Προς το περιεχόμενο

nsxbass

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    92
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με nsxbass

  • Ημερομηνία γέννησης 16/11/1987

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Ξάνθη-Θεσσαλονίκη

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.426 προβολές προφίλ

nsxbass's Achievements

  1. Η επιλογή του καταστήματος έγινε αφού υπολογίστηκαν οι περισσότερες εναλλακτικές που αναφέρεις και αφού πήρα και τη γνώμη κάποιων τεχνικών εκ του φόρουμ που μετά από τόσα χρόνια με κάποιους γνωρίζομαι πολύ καλά. Όσο για το irepair, θα προτιμούσα να βάψω το τηλέφωνο μπλε και να το πετάξω στη θάλασσα, παρά να τους αφήσω έστω και να το κοιτάξουν. Μία γρήγορη αναζήτηση στο iphonehellas (ή στο google) σχετικά με το θέμα και θα καταλάβεις το τι εννοώ.
  2. Μα το ότι είμαι μεσολαβητής δεν έχει κάποια σχέση στην παρούσα φάση. Ούτε τα ρέστα μου ζητάει η ιδιοκτήτρια ούτε τίποτα. Όσο για το ότι δεν το παρατήρησα την πρώτη στιγμή, υπάρχει κάτι που ορίζει ότι μόνο τα ελαττώματα όταν ανοίγουμε μια συσκευασία αναγνωρίζονται; Αποκλείεται ένα ανταλλακτικό να βγάλει ελάττωμα μετά χωρίς την υπαιτιότητα του καταναλωτή;
  3. Με 130 έβαζα οθόνη καλής ποιότητας ενώ με 100 κράτησα την αυθεντική lcd. Όπως έγραψα, υπάρχει τεράστια πιθανότητα το πρόβλημα να παρουσιάστηκε 3 μέρες μετά καθώς ούτε εγω ούτε η ιδιοκτήτρια το παρατηρήσαμε την πρώτη ημέρα. Επίσης ποιος ορίζει ότι πρέπει το πρόβλημα να το βρεις άμεσα; Η εγγύηση δεν καλύπτει μια ημέρα μόνο μετά την παραλαβή σε κανένα προϊόν.
  4. Μιλάμε για μία επισκευή που στοίχισε 100 ευρώ και που κάθε φορά που πηγαινοέρχεται η συσκευή Ξάνθη-Λάρισα, κοστίζει άλλα 20. Προφανώς δεν έχω την όρεξη να τους χαρίζω εικοσάρικα όταν ίσως και την επόμενη φορά φερθούν έτσι. Όπως ανέφερα και στο ποστ μπορώ να ζήσω και με αυτό, αλλά το ποστ δεν τους το χάριζα. Ας μείνει εδώ να προστατευτούν οι επόμενοι.
  5. Το τηλέφωνο δεν έχει κανένα σημάδι πτώσης καθώς άλλωστε δεν έπεσε ούτε μισή φορά αυτές τις 3 μέρες. Επίσης δεν μου δίνουν την επιλογή να γίνει όπως ήταν, μου δίνουν την επιλογή να μου βάλουν μία άλλη σπασμένη οθόνη από ένα άλλο τηλέφωνο το οποίο δεν ξέρω σε τι κατάσταση μπορεί να ήταν. Τέλος, εφόσον το τηλέφωνο δεν έχει κανένα σημάδι κακής χρήσης από τη μέρα που το πήρα, (δεν υπάρχει ούτε μισή γρατζουνιά στην οθόνη που να υποδεικνύει απόπειρα ανοίγματος ή πέσιμο), πρέπει να με καλύψουν. Όταν πας το τηλέφωνό σου στο service γιατί ας πούμε δεν δουλεύει κάτι μέσα, το service κοιτάει την εξωτερική εμφάνιση του τηλεφώνου καθώς και κάποιους δείκτες εσωτερικά (πχ υγρασία) για να δει αν έχει υπάρξει κακή χρήση. Αν αυτά είναι καθαρά, στο καλύπτει αν είσαι στην εγγύηση. Ακόμα και αν εσύ το έχεις ρίξει και απλά δεν έκανε σημάδι, το service δυστυχώς δεν μπορεί να το αποδείξει. Και αυτό γίνεται για να προστατεύεται ο καταναλωτής. Παντού στον κόσμο. Εδώ λοιπόν το συγκεκριμένο κατάστημα τα φέρνει όλα ανάποδα και σπυ λέει να αποδείξεις εσύ ότι δεν το έριξες αντί να αποδείξουν αυτοί ότι το έριξες. Φανταστείτε μόνο από εδώ και πέρα σε όλα τα service να σου λένε μπαίνοντας "το έριξες" και να πρέπει τεκμηριωμένα να αποδείξεις ότι δεν το έριξες για να συνεχίσουν την κουβέντα. Αστεία πράγματα...
  6. Πριν 2 περίπου μήνες έπεσε στην αντίληψή μου το κατάστημα του τίτλου. Πρόκειται για παράρτημα του i-service.com.gr που στεγάζονται στον ίδιο χώρο. Πρακτικά το συγκεκριμένο κατάστημα αντί να αλλάζει μία σπασμένη οθόνη την ανακατασκευάζει. Πρακτική που γενικά χρησιμοποιείται ευρέως στο εξωτερικό και που την είχα υπόψιν μου, οπότε ψάχνοντάς το μπορώ να πω ότι με κέρδισε. Άλλωστε με την τεχνική αυτή σε περίπτωση που σπάσει το τζάμι και όχι η LCD από μέσα, διατηρείς την αυθεντική LCD της Apple και να αλλάξεις απλά το τζάμι. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι αρκετά απλή σε γενικές γραμμές: - Αφαιρείται το σπασμένο τζάμι - Καθαρίζεται η οθόνη από τις κόλλες - Εφαρμόζεται νέα κόλλα και νέο τζάμι και μπαίνουν μαζί σε ειδικό μηχάνημα που πρακτικά τα ψήνει ώστε να κολλήσουν 2 εβδομάδες πριν έσπασε η οθόνη (το εξωτερικό τζάμι-η οθόνη λειτουργούσε κανονικά) ενός 6S πολύ κοντινού μου προσώπου. Αμέσως το μυαλό μου πήγε στο oca-service. Μετά από μία σύντομη έρευνα αγοράς σε σχέση με άλλα μαγαζιά service διαπιστώνω ότι πέρα από τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που προανέφερα ήταν και κάπως πιο οικονομική σαν λύση. Τους παίρνω τηλέφωνο και ευγενικότατα ομολογώ μου εξηγούν τη διαδικασία. Μου εξηγούν ότι με τον τρόπο αυτό διατηρείται η αρχική οθόνη LCD του τηλεφώνου εφόσον δεν έχει πρόβλημα. Μοναδικό μειονέκτημα είναι ότι υπάρχει πιθανότητα τα σπασμένα γυαλιά να έχουν πληγώσει ελαφρώς την οθόνη ανάλογα με το σπάσιμο που θα είχε ως αποτέλεσμα ΙΣΩΣ κάποια pixel με discoloration αλλά που πάντα θα ήταν σε μέγεθος της μύτης της καρφίτσας. Απόλυτα κατανοητό. Μου λένε ότι η επισκευή θα κρατήσει 1-2 εργάσιμες και ότι στο τέλος της 2ης το αργότερο θα μου το στείλουν και την 3η πλέον εργάσιμη θα το έχω πίσω. Κάπου εδώ τους ρωτάω αν προσφέρουν κάποια εγγύηση. Η απάντησή τους είναι η προφανής. Δίνουμε εγγύηση ΜΟΝΟ για τα κομμάτια του κινητού τα οποία επισκευάζουμε. Με δεδομένο ότι το σπάσιμο προήλθε από πτώση δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε άλλη ζημιά μπορεί να προκλήθηκε από την πτώση. Αλλά για την οθόνη που θα ανακατασκευάσουμε και θα εγκαταστήσουμε και για την ποιότητα της ανακατασκευής σας προσφέρουμε εννοείται εγγύηση (με την εξαίρεση του κομματιού με τα Pixel παραπάνω προφανώς). Απόλυτα κατανοητό, συμφωνώ και τους στέλνω από την Ξάνθη το τηλέφωνο στην Λάρισα όπου βρίσκονται. Φωτογραφίες του τηλεφώνου πριν την επισκευή: Το χρονικό της επισκευής: Δευτέρα 20/11/2017 στέλνω το τηλέφωνο. Τρίτη 21/11/2017 μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι το παρέλαβαν και με ρωτάνε αν το βιάζομαι. Τους απαντώ ότι ναι μεν το βιάζομαι γιατί δεν υπάρχει συσκευή αντικατάστασης, αλλά όχι τόσο ώστε να μην μπορώ να περιμένω τις 1-2 εργάσιμες ώστε να γίνει καλή δουλειά και όχι κάτι βιαστικό. Μου απαντούν ότι μπορούν να το φτιάξουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ (τρίτη) και να το δώσουν στην κούριερ την ίδια μέρα το απόγευμα. Συμφωνούμε αφού με διαβεβαιώνουν ότι η ταχύτητα δεν θα επηρεάσει την ποιότητα της εργασίας και κανονίζουμε τα της πληρωμής. Εδώ να σημειώσω ότι μου έκανε εντύπωση η ταχύτητα, αλλά υπέθεσα ότι ενδεχομένως να λειτουργούν με τη λογική της Apple με τα refurbished, να έχουν δηλαδή ήδη ανακατασκευασμένη έτοιμη οθόνη από προηγούμενο τηλέφωνο που έβαλαν σε εμένα και την δική μου την κράτησαν για να την ανακατασκευάσουν για κάποιο μελλοντικό. Κανένα πρόβλημα και με αυτό,εφόσον μου έχουν εγγυηθεί ότι θα δουλεύει άψογα είμαι ΟΚ. Τετάρτη 22/11/2017 παραλαμβάνω το επισκευασμένο τηλέφωνο. Το τηλέφωνο φαίνεται άψογο, ομολογώ ότι δεν το κοιτάω ενδελεχώς μιας και το παρέδωσα κατευθείαν στην ιδιοκτήτρια. Πέμπτη 23/11/2017 ρωτάω την ιδιοκτήτρια αν όλα είναι καλά και μου αναφέρει ότι το μόνο πρόβλημα της φαίνεται να είναι ένα pixel που φαίνεται διαφορετικό χρώμα από τα γύρω του ΜΟΝΟ σε σκούρες οθόνες. Αλλά με δεδομένο ότι την είχα προειδοποιήσει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί δεν είχε θέμα. Δευτέρα 27/11/2017 η ιδιοκτήτρια μου αναφέρει ένα ξεφλούδισμα εσωτερικά του άσπρου bezel του τηλεφώνου. Της λέω don't worry, τα παιδιά φάνηκαν μια χαρά, θα τους πάρω τηλέφωνο και βγάζω φωτογραφίες το ξεφλούδισμα. Την ρωτάω αν το τηλέφωνο έπεσε και μου απαντάει ΡΗΤΑ όχι. Οι φωτογραφίες με το πρόβλημα: Τετάρτη 29/11/2017 τηλεφωνώ στην oca-service. Εξηγώ το πρόβλημα και μου ζητούν φωτογραφίες για να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται. Τους στέλνω τις φωτογραφίες και άμεσα μου στέλνουν ένα email το οποίο αναφέρει επακριβώς τα ακόλουθα: Παράθεση Κάπου εδώ αρχίζουν τα πράγματα να μην πηγαίνουν καλά. Πρακτικά στο mail μου λένε ότι: Α) Ότι Φταίω εγώ Β) Ότι έλα μωρέ αφού δεν επηρεάζει την οθόνη Γ) Ότι θα σου κάνουμε τη χάρη να σου δώσουμε έκπτωση 50% Δ) Ότι αν δεν θέλεις τίποτα από όλα αυτά θα σου ξαναβάλουμε πίσω την αρχική σου οθόνη. Που όμως επειδή την αρχική σου οθόνη την ανακατασκευάσαμε και δεν μπορούμε να βάλουμε πίσω το σπασμένο γυαλί, θα σου βάλουμε μία άλλη σπασμένη από άλλο τηλέφωνο. Τους τηλεφωνώ για να τους ρωτήσω τι ακριβώς εννοούν στο email. Εκεί λοιπόν ακούω από τον υπάλληλο στο τηλέφωνο ότι αυτή είναι η διαδικασία και ότι τι άλλο θέλω πέρα από αυτό που μου προσφέρουν? Του εξηγώ ότι το τηλέφωνο ούτε έπεσε, ούτε ανοίχτηκε στις 4 μέρες που το είχαμε στα χέρια μας και ότι το μόνο πρόβλημα που είχε τις πρώτες μέρες ήταν ένα απειροελάχιστο Pixel που δεν κάναμε θέμα γιατί μας είχαν ενημερώσει και το είχαμε αποδεχτεί. Του αναφέρω ότι όπως μου είχε αναφέρει, η εργασία και το ανταλλακτικό είχαν την εγγύησή τους όπως μου είχε τονίσει πριν το στείλω. Ακολουθεί η εξής στιχομυθία: - Ήταν έτσι όταν το παραλάβατε κύριε? - Δεν είμαι σίγουρος, το πρόσεξα μετά από 3 μέρες. - Αλλά το Pixel το προσέξατε κατευθείαν? (ειρωνικότατα). - (Προσπερνώ την ειρωνεία) Δεν μου είπατε ότι παρέχετε εγγύηση για το ανταλλακτικό που βάζετε? - Δεν λειτουργεί η οθόνη εσωτερικά? - Μα εγώ το έστειλα για επισκευή του εξωτερικού τζαμιού, η οθόνη λειτουργούσε και πριν, το έξω είχε πρόβλημα και αλλάξατε. - Μπορείτε να μου αποδείξετε ότι ήταν έτσι όταν το παραλάβατε? - Δηλαδή η εγγύησή σας είναι μόνο για τα πρώτα 10 λεπτά μετά την παραλαβή? - Δεν μπορεί αυτή η βλάβη να έγινε αν δεν το ρίξατε - Σας λέω ότι δεν το έριξα σε καμία περίπτωση. Αν στην τελική ευθύνομαι εγώ γιατί μου προτείνετε 50% έκπτωση για να το ξαναφτιάξετε αφού είναι δική μου υπαιτιότητα? - Ναι αλλά η θήκη που φοράτε φαίνεται χτυπημένη. - Η θήκη είναι 2 ετών, αν είχε πέσει έτσι ώστε η θήκη να γίνει έτσι δεν θα γλύτωνε ούτε το τηλέφωνο, παίζεται με την νοημοσύνη μου τώρα. - Αν θέλετε σας ξαναβάζουμε μία σπασμένη αυθεντική οθόνη και σας γυρνάμε τα λεφτά σας. - Θέλω να μου παρέχετε την εγγύηση που μου υποσχεθήκατε εφόσον το ανταλλακτικό σας είναι ελαττωματικό. Και από εκεί και μετά αρχίζει μία ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ειρωνεία του υπαλλήλου από το τηλέφωνο. Συνεχώς και ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΑ επαναλάμβανε "πως είναι δυνατόν να προσέξατε το Pixel άμεσα και το ξεφλούδισμα να το προσέξατε τώρα?", υπονοώντας ευθέως ότι του λέω ψέμματα. Και ότι μπορεί κάποιος να προσπάθησε να ανοίξει το τηλέφωνο κλπ. Φυσικά στις ερωτήσεις μου γιατί προσφέρουν εγγύηση εφόσον δεν φταίνε αυτοί επαναλάμβανε τις ίδιες ειρωνείες. Καταλήξαμε να κλείσουμε το τηλέφωνο χωρίς αποτέλεσμα αφού τους ενημέρωσα ότι θα κοινοποιήσω παντού την συμπεριφορά τους. Συμπέρασμα: Το μαγαζί αν και πολλά υποσχόμενο σαν υπηρεσίες, αποδείχτηκε ότι στο κομμάτι του Customer Service παίρνει βαθμό υπό του 0. Προφανώς μπορώ να ζήσω και με το ξεφλούδισμα στο τηλέφωνο, και ας πλήρωσα για να έχω ένα σωστό ανταλλακτικό. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να προτείνω το συγκεκριμένο κατάστημα σε κανέναν όταν υπάρχει ο κίνδυνος αν 2 μέρες μετά την επισκευή χαλάσει η οθόνη να μην την αναγνωρίζουν. Στην τελική ας μη γελιόμαστε, όλοι ξέρουμε τα κόστη αυτών των ανταλλακτικών και τα υπερκέρδη με τα οποία δουλεύουν τα συγκεκριμένα καταστήματα. Για αυτό και συνήθως το να σου παρέχουν εγγύηση σε τέτοιες περιπτώσεις αστοχίας υλικού πρακτικά δεν τους κοστίζει τίποτα. Εκτός κι αν μιλάμε για το oca-service... ΜΑΚΡΥΑ ΛΟΙΠΟΝ για να μην κλαίτε τα λεφτά σας....
  • Δημιουργία νέου...