blazing_inferno
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
51 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
blazing_inferno's Achievements
-
MrZeroGR άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον blazing_inferno
-
MrZeroGR άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον blazing_inferno
-
resimerch άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον blazing_inferno
-
MadMike7 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον blazing_inferno
-
Eιλικρινα βαρέθηκα να διαβάζω άρθρα και αφιερώσεις για το last of us. Μια για το remake μια για την σειρά μια για το δυο μια για την σερβιέτα της Έλλη. Και δεν απευθύνομαι για το ινσομνια αλλά και για άλλα μέσα.
-
nick_douras2000 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον blazing_inferno
-
KATSIK άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον blazing_inferno
-
[TV/4K] Philips 55OLED706/12 55″ 800€ [ΤΕΛΟΣ]
blazing_inferno απάντησε σε θέμα του MountainKing στο Προσφορές
Έχοντας την τηλεόραση εδώ και μια εβδομάδα αγορασμένη από practiker στα 879 ευρώ θα πω ότι έκανα μια κορυφαία αγορά. Μια τηλεόραση με απίστευτη κατασκευαστικη ποιότητα βάρους 25 κιλών. Προερχόμενος από μια πολύ καλή panasonic 4κ lcd hdr η διάφορες όχι απλά είναι μεγάλες αλλά χαοτικές. Εκπληκτικός ήχος που νομίζεις ότι έχεις συνδεδεμένη ηχομπαρα, το dolby vision 4k σε netflix και disney είναι απλά ένας νέος κόσμος για εμένα σε διάφορα με την προηγούμενη. Το λογισμικό απλά πετάει σε ταχύτητα και βάζοντας την έκανε και update σε Android 11. Στο series x τσεκάρει όλη την λίστα με τις προδιαγραφές εκτός του dolby vision σε 120 (το έχει μόνο σε 60)σε hdr τρέχει κανόνισα σε 120.το Ambilight άκουγα ότι είναι καλό αλλά όταν κάτσεις και παίξεις η δεις ταινία απλά δεν γυρνάς σε απλή τv. H μόνη μου ένσταση τα 2 χρόνια εγγύησής που έχει. Ήθελα να κάνω 5ςτης επέκταση αλλά το συγκεκριμένο κατάστημα δεν διαθέτει. -
anthkout άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον blazing_inferno
-
anthkout άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον blazing_inferno
-
Απάντησα πιο πάνω και με φωτο. Δεν εμποδιζετε από πουθενά ο αέρας
-
Όχι παίρνει αέρα από παντού. Του έχω φτιάξει χειροποίητη βάση για τκ επιπλο. Μέχρι και απο κατω που πατάει είναι διάτρητο.
-
Kαλησπερα στην παρέα! Έχω το series x (halo edition) τους τελευταίους 2 μήνες το μηχάνημα έχει κλείσει τρεις φορές στα καλά του καθουμενου ενώ επαιζα. Για να το ξαναβάλω μπρος έπρεπε να πατήσω πάλι το κουμπί της κονσόλας. Εκείνη την ώρα δεν έκλεισε κάποια άλλη συσκευή για να έχω την υποψία ότι έγινε κάποια ξαφνική διακοπή ρεύματος. Έχει τύχη σε κάποιον κάτι παρόμοιο;
-
Και εμενα μου είπαν πριν το στείλω στο τηλέφωνο ότι αν δεν υπαρχει απόθεμα σε limited edition όταν το χειρηστηριο είναι στο επισκευαστικο κεντρο θα με ενημερώσουν αν θέλω το απλό, ειδάλλως θα το στείλουν πισω εάν δεν θέλω.. Δεν λειτουργούν αυτόνομα υπάρχει ενημέρωση.
-
Ντουγρου θα του πω την ΔΙΚΙΑ μου εμπειρία χουτα. Και εγω πριν στείλω το δικό μου διάβασα για πλήρη αντικατάσταση ίδιου χειρηστηριου με το δικό μου στο Ρέντιτ και μπήκα στην διαδικασία. Υπεύθυνες αερολογίες και εικασίες έλεγες εσυ πριν παραλάβω. Το θέμα είναι να μιλάμε με αποδειξεις όχι με ενδείξεις
-
Σε καμία διετία δεν θα έχει εγγύηση έτσι και αλλιώς. Καλά όταν θα έχεις χειροπιαστά στατιστικά για το πόσοι έδωσαν πίσω limited edition προβληματικά χειρηστηρια και πήραν απλά τότε θα συμφωνήσω. Εγω πάντος οποίος με ρωτάει πλέον θα του απαντάω με βάση την δικια μου εμπειρία όχι με υποθετικά σενάρια.
-
-
Μόλις παρέλαβα το χειρηστηριο. Τελικά όλα πήγαν ρολόι και μάλλον αυτό που μου έδωσαν είναι ολοκαίνουριο και όχι ανακατασκευασμένο. Και όπως με διαβεβαίωσαν και εχθες φυσικά ήρθε η halo edition. Απίστευτο service σε επικοινωνία και σε ταχύτητα. Δεν έχω λόγια.
-
Εδώ θα βρεις ότι ζητάς. Είτε τηλεφωνικά (που στο προτείνω) είτε μεσο chat. Θα σου ανοίξει tiket για να έρθουν να παραλάβουν μεσο ups το κοντρολερ και να το στείλουν Γερμανία.
-
Ιούδα όταν παραλάβω και είναι όλα οκ θα πας να αλλάξεις τους κανόνες στην αντιπροσωπια της ms γιατί από ότι φαίνετε η εγγύηση κατά πάσα πιθανότητα λειτούργησε.
-
Ελπίζω να πρόσεξες την φωτο που έστειλα πριν λίγα λεπτά. Πήρα τηλέφωνο τώρα την επίσημη αντιπροσωπια στην Ελλάδα και μου είπαν ότι αντικατασταθηκε με ίδιο. Εαν λέει έστελναν άλλο θα με ενημέρωναν εάν θα ήθελα να το κάνω. Πολυ θετικό το όλο σκηνικό Σαν κάτοχος καινουργιου yaris στο πρώτο τρίμηνο διαπίστωσα ότι εκεί που ακουμπάει το πόδι μου όταν οδηγαω ξεβαψε μπήκαν σε διαδικασία αλλαγής πλαστικού διότι εντόπισαν πραγματικό σφάλμα βαφής. Γιατί όταν λέω κάτι δεν το λέω τυχαία. Δεν με ενδιαφέρει πως είναι σχεδιασμένο και βαμμένο η τοποθετημένο, θέλω απλά να έχει μια άλφα αντοχή στο χρόνο. Αλλά όταν στους ούτε 5 μήνες βλέπεις τέτοια κακά αποτελέσματα το μόνο που δεν πρέπει να κάνεις είναι να σιώπησεις.
-
Εσυ εάν έπαιρνες ένα αυτοκίνητο και ενα πλαστικό μέρος του εσωτερικού του ξεβαφε στο εξάμηνο ενώ καλύπτετε από εγγύηση τι θα έκανες; όταν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό σε όλες τις εκφάνσεις του έχεις κάθε δικαίωμα σαν καταναλωτής να πράξης όπως ορίζει η εκάστοτε εγγύηση. Και ναι παιδιά μπήκα στο account μου και δείχνει ότι μου έστειλαν άλλο ίδιο χειρηστηριο. Έχει διαφορετικό barcode από το αρχικό που έστειλα. Μόλις τώρα το ειδα Μην ανχωνεσαι δεν μπαίνει μέσα η μαμά ms. To δικό μου παλιό χειρηστηριο θα ξαναχρησημοποιηθει σε άλλο doa. Ανακύκλωση κάνει αδερφέ
-
Μιλάς με στατιστικά σχεδόν απόλυτης βεβαιότητας χωρίς να έχεις ξαναδεί τέτοιου είδους περιστατικό. Παρασκευή κοντή γιορτή και εδώ θα είμαστε να τα πούμε. Μην προδικαζουμε καταστάσεις.