-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
74 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
stavrele's Achievements
-
Techwarrior άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον stavrele
-
Giannis2013 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον stavrele
-
christos_b άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον stavrele
-
Τι να πω φίλε μου,η ελληνική αντιπροσωπία έτσι μου είπε.
-
το eshop στην αρχή έλεγε ότι δεν έχει πρόβλημα και μετά έλεγε διάφορα άλλα. H dell είπε να μου δώσει refurbished και όταν της είπα όχι με παρέπεμψε στο eshop. Ενημέρωσις Σήμερα το eshop μου έστειλε μήνυμα οτι εγκρίθηκε πιστωτικό.
-
Εχθές μίλησα με τη γενική γραμματεία καταναλωτή μου είπαν ότι βάση νόμου μπορώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω.Δεν έχει σημασία αν έχω ανοίξει τη συσκευασία κ.τ.λ.Δεν θέλω άλλη οθόνη ούτε καμία άλλη συνεργασία με το eshop.Έχει και αλλού καταστήματα με οθονες.... Η Dell προσφέρθηκε να μου κάνει αντικατάσταση αλλά μόνο με επισκευασμένη οθόνη.
-
Σχεδόν κάθε μέρα μιλάω αλλά δεν...και στο κάτω κάτω τι να μου πουν και οι υπάλληλοι αν η πολιτική του καταστήματος είναι για γέλια/κλάματα.
-
Αγόρασα απο το e-shop μια dell Ρ2414Η καθώς μόνο αυτό την είχε άμεσα διαθέσιμη και τη χρειαζόμουν επείγοντος. Γνωρίζοντας ότι το σέρβις του e-shop είναι άθλιο αποφάσισα να αγοράσω από κει την οθόνη θεωρώντας ότι αν κάτι πάει στραβά θα πάω στη dell και δεν θα ασχοληθώ με το κατάστημα.Την επόμενη μέρα της αγοράς (18/2) και εφόσον είχα διαπιστώσει το πρόβλημα (bleeding) κάλεσα την dell για αντικατάσταση της οθόνης.Ο άνθρωπος που μίλησα ήταν πρόθυμος να με εξυπηρετήσει και να προβεί σε αντικατάσταση.Όταν του έδωσα τα στοιχεία της οθόνης (s/n & Order No)μου είπε ότι δεν είναι της Ελληνικής αντιπροσωπίας και καλύτερα να μιλήσω με το κατάστημα.... Πατέντα Νο1 Με πήραν από το κατάστημα και μου είπαν ότι πήγα την οθόνη χωρίς κουτί και οτι δεν μπορούν να βρουν το order No.Εννοείται οτι κουτί και παρελκόμενα ήταν κανονικά μέσα,εξάλλου εγινε έλεγχος από τον υπάλληλο τους όταν την πήγα στο κατάστημα για επιστροφή Πατέντα Νο2 Με πήραν τηλ μετά από 1-2 μέρες και μου είπαν. Θα φέρουμε μια καινουρια οθόνη και θα την ανοίξουμε για να ελέγξουμε πως "παίζει" σε σχέση με την δικιά σας ώστε να δούμε αν έχει πρόβλημα. Έχουν περάσει 10 μέρες και ακόμα είμαι χωρίς οθόνη,σήμερα θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και ο θεός βοηθός.
-
Γνωρίζοντας ότι το σέρβις του e-shop είναι άθλιο αποφάσισα να αγοράσω από κει την οθόνη θεωρώντας ότι αν κάτι πάει στραβά θα πάω στη dell και δεν θα ασχοληθώ με το κατάστημα.Την επόμενη μέρα της αγοράς (18/2) και εφόσον είχα διαπιστώσει το πρόβλημα κάλεσα την dell για αντικατάσταση της οθόνης.Ο άνθρωπος που μίλησα ήταν πρόθυμος να με εξυπηρετήσει και να προβεί σε αντικατάσταση.Όταν του έδωσα τα στοιχεία της οθόνης (s/n & Order No)μου είπε ότι δεν είναι της Ελληνικής αντιπροσωπίας και καλύτερα να μιλήσω με το κατάστημα....Αν θες περισσότερες λεπτομέρειες για την υπόθεση διάβασε εδώ. Έχουν περάσει 10 μέρες και ακόμα είμαι χωρίς οθόνη,σήμερα θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.
-
Όποια dell και να πάρεις ΜΗ την πάρεις από το E-shop.To E-shop κάνει παραεισαγωγή τις οθόνες με αποτέλεσμα να μη σε καλύπτει η Ελληνική αντιπροσωπία. Αγόρασα μια Ρ2414Η απο το E-shop πριν μια εβδομάδα και ακόμα παλεύω για να μου κάνουν αντικατάσταση καθώς η οθόνη έχει πολύ backlight bleeding.
-
CM STORM RS850-AFBAG1-EU V-SERIES 850W 139.90 crazy sundays
stavrele απάντησε σε θέμα του Thanos1972 στο Προσφορές
5 χρόνια έχουν και τα δυο.Αν δεις αυτό που λες στο topsystems λέει 5 χρόνια εγγύηση και από κάτω 1 χρόνο... http://www.topsystems.gr/products/XFX-ProSeries-P1%252d850X%252dXXB9-XXX-Edition%2C-power-supply-%28-internal-%29%2C-ATX12V-2.2%2F-EPS12V-2.91%2C-80-PLUS-Bronze%2C-850-Watt%2C-active-PFC.html Και αν πας σε xfx με χαρακτηριστικά σαν του coolermaster v850(full modular-80+gold) ξεκινάει από 152€.