Προς το περιεχόμενο

tzonnis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    34
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.197 προβολές προφίλ

tzonnis's Achievements

  1. a) Μόνο αν απολυθείς ή λήξει η σύμβαση σου δικαιούσαι ταμείο. Αν παραιτηθείς δεν το δικαιούσαι. β) Τα ένσημα μπορεί να τα έχεις οριακά.
  2. <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone, <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone, <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone, <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone, <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone, <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone, <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone, <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone, <--- Έχω Windows Phone, Φόλα στα Windows Phone,
  3. Μυαλό μαρμελάδα ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. Γ@μ0 την ανθρωπότητα μου μέσα. Ρε αυτά είναι τα προβλήματα μας;
  4. Οι κορυφαίες επιδόσεις του UMi Plus Extreme ανάμεσα στα περισσότερα smartphones της αγοράς θεωρούνται δεδομένες σε συνδυασμό με τα 6GB μνήμη που διαθέτει ενώ και ο αποθηκευτικός χώρος των 64GV θεωρείται ικανοποιητηικός, με δυνατότητα επέκτασής του. 64GV ικανοποιητηικός, 64GV ικανοποιητηικός, 64GV ικανοποιητηικός, 64GV ικανοποιητηικός,
  5. Το θέμα είναι: είναι επαρκή τα στοιχεία που έχω για να κάνω κάποια κίνηση; Το ΙΜΕΙ το γράφει και στο κουτί. έχω στοιχεία γι'αυτό.
  6. α) πλήρωσε και μετά είδαμε ότι δεν υπάρχουν τα αρχεία. β) Ηθελε να πάρει καινούργιο αν δεν είχε τα αρχεία το παλιό. γ) Ζητήσαμε τα λέφτα και απάντησε η υπάλληλος: και αν δεν το δεχτεί η__________,(όνομα εταιρίας που συνεργάζονται και στην ουσία εκείνη η εταιρία κάνει τις επισκευές), ποιος θα τα πληρώσει; Εγώ; δ) εμεις φταίμε μάλλον. Αλλα δεν έχεις επιλογές αν δεν έχεις επιλογές. Ζήτησα και την οθόνη, και την πλακέτα, όλα τα ζήτησα, τίποτα δεν μου έδωσε απαντώντας ειρωνικά.
  7. Καλησπέρα φίλοι, είμαι ο Μιχάλης και θέλω να αναφερθώ σε εσάς για βοήθεια και πληροφορίες όσον αφορά μια περίπτωση την οποία εγώ θεωρώ απάτη. Θα τα γράψω όλα και όσο αναλυτικότερα μπορώ και θυμάμαι. '''' Ζητώ συγγνώμη απο τους MODS, δεν ήξερα που να βάλω το post'' Ο φίλος μου ο Λευτέρης πρίν 3 μήνες περίπου αγόρασε το κινητό Lenovo A536 από το κατάστημα Media Markt στο Περιστέρι Αττικής, δεν έχει ιδέα απο τεχνολογία και ήταν το πρώτο του smartphone. Τον πρώτο μήνα του δεν του φόρτιζε μερικές φορές όταν το έβαζε στην πρίζα αλλά επίσης χάλασε και το ακουστικό και αναγκαζόταν να χρησιμοποιεί ανοικτή ακρόαση όταν μιλούσε για να ακούει, μέχρι που βρήκε χρόνο να το πάει στο κατάστημα για επισκευή (εντός εγγύησης). Παίρνει το κινητό μετά απο μερικές ημέρες και όλα καλά. Περνάει μια εβδομάδα και πάλι τα ίδια. Άλλες φορές δούλευε το ακουστικό και άλλες όχι. Έπρεπε να το πιέζει για να δουλεύει. Κάποια νύχτα τσαντισμένος το πίεσε λίγο πιο πολύ και ΚΡΑΚ, έσπασε η οθόνη. Το ξαναπάει στο κατάστημα και αυτή την φορά του λένε ότι δεν είναι εντός εγγύησης (και λογικό, έχει σπασμένη οθόνη). Το κινητό εκτός του ηχείου και της οθόνης πλέον ήταν πλήρως λειτουργικό. Το αφήνει εκεί για φτιάξιμο και αγοράζει ένα κινητό των 40-50 ευρώ για να κάνει την δουλειά του μέχρι να φτιαχτεί. Είκοσι μέρες μετά του έρχεται μήνυμα στο κινητό ότι το κινητό είναι έτοιμο για παραλαβή. Δεν προλαβαίνει να πάει άμεσα και πηγαίνουμε, κατά διαβολική του τύχη, σήμερα μαζί. Εισερχόμαστε στο κατάστημα του Media Markt στις 18:00 και κατευθυνόμαστε προς το τεχνικό τμήμα που είναι λίγο μετά την είσοδο στο αριστερό μας χέρι. Εκεί βρίσκονται τρεις υπάλληλοι του καταστήματος, μια κυρία και ένα παλικάρι με κόκκινες μπλούζες και μια κυρία με μαύρη μπλούζα. Δίνει τα στοιχεία ο Λευτέρης και του λένε την τιμή, την οποία μόλις άκουσα εγώ τρελάθηκα. 178 ευρώ παρακαλώ! Τον κοιτάω και του λέω, την ήξερες την τιμή από πριν; Την ήξερα μου λέει, με ενημέρωσαν ότι το κινητό έχει 99 ευρώ καινούργιο, αλλά χρειάζομαι αναγκαία τα αρχεία-ηχητικό υλικό-φωτογραφίες που βρίσκονται στο κινητό μου οπότε θα πληρώσω τα διπλά. Του λέω, είσαι χαζός αλλά κάνε ότι καταλαβαίνεις, αν τα έχεις τόσο ανάγκη τότε ότι πείς. Παίρνει την απόδειξη και πάει να πληρώσει. Την στιγμή που αυτός πληρώνει εγώ αναφέρω στην κυρία με την κόκκινη μπλούζα, ότι όπως προβλέπεται θα πάρουμε μαζί και την σπασμένη οθόνη. Αυτή ψιλό κολλάει, πηγαίνει πίσω στην αποθήκη και ξαναέρχεται κάνοντας την αδιάφορη. Εγώ της ξαναλέω ότι θέλουμε την οθόνη όπως ήτανε, και ξαναπάει στην αποθήκη. Εκείνη τη στιγμή έρχεται πάλι ο Λευτέρης και μου ζητάει να δοκιμάσουμε το κινητό αν δουλεύει το ηχείο και η οθόνη, πράγμα που κάναμε και δούλευαν σωστά. Έρχεται η κυρία με τα κόκκινα μαζί με την κυρία με τα μαύρα και μου λένε με ύφος ότι δεν τους ανέφερε ο Λευτέρης ότι θέλει και την χαλασμένη οθόνη όταν τους πήγε το κινητό. Τους ενημερώνω ότι δεν χρειάζεται να τους το αναφέρει και ότι είναι υποχρέωση τους να την επιστρέψουν εκτός και αν τους πει από τη αρχή ότι δεν την θέλει. Κόκκινες οι κυρίες και ιδιαίτερα η κυρία με τα μαύρα ρούχα που είχε αρχίσει την ειρωνική συμπεριφορά. Με πιάνει ο Λευτέρης και μου λέει: έλα μλκ, να δούμε αν είναι όλα καλά με το κινητό και φεύγουμε, σταμάτα με όλα αυτά. Τσατίζομαι, του λέω φέρε το να τελειώνουμε και δρόμο. Κοιτάω το κινητό, Πουθενά φωτογραφίες, πουθενά Ηχητικό υλικό και φυσικά πουθενά αρχεία και επαφές. Τρελαίνεται ο Λευτέρης και πάει να ρωτήσει τι συμβαίνει. Ξάφνου η κυρία με τα κόκκινα αναφέρει ότι έχει γίνει αναβάθμιση στο κινητό γιαυτό και χάθηκαν όλα. Πετάγομαι εγώ, Αναβάθμιση; από τι σε τι; Και πώς χάθηκαν τα αρχεία; Αναβάθμιση σημαίνει ότι προσθέτεις κάποια νεώτερα στοιχεία στο κινητό και όχι διαγραφή πάντων. Τσατίζεται η κυρία με τα κόκκινα ρούχα, κοιτάει τον Λευτέρη και του δείχνει επιδεικτικά το χαρτί που είχε υπογράψει στο οποίο έγραφε ότι: Βλάβη της οθόνης και επισκευή, και οτι τα αρχεία και δεδομένα μπορεί να χαθούν και δεν φέρει ευθύνη το κατάστημα, οπότε προτείνεται να γίνει backup. Και την ρωτάω, κάνατε backup; Εσείς είστε το κατάστημα και καταλάβατε ότι ο άνθρωπος δεν έχει ιδέα. Κοκκινίζει η κυρία, και μου λέει φορτωμένη ότι θυμάται όταν είχε πρωτοπάει ο Λευτέρης τον είχε ενημερώσει ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, τον είχε ρωτήσει αν το βιάζεται, και οτι επίσης τον είχε ενημερώσει ότι υπάρχει μια minimum προκαταβολή των 15 ευρώ σε περίπτωση που δεν ήθελε τελικά το κινητό πίσω επιδιορθωμένο. Ακούω για την προκαταβολή, και ξαφνικά οι δυο κυρίες-υπάλληλοι που ήταν εκεί σκαλώνουν και αρχίζουν να ρωτάει η μια την άλλη αν βγάλανε την προκαταβολή από τον τελικό ποσό που πλήρωσε ο Λευτέρης, πράγμα που δεν είχαν κάνει, και το γνώριζαν. Με τα πολλά, παίρνει 15 ευρώ πίσω ο Λευτέρης, ούτε την παλιά οθόνη, ούτε τα αρχεία του και άλλα πράγματα που είχε μέσα και αγανακτησμένος αποφασίζει να φύγουμε. Πρίν φύγουμε ρώτησα την κυρία με την κόκκινη μπλούζα, αν μπορεί να πάρει τα λεφτά του πίσω ο Λευτέρης και να αφήσει το κινητό, και μου απαντάει ειρωνικά: Και αν δεν το δεχτεί η __________,(όνομα εταιρίας που συνεργάζονται και στην ουσία εκείνη η εταιρία κάνει τις επισκευές), ποιος θα τα πληρώσει; Εγώ; Η εταιρία είναι κλειστή για απόψε λέει. Μπαίνουμε στο αμάξι και φεύγουμε. Στην διαδρομή ένιωθα σκουπίδι, σαν να είχα ξεφτιλιστεί. Τσατίζομαι και αρχίζω να κοιτάω το κινητό. Λίγο από δω, λίγο από κει τίποτα. Ξαφνικά θυμάμαι το IMEI (*#06#). Το πατάω και βλέπω 2 διαφορετικά. Σκάλωσα, δεν ήξερα ότι έχει 1 για κάθε κάρτα (dual sim το κινητό) οπότε του λέω φύγαμε για το σπίτι σου, θέλω ΤΏΡΑ το κουτί του κινητού σου. Το βρίσκει, μου το φέρνει και τι να δω; Άλλο κινητό το ένα, και άλλο το άλλο. Καμία επαφή τα IMEI. Ξαναφέυγουμε για το κατάστημα. Ξαναμπαίνουμε στο κατάστημα στις 19:00 και πάμε στο τεχνικό τμήμα πάλι. Τα ίδια 3 άτομα εκεί. Πηγαίνω στην κυρία με τη μαύρη μπλούζα και της αναφέρω, ξεκάθαρα και ευγενικά, ότι το κινητό που δώσανε στον Λευτέρη δεν είναι το δικό του, κάπου έχει γίνει κάποιο λάθος και παρακαλώ να μας δώσετε το σωστό κινητό. Της δίνω το κινητό και το κουτί του κινητού του Λευτέρη για να διαπιστώσει ότι όντως δεν είναι το σωστό κινητό τηλέφωνο. Τα κοιτάει η κυρία, κολλάει, παίρνει το κινητό, το κουτί και ότι χαρτιά είχαμε εκεί, πάει πίσω στο γραφείο, αποθήκη (ή ότι είναι το πίσω μέρος) κάθεται 10 λεπτά εκεί και ύστερα αρχίζει να κάνει πέρα δώθε, μέσα έξω, και τέλος έρχεται σε εμάς πάλι. Μας πλησιάζει και μας δείχνει επιδεικτικά ένα χαρτί, Φρέσκο-εκτυπωμένο (Ήτανε και ζεστό, αλλά είχε και την μυρωδιά του ζεστού και φρέσκο-εκτυπωμένου χαρτιού που μου αρέσει πολύ),Χωρίς καμία υπογραφή, χωρίς καμιά σφραγίδα, χωρίς τίποτα αυθεντικό πάνω του, στο οποίο αναγραφόταν το IMEI της παλιάς συσκευής, το ΙΜΕΙ της καινούργιας, και με τσαπατσούλικη δουλειά έγραφε επάνω ''αντικατάσταση πλακέτας''. Κάνω τον Λευτέρη στη άκρη και την ρωτάω, Τι αντικατάσταση πλακέτας; Το κινητό μια χαρά ήτανε, αντικατάσταση οθόνης είπαμε. Όχι μου λέει η κυρία, η συσκευή δεν δούλευε. Της απάντησα ότι η συσκευή δούλευε και παραδούλευε και ότι απαιτώ την νόμιμη συσκευή πίσω. Μου λέει τότε: Θέλετε να σας δώσω το τηλέφωνο της εταιρίας που τα φτιάχνει να μιλήσετε εσείς; Αλλά είναι κλειστά(Ειρωνεία το maximum). Της γνωστοποιώ τότε ότι κάπου υπάρχει η συσκευή μας, έχει μέσα τα αρχεία του Λευτέρη και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, και αυτό ορίζεται από τον νόμο ως κλοπή-υπεξαίρεση και παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Γυρνάει και μου λέει ειρωνικά: Και τώρα τι προτείνετε να κάνουμε; ... Γυρνάω και εγώ με τον ίδιο τρόπο και της ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι εγώ αυτός που ορίζει το τι γίνεται και ότι δεν είναι δουλειά μου. Εντάξει, από κει και μετά η ειρωνεία και τα νεύρα της πρέπει να κάνανε highscore sto antutu. Άρχισε να μας κατηγορεί ότι το κάνουμε επίτηδες, έλεγε ότι τώρα έχει και αποδείξεις ότι θέλουμε τα λεφτά και επιστροφή, ότι από την αρχή δεν θέλαμε το κινητό, ( ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΕΊΧΕ ΉΔΗ ΠΛΗΡΏΣΕΙ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ). Την ξανακοιτάω και της λέω, με ποιο δικαίωμα αλλάξατε την πλακέτα; Ποιος σας το ζήτησε; Που είναι τα χαρτιά σας ότι είναι απαίτηση του πελάτη;;; Πετάγεται και λέει η κυρία ότι όλα έχουν αλλαχθεί από μέσα, μόνο ''το κουφάρι''(τα λόγια της) είναι το ίδιο. Και της εξηγώ πάλι ότι ο Λευτέρης πλήρωσε τα διπλά για να έχει τα αρχεία του και τι; ούτε το κινητό του δεν εχει πια, Πλήρωσε 180 ευρώ για να πάρει ένα ''νέο-μεταχειρισμένο'' κινητό που καινούργιο έχει αξία 99 ευρώ. Δείξτε μου που υπάρχει υπογραφή του πελάτη σας για να παίρνετε τέτοιες αποφάσεις! Και τελικά γιατί είπατε ότι έγινε αναβάθμιση και χάθηκαν τα αρχεία, ενώ έγινε αντικατάσταση πλακέτας; Εκείνη τη στιγμή με αγνοεί και γυρνάει στον Λευτέρη και του εξηγεί τι είναι το ΙΜΕΙ με ειρωνεία. Αυτός της είπε να προσέχει το τόνο και το ύφος της και ότι δεν της έδωσε κανένα δικαίωμα. Την ξαναρωτάω... με αγνοεί. Της εξηγώ ότι η συσκευή δεν έχει κανένα αποδεικτικό ότι είναι αγορασμένη από τον Λευτέρη, μπορεί να είναι και μια κλεμμένη συσκευή, και να έχουμε πρόβλημα. Και μου απαντάει ότι δεν είναι κλεμμένη και ότι την άλλαξε η ________ (εταιρία που κάνει επισκευές). Ο Λευτέρης παρατηρεί την ώρα ότι έχει πάει 20:00-20:30 πλέον και πρέπει να ετοιμαστεί να πάει στην δουλειά. Παίρνει το κινητό και ετοιμάζεται να φύγει. Έτσι για το τέλος την ρωτάω την κυρία αυτή με τη μαύρη μπλούζα, κουτί υπάρχει τουλάχιστο για την συσκευή που να αποδεικνύει ότι είναι του Λευτέρη και ότι δεν είναι κλεμμένο; Και απαντάει μες στο χαμόγελο και την Ειρωνεία: Δεν μας έφερε τη συσκευή με κουτί, ούτε μας το ζήτησε. Χαμογελάω και φεύγω με τον φίλο μου. Δεν τελείωσε ακόμα. Και εδώ έρχομαι σε εσάς. Τι κάνουμε;... Σας παραθέτω τα κάτωθι στοιχεία: http://www.mediamarkt.gr/el/product/_lenovo-%CE%B1536-white-p0r60014ro--1146361.html?outlet=1256&etcc_cmp=Productlisting&etcc_med=Price%20Search%20Engine&etcc_ori=skroutz.gr&etcc_par=Price%20Search%20Engine&et_cid=3&et_lid=5
  8. tzonnis

    Πρόβλημα με αγοραστή.

    Να σαι καλά φίλε μου για την συμβουλή. Απλά με ενόχλησε και το οτι με απείλησε οτι θα παει στην γενική ταχυδρομική και οτι θα βρει τα στοιχεία μου και θα ψάξει το σόι μου κ.λ.π. Πολύ άσχημος τρόπος...
  9. tzonnis

    Πρόβλημα με αγοραστή.

    Έχουμε μια απόσταση 200 χλμ. Επίσης μου είπε ότι πήγε σε τεχνικό περίπου στις 10 το βράδυ.... Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι με αποκάλεσε σε μήνυμα στο κινητο Μαλ...σμένο, Μπάστ...δο, Έβρισε το σπίτι μου, και όλα αυτά χωρίς να πώ τίποτα.... Φυσικά θα την δεχόμουνα πίσω αν δεν είχε κανένα πρόβλημα η μητρική, αλλά πραγματικά μετά απο αυτήν την συμπεριφορά δεν θέλω να ξανα επικοινωνήσω μαζί του. Και όντως θα τον μπλοκάρω φίλε μου. Απλά νιώθω πολύ άσχημα που μπλέχτηκα σε μια τέτοια κατάσταση. Φίλε μου βετεράνε, δεν μου είπε τι error του βγάζει. Μου είπε ότι ανεμιστηράκια και όλα τα παρελκόμενα δουλεύουν όταν πατάει το power. Δεν γνωρίζω αν χάλασε το socket ο άνθρωπος, αλλά η συμπεριφορά του ήταν άκρως επιθετική. Και επίσης οι απειλές οτι θα βρεί τα στοιχεία μου και το σόι μου.... Δεν τον ενοιαξε να βρεί τι φταίει, όσο το να μου επιτεθεί λεκτικά.
  10. Καλησπέρα παιδιά. Έχω το εξής πρόβλημα με έναν αγοραστή. Του πούλησα την μητρική ASUSTeK Computer INC Model P5E3 Deluxe (LGA775). Όλα όπως τα ήθελε. Σωστή, πεντακάθαρη, λίγες ώρες χρήσης και πλήρως λειτουργική. Δεν γίνεται πιο προσεγμένη. Όλα καλά, τα χρήματα κάνανε μια βδομάδα να μπούνε αλλά κανένα πρόβλημα. Ξαφνικά με πέρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι η μητρική είναι τέλεια, προσεγμένη και πάρα πολύ καλή αλλά δεν κάνουνε οι RAM που έχει και ότι δεν ήξερε οτι πέρνει DDR3, και μου ζητάει να του πουλήσω τις RAM μου. Του είπα ότι δεν γίνεται και ότι τις χρησιμοποιώ. Οπότε απότι κατάλαβα παράγγειλε RAM. Δεν περνάνε 2-3 μέρες με πέρνει τηλέφωνο πάλι και μου λέει ότι έβαλε τις RAM αλλά του κάνει μπίπ όταν ξεκινάει το pc του. Του είπα ότι ή η ram δεν είναι λειτουργική, ή δεν είναι συμβατή με την μητρική,(κάτι που δεν μου έχει τύχει, αλλά γνωρίζω ότι μπορεί να συμβεί, γιαυτό και τον ενημέρωσα.) Με πέρνει πάλι την επομένη τηλέφωνο, και μου είπε ότι έστειλε την RAM για αλλαγή. (με έπερνε ασταμάτητα, και του ζήτησα συγγνώμη αλλά είμαι στην δουλειά και δεν μπορώ να προσέχω το κινητό όλη την ώρα). Τέλως πάντων περάσανε 4-5 ημέρες οπότε λέω όλα καλά. Χθές γυρνάω σπίτι απο την δουλειά και η γυναίκα μου είχε κλείσει το κινητό μου, την ρώτησα και μου είπε ότι δεν σταμάτησε να χτυπάει. Το ανοίγω και βλέπω 10-15 κλήσεις και ένα μήνυμα γεμάτο υβριστικά λόγια και απειλές. Του απάντησα το εξής: Λοιπόν, γυρνάω στο σπίτι απο την δουλεία και η γυναίκα μου έχει κλείσει το κινητό μου επειδή δεν σταμάτησε να βαράει. Το ανοίγω και βλέπω ένα μήνυμα στο οποίο με βρίζεις. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι δεν θα ξαναεπικοινωνήσω μαζί σου για κανέναν λόγω, και οτι η μητρική θέλει τουλάχιστον άλλες 450.000 ώρες για να σταματήσει να λειτουργεί. Αν κάτι δεν πάει καλά τότε είναι η η RAM ή η CPU. Δοκίμασε να βάλεις άλλες RAM για την περίπτωση της ασυμβατώτητας. Δανείσου από κάποιον για 5 λεπτά και δες ότι θα δουλέψει. Αν είχε πρόβλημα η μητρική δεν θα άκουγες τα ΜΠΙΠ. Το ΜΠΙΜ σημαίνει πως η μητρική ξέρει ότι κάτι πάει λάθος και σε ενημερώνει. Καλη συνέχεια και καλή τύχη. Τέλος. Και μου απαντάει: Σήμερα μου ήρθε δεύτερη μνήμη και δεν δούλεψε ούτε με αυτή. Έχω δώσει 85 ευρώ σε μνήμες. Αναγκάστηκα και τη πήγα σε τεχνικό και δοκίμασε μπροστά μου δικιά του μνήμη και κάρτα γραφικών και πάλι δεν δούλεψε. Μου είπε οτι η μητρική έχει πρόβλημα και θα σε παρακαλούσα να την πάρεις πίσω. Σου ξηγηθηκα ωραία και με κοροϊδέψεις για 60 ευρώ. Αύριο θα ζητήσω τα στοιχεία σου από τη γενική ταχυδρομική και θα επικοινωνήσω με όλο σου το σόι. Έλα όμως που η μητρική απεστάλη πλήρως λειτουργική. Η αγγελία δημοσιεύτηκε στις Ημερομηνία Ιαν 03 2015 08:55 μμ και έχω τραβήξει screenshot απο το speccy στις Ιαν 03 2015 08:41μμ. Την έχω και στην αγγελία. http://www.insomnia.gr/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=classifieds&attach_id=798480 Και για του λόγου το αληθές ανεβάζω σε εσάς την εικόνα με την προηγούμενη μητρική και cpu, αλλά και με αυτή που έχω τώρα. Όπως βλέπετε είναι η σωστή, απο το ίδιο pc και πλήρως λειτουργική. Με την σωστή ώρα... Τώρα, Τι κάνω; Ποιά είναι η σωστή κίνηση εκ μέρους μου σε αυτή την περίπτωση; Τον αγνοώ; Την πέρνω πίσω; Και αν την Χάλασε; Εδώ προσπαθούσε να βάλει πάνω τις ddr2 ram, Δεν ξέρω τι έχει κάνει... Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, Περιμένω απαντήσεις με ανυπομονησία. Με έχει αγχώσει η κουτή αυτή υπόθεση. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
  • Δημιουργία νέου...