Προς το περιεχόμενο

m0rpheusgr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    60
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με m0rpheusgr

  • Ημερομηνία γέννησης 14/04/1989

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Netherlands

m0rpheusgr's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 5 χρόνια Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

35

Φήμη

  1. Μολις μου ηρθε και εμενα επιβεβαιωση απο το Shoop ότι καταγράφηκε η αγορα μου. Τωρα υπομονη για την αποπληρωμη του δανειου με τους τοκους...
  2. m0rpheusgr

    bit defender total security

    Αυτό ακριβώς το family pack με τις 15 συσκευές περιμένω να βρω και εγώ για να κάνω επέκταση την άδεια που έχω τώρα
  3. Έχει αλλάξει η τιμή πλέον σε 147€ συν μεταφορικά.
  4. m0rpheusgr

    Logitech Customer support

    Στην διεύθυνση που σου έδωσα άλλαξε το el_gr με en_gb θα γυρίσει η ίδια σελίδα με τα στοιχεία για Ηνωμένο βασίλειο
  5. m0rpheusgr

    Logitech Customer support

    Επανέρχομαι και πάλι για να επιβεβαιώσω το τηλέφωνο παραπάνω. Τι το μελετούσα, άρχισε να μου κάνει νερά ο αριστερός διακόπτης σε ένα Μ535 που έχω στο λάπτοπ. Μέσα σε ένα 5λεπτο περίπου το πρωί από το τηλέφωνο έκανε καταγραφή για το πρόβλημα μαζί με σειριακό της συσκευής, δίνει κάποια βήματα για επίλυση σε περίπτωση που δεν είσαι πρόβλημα συσκευής και αφού το πρόβλημα εξακολουθεί κάνει αίτημα για αποστολή νεας συσκευής. Τόσο γρήγοροι και σωστοί που δεν αξίζει να απευθυνθεί κάποιος στο κατάστημα που έκανε την αγορά αρχικά και να φαει ταλαιπωρία. Η αντικατάσταση έρχεται με UPS όπως το θυμόμουν.
  6. m0rpheusgr

    Logitech Customer support

    Δύο φορές που χρειάστηκα την βοήθειά τους ήταν άριστοι. Μου χάλασε δύο φορές το Performance MX που έχω και με ένα τηλέφωνο κάθε φορά μου έστειλαν με κούριερ (αν θυμάμαι καλά UPS) καινούριο το οποίο είχα μέσα σε μερικές ημέρες ενώ το παλιό-χαλασμένο δε το ζήτησαν πίσω ή για έλεγχο. Αν δεν έχει αλλάξει κάτι το τηλέφωνο πρέπει να είναι αυτό που έχει σε αυτή τη σελίδα http://support.logitech.com/el_gr/contact-phone Όταν είχα πάρει η υποστήριξη τους ήταν στα Ελληνικά αν και δεν είμαι σίγουρος ότι βρίσκονται Ελλάδα.
  7. Μια ερώτηση σχετικά με τι Priority Line καθώς δεν έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω μέχρι στιγμής. Παλιότερα σε αποστολές που έρχονταν μέσω Ολλανδίας με postNL έβλεπα να υπάρχει ένα κίτρινο αυτοκόλλητο πάνω στο φάκελο με την σήμανση ότι δεν προέρχεται από ενδοκοινοτική αποστολή και δεν υπόκειται στην νομοθεσία για αποστολές χωρίς δασμούς και τελωνεία. Λογικά αυτό το κολλούσε το Ολλανδικό ταχυδρομείο στα δέματα έτσι ώστε να περάσει στην χώρα προορισμού από τελωνείο. Οι δικοί μας τότε βέβαια έκαναν τα στραβά μάτια. Αυτό γίνεται ακόμα? Τώρα δηλαδή όσοι παρέλαβαν μέσω Priority Line είχαν την συγκεκριμένη ειδοποίηση πάνω στα δέματα τους?
  8. Πολύ ωραίος! Θα συμφωνήσω και εγώ για το antivirus, σε συγκριτικά βγαίνει σταθερά πρώτο σε ασφάλεια και είναι πολύ ελαφρύ σε απαιτήσεις πόρων. Το χρησιμοποιώ σε όλους μου τους υπολογιστές τα τελευταία 4 χρόνια και δεν με έχει απογοητεύσει, εννοείται ότι κάθε χρόνο το παίρνω από την προσφορά που βγάζει Black Friday.
  9. Το λινκ για την δωρεάν άδεια είναι αυτό http://www.bitdefender.com/media/html/spread/2016/bms-europol/ το προηγούμενο είναι απλα μια παρουσίαση της εφαρμογής στα ελληνικά με σκοπό τα like στο Facebook.
  10. Τα NVMe drive σημερα χρησιμοποιουν 4 lanes pcie 3.0 για να έχουν την πληρη ταχυτητα τους. Σε 1-2 χρόνια ίσως χρειαζονται και παραπανω μιας και πλεον τα νεα μοντελα που κυκλοφορησαν πιανουν 3,5GB/s μονο στην αναγνωση, αν υπολογισεις αλλα 2GB/s περιπου για την εγγραφη πας αρκετα κοντα στο θεωρητικο μεγιστο των 32Gbit/s (8GB/s) των 4 lanes
  11. Ωπ, σωστά, δικό μου λάθος τελικά. Συγνώμη για την αναστάτωση
  12. 271€ στο you, είναι λάθος το Skroutz <-- Άκυρο το προηγούμενο!
  13. Τελικά παίζει και σε Android συσκευές η άδεια, το αναγνωρίζει κανονικά από το My Kaspersky.
  14. Η άδεια είναι και για συσκευές Android ή είναι μόνο για PC?
  15. Με λογαριασμο Αριστοτελειου δουλευει μια χαρα. Ευχαριστω για την ενημερωση.
  • Δημιουργία νέου...