Προς το περιεχόμενο

Supernova21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    161
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.399 προβολές προφίλ

Supernova21's Achievements

  1. Ανταλακτικο αυτοκινητου ειναι. Για την ακριβεια ενισχυμενη εκδοση ανταλακτικου που δεν υπαρχει πουθενα. Εχω θεμα με το συγκεκριμενο καθως μου σπαει συνεχεια και πρεπει να παω σε ενισχυμενο αλλα δυστυχως επειδη το μοτερ ειναι σχετικα καινουργιας κυκλοφοριας τα aftermarket ειναι περιορισμενα.
  2. Γεια σας, Προσφατα βρεθηκα στην αναγκη να αγορασω ενα αντικειμενο το οποιο γνωριζα πως δεν διατιθεται ελλαδα. Υστερα απο ερευνα ανακαλυψα ομως οτι τα πραγματα ειναι πολυ χειροτερα απ οτι φανταζομουν. Αυτο που ψαχνω φτιαχνεται μονο απο 2 εταιριες στην βραζιλια. Προσπαθησα με translate και συζητηση να αγορασω απο τα καταστηματα μεσω paypal αλλα εφαγα ακυρο διοτι οπως εξηγησαν οι εταιριες δεν εχει αδεια για πωλησεις εκτος χωρας. Πλεον βρισκομαι σε αδιεξοδο μιας και η μονη λυση που μου προτειναν τα καταστηματα ειναι να βρω εναν φιλο που μενει εκει και να του πω να το αγορασει και να μου το στειλει αυτος ως ιδιωτης. Τι κανουμε; Υπαρχει καποια υπηρεσια που να βοηθησει; Καποιος τροπος να αγοραστει το αντικειμενο; Εστω καποιος με γνωστο στην περιοχη;
  3. Ευχαριστω παιδια! Θελω παντως οπωσδηποτε μητρικη που να δεχεται τον επεξεργαστη χωρις update
  4. Ιντερνετ, γραφειου, ταινιες.
  5. Σε ευχαριστω πολυ! Καπου διαβαζα μερικες μητρικες θελουν αναβαθμιση bios για να παρουν του νεους επεξεργαστες amd. Η μητρικη αυτη ειναι κομπλε;
  6. Διαθετουμενο ποσο: 330 ευρω. Χρειαζομαστε ΜΟΝΟ CPU, MOBO, RAM, PSU, HDD. Περιφεριακα, οθονη και κουτι υπαρχουν.
  7. Συγγνωμη αδερφε αλλα καπου χανομαστε... Εγω αυτην την περιοδο ψανχω για ιντερνετ οποτε δεν μπορω να ξερω αν παλια οι τιμες ηταν οπως τις ανεφερε ο φιλος παραπανω. Αυτο που βλεπω ειναι οτι δεν ισχυει αυτο που εγραψε. Το DP24 ολο το χρονο κοστιζει 27ε και για 6 μηνες κοστιζει 20ε... Επιπλεον κατι αλλο που δεν ισχυει ειναι αυτο που εγραψες εσυ στην αρχη. Και οι 2 τιμες που ανεφερα ειναι απο τον ΟΤΕ. Αν οπως λες εχουν πεσει οι τιμες του DP24 για ολο το χρονο, τοτε γιατι στο πακετο για 6 μηνες να μεινουν ιδιες; Ο οτε τα ιδια πραγματα προσφερει, το ιδιο κοστος εχει... Πως γινεται να εχουν μονο 7 ευρω διαφορα; Απο την στιγμη που πεφτει σε τιμη το πακετο για ολο το χρονο, λογικο ειναι να πεσει και αυτο που ειναι για 6 μηνες. Και οχι δεν μπορουν ολοι να επιλεξουν το πακετο ολου του χρονου για το χωριο η το εξοχικο. Αν ειναι οπως τα λες απλα θα μπορουσαν να καταργησουν το πακετο για 6 μηνες. Anyway εχω φοιτητικο πασο και δεν εχω συνδεση. Υπαρχει περιπτωση να μπορω να βαλω φοιτητικη γραμμη εκει; 18 ευρω βγαινει.
  8. Δεν ισχυει. Το πακετο για 6 μηνες ειναι στα 20 ευρω/μηνα με μονο ιντερνετ εως 24 και τηλεφωνο με χρονοχρεωση. Το κανονικο double play (ολο το χρονο) ειναι στα 27ευρω παλι για 24αρι ιντερνετ μαζι ομως με καποια λεπτα σταθερα και κινητα.
  9. Το πολυ-συζητημενο αυτο θεμα. Παλι. Εχουμε και λεμε, ψαχνομαι εδω και πααρα πολυ καιρο για συνδεση στο χωριο καποιους μηνες το χρονο. Βρηκα στον ΟΤΕ ενα πακετο που εχει ενεργοποιημενη τη συνδεση 6 μηνες το χρονο. Ωστοσο οταν πηγα να ρωτησω, με εννημερωσε η υπαλληλος οτι την αναφερομενη τιμη την πληρωνεις καθε μηνα, οχι μονο οταν ειναι ενεργοποιημενη η γραμμη. Αυτο δεν ειναι παραλογο; Ξερει κανεις κατι παραπανω; Υστερα κοιταξα για mobile ιντερνετ, αλλα μου φαινεται πιο ακριβο και περιορισμενο. Τι προτεινεται; p.s. Οχι δεν γινεται να παρω απο γειτονα, ουτε απο μαγαζι.
  10. Ναι κάποια μπλόκα έχουν νέα ρανταρ που τραβάει και φωτο, και μάλιστα σε καταχωρεί κατευθείαν. 2 μήνες είναι η αφαίρεση. Για πάνω από τα 109, ανεξάρτητα ταχύτητας.
  11. Δεν το εννοώ με την έννοια του "χαζυω". Απλά την στιγμή που πας σε δρόμο 3 λωρίδων άδειο, και δεν υπάρχουν άλλα οχήματα για σημείο αναφοράς, είναι πολύ εύκολο ( αν δεν έχεις στο νου σου στο κοντερ), να ανεβάσεις λίγα παραπάνω χλμ,αθελα σου. Σφαλμα δεν διαφωνω. Όπως και να έχει απαντώ σε τυχόν μελλοντικά περιστατικα: Έρχεται οντως ροζ χαρτάκι σπίτι το οποίο απλά σου λεει να επικοινωνήσεις με την τάδε Αρχή. Στο τηλέφωνο σου ανακοινώνουν το ποσό και τους τρόπους πληρωμής. Αφού πήγα να δώσω τα χρήματα μου ανακοίνωσαν και για το διπλωμα. Μου ειπαν οτι μποτω απο εβδομαδα να περασω να το παραδωσω. Η ταχύτητα μου ήταν 110 όπως μου είπαν εκεί. Για παραβάσεις έως 109χλμ δεν αφαιρούν διπλωμα. Για παραπάνω αφαιρούν. Anyway και τα παιδια εκεί μου είπαν να ξαναπερασω και να μιλήσω με τον διοικητή για το διπλωμα.
  12. Ευχαριστω για τις απαντησεις! Παιδια δεν ειπα οτι ηταν κατι σωστο ουτε οτι το εκανα επιτειδες. Οπως ειπα ο δρομος ηταν αδειος και εγω κινουμουν πανω του αρκετη ωρα. Αδικαιολογητος, ναι, αλλα καθως πηγαινα δεν κοιταξα ουτε καταλαβα καν οτι ειχε ανεβει εκει η ταχυτητα. Σφαλμα μου. Επισης συμφωνω οσο δεν παει με το προστιμο για τετοιες παραβασεις (με 350 ευρω ειναι σιγουρο πως θα κοιταω καθε πινακιδα για ορια απο δω και περα). Ωστοσο την αφαιρεση διπλωματος και δε για 2 μηνες την θεωρω παραπανω απο υπερβολικη. Δεν ειμαι δολοφονος, δεν περασα με κοκκινο, ουτε ημουν πιωμενος, ουτε ετρεχα με 200 σαν τρελος. Θεωρω πως δεν υπαρχει η σωστη κλιμακωση για τις ποινες. Αποψη μου. Οπως και να εχει ακομη δεν εχει ερθει χαρτι η κληση. Γνωριζει καποιος να μου πει αν τα ρανταρ χειρος τραβανε πλεον και φωτογραφιες; Παλαιοτερα μονο οι καμερες στην εθνικη/ατικη οδο εβγαζαν φωτο. Φιλε μου, δεν γνωριζομαστε και προφανως μπορεις να γραφεις οτι θελεις εδω, ομως πολυ θα ηθελα να δω (αν οδηγας), το πως εσυ δεν αφαιρεισαι ποτε και ακουλουθεις τοσο πιστα τον Κ.Ο.Κ, ωστε να μπορεις να κρινεις κατ' αυτον τον τροπο.
  13. Σήμερα κατέβαινα κεντρικό δρόμο της Αθήνας (βουλιαγμενη) με σταθερά 120χλμ. Καθόλου Κίνηση. Σε κάποια φάση βλέπω στα δεξιά σταματημένα πριπολικα και ανθρωπους της τροχαίας. Ο ένας με σημαδεύει με ρανταρ όπως περνάω, και καθώς περάσα βλέπω στον καθρέπτη ένα αχνό φλας. Κόβω ταχύτητα μήπως μου κάνουν νόημα να σταματήσω, η μήπως βγει κάποιος από πίσω να με σταματήσει, αλλά τίποτα. Μόνο με σημάδεψε και ύστερα ένα φλας. Τι φάση ξέρει κανεις; πλέον τα ρανταρ χειρός βγάζουν και φωτογραφιες; έρχεται κλήση στο σπιτι; μπορουν να αφαιρέσουν το διπλωμα;
  14. Δεν ξερω ποια ειναι η επισημη διαδικασια που ακολουθει η ελλας, παντως και εγω ξερω περιπτωσεις οπου εγινε ανωνυμη καταγγελια και ηρθαν. Την μια για τυπο που εβαζε καρεκλες, (καναμε 2-3 τηλεφωνηματα κατοικοι της γειτονιας), και οντως ηρθαν στην πορτα του σε λιγοτερο απο 20 λεπτα. Και την αλλη για τυπο που ειχε ενα παπακι απο μαντρα χωρις τιποτα πανω, και το εβαζε-εβγαζε απο θεση για να παρκαρει. (Εκει δεν ξερω τι εγινε αλλα την αλλη μερα ειχε εξαφανιστει). Δε νομιζω οτι τους ειναι και μεγαλος κοπος να ερθουν σε τετοια μικροπεριστατικα, μιας και απο οτι καταλαβα ολες τις φορες, οι αστυνομοι που ηρθαν ηταν ηδη σε περιπολια κοντα και εννημερωθηκαν απο ασυρματο. P.s. Και μενα μου εχουν καλεσει ανωνυμα αστυνομια, για διαταραξη κοινης ησυχιας, και οταν ημασταν λυκειο για κατι φωτοβολιδες (Αν και εκει το θεωρω πιο λογικο που ηρθαν, εστω και με ανωνυμη καταγγελια).
  15. Καλησπερα στον ΤS! Εχω το polo, με τον ιδιο 1.000αρι κινητηρα, το ειχα παρει και εγω καινουργιο πριν κανα χρονο. Οσο αφορα τα μηχανικα του, δεν χρειαζεται καποια τρελη συντηρηση. Συνηθιζω να βαζω 100αρα βενζινη οποτε μπορω, οχι γιατι νομιζω οτι παιρνω αλογα, αλλα γιατι το μικρο μοτερακι εχει αρκετα υψηλη σχεση συμπιεσης και αμεσο ψεκασμο, οποτε μια κακης ποιοτητα βενζινη μπορει να το βλαψει. Επισης για τα πρωτα 5-10.000 χλμ σου, να κοιτας το λαδι σου. Το λεει και στο manual, αλλα μπορει να εχεις μικρη καταναλωση εως και 200-300ml. Εμενα μεχρι την πρωτη αλλαγη λαδιων στα 8.000χλμ ειχε "καψει" 100ml. Πλεον δεν καταναλωνει καθολου. Ειναι θεμα της τουρμπινας, μεχρι να "στρωσει". Τα σερβις του ειναι: -Καθε 15.000 λαδι (καντο πιο νωρις) -Καθε 30.000 μικρο σερβις (λαδια, φιλτρα, νερα κλπ) και ελεγχος ολου του αμαξιου για οτι εχει φθαρει και θα χρειαστει αλλαγμα συντομα (π.χ. τακακια, αμορτισερ αν δεν τα προσεχεις κλπ) Επιπλεον το μοτερ ειναι ηδη στρωμενο απο το εργοστασιο. Αν θελεις καντου ενα προληπτικο στρωσιμο για καμια 1000αρια χιλιομετρα να νιωθεις εσυ καλα αλλα μην τρελενεσαι. Μετα τα πρωτα 1000 χλμ ξεκινα να ανεβαζεις και στροφες. Τελος για να αποφυγεις μελλοντικα θεματα με την τουρμπινα και τα λαδια σου, οταν το εχεις ζορισει παρα πολυ, κανε μια βολτα το τετραγωνο σου χαλαρα με λιγες στροφες πριν παρκαρεις και αστο 30 δευτερα με 1 λεπτο στο ρελαντι να ηρεμησει και να πεσουν οι θερμοκρασιες τουρμπινας και λαδιου. Αν το κλεινεις κατευθειαν μετα απο σκισιμο, σταματας αποτομα την ροη του λαδιου σε τουρμπινα και μοτερ (θυμιζω το λαδι λειτουργει και ως ψυκτικο για το τουρμπο), και αντι αυτα να κρυωσουν ομαλα, αγγιζουν θερμοκρασιες τοσο υψηλες που ψηνουν μεχρι και λαδι που εχει μεινει εκει και το κανουν λιγδα. Σαν επιδοσεις ειναι ικανοποιητικο με τα 110 αλογα και με αρκετη ροπη. Στο δικο μου περασα, ετσι για την "τρελα" ενα πολυ συντηρητικο προγραμμα, και ενα φιλτρο ελευθερας (κοστος κατω απο 500 ευρω ολα) και στην δυναμομετρηση εβγαλε καπου στα 145-150 αλογα μοτερ. Εχει δυνατοτητες, αλλα αν δεν εχεις τρελα, καλυτερα αστο στην υσηχια του, τα 110 ειναι αρκετα. Στο εξωτερικο κομματι τωρα, κοιταζα παντα να αποφευγω το σφουγγαρι και να το πλενω μονο με πιεστικο και σαπουναδα, χωρις να το ακουμπαω δηλαδη. Ετσι αποφευγεις τους "ιστους αραχνης" και τις μικρογρατζουνιες που αφηνει το σφουγγαρι, αλλα ειναι διαδικασια που θα πρεπει να κανεις συχνα μιας και αν βρωμισει πολυ εξωτερικα το πιεστικο δεν αρκει για να καθαρισει. Το ειχα παει και τωρα προσφατα σε πλυντηριο για το ετησιο γυαλισμα-κερωμα, και πραγματικα οπως μου ειπαν και εκει το χρωμα ηταν λιγο πολυ αψογο ηδη. Αυτα, ελπιζω να βοηθησα και καλοταξιδο
  • Δημιουργία νέου...