Προς το περιεχόμενο

pinion

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    68
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.441 προβολές προφίλ

pinion's Achievements

  1. pinion

    Απατεώνες στο Ebay

    Όπως είπαν κ οι προλαλήσαντες, εάν πλήρωσες μέσω Paypal, θα στα δώσει πίσω. Απλά όχι άμεσα λογικά..Θέλει να μια διαδικασία που συνήθως παίρνει λίγο χρόνο.
  2. Αν η αντλία στον κινητήρα σου παίρνει κίνηση απ τον ιμάντα χρονισμού, τότε -εάν έχεις κάνει κάμποσα Km- NA THN ΑΛΛΑΞΕΙΣ. Για 3 λόγους: 1) Ο καινούργιος ιμάντας θα είναι πιο σφιχτός και τα φορτία στην αντλία θα είναι μεγαλύτερα. Αν είναι παλιά - ταλαιπωρημένη, δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα με τον καινούργιο ιμάντα. 2) Εάν γίνει οτιδήποτε στην αντλία (π.χ. κολλήσει), επηρεάζεται άμεσα κ ο ιμάντας, πχ αν κολλήσει η αντλία, κολλάει κ ο ιμάντας και κλαις το μοτέρ (καρφώνει). 3) Εάν χρειαστεί να την αλλάξεις στο άμεσο μέλλον, ξαναπληρώνεις την εργασία αφαίρεσης ιμάντα χρονισμού + για τον χρονισμό εκ νέου. Εκ πείρας, προτείνω ένα SKF σετάκι (έχει κ με αντλίες εάν την αλλάξεις) που είναι ποιοτικά, σε ένα σωστό συνεργείο, και είσαι ΟΚ! Άλλαξα σε ένα Astra G που έχω πρόσφατα (και αντλία) και όλα ΟΚ μέχρι τώρα. Αν σου αλλάξουν αντλία, πρόσεχε τι παραφλού θα σου βάλουν, όχι ότι να ναι...μην το λυπηθείς, βάλε το σωστό.
  3. Από Play store(για android) ή App Store (για IOS/iphone).
  4. Τι να πω..δεν το χω ξανακούσει. Κάνε κανένα update το Viber μήπως υπάρχει καμία ασυμβατότητα. Ή πιείτε κανένα cocktailάκι παραπάνω το βράδυ και θα τα ξεχάσετε όλαα :P.
  5. Μήπως έχεις το viber σε πολλές συσκευές; Π.χ. κινητό & tablet ή pc?
  6. pinion

    Υπερπλήρωση λαδιού;

    Όλα είναι θέμα προδιαγραφών. Αν στο κουτί γράφει ότι καλύπτει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (πχ 504/507 για σύγχρονα VW και λοιπά VAG) τότε κάνει, αν όχι τότε δεν κάνει. Δεν είναι θέμα μόνο ιξώδους, αλλά και σύστασης. Αν μπει πχ λάδι 5W30 σε TSI/TFSI κινητήρα, που δεν είναι όμως προδιαγραφών 504/507, τότε θα αρχίσουν γρήγορα θέματα όπως επικαθίσεις στις βαλβίδες κλπ, γιατί απλά οι κινητήρες αυτοί είναι άμεσου ψεκασμού και οι αναθυμιάσεις παίζουν σημαντικότατο ρόλο στο θέμα "επικαθίσεις". Η σύσταση των 504/507 στην συγκεκριμένη περίπτωση το αποτρέπει αυτό. Οπότε σίγουρα δεν κοιτάμε μόνο το ιξώδες.
  7. pinion

    i-phone 5 or i-phone 5c

    Πρακτικά το 5C είναι ένα 5άρι αλλά με πλαστικό πλαίσιο. Απ όσο γνωρίζω τουλάχιστον. Γενικά πάντως, τα 8GB είναι λίγα, γιατί σκέψου ότι στην πράξη είναι 6.5-7GB από τα οποία π.χ. 2GB είναι μόνο το λογισμικό. Οπότε αν έχεις σκοπό να έχεις αποθηκευμένες photo κ μουσική, τότε..δες για κάτι μεγαλύτερο, πχ 16άρι. + την μεταπωλητική αξία ενός 16GB σε σχέση με ένα 8άρι.
  8. Απλά να αναφέρω ότι τελικά πήρα την Toshiba 32L3433DG, η οποία είναι πολύ καλή. Χθες είδα μια ταινία σε blueray, και η εικόνα είναι πάρα πολύ καλή. Σε TV mode και πάλι το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από ικανοποιητικό και είναι κ γρήγορη η απόκριση π.χ. αλλαγής καναλιών. Σε μια άλλη Samsung 37" που έχω, αργεί λίγο να πάει από κανάλι σε κανάλι. Έχει wifi και σε Smart TV mode έχεις youtube/browser κανονικά κλπ. Αργεί βέβαια λίγο το internet, αλλά για τις εφαρμογές που έχει δεν είναι κακή. Επίσης, περίεργο είναι ότι παίζει το logitech K220 wireless keyboard&mouse απ το pc μου(!) στον browser του internet, έβαλα το usb dongle στο usb port, και έπαιξε κανονικά! Γενικά, είναι value for money, δεδομένου ότι είναι στην ίδια τιμή με LG/Samsung 32" Full HD, προσφέροντας +Smart TV στην ίδια τιμή. Η μόνη %##$%# είναι ότι μου πέφτει λίγο μικρή τελικά, ίσως δεν έπρεπε να έχω φοβηθεί τις μεγαλύτερες διαστάσεις. Όλοι μου έλεγαν ότι θα είναι αρκετές 32", αλλά σίγουρα το σήκωνε και παραπάνω σαν διάσταση.
  9. pinion

    Υπερπλήρωση λαδιού;

    Πάντως, στα περισσότερα αυτοκίνητα, από το min έως το max η διαφορά είναι περίπου 1lt. Προσωπικά έχω παρατηρήσει ότι κάθε φορά που μου αλλάζουν λάδια και βάζουν την σωστή ποσότητα π.χ. 3,6Lt (με αλλαγή φίλτρου), ο δείκτης εκείνη τη στιγμή που μπήκαν τα λάδια (προφανώς ο κινητήρας είναι κρύος και αφού περάσει λίγη ώρα για να κάτσουν στο κάρτερ) δείχνει αρκετά πιο κάτω, περίπου στη μέση. Όταν στην πορεία το οδηγήσω το αυτοκίνητο και το ξαναελέγξω μετά από αρκετή ώρα, αφού αναμένω 2-3 λεπτά από το σβήσιμο, είναι κανονικά στο max. Οι περισσότεροι "μηχανικοί" το πάνε βάσει δείκτη την στιγμή που βάζουν τα λάδια και όλοι πάνε να βάλουν περισσότερο από την ποσότητα που λέει ο κατασκευαστής, για τον λόγο που περιγράψαμε παραπάνω. Όπως και να χει, επειδή οι απόψεις δεν συγκλίνουν απ ότι βλέπω, καθένας έχει ένα βιβλίο οδηγιών, γι αυτό υπάρχει εκεί, για να το διαβάζουμε. Εξάλλου δεν είναι και όλα τ αυτοκίνητα ίδια. Άλλα δεν έχουν καν δείκτη κ έχει ηλεκτρονική ένδειξη στην οθόνη εσωτερικά (βλέπε ΜΜΙ σε Audi π.χ. Α4 2008+). Τέλος, εντάξει μην τρελαθούμε +/- 200-300ml δεν θα αλλάξει και κάτι, δεν παθαίνει τίποτα το μοτέρ.
  10. Δεν είναι άσχημη η Toshiba αυτή, απλά δεν το θεωρώ προσφορά τα 299Ε. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εκεί είναι η τιμή της.
  11. pinion

    Just like Best 92.6

    Ότι και να γίνει, ήταν ένα τέλος εποχής όταν έκλεισε ο Best, δύσκολα θα ανασυσταθεί με τον ίδιο τρόπο. Afterhours rulezz. Πάνε αυτά δυστυχώς. Όχι τίποτα άλλο, αλλά όσο τα αφήνω πίσω αυτά σαν αναμνήσεις μόνο, νιώθω και πιο μεγάλος απ ότι θα έπρεπε (31). Ότι βρίσκει κάποιος στο ραδιόφωνο τέτοιες μουσικές βρίσκει, αλλά ο Best είχε τη δική του αύρα, είναι θέμα ανθρώπων καθαρά.
  12. pinion

    Υπερπλήρωση λαδιού;

    Δες με κατάλαβες -ή δεν τον έθεσα σωστά τέλος πάντων - ,δεν είπα ότι η θερμοκρασία του λαδιού είναι μικρότερη γενικά, είπα ότι η θερμοκρασία λαδιού δεν ανεβαίνει τόσο γρήγορα όσο η θερμοκρασία νερού (που τα περισσότερα αυτοκίνητα την έχουν στο καντράν). Όταν λοιπόν βάλουμε μπρος και ξεικινήσουμε από κρύα εκκίνηση, όταν η θερμοκρασία του νερού έχει φτάσει ~90, το λάδι είναι περίπου στους ~50 ακόμα. Στη συνέχεια όσο οδηγούμε προφανώς του νερού παραμένει σταθερή (+/-) και του λαδιού μπορεί να φτάσει ακόμα και 110 ανάλογα την οδήγηση. Είχα Golf 6 και τώρα έχω Golf 7 που έχουν Oil temp φηφιακά, και όταν η θ.νερού έφτανε/φτάνει στη μέση μετά από κρύα εκκίνηση, το λάδι εκείνη τη στιγμή ήταν/είναι στους 50, όπως είπα, και ανεβαίνει στη πορεία μέχρι 95-100-105, ανάλογα την οδήγηση. Αυτό το έγραψα για να μην νομίζει κάποιος που δεν έχει ένδειξη θ.λαδιού, ότι με τη θ.νερού στη μέση (normal) είναι ζεστό και το λάδι απαραίτητα. Αυτό. Επίσης, για την ιστορία και άσχετα με τα λάδια, στα σύγχρονα αυτοκίνητα που οι εντολές των οργάνων έρχεται απ τον εγκ.κινητήρα, όταν ο δείκτης θ.νερού είναι στην μέση και σχεδόν σταθερά εκεί, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι έτσι στην πράξη. Η θερμοκρασία αυτή μεταβάλλεται φυσιολογικά σε τιμές έως και +/- στην πορεία της οδήγησης, αλλά ο δείκτης λειτουργεί έτσι ώστε να δείχνει σταθερά π.χ.90-92 (ανάλογα το αυτοκίνητο), για να μην δημιουργεί ερωτηματικά στον οδηγό για το κατά πόσο συμβαίνει κάτι ή όχι. Αν έχει κάποιος διαγνωστικό, ας πάει στις τιμές μέτρησης εγκεφ.κινητήρα. Θα δει ότι στο διαγνωστικό μπορεί να δείχνει π.χ. 100-102οC ενώ στο καντράν να φαίνεται φυσιολογικά στη μέση (θεωτ.90-92). Πέραν των φυσιολογικών αποκλίσεων βέβαια (που τις ορίζει ο κάθε κατασκευαστής), ο δείκτης σαφώς αρχίζει και ανεβαίνει κανονικά από ένα σημείο και μετά.
  13. Κοίτα, στο θέμα αξιοπιστίας πάνω-κάτω ίδιες είναι όλες, γιατί πολύ απλά τα ηλεκτρονικά τους λίγο-πολύ δεν διαφέρουν και εξάλλου οι περισσότερες στην Κίνα φτιάχνονται. Και εγώ είχα μια Samsung που χάλασε, δεν σημαίνει ότι οι Samsung δεν είναι καλές απαραίτητα. Ή να το θέσω αλλιώς: Όλες τα ίδια #Κ#ΤΑ είναι .
  14. pinion

    Υπερπλήρωση λαδιού;

    Φίλε qsis, τη στάθμη την ελέγχεις με ζεστό κινητήρα, ακριβώς για τον λόγο που είπες. Όταν είναι ζεστό το λάδι διαστέλλεται, και εσύ θες η στάθμη να είναι το πολύ στο max. Οπότε με ζεστό λάδι ελέγχοντας την στάθμη να είναι στο max, είσαι ΟΚ. Αν το μετρήσεις κρύο και είναι στο max, όταν ζεσταθεί το λάδι, θα ξεπεράσει το max (αρκετά). Παράθεση: Checking engine oil level Note - The oil level must not be above the max. mark - danger of damage to catalytic converter! Test prerequisites * Engine oil temperature at least: 60 °C (για όποιον δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού, όταν η ένδειξη θερμ.κινητήρα/ψυκτικού είναι στη μέση, δηλ.περίπου 90οC, το λάδι τότε είναι περίπου στους 50οC μόλις). * Vehicle must be level (horizontal). * Wait a few minutes after switching engine off to allow oil to flow back into sump. Test procedure – Pull out dipstick, wipe off with a clean cloth and insert it again to stop. – Pull out dipstick again and read oil level. Markings on dipstick: 1 - Min. mark 2 - Max. mark a - Oil level in min. mark area: replenish engine oil! b - Oil level in middle range: can be topped-up with engine oil. c - Oil level in max. mark area: do not replenish engine oil! d - The oil level may be in this area as a result of particular driving conditions. Note - The oil level may be in area -d- due to the infiltration of fuel in the engine oil as a result of unfavourable driving conditions after filling. As this is a normal self-regulating phenomenon, it is not necessary to drain engine oil.
  15. Βασικά το να είναι σπάνιο δεν είναι καλό, γιατί αν χρειαστείς κάτι σε ανταλλακτικό, δεν θα βρίσκεις παρά μόνο σε καινούργιο. Φαντάσου ένα μικρό χτύπημα (μακριά από μας) που να χρειάζεσαι έναν προφυλακτήρα..Άντε τώρα να βρεις μεταχειρισμένο για Puma, NX ή CRX! Καινούργιο θα πήγαινε 400+. Οπότε το πληρώνεις διπλά στο τέλος το αμάξι. Αν σε ενδιαφέρει, έχει ο πατέρας μου (συνταξιούχος άνθρωπος) ένα άριστα συντηρημένο Opel Astra 3πορτο, 12/1999, μαύρο, 1.4, με book service αντιπροσωπείας, ατρακάριστο, που έκανε service το καλοκαίρι που στοίχισε κοντά στο 1000άρικο (συμπλέκτη, ιμάντες, δυναμό, κλπ κλπ)+καινούργια λάστιχα dunlop (320Ε). Στα 2.500Ε μετρητά.
  • Δημιουργία νέου...