Προς το περιεχόμενο

UNP-Snae

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    26
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με UNP-Snae

  • Ημερομηνία γέννησης 04/01/1984

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://iskraproject.eu

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

826 προβολές προφίλ

UNP-Snae's Achievements

  1. Φίλτατε... Έχω δημιουργήσει ένα ολόκληρο comment - post που αναφέρει κάποια πράγματα, όπως κάποια κόστη και κάποια προβλήματα τα οποία τα έχουν παρατηρήσει συνάδελφοι μου και πελάτες μου. Δεν είπε κανείς πως φταίει κανείς. Εγώ απλα, εκφέρω την άποψή μου πάνω στο νταβά που επέβαλε ο Skroutz ανά έτος σε μια υπηρεσία και με βρίσκει αντίθετο. Δεν καταννοώ γιατί πρέπει να απολογηθώ στο forum επειδή εκφέρω την άποψή μου. Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούμε όλοι μεταξύ μας. Ο καθένας έχει γενικά άλλη ζωή και άλλες απόψεις και άλλο οικονομικό υπόβαθρο στην τελική. Η χαρά μου ήταν να διαμοιραστώ την δική μου άποψη ως εξωτερικός παρατηρητής άμεσα εμπλεκόμμενος λόγω του είδους της εργασίας μου, αλλά μάλλον έκανα μεγάλο λάθος να έχω άποψη και γνώμη.
  2. Μεγάλε επειδή πολύ μαγκιά παίζει και φαίνεται πως δεν έχεις αντίληψη και από αυτή την απάντηση καθώς πουθενά δεν αναφέρω πως είμαι έμπορος, ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ POST και καταννόησέ το και μή μου τα ζαλίζεις. Άμα σου αρέσει η γνώμη μου τότε κομπλέ. Άν όχι τότε άσε με να είμαι αστείος. Και αναρρωτιέμαι πάλι. Γιατί πρέπει να εξηγήσω αλλά όπως λές κι εσύ "τέλος πάντων"... Δεν τους ενδιέφερε να προωθήσουν κατάστημα αλλά Brand Name και η επιλογή τους ήταν το Marketplace με 80 συγκεκριμένα προϊόντα.
  3. @AristidisZ (μα γιατί πρέπει να δώσω λογαριασμό???) Η χρήση του marketplace έγινε, ώστε να προωθηθεί το ένα φυσικό κατάστημα της επιχείρησης χωρίς να εμπλακεί το Ηλεκτρονικό Κατάστημα τoυ Brand για αποφυγή σύγκρουσης με τους πελάτες της εταιρείας. Και όπως αναφέρω στο post, έγινε πιλοτικά! Με βάση λοιπόν τα προ-εγγεγραμένα, ανέφερα την άποψή μου ως εξωτερικός παρατηρητής και θεωρώ πως η χρήση του Marketplace δεν είναι βιώσιμη από μικρές-μεσαίες επιχειρήσεις χωρίς την απαραίτητη επένδυση και χωρίς να γνωρίζουν τα πραγματικά κόστη!
  4. Το eshop μια χαρά τζίρο και επισκεψιμότητα έχει. Δεν το έχω εμπλέξει στο Skroutz. Είναι αυτόνομο. Στο marketplace έγινε αυτό το ποσό και γι'αυτό αναλύω την άποψή μου παραπάνω...
  5. Δεν αντιλαμβάνομαι την αρνητική και εριστική υφάρα ειδικότερα ανάμεσα σε αγνώστους που εκφέρουν την άποψή τους. Αν δεν συμφωνείς, μπορείς απλά να εκφράσεις ευγενικά την άποψή σου αλλά μάλλον είναι κάτι που δεν στο έμαθε και κανείς εκεί στα υψηλά Βόρεια Προάστια του κώλου... Προφανώς και συνεχίζει να γίνεται σοβαρή συζήτηση. Οι γελοίοι τύποι χωρίς κοινή αντίληψη δεν καταλαβαίνω τί πετάγονται και απατάνε! Ναι για εσένα λέω. Αν δεν κατανόησες κάτι από το Post μου ή σου φάνηκε αστείο, τότε είσαι πολύ μεγάλος και τρανός επιχειρηματίας και εγώ μάλλον δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί το εμπόριο. Ή απλά είσαι ακόμα μαθητής Γυμνασίου (νοητικά) και προσπαθείς να τραβήξεις την προσοχή λόγω συνδρόμου κατωτερότητας και εγωκεντρισμού! Θα φύγουμε λοιπόν από το Skroutz αλλά και απο την επόμενη απάντηση που θα προσπαθήσεις να εκμαιεύσεις όταν θα απαντήσεις σε τούτο εδώ το post! Να μας στείλεις φωτογραφίες από τους γάμους σας με το Skroutz. Και καλούς απογόνους!
  6. @1commentΚάπως έτσι κι εμείς. 2 φωτογραφίες με είδη ένδυσης χορού που είναι κατηγορία με την χαμηλότερη προμήθεια 9% και έκαναν τα αδύνατα δυνατά ώστε να περαστούν ώς προϊόντα ένδυσης με 14% και άνω. Συνεχώς κατεβασμένα προϊόντα με flag "λάθος μέγεθος" ενώ ήταν σωστό, άλλα γιατί ο κατασκευαστής λέει πως είναι λάθος η περιγραφή ενώ... εμείς είμαστε οι κατασκευαστές και εγώ γράφω τις περιγραφές... Μετά ήρθε και το "ή βάζεις 3 φωτογραφίες ή κλάψ' τον" και παρέδωσα. Δεν υπάρχει λόγος συνεργασίας με τέτοιου είδους εταιρείες. Το αστείο είναι πως μου έρχονται tickets για την ανανέωση, απαντάω αρνητικά και μου σκάει απάντηση ίδια copy paste από τις 18 Φεβρουαρίου τουλάχιστον 6 φορές:
  7. Το Skroutz εκκίνησε στην Τζατζικοελλαδάρα μας με καινοτομία και συνοχή. Ύστερα από 18 χρόνια διαρκούς εξέλιξης, τώρα σιγά σιγά αντιλαμβανόμαστε οι απ'έξω πως αυτή η εξέλιξη ήταν αρνητική προς πελάτες και καταστήματα. Κάθε κίνηση που γινόταν (Marketplace), κάθε εργαλείο που διαμορφωνόταν (Auto Response System), κάθε συνεργάτης που εξαγοραζόταν (SendX Courier) οδηγούσαν σε αυτό που αναγκαζόμαστε οι επιχειρήσεις να βιώνουμε σήμερα. Έτρεξα πιλοτικά την υπηρεσία Marketplace για 12 μήνες για συνεργαζόμενη εταιρεία (είμαι ο web designer τους) με λίγα αλλά ειδικής κατηγορίας προϊόντα (περίπου 80 με πολλά variations το καθένα σε σύνολο 362). Η επένδυση που θα πρέπει να γίνει από μια επιχείρηση οποιουδήποτε μεγέθους ώστε να λειτουργήσει και να αφήσει κέρδος, είναι αρκετά υψηλή, ειδικότερα στην αρχή. Βέβαια οι επιχειρήσεις ποντάρουν στο άνοιγμα της αγοράς τους και την εξασφάλιση κερδών αλλά φανταστείτε πως μια μικρή εταιρεία (1-10 υπαλλήλους) με 6000 κωδικούς και Variations θα πρέπει να πληρώνει γραφίστα-φωτογράφο και Data entrist (αν και συνήθως προσπαθούν όλοι να βρούν το "όλα σε ένα - νοικοκυρεμένα" με χαμηλότερης ποιότητας αποτέλεσμα) κανονικό μεροκάματο-μηνιάτικο τουλάχιστον για 4 μήνες. Στο Skroutz λοιπόν πληρώνεις: 200€ Εγγραφή (εφάπαξ) 400€ (+ΦΠΑ) ανά έτος για το Βασικό πακέτο 9%-16% προμήθεια ανά πώληση 111,60/μήνα (+ΦΠΑ) για να βλέπεις τα στατιστικά σου (εξτρά υπηρεσία που την χρειάζεται η επιχείρηση) Σύνολο ετήσιου κόστους (με χρήση των στατιστικών ΜΟΝΟ για 4 μήνες) = 1249.53€ Σύνολο ετήσιου τζίρου με μικρό αριθμό προϊόντων: 639.10€ - προμήθεια 75.63€ = 563.47€ Άρα είμαστε μείον 686,06€! Χώσε μέσα και ένα 3200άρι για 4 μήνες μισθούς & κρατήσεις του designerοφωτογραφοdataentrist και είσαι μείον 3886€. Καλή Χρονιά! (αυτό το ποσό είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που καλείται να πληρώσει μια επιχείρηση...Just saying!) Ταυτόχρονα θα πρέπει να βάλουμε μέσα και: Tα υπερβολικά προβλήματα λειτουργίας και εμφάνισης των καταστημάτων στο marketplace. Την αμφιλεγόμενη λειτουργία της Courier που κόστισε τουλάχιστον 10 πελάτες άρα και πωλήσεις (ακυρωμένες). Την μηδαμινή επικοινωνία με άνθρωπο (και όχι Bot) καθώς ο μόνος που απαντούσε ήταν ο πωλητής αλλά και αυτός δεν ήταν υπόλογος για τεχνικά ζητήματα. Την επιβολή του "θα το κάνεις όπως θέλουμε εμείς αλλιώς δεν στο εμφανίζω" λογικής σε όλα τα θέματα που προέκυπταν τα οποία σε περιπτώσεις κόστιζαν και αποστολή προϊόντων δωρεάν σε πελάτη, ο οποίος μας έκραζε για παραπλάνηση (και είχε δίκιο). Την απαγόρευση άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη καθώς είναι "προσωπικά δεδομένα" και αν επικοινωνήσεις εσύ με τον πελάτη, θα πάρεις τον πελάτη του Skroutz. και και και... Ωραία είναι λοιπόν όλα αυτά που λένε οι υπέρμαχοι και τα fanboiz της εταιρείας Skroutz, αλλά για μια επιχείρηση όλα αυτά είναι επένδυση. Και δεν μιλάω για τα μικροποσά του δικού μου παραδείγματος, αλλά για να γίνει αυτό σωστά και να αποδίδει, θα πρέπει να υπάρχει τμήμα που κάνει αυτές τις δουλειές με αντίστοιχα κόστη και έξοδα. Τράβα λοιπόν πές εσύ fanboi στον καταστηματάρχη της μικρής έως μεσαίας επιχείρησης, να βάλει στο κεφάλι του ένα ετήσιο κόστος 5000€ (τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο), ώστε μακροπρόθεσμα να βγάλει καλό μεροκάματο! Εμείς φύγαμε από Skroutz και βλέπουμε τις εναλλακτικές! Αλλά εμείς έχουμε και ένα eShop το οποίο συντηρείται inHouse από εμένα. Οι υπόλοιποι δεν το έχουν! ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΟ ESHOP ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕΣΩ ΣΚΡΟΥΤΖ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΡΠΩΘΕΙ ΤΟ MARKETPLACE ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΟΥ MARKETPLACE!
  8. UNP-Snae

    Huawei P50 Pro Review

    Φίλτατε, όπως κι εσύ δήλωσες, έχει πωληθεί "υποτίθεται" και εμφανίζεται ως Standalone εταιρεία ακόμη και στο Site της. Απλά για να μπορεί να φέρει λογισμικό Google. Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο πρέπει να έχει αυτό το λογισμικό βέβαια αλλά αυτό είναι η γνώμη μου!
  9. UNP-Snae

    Huawei P50 Pro Review

    Διαβάζοντας τα σχόλια των περισσοτέρων περί της απώλειας Google Play Services και ως χρήστης Huawei Honor συσκευών χωρίς Google Services, μπορώ να διαβεβαιώσω πως δεν μου χρειάστηκαν ποτέ και για κανένα λόγο. Στην αρχή ήταν πολύ άσχημα τα πράγματα που οι τράπεζες π.χ. δεν είχαν καμία εφαρμογή για εμάς, αλλά τώρα όλα λειτουργούν και δεν υπάρχει καμία απώλεια. Χρησιμοποιούμε apk Pure για εφαρμογές και το built in security. Η καταστροφολογία των μη υποστηριζόμενων εφαρμογών, είναι αυτή που έχει χαντακώσει πολύ κόσμο στο να πληρώνουν κάτι άχρηστο από ένα καλό Huawei P ή σειρά Honor. Πλήρωσα πέρσι 140€ για το 10X Lite (128GB), νόμιζα πραγματικά πως ήταν τεράστιο πρόβλημα η μη υποστήριξη Google, αλλά τελικά δεν έχω κανένα θέμα. Αντιθέτως, το κινητό δεν είναι γεμάτο με άχρηστες εφαρμογές, έχει πολύ καλή κάμερα, 5άρα μπαταρία που κρατάει 2 ημέρες με συνεχόμενα Wifi, δεδομένα, Youtube (ή Netflix) να παίζουν χωρίς πρόβλημα. Υ.Γ. Η Honor είναι η Guinea Pig εταιρεία της Huawei στην οποία τεστάρει live όλες τις νέες τεχνολογίες και ύστερα από refining, τις περνάει σε όλες τις συσκευές της. Για παράδειγμα το Face ID στην G750 (Honor 3X) πίσω στο 2013 (την έχω τη συσκευή ακόμη).
  10. Φυσικά είναι έντοκο το δάνειο, αλλά για τόσο μικρό ποσό για παπί, (στα μάτια της Τράπεζας μικρό), οι τόκοι δεν είναι και τίποτα τραγικό. Με 70 ευρώ τον μήνα σε κάτι ψιλά παραπάνω απο δύο χρόνια, έχω ξεχρεώσει. Γενικά καλό είναι να ψαχτείς λίγο στο κατάστημα που θα κάνεις την αγορά για να δείς με ποιά Τράπεζα συνεργάζονται και τί ποσοστό θα σε χρεώσουν.
  11. Πρίν δύο χρόνια φίλε μου πήρα από την Honda το Astrea Grand 110i χωρίς κάρτα. Φυσικά με δάνειο από την Τράπεζα που συνεργάζεται το κατάστημα που αγόρασα το μηχανάκι. Εύκολη και γρήγορη διαδικασία.
  12. Τουλάχιστον ένας λαός που δεν αγοράζει ότι του "κολλάνε στη μούρη". Έψαχνα καλό κινητό σε sony-samsung-lg κτλ και τελικά κατέληξα με τρελούς ενδοιασμούς σε HUAWEI. Ντάξει... Η συσκευή είναι άπαιχτη με ούτε τα μισά λεφτά από Samsung κτλ... Λογικό να ανεβαίνει στην 3η θέση!!!
  • Δημιουργία νέου...