Προς το περιεχόμενο

mountzi.poup

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    61
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

mountzi.poup's Achievements

  1. Καληνύχτα Huawei, τώρα που έκλεισε και το ξεκλείδωμα bootloader... Αν θες να είσαι Apple ή Samsung, πρέπει να είσαι Apple ή Samsung.
  2. Η Google φταίει, ναι! Γιατί η Google έφτιαξε ένα Nougat με πόρους που το P8 δε στερείται, η Google έφτιαξε ένα Nougat καλύτερο του Marshmallow που το P8 σηκώνει σαν κομμάτι χαρτί και η Google είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση του πρεστίζ και του ονόματος του Android, γιατί μιλάμε για ένα προϊόν της ίδιας της Google. Απ' τη στιγμή που το πουλάει, θα πρέπει να θέτει σαν όρο ότι αν η συσκευή έχει χαρακτηριστικά που σηκώνουν τη νέα ενημέρωση, θα πρέπει να την παίρνει. Κάπου πιο πάνω διάβασα κάτι ότι το XPERIA M είναι το ισάξιο του iPhone 5. Δε ξέρω πώς δεν έφτυσα τον καφέ μου και δε τον ξανάπια.
  3. Καλησπέρα, έχει δοκιμάσει κανείς με την εικονική prepaid της Eurobank να αγοράσει από eBay ή Αγγλικό Amazon;
  4. Με συγχωρείς, αλλά με κόβεις για τύπου που του πάει 3 και 1; Αν όντως ίσχυε αυτό δε νομίζω να το έψαχνα - απλά θα αγνοούσα την παραγγελία και τα τηλέφωνα που θα μου έκανε το κατάστημα. Μου έχει συμβεί και έχω και μάνα έμπορο. Ξέρω πολύ καλά πώς είναι να ζημιώνεσαι και ξέρω πολύ καλά ότι η νομοθεσία καλύπτει τον πελάτη, κι όχι τον πωλητή και ξέρω επίσης ότι είναι άσχημο. Εν πάση περιπτώσει, στη σελίδα τους δηλώνεται ρητά ότι πρέπει σε τυχόν κατάθεση η αιτιολογία να είναι ο αριθμός παραγγελίας για να αποφεύγονται λάθη.
  5. Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, αν υπάρχει σύμβαση μεταξύ τους καταστήματος και της κούριερ που να μην ζημιώνεται το κατάστημα σε τέτοιες περιπτώσεις, ή να αυξάνει την τιμή του προϊόντος σε κάθε αποστολή για να «ισοφαρίζει» πιθανή «χασούρα», δεν υπάρχει λόγος να είμαι -15 ευρώ. Από την άλλη και να ήθελα να το κάνω, δεν έχω τον αριθμό παραγγελίας για να τον γράψω στην «Αιτιολογία» της κατάθεσης.
  6. Ευχαριστώ, αλλά το θεωρώ λίγο ανήθικο απλά να αγνοήσω την παραγγελία και σκέφτομαι να καλέσω το κατάστημα και να προσφερθώ να πληρώσω τα μεταφορικά. Από την άλλη πλευρά κιόλας, έχω ακούσει για περιπτώσεις καταστηματαρχών που έστειλαν εξώδικα σε άτομα που δε παρέλαβαν αντικαταβολές.
  7. Καλησπέρα, Μια ερώτηση. Παρήγγειλα ένα τηλέφωνο από σκρουτζ, αντικαταβολή, την προηγούμενη εβδομάδα. Η παραγγελία αφίχθη στην πόλη μου το περασμένο Σάββατο και είναι στο παράρτημα της κούριερ. Το πρόβλημα είναι ότι κάτι προέκυψε, οικονομικής φύσεως και δε θα μπορέσω να παραλάβω τη συσκευή. Νιώθω άσχημα απέναντι στο κατάστημα, καθ' ό,τι κάνω αγοραπωλησίες αρκετά χρόνια και μου έχει τύχει να μη παραλάβουν αντικαταβολή και να γυρίσει πίσω και να χρειαστεί να πληρώσω τα μεταφορικά εγώ. Τηλεφώνησα, λοιπόν, στην κούριερ, ρωτώντας αν γίνεται να χρεωθώ εγώ τα μεταφορικά και να επιστρέψει το δέμα πίσω χωρίς να επιβαρυνθεί το κατάστημα, όμως η απάντηση ήταν αρνητική. Θέλω να καλέσω αύριο στο κατάστημα και να ακυρώσω την παραγγελία, αλλά επειδή δεν έχει μου έχει συμβεί ποτέ, υπάρχει περίπτωση να μη δεχθούν την ακύρωση και να με «αναγκάσουν» να παραλάβω τη συσκευή; Κι αν δε την παραλάβω να υπάρξουν κυρώσεις; Τι προβλέπει η νομοθεσία; Δεν έχω κανένα θέμα να επωμισθώ τα μεταφορικά έξοδα, αλήθεια - αλλά το γραφείο μου είπε δε γίνεται. Για να είμαι ειλικρινής, απ' ό,τι κατάλαβα το κατάστημα έχει σύμβαση με την κούριερ και τα μεταφορικά χρεώθηκαν στην τιμή της συσκευής. Σας ευχαριστώ πολύ. Πραγματικά δεν παρήγγειλα τη συσκευή για πλάκα, πραγματικά κάτι προέκυψε και δε μπορώ να την παραλάβω.
  • Δημιουργία νέου...