Προς το περιεχόμενο

tomass523

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    5
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

172 προβολές προφίλ

tomass523's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac
  • 5 χρόνια Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. tomass523

    Mobilepoint.gr

    Συνοψίζοντας, έπειτα απο 13 μέρες που δεν απαντούσαν mail, μου απάντησαν μόνο όταν έβαλα στο θέμα του email "καταγγελια συνηγορο καταναλωτή, ΕΚΠΟΙΖΩ αρ παραγγελίας" Ότι λόγο φόρτου δεν θα πραγματοποιηθεί η παραγγελία και πωςωθα μου επιστρέψουν το ολικό ποσό στο λογαριασμο(η πληρωμή είχε γίνει με κατάθεση). Λένε θα τα πάρω σε 4 εργάσιμες. Ελπίζω να ισχύει. Καλή υπομονή σε όλους.
  2. tomass523

    Mobilepoint.gr

    Γεια σας και πάλι, έστειλα απειρα mail στη εταιρία και καμία απάντηση εδω και 11 μέρες... Εσείς που σας απαντάνε πρόσφατα σε ποιό στέλνετε? Sto info?
  3. tomass523

    Mobilepoint.gr

    Τεσπα τι να πω.. κουράγιο σε ολους και καλή υπομονή... Θα δείξει μέχρι αύριο το πράμα λογικά... Ελπίζω....
  4. tomass523

    Mobilepoint.gr

    Εγω που έκανα κατάθεση τι μπορώ να κάνω... Καλύπτομαι κάπως?
  5. tomass523

    Mobilepoint.gr

    Γειά σας φίλοι μου, θα ήθελα να ας ρωτήσω επειδή ειμαι στην ίδια κατάσταση, ξέρετε τι γίνεται δλδ τι κάνουμε αν πληρώσαμε με κατάθεση, εγω μέσω alpha το εχω πληρώσει... Εγω ειμαι νούμερο 19***.. 1 μηνα κι πριν..
  • Δημιουργία νέου...