν... Αγοράζουμε την νέα μάσκα για να βιώσουμε την πρόοδο. Όποιος θέλει μένει με την παλιά μάσκα.
  2. Εγω ένα πω. Σε τραπέζι που είχαν οι 4 στους 10 iPhone και ο ένας είχε Samsung fold 3 Τα σαγόνια όλων είχαν πέσει με το Samsung και την τεχνολογία της αναδιπλωμενης οθόνη...
  3. Η Apple είναι η εταιρεία που έλεγε πως δεν έχει σήμα γιατί κρατάς λάθος τα κινητά της με το χέρι. Η Apple είναι η εταιρεία που έλεγε πως πρέπει να κάθεσαι σωστά γιατί λυγίζουν τα κινητά της στην τσέπη σου. Η Apple είναι η εταιρεία που έλεγε πως είναι άχρηστες οι μεγάλες οθόνες γιατί ο αντίχειρας του ανθρώπου έχει συγκεκριμένο μήκος. ΗApple είναι η εταιρεία που κατηγορήθηκε πως με τις αναβαθμίσεις της , υποβάθμιζε το τηλέφωνο σου για να σε αναγκάσει να πάρεις νεότερο μοντέλο. Η Apple είναι η εταιρεία που σου σερβίρει ξαναζεσταμενο φαγητό κάθε χρόνο και προσπαθεί να σε πείσει πως είναι το ομορφότερο φαγητό του κόσμου. Η Apple είναι η εταιρεία που έχει ανεβάσει κατακόρυφα τον ανταγωνισμό και μπορούν οι υπόλοιπες εταιρείες να προσφέρουν κινηταρες και μόνο για αυτό τον λόγω την ευχαριστούμε.
  4. Εξ αρχής οι οικονομικοί αναλυτές έλεγαν πως η sony πουλάει με χασουρα το ps5 για να προσελκύσει αγοραστικό κοινό και να ισοσκελισει την απώλεια από πωλήσεις παιχνιδιών, συνδρομών κτλ. Ήταν λογικό να αυξηθεί η τιμή καθώς το κόστος παραγωγής έχει αυξηθεί τα τελευταία 2 χρόνια λόγω ελλείψεων και ενεργειακής κρίσης. Η λογική κάποιων πως είναι προϊόν 2 χρόνων και θα έπρεπε να πέσει αντί να αυξηθεί δεν έχει βάση καθώς μια κονσόλα δημιουργείται με ορίζοντα 7 ετιας και δεν έχει χρόνο "ζωής" όπως άλλες τεχνολογικές συσκευές που ανανεώνουν κάθε χρόνο. Σε αυτό τον 7ετη κύκλο ζωής λοιπόν του ps5 Η τιμή θα κρατηθεί ψιλά για αρκετά χρόνια καθώς ακόμα και 2 χρόνια μετά το λανσάρισμα της, η ζήτηση παραμένει τεράστια και η παραγωγή δεν φθάνει να την καλύψει με επάρκεια αποθέματος. Η προσωπική μου πρόβλεψη είναι πως μικρή έκπτωση θα μπορέσει να πετύχει η εταιρεία όταν βγάλει στην αγορά το psvr2 το 2023 καθώς θα τα δίνει ως bundle...
  5. Το ίδιο πράγμα λέμε. Οι χώροι στις πιλωτες είναι κοινόχρηστοι και δεν έχει κανείς δικαίωμα να πουλήσει σε κάποιον τρίτο εκτός πολυκατοικίας. Κατά εξαίρεση μπορεί να αποφασίσει μια γενική συνέλευση της πολυκατοικίας πως σε ένα μόνο σημείο της πιλωτης και όχι στο σύνολο της θα μπορεί ένας από τους ιδιοκτήτες να παρκάρει αποκλειστικά. Αυτό όμως στην πράξη δεν εφαρμόζεται πουθενά γιατί κανείς σε γενική συνέλευση δεν συμφωνεί να παραχωρήσει την θέση σε κάποιον αποκλειστικά. Η μόνη περίπτωση να τα βρούν είναι η πολυκατοικία να είναι μικρή με λίγα διαμερίσματα και να τα χωρίσουν μεταξύ τους. Στην δική μου πολυκατοικία η συνέλευση αποφάσισε να ζητήσει 500 ευρώ από τον ιδιοκτήτη κάθε διαμερίσματος που θα επιθυμούσε αποκλειστική θέση πάρκινγκ πιλωτης. Τα χρήματα που δόθηκαν από 10 ιδιοκτήτες μπήκαν στο αποθεματικό της πολυκατοικίας. Παρόλα αυτά όμως με την σύμφωνη γνώμη όλων 2 θέσεις στάθμευσης από όλες παρέμειναν κοινόχρηστες και εκεί βάζει το αυτοκίνητο του όποιος προλάβει... Αυτό που έχει να κάνει ο φίλος είναι να ψάξει αν υπάρχει καταστατικό με τους συνιδιοκτήτες της πολυκατοικίας ώστε να του παραχωρήσουν όλη την πιλωτη (πράγμα αδύνατον) Ο νόμος πάντως για τις πιλωτες είναι από από κάτω και ξεκάθαρος: Οι ανοιχτοί χώροι στάθμευσης που προβλέπονται ακάλυπτο υπόστυλο χώρο ( pilotis) της οικοδομής θεωρούνται ως ανήκοντες στα κοινόχρηστα και κοινόκτητα μέρη της οικοδομής και δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο σύστασης αυτοτελούς οριζόντιας ιδιοκτησίας Αυτό σημαίνει ότι οι θέσεις αυτές είναι κοινόχρηστες αλλά με την πράξη σύστασης και κανονισμού της οικοδομής μπορεί να συμφωνηθεί ότι θα ανήκουν στην αποκλειστική χρήση μίας συγκεκριμένης οριζόντιας ιδιοκτησίας της ίδιας οικοδομής ως παρακολούθημα μίας συγκεκριμένης οριζόντιας ιδιοκτησίας και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί αυτοτελώς σε οποιοδήποτε τρίτο. Υπάρχει ένα θέμα σχετικά με τις θέσεις αυτές οι οποίες αρχικά προβλέπονταν ότι μπορούν να αποτελέσουν αυτοτελείς οριζόντιες ιδιοκτησίες και με αποφάσεις του Αρείου Πάγου κρίθηκε ότι αυτή η συμφωνία είναι άκυρη. Για την κατηγορία αυτών των συμβάσεων στις οποίες προβλέπεται ότι η θέση στάθμευσης αποτελεί οριζόντια ιδιοκτησία ο Άρειος Πάγος δέχεται ότι κατά μετατροπή και ερμηνεία της βούλησης των συμβαλλομένων μπορούν να θεωρηθούν ως χώροι αποκλειστικής χρήσης υπέρ των ιδιοκτητών τους με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι είναι ιδιοκτήτες οριζόντιας ιδιοκτησίας στην οικοδομή . Οι ανοιχτοί χώροι στάθμευσης που προβλέπονται ακάλυπτο χώρο της οικοδομής θεωρούνται ως ανήκοντες στα κοινόχρηστα και κοινόκτητα μέρη της οικοδομής και δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο αυτοτελούς οριζόντιας ιδιοκτησίας . Αυτό σημαίνει ότι οι θέσεις αυτές είναι μέν κοινόχρηστες αλλά με την πράξη σύστασης και κανονισμού της οικοδομής μπορεί να συμφωνηθεί ότι θα ανήκουν στην αποκλειστική χρήση μίας συγκεκριμένης οριζόντιας ιδιοκτησίας της ίδιας οικοδομής ως παρακολούθημα της συγκεκριμένης οριζόντιας ιδιοκτησίας και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί αυτοτελώς σε οποιοδήποτε τρίτο.
  6. Η πιλωτες των πολυκατοικιών δεν μπορούν να δωθούν με τίτλους ιδιοκτησίας σε κανέναν ένοικο για χρήση πάρκινγκ και υπάρχουν σχετικές δικαστικές αποφάσεις που έχουν δημιουργήσει δεδικασμένο εδώ και χρόνια. Αν ψάξεις στο διαδίκτυο θα δεις. Προφανώς ο τύπος ως κατασκευαστής έχει δηλώσει την πιλωτη ως ημιτελές διαμερισμα (άρα ιδιωτικός χώρος) και το λαμόγιο το κρατάει συνεχώς ημιτελές για να κάνει χρήση ως πάρκινγκ. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να μιλήσεις με τον διοικητή, να ζητήσεις ευγενικά να σου σβήσει την κλήση που βεβαίωσε το όργανο του και να του πεις πως θέλεις να έχεις αντίγραφο της απόφασης που βασίστηκε η κλήση ώστε να μηνύσεις τον ιδιοκτήτη. Μάλιστα θα ζητήσεις ως μάρτυρα στο δικαστήριο και το όργανο που σου βεβαίωσε παράβαση εντός της πηλωτης. 99.9% θα σου την σβήσει και θα σου πει να μην το συνεχίσεις...
  7. Είμαι μέλος στο site πάνω από 10 χρόνια. Έχω κάνει δεκάδες πωλήσεις με 100% θετικές αξιολογήσεις. Προσπαθούσα πάντα να κάνω αγοραπωλησίες μόνο εντός της πόλης μου. Όπου δεν ήταν εφικτό αυτό εμπιστευομουν τις θετικές αξιολογήσεις του άλλου. Έχω πέσει θύμα απάτης για αστεία ποσά όμως. Μετά από δεκάδες συναλλαγές λοιπόν το πρόσημο είναι θετικό. Ο αλληλοσπαραγμός για αυτή την αλλαγή είναι ανούσιος αφού οι αγγελίες διατηρούν ΚΑΙ το παλιό σύστημα με τις αξιολογήσεις. Αυτό θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται και η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών. Το marketplace είναι για αυτούς που θέλουν να δώσουν ένα πιο επαγγελματικό ύφος στις πωλήσεις τους. Το 12% είναι λογικό για αυτούς. Ουσιαστικά οι διαχειριστές πάνε να 'εκμεταλλευτούν" την δυναμική αγοράς που έχει η κοινότητα του insomnia σε προϊόντα τεχνολογίας. Το θέμα δεν θα είναι μόνο μέσω του άρθρου να σε πείθει πως το τάδε κινητό είναι καλό, αλλά θα πρέπει να κερδίζει και λεφτά από τον πελάτη που μόλις "εψησε" Και πως θα το καταφέρει αυτό. Βάζοντας προμήθεια σε αυτόν που θα στο πουλάει στην ίδια του την σελίδα. Μην πάμε στην λογική του νόμιμου ή ηθικού. Και νόμιμο είναι και στην ηθική όλων των εμπόρων του διαδικτύου βασίζεται... Συνεχίζουμε λοιπόν με το παλιο σύστημα με τα καλά του, τα κακα του και τα ρίσκα του.
  8. Μα αναφέρει ξεκάθαρα πως θα ισχύει και ο παλιός τρόπος πώλησης με τις γνωστές αξιολογήσεις. Προς τι η αναστάτωση; Το marketplace ξεκάθαρα στοχεύει στους μεταπωλητές μεροκαματιάρηδες ταλιροφονιάδες που δεν θέλουν να ασχολούνται με πληρωμές αποστολές κτλ. Όλοι οι άλλοι συνεχίζουμε κανονικά. Από εμένα είναι οκ
  9. Κάθε δεκαετία οι νέοι βρίσκουν την μόδα της εποχής ώστε να εκφραστούν. Ξεκίνησε με το MySpace και το Hi5 , έφτασε στο Facebook Snapchat Twitter και Instagram και προχωράει στο Tik tok και τις λοιπές αυτόναρκισσιστικές πλατφόρμες που το ένα βλαμμένο αντιγράφει τι κάνει το άλλο βλαμμένο και χαίρονται όλα μαζί. Το tik tok έχει σύντομη ημερομηνία λήξης όπως το Snapchat. Θα το βαρεθουν και θα το πετάξουν και αυτό στην άκρη. Η επόμενη γενιά θα αναζητά κάτι "άλλο" Αναμένουμε την απάντηση της meta σε vr περιβάλλοντα που λογικά θα είναι πιο συναρπαστικό από οτιδήποτε.
  10. Δεν υπάρχει καμία φούσκα ακινήτων. Τα ακίνητα κινούνται σε τροχιά ανόδου όπως συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Τα μεγάλα αστικά κέντρα έχουν υπερκορεσμο και οι διαθέσιμες καλές κατοικίες είναι δυσεύρετες. Αυτοί που περιμένουν να αγοράσουν νεόδμητο διαμέρισμα 80-100 τμ με βεράντες και πάρκινγκ σε κάποια περιοχή πλησίον του κέντρου με 100.000 μάλλον είναι εκτός πραγματικότητας. Το κόστος κατασκευής οικοδομής πριν την άνοδο τιμών υπολογιζόταν ανάλογα την ποιότητα υλικών από 1200 ως 1500 ευρώ ανά τμ. Με τα υλικά να έχουν πάρει ως και 70% επάνω το κόστος μιας νέας οικοδομής εκτοξεύεται κοντά στα 2000 ευρώ το τετραγωνικό. Για μια μονοκατοικία λοιπόν 100τμ υπολόγισε. 200.000 ευρώ κατασκευή. 15.000 +- ευρώ αμοιβή πολιτικού μηχανικού + 5000 κατασκευή υποδομών (βόθρος, κανάλια αποχέτευσης, κουτί ρολογιού ΔΕΗ) κανένα 2χιλιαρο για συνδέσεις δικτύου υδροδότησης, μετρητές κτλ. Γενικά πάντως να ξέρεις πως όταν χτίζεις σπίτι από το αρχικό ποσό που έχεις υπολογίσει, πάντα υπάρχει μια απόκλιση 30% προς τα επάνω καθώς προκύπτουν προβλήματα κατά την κατασκευή που είτε λόγω απειρίας, είτε λόγω ατυχίας κανείς δεν έχει προβλέψει. Ακόμα και οι ίδιοι οι μηχανικοί πριν την έναρξη του έργου δελεάζουν τον πελάτη με ένα εικονικό κόστος και στην πορεία που έχει ξεκινήσει το έργο και δεν μπορεί να κάνει κανείς πίσω, του βγάζουν ένα σωρό πράγματα που ανεβάζουν το τελικό κόστος κατά πολύ. Επίσης ακόμα και ο ίδιος ο πελάτης στην τελικά διαμόρφωση του σπιτιού κάνει συνεχώς υπερβάσεις στο κόστος βάζοντας καλύτερα και ακριβότερα υλικά αφού υπερτερεί η σκέψη πως μια φορά χτίζει κανείς σπίτι. Συμπερασματικά και αν μπορώ να σε βοηθήσω προσωπικά δεν θα ξαναεχτιζα σπίτι καθώς είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία που στο τέλος μόνο ζημιωμενο σε βγάζει. Ενδεικτικά κατοικία 104τμ μεζονέτα ενώ είχε πρόβλεψη να ολοκληρωθεί με 170.000 ευρώ αυτή την στιγμή έχει στοιχίσει 230.000 ευρώ και ακόμα θέλει 20.000 για να αποπερατωθεί πλήρως. Στην θέση σου θα πήγαινα σε προκάτ νέας γενιάς που τώρα πια έχουν άπειρα σχέδια και θα ήξερα από πριν πόσο θα μου έρθει με το κλειδί στο χέρι.
  11. Δεν έχει μειωθεί σε όλες τις περιοχές. Μειώθηκε στις λεγόμενες λαϊκές γειτονιές. Τα προάστια που αναζητεί ο TS έχουν ίδιες και αυξημένες τιμές σε κάποιες περιπτώσεις. Το κράτος υπερφορολογει από εκεί που μπορεί να τα πάρει ως αντιστάθμισμα της παραοικονομίας. Ξέρουμε τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Συνταξιούχοι και μισθωτοί στηρίζουν την οικονομία. Όλοι οι άλλοι κλάδοι ψάχνουν παράθυρα. Υπερφορολογηση λοιπόν σε κατοικίες αυτοκίνητο βενζίνη τσιγάρα που είναι σταθερά έσοδα για το κράτος. Ελεύθερη οικονομία έχουμε πάντως. Ο καθένας πουλάει στην τιμή που θέλει. Η προσφορά σε ακίνητα δείχνει πως τα ενοίκια αυτά μπορούν να δοθούν γιατί ακριβώς υπάρχει μαύρο χρήμα. Στον αντίποδα οι ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού έχουν βοηθήματα όπως επιδότηση ενοικίου. Δεν είναι όλα ρόδινα για όλους αλλά υπάρχει πολύ χρήμα σε σεντούκια και βαλίτσες. Οι διακοπές, η χρήση πολυτελών αυτοκινήτων, πολυτελών κινητών, ακριβών ενδυμάτων και ακριβής ποιότητας ζωής το αποδεικνύει.
  12. Τα στάνταρ που έχεις ορίσει είναι εξ αρχής πολύ υψηλά για να μπορούν να ικανοποιηθούν με λιγότερα από 600 ευρώ. Οι περιοχές που αναφέρεις έχουν χαμηλότερους συντελεστές δόμησης από το κέντρο της Αθήνας και τις πέριξ περιοχές. Έτσι υπάρχουν λιγότερα διαθέσιμα διαμερίσματα και πιο αραιή κατοίκηση. Παίρνεις λοιπόν καλύτερη ποιότητα ζωής με μεγαλύτερο κόστος. Στο κέντρο για την ενοικίαση ενός πάρκιν κάποιος πληρώνει από 120-150 ευρώ. Κάνοντας τους υπολογισμούς λοιπόν για το σπίτι διαθέτεις 450 ευρώ και για το πάρκινγκ τα υπόλοιπα εφόσον έχεις μπάτζετ 600 ευρώ. Δεν είμαι ιδιοκτήτης που νοικιάζω τώρα αλλά θα σου πω την εμπειρία μου. Κανένας ενοικιαστής δεν σέβεται το ακίνητο που μπαίνει μέσα. Όλοι μα όλοι προκαλούν ζημιές η οποίες θα πρέπει να συντηρηθούν με τα χρήματα του ενοικίου. Αυτός άλλωστε είναι και ο σκοπός της ενοικίασης πέρα από το έξτρα εισόδημα του ιδιοκτήτη. Αν βάλεις στην εξίσωση πως το κράτος ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙ από 15% ως το 45% των εισοδημάτων από ενοίκια καταλαβαίνεις πως από τα 600 που δίνεις εσυ δεν με μένουν όλα καθαρά στον ιδιοκτήτη και με αυτά θα πρέπει να επισκευάζει κάθε τόσο την κατοικία με το κόστος των υλικών να έχουν ανέβει 4 φορές και να πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ. Μην μπούμε στην λογική για ενοικίαση χωρίς συμβόλαια γιατί αυτά τα κάνουν κάτι Ταλιμπάν με χρεπια. Αν θέλεις λοιπόν αξιοπρεπές σπίτι σε χαμηλή τιμή πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία του κράτους για την φορολόγηση και των ακινήτων. Να δίδονται κίνητρα στους ιδιοκτήτες να ενοικιάζουν σε λογικές τιμές και τέλος και σημαντικότερο οι ενοικιαστές να έχουν την παιδεία να παραδίδουν το σπίτι που νοίκιασαν σε αξιοπρεπή κατάσταση και όχι βομβαρδισμενο.
  13. Το κράτος υπερφορολογει το αυτοκίνητο ως αντιστάθμισμα για την παραοικονομία. Στα ηλεκτρικά τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδέν έτσι λοιπόν θεωρώ πως με την απώλεια και από τον υπερφορο των καυσίμων θα επιστρατεύει η τεχνολογία. Θα υπάρχει φόρος ανάλογα τα χιλιόμετρα που θα διανύει ένα ηλεκτρικό και αυτά θα μετρούνται με λογισμικό. Από την άλλη μπορεί να επανέλθει κάποιος φόρος κατοχής ανάλογα με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου που θα έχεις. Μέχρι 300 ευρώ πχ για αυτοκίνητο ως 20000 και πάει λέγοντας. Το σίγουρο είναι πως αντισταθμιστικά από κάπου θα τα πάρει το κράτος γιατί βασίζει μεγάλο ποσοστό του προϋπολογισμού του στο αμάξι.
  14. Κάποιες δηλώσεις πάντα θα γίνονται για τον αποσυντονισμό της κοινής γνώμης. Έχετε κατανοήσει πιστεύω κάποιοι πως η παραγωγή και ανάπτυξη των κινητήρων κάθε εταιρείας είναι σε άμεση συνάρτηση με την κατανάλωση την οποία έχουν και φυσικά είναι κοινό μυστικό πως συμμετέχουν σε αυτή και πετρελαϊκές εταιρείες. Γιατί τόσα χρόνια λοιπόν με την τεχνολογία να έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα, καμία εταιρεία δεν έχει επενδύσει στην κατασκευή κινητήρων που καταναλώνουν 1λιτρο στα 100χιλιομετρα , ενώ πειραματικά μοντέλα κατασκευασμένα σε πανεπιστήμιο αποδεικνύουν πως γίνεται. Γιατί πολύ απλά δεν συμφέρει τις πετρελαϊκές. Ας αφήσει λοιπόν ο ceo της συγκεκριμένης εταιρείας και κάθε εταιρείας την καραμέλα περί μόδας ηλεκτρικών. Θεωρούσαν τόσα χρόνια κάποιες εταιρείες πως θα κρίνουν αυτές τα νήματα της αγοράς του αυτοκινήτου και η ηλεκτροκίνηση απλά τους χάλασε την μαγιά. Δεν αντέχουν άλλο οι μεγαλουπόλεις το νέφος και το μαζούτ και δεν αντέχουν άλλο κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το αφήγημα περί μετάθεσης του προβλήματος από το ένα σημείο στο άλλο δεν στέκει καθώς γίνεται μια ταυτόχρονη προσπάθεια για παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Το 2035 λοιπόν δεν θα βασιζόμαστε στο πετρέλαιο και θα έχουν στηθεί άλλες υποδομές για την παραγωγή της. Είμαστε στην πιο ηλιόλουστη χώρα του κόσμου και αντί να σκεφτούμε ως λαός το πώς θα εκμεταλλευτούμε την άπειρη ενέργεια που παράγει ο ήλιος και ο αέρας, ασχολούμαστε με το πόσο θα στοιχίσει στην τσεπουλα μας το νέο μας ηλεκτρικό αμάξι. Έχει αποδειχθεί πως κάθε νέα τεχνολογία έχει κόστος παραγωγής, με τα χρόνια πέφτει αυτό το κόστος γιατί μειώνονται τα λειτουργικά έξοδα παραγωγής. Το 2035 τα ηλεκτρικά θα στοιχίζουν 40% φθηνότερα σε σχέση με σήμερα. Αν υπολογίσεις και τις επιδοτήσεις από το κράτος για την αγορά τους τότε οι τιμές θα ισορροπήσουν σε λογικά επίπεδα. Σχετικά με τους κινητήρες υδρογόνου απλά άργησαν να προταθούν στο κοινό και έχασαν το τρένο κατά την γνώμη μου. Ας βγούμε λοιπόν από κάποια στεγανά που μας έχει βάλει η παλιά τεχνολογία. Σε μερικά χρόνια οι μπαταρίες θα κοστίζουν φθηνότερα, θα φορτίζουν πλήρως σε 15-20 λεπτά και θα υπάρχουν χιλιάδες σταθμοί επαναφόρτισης παντού. Φυσικά πάντα ο κάθε ένας έχει την επιλογή να μείνει με το αυτοκίνητο 20ετιας.
  • Δημιουργία νέου...