Προς το περιεχόμενο

MTX

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    830
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. MTX

    Gigabyte AORUS RTX 3070 MASTER 8G

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 23/03/2024 02:14 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    κρατημένη .......

    1 €

  2. MTX

    MacBook Pro 13 (2015)

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 15/03/2024 06:43 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Προς πώληση MacBook Pro (A1502) με σπασμένη οθόνη , κατάλληλο για ανταλλακτικα αλλά μπορεί και να χρησιμοποιηθεί ως έχει καθώς το 80% περιπου της οθόνης λειτουργεί κανονικά όπως φαίνεται και στης φωτογραφιες * χωρίς τροφοδοτικό ——————————————————— Αθηνα νότια προάστια η κέντρο

    150 €

  3. Υπάρχουν ήδη στην αγορά πολύ δυνατές κάρτες , οι επεξεργαστές έχουν μείνει πίσω με αποτέλεσμα να μην αξιοποιούνται στο μέγιστο λόγο bottleneck
  4. στη περίπτωση σου η εγγύηση είναι ο πωλητής , στο ξεκαθαρίζει από την αρχή ότι θα τρέξει για πάρτι σου αν συμβεί κάτι , το κάνει αυτό γιατί το τιμολόγιο το έχει περάσει στα πάγια έξοδα και επωφελήθηκε τον φπα , ξέρει πολύ καλά τι θα πάθει αν του κάνουν έλεγχο οποτε δεν το ρισκάρει να σου δώσει το παραστατικό , μπορεί εσύ να είσαι εφοριακός , οποτε καλύτερα να μην ξέρεις τα στοιχεια τις εταιρίας , και στο κάτω κάτω στα prebuild για να ισχύει η εγγύηση σε ένα προϊόν πρέπει να μπει μέσα στο αρχικό σύστημα και να πάει ολόκληρο στο service , οποτε αναγκαστικά ότι και να γίνει στον αρχικό αγοραστή θα πας γιατί έχει την διαδικασία του , εδώ ο άλλος του έδωσε το παραστατικό γιατί προφανώς δεν ήθελε μελλοντικά να έχει καμια σχέση με αγγαρείες και service , εγώ σου λέω ότι από τι συμπεριφορά του αυτός ο τύπος αν τον έπαιρνε τηλέφωνο ο αγοραστής και του έλεγε μου χάλασε ο cpu πας λίγο να μου το αλλάξεις , θα τον διάολο έστελνε θα του έλεγε στο πούλησα τραβα και κανε μονος σου τι διαδικασία , με λίγα λόγια δεν ταλαιπωρήθηκε ούτε έκανε κάτι για να επωφεληθεί από τι πίστωση , ξύπνησε μια μέρα και είδε 375 ευρώ στο λογαριασμό του χωρίς να ιδρώσει το αυτι του και αποφάσισε ότι είναι δικά του τα μισά .. -στη περίπτωση σου θα σου πω και κάτι άλλο , αν όπως λες αγόρασες μια κάρτα 500 ευρώ και μετά από ένα χρόνο χρήσης σου χαλάει και την πας πίσω στον άνθρωπο που στην πούλησε για την εγγύηση ..στο ενδιάμεσο ωστόσο έχουμε πάλι έλλειψη από κάρτες και οι τιμές έχουν τριπλασιαστεί , την πάει αυτός στο service και παίρνει μια άλλη κάρτα αντικατάσταση , η αξια τις κάρτας τώρα είναι 1500 ευρώ στις αγγελίες , θα ήσουν ικανοποιημένος αν σου επέστρεφε τα 500 με τα οποια δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτα πια και σε άφηνε χωρίς κάρτα ? άρα για αυτό επιμένω το σωστό είναι ο τελικός κάτοχος να έχει όλα τα δικαιώματα πάνω στο προϊόν είτε είναι να χάσει είτε είναι να κερδίσει , δεν πρέπει ο προηγούμενος ιδιοκτητης να καθορίζει τι του αξίζει να πάρει και τι όχι , σύμφωνα με τις δικες του ορέξεις και το δικό του δίκαιο τα πράγματα πρέπει να είναι απλά , πας στο service με το παραστατικό και το ελαττωματικό προϊόν και το service πρέπει να εξυπηρετήσει τον άνθρωπο που έχει μπροστά του , αυτόν που το έφερε και δίνει τα στοιχεια του στο ταμείο , κανέναν άλλον παρα μόνον τον τελικό ιδιοκτητη , γιατί το προϊόν μπορεί να έχει αλλάξει 4 χερια
  5. πρώτον τα τιμολόγια πλέον φαίνονται και μέσο TAXIS και δεύτερον εσύ μας λες δηλαδή ότι είναι προτιμότερο να παίρνει το προϊόν η τα χρήματα από τυχόν αντικατάσταση ο αρχικός αγοραστής και όχι αυτός που πάει το προϊόν στο service , άσχετα αν έχει μεταπουλήσει και δεν του ανήκει πλέον .. και σύμφωνα με τι λογική σου άμα κάνει κέφι να σου δώσει το κάτι τις πίσω , μπορεί και να μην σου δώσει και τίποτα δηλαδή άμα δεν κάνει κέφι η άμα το θεωρεί αυτός δίκαιο , δεν μπορείς να καταλάβεις και εσύ και ορισμένοι εδώ μέσα δεν είμαι ούτε με τον πρώτο αγοραστή ούτε με τον δεύτερο δεν τους ξέρω καν , είμαι με τι γ@μ#μένη απλή λογική αλλιώς η στήλη με τις αγγελίες εδώ μέσα θα έχει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας στις μεταξύ μας συναλλαγές , μονο για αυτό το λόγο συνεχίζω και το αναπαράγω το θέμα , πουλάς κάτι εδώ μέσα ? , πληρώθηκες τα χρήματα που ζήτησες ? τελειωσε το δικό σου κεφαλαιο αποκεί και πέρα όλα τα δικαιώματα τα έχει ο επόμενος αγοραστής γιατί είναι για το π3ο τα αλλα μαγαζιά , όταν ένας άνθρωπος πάει με ένα προϊόν και με ένα τιμολόγιο που σχετίζεται με αυτό , τοτε δεν είναι ξέμπαρκος , σημαίνει ότι έχει σχέση με την εν λόγο εταιρία, δεν θα κάτσει το μαγαζί να σου ζητήσει ταυτότητα να σε διασταυρώσει , και στο κάτω κάτω τους είπε ότι είναι δεύτερος αγοραστής και τους έδωσε διαφορετικά στοιχεια γιατί δεν του είπαν από την αρχή ότι αν πιστωθεί δεν πρόκεται να πάρει χρήματα η προϊόν πίσω ο ίδιος αλλα ο αρχικός αγοραστής , έτσι να έχει μια ενημέρωση ο άνθρωπος να ξέρει τι να κάνει , να το πάει για RMA απευθείας ας πούμε όπως λέει και ο άλλος πιο πάνω, από την άλλη όλοι μας έχει τύχει να πάμε να πάρουμε κάτι με τιμολόγιο σε οποιοδήποτε μαγαζί και να τους ζητήσουμε να το κόψουν στα στοιχεια ενός φίλου η γνωστού που μπορεί να έχει εταιρία , σου είπε το κατάστημα δείξε μου ταυτότητα και αν δεν είσαι εσύ δεν σου τα κόβω σε αυτά τα στοιχεια ? η όταν πρόκεται να πουλιόσουν δεν τους νοιάζει λειτουργεί διαφορετικά ο νομος , για απάντησε μου σε αυτό , γιατί είμαι σίγουρος ότι το εν λόγο μαγαζί θα το έχει κάνει δεκάδες φορες όπως και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα - το θέμα με τα μαγαζιά είναι να κόβετε το τιμολόγιο να εισπράττει το κράτος το ΦΠΑ , αποκεί και πέρα αυτός που δεν το περνάει απλά χάνει το φπα , με την υπόθεση εδώ ξέρεις τι θα συνέβαινε στο χειρότερο σενάριο ο δεύτερος αγοραστής ας πούμε ότι δεν θα έδινε το καινούργιο τιμολόγιο στον πρώτο αγοραστή , και λοιπόν που είναι η ζημια για τον αρχικό αγοραστή αφού τον φπα τον εισέπραξε έτσι και αλλιώς από το πρώτο τιμολόγιο τι θα έκανε θα το ξανά έπαιρνε δυο φορες ? ρε φιλαράκι γιατί μας λες αρλούμπες , στέκουν αυτά που λες ?, έχεις πάρει διαζύγιο με τι λογική η είσαι δεύτερος λογαριασμός του αρχικού αγοραστή και τον στηρίζεις με τόσο ζήλο , αν μου κλέψουν το αμάξι που μου πούλησες και το βρει η αστυνομία θα το φέρει σε σένα ?, η ασφάλεια θα πληρώσει εσένα ? θα μου πεις έχουμε κάνει μεταβίβαση κατά τι πώληση και σου ανήκει πλέον , πολύ σωστά το ίδιο ισχύει και εδώ άτυπα , μπορεί να μην έγινε μεταβίβαση αλλα το προϊόν πέρασε στη κυριότητα του αλλου όπως και όλα τα δικαιώματα που σχετίζονται με αυτό , αλλιώς να μην φοράμε παντελόνια και ο λόγος μας να μην έχει καμια αξια ,
  6. Αν έχεις κάνει 200 συναλλαγές , στατιστικά να το δεις θα έχεις και βλάβες όλο και κάτι θα μείνει στα χερια σου , άλλες φορες μπορεί να πάρεις κάτι καλύτερο από αυτό που σου χάλασε και άλλες φορες θα πάρεις ένα @ρχ!δι και θα μπεις και μέσα , για μένα προσωπικά και όλο το ποσο τις πίστωσης να μου έδιναν πάλι ατυχία θα ήταν και δεν θα ένιωθα κερδισμένος , δεν θα ήθελα σε καμια περίπτωση να τρέχω μέσα στη ζεστη στην άλλη άκρη τις Αθηνας και να μείνω ένα μηνα χωρίς pc για τα 170 ευρώ ποσο μάλλον να μου τα στερήσουν κιόλας , εσύ αν κάθεσαι ένα μηνα χωρίς pc καλός , υπάρχουν άλλοι που δεν μπορούν να στερηθούν το pc τους ούτε μια μέρα λόγο δουλειάς , παιχνιδιού η ότι άλλο έχει βαρύτητα για τον καθένα * αλήτη δεν τον είπε κανένας , τσιφούτης και ανήθικος είναι σίγουρα , έκανε χρήση του cpu δυο χρονια? (εκανε) , κέρδισε τον φπα από το τιμολόγιο στα έξοδα του? (ναι) , πήρε από το παιδί το ποσο που ζήτησε? ( στο ακέραιο ) τοτε τι στο π@ύ#σο παραπάνω ήθελε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση και την ατυχία του σου τι είπα 3 φορες το κατάστημα το χειρίστηκε λάθος , αδιαφόρησε εντελώς για τον άνθρωπο που πήγε με τον cpu στο service τους , μπορούσε να κόψει πιστωτικό στον αρχικό αγοραστή που ήταν ήδη κομμένο το τιμολόγιο , με τα χρήματα τις πίστωσης να βάλει τον άνθρωπο που πήγε τον cpu στο service να διαλέξει να αγοράσει κάτι ίδιας αξιας και μετά να κόψει πάλι νεο τιμολόγιο στα στοιχεια του αρχικού αγοραστή και να μηδενίσει το υπόλοιπο , μια χαρά νόμιμο είναι , δεν ήθελε δεν το έκανε πάει και τελειωσε πήγαινε στο ιστορικό συναλλαγών του αγοραστή και θα δεις ποιος είναι από την αξιολόγηση , να μπει να μας πει τι ? υπάρχει κάποια δικαιολογία για τι συμπεριφορά του
  7. ήταν λάθος διατύπωση από πλευράς μου , εννοείτε το πιστωτικό κόβετε πάντα στα στοιχεια του αρχικού παραστατικού όπως και το καινούργιο παραστατικό στα ίδια στοιχεια θα κοπεί για να μην υπάρχει λογιστικό θέμα , μπορούσε να ψωνίσει κάτι και να το διώξει στα προηγούμενα στοιχεια να φύγει από το σύστημα τους , δεν τους ζήτησε επιστροφή χρημάτων , και εννοείτε ότι κόβεις τιμολόγιο όπου θέλεις και ας μην είναι στα στοιχεια σου σιγά την παρανομία από το μαγαζί , δηλαδή άμα πάω εγώ σε ένα κατάστημα και ψωνίσω κάτι και τους πω θέλω τιμολόγιο σε αυτά τα στοιχεια θα μου ζητήσει ταυτότητα για πιστοποίηση ? έλα τώρα μην τρελαθούμε απλά ακουλούθησαν αυτή τι διαδικασία μπορούσαν και αλλιώς , και πιο πολύ τα έχω πάρει στο κρανίο με τον αρχικό αγοραστή που πούλησε τον cpu και συμπεριφέρθηκε σαν να ήταν ακόμα δικός του όχι τόσο με το μαγαζί , το λάθος του μαγαζιού ήταν που αγνόησε εντελώς τον άνθρωπο που πήγε το ελαττωματικό προϊόν στο service του
  8. ως προς το τιμολόγιο το είδα αργότερα ότι ειπώθηκε οποτε και το διόρθωσα αλλα με πρόλαβες , από λογιστικής πλευράς το μαγαζί είχε και άλλο τρόπο να διεκπεραιώσει την υπόθεση όπως κάνουν και τα υπόλοιπα μαγαζιά , δηλαδή αυτό το μαγαζί είναι το μονο σωστό στην Ελλάδα οι υπόλοιποι είναι παράνομοι ?, ως προς το μαγαζί απλά επέλεξε να εξυπηρετήσει τον αρχικό αγοραστή που ήταν και πελάτης τους , τον άνθρωπο που πήγε στο service τον αντιμετώπισε σαν να μην υπήρξε ποτε , ούτε σεβασμός ούτε ενημέρωση , δεν ήταν δύσκολο για αυτούς αν θέλανε να τον εξυπηρετήσουν γιατί στο κάτω κάτω ο πελάτης που πήγε τον cpu στο service δεν ζήτησε χρήματα να πάρει στο χέρι η σε iban τράπεζας για να μην συμβαδίζει με το παραστατικό , ζήτησε να ψωνίσει κάτι άλλο από το πιστωτικό του cpu οποτε δεν ήταν πρόβλημα για το μαγαζί λογιστικά , τέλος ο πονηρός ο πρώτος αγοραστής με το τιμολόγιο αγόρασε τον επεξεργαστή έκανε τι δουλειά του μια χαρά τον χρησιμοποίηση καναδυο χρονια , πέρασε και το τιμολόγιο στα έξοδα του κέρδισε και τον φπα ,και μετά τον έκανε μεταπώληση ..(που νομικά απαγορεύεται γιατι o cpu φαίνεται στα πάγια έξοδα του , δεν μπορεί να κάνει μεταπώληση χωρίς να κόψει νέο τιμολόγιο , αν ήμουν στη θέση του δευτερου αγοραστή θα τον κυνήγαγα μέχρι τέλος να μάθει να μην είναι γύφτος και καιροσκόπος , ότι χρήματα ζήτησε από τον άνθρωπο τα πήρε στο χέρι , ούτε του μπήκε ο άλλος στο γραφείο να του κλέψει τον επεξεργαστή ούτε είναι υπάλληλος του να του πει φιλε πήγαινε μου λίγο αυτόν τον cpu στο service για αλλαγή γιατί κάηκε , του τον πούλησε το ξαναλέω το αντικείμενο άλλαξε ιδιοκτησία , νομικά ηθικά όπως και να το δούμε )τελος που ξέρουμε ότι ο επεξεργαστής δεν έκανε νούμερα εξαρχής και για αυτό τον πούλησε και απλά πέθανε στα χερια του αλλουνού , την ταλαιπωρία καλοκαιριάτικα πάνω κάτω στα service και την αναμονή ένα μηνα χωρίς σύστημα την έφαγε ο ίδιος για να του τσεπώσει και τα χρήματα κιόλας ..βρε ουστττττ απόδο με τον κολ@γυφτο έκανε τι δουλειά του δυο χρονια πήρε όλα τα λεφτά πίσω , μην πω έβγαλε κιόλας από τον φπα χωρίς να ιδρώσει καν το κ@λαράκι του δεν του έδωσε ούτε 20 ευρώ για την ταλαιπωρία του και θα κάτσω να τον στηρίξω κιόλας και νομικά και @@ .. τέλος το θέμα * για τους υπολοιπους στις αγγελίες που ενδεχομένως βλέπετε προσέξτε μελλοντικά να ξέρετε τι μπορεί να αντιμετωπίσετε στα πάρε δώσε σας
  9. σου ξαναλέω έχω πάει σε αλλα μαγαζιά με τιμολόγιο που έχει κοπεί σε διαφορετικό όνομα και έχω πάρει πιστωτικό ο ίδιος το οποιο δεν το πήρα σε χρήματα αλλα το ψώνισα αλλα εμπορεύματα στο ίδιο μαγαζί , και το καινούργιο παραστατικό κόπηκε στα στοιχεια του προηγουμενου τιμολογίου βεβαια αλλα το προϊόν το πήρα εγώ που έδωσα τα στοιχεια στο service , είναι φως φανάρι ότι το μαγαζί έχει σχέση με τον αρχικό ιδιοκτητη
  10. το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα μαγαζιά που δεν το κάνουν αυτό , για μένα το μαγαζί φταίει που δεν τον ενημέρωσε εφόσον από αυτόν παρέλαβε το προϊόν στο service , όσο για τον άλλον που του πούλησε το προϊόν έφυγε από πάνω του πληρώθηκε δεν έπρεπε να έχει καμια άλλη απαίτηση ούτε να του κρατήσει λεφτά , θα μπορούσε να είναι ανάποδα το πράγμα να κάνει αυτό 200 ευρώ και ο άλλος να του είχε πληρώσει 400 όπως γινόταν με τις κάρτες πριν δυο χρονια , σε αυτή τι περίπτωση τι θα έκανε θα έβγαζε από τι τζέπι να του δώσει τι διαφορα , απλά γυφτουλας
  11. φυσικά και είναι αδικημένος το μαγαζί που του το έκανε αυτό είναι για το π3ος , τι δουλειά είχε να δώσει τα χρήματα στον αρχικό αγοραστή , όταν παρέλαβε το προϊόν στο service πήρε τα στοιχεια αυτού του ανθρώπου , έχω κάνει αλλαγές στο πλαίσιο στο msystems στο cosmodata , mg και σε ποσα αλλα μαγαζιά τόσες φορες από πράγματα που έχω αγοράσει μεταχειρισμένα εδώ μέσα και κάηκαν εντός εγγύησης , ποτε δεν έχει συμβεί αυτό , είναι απαράδεκτο από το κατάστημα αυτό που έκανε , το προϊόν πουλήθηκε άλλαξε ιδιοκτησία τι πρέπει να κάνουμε μεταβίβαση , δεν φτάνει ότι σου το φέρνει ένας άνθρωπος και τον έχεις μπροστά σου και σου δίνει τα στοιχεια του , πας και επιστρέφεις τα λεφτά σε άλλον , ποιος ήταν ο άλλος το μπατζανάκη του μαγαζάτορα , δηλαδή αν λειτουργούσαν όλα τα μαγαζιά έτσι να μην αγοράζουμε μεταχειρισμένα καθόλου γιατί δεν έχουμε εγγύηση , τολάχιστον τώρα ξέρουμε άλλο ένα αμαγαζί που πρέπει να αποφεύγουμε , για τον άλλον που πήρε τα λεφτά και του επέστρεψε τα μισά μεγάλος καρμίρης , ούτε τις βενζίνες του δεν του έδωσε για τα πήγαινε έλα μέσα στο καύσωνα , να μην μιλήσουμε για την ταλαιπωρία , ξεφτίλα απλά , έπρεπε να του τα δώσει όλα πίσω , αν όχι όλα κάτι για την ταλαιπωρία του , στο συγκεκριμένο προϊόν δεν είχε πλέον κανένα δικαίωμα γιατί το πούλησε δεν είπε κανένας ότι του οφείλει κάτι , είναι απλά ανήθικο από τον αρχικό αγοραστή γιατί το προϊόν το πούλησε και πήρε τα χρήματα που ζήτησε δεν του το έκλεψε , δηλαδή τώρα έγινε αυτός μάγκας iς βάρος του ανθρώπου που τράβηξε όλη την ταλαιπωρία , έμεινε χωρίς σύστημα έτρεχε πάνω κάτω μέσα στη ζεστη καλοκαιριάτικα χωρίς να έχει κανένα όφελος , απλά γύφτος και το μαγαζί απαράδεκτο όσο δεν πάει
  12. Ωραία καλοδεχούμενα τα e-cores δεν τα σνομπάρει κανένας , αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι θα ήθελα να μην κρασαρω στα παιχνίδια και αν γίνετε να βάλουν καναδυό παραπάνω p-cores στα mid range cpu γιατί τα 6 είναι πλέον λίγα
  13. κάποιος που στήνει ένα pc για gaming του είναι άχρηστα τα E-cores , προσωπικά τα έχω μόνιμα απενεργοποιημένα καθώς μονο προβλήματα μου δημιουργούσαν , σε αρκετά παιχνίδια κρασαρα αδικαιολόγητα μέχρι να καταλάβω ότι όλη η ιστορία γινόταν από αυτά , άμα θέλει να εξοικονομήσει ενέργεια ένας επεξεργαστής το κάνει και ρίχνοντας τα ρολόγια του εφόσον δεν υπάρχει ζήτηση σε ισχύ από την εργασία που τρέχει
  14. θα προτιμούσα σε κάθε κατηγορια δυο παραπάνω p-cores παρα τα μαρκετιστικα τα κόλπα τους με τα e-cores
  15. σιγά μην πάμε σε φοροτεχνικό για μια δήλωση που είναι σχεδόν όλα τα πεδια προσυμπληρωμένα , να έχεις μια επιχείρηση να σου κρατάει τα βιβλία το καταλαβαίνω , να χρεώνουνε ότι τους καυλώσει σε συνταξιούχους και μισθωτούς για τρία klick θα πρέπει να είμαι καθυστερημένος να πάω σε φοροτεχνικό , να πατήσει ο άνθρωπος επόμενο επόμενο και να σου πει από 60 μέχρι 100 ευρώ , δεν έχεις καταλάβει μάλλον την ουσία για το θέμα που ανέβασε ο φίλος εδώ πέρα , τι σχέση έχει με μετοχές και λεφτά που προήλθαν από κάποια δραστηριότητα του εξωτερικού , εδώ ο άνθρωπος είχε 100 ευρώ στο λογαριασμό του αρχικά και τα ανέβασε σε μια πλατφόρμα , τα έκανε 120 και τα έκανε cash out , μετά τα ξανά ανέβαζε και πάει λέγοντας , μπορεί να το έκανε αυτό μια φορα κάθε μέρα επί ένα χρόνο , και το ίδιο κατοστάρικο το έβαζε και το τράβαγε από την πλατφόρμα , αυτό σημαίνει ότι 100 x 350 φορες = 35000, το ηλίθιο σύστημα τις τράπεζας του έδειξε ότι έκανε τζίρο 35000 , άσχετα αν αυτός το ίδιο εκατοστάρικο το έβαζε και το έβγαζε ξανά και ξανά , αν μπορούνε να τον φορολογήσουνε είναι μονο πάνω στο κέρδος που προέκυψε απόλη αυτή τι διαδικασία και τίποτα άλλο , και συνήθως ακόμη και τα κέρδη είναι φορολογημένα αυτόματα με κάθε cashout , οποτε απόλυτος τίποτα δεν μπορούνε να του κάνουνε , στη μοναδική περίπτωση ας πούμε ότι έβγαλε ένα κέρδος 1000 ευρώ και δεν φορολογήθηκαν στη πλατφόρμα , αν ποτε του γίνει έλεγχος μπορεί να πληρώσει το αντίστοιχο φόρο μονο για αυτά
  • Δημιουργία νέου...