greenfan20
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
368 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
greenfan20's Achievements
-
Μπλε Φερραρι στο Μαϊάμι!
-
Είμαι σχεδόν βεβαιος ότι ήταν τη σεζόν 2007 σε έναν από τους τελευταίους αγώνες (όχι στη Βραζιλία, γιατί από 4ος και πάνω έπαιρνε το πρωτάθλημα ο Χάμιλτον αν δεν νικούσε ο Αλόνσο). Τα επόμενα χρόνια δε βρέθηκαν ταυτόχρονα σε κοντεντερ θέση και οι δύο ομάδες (το 2010 και το 2012 Ο Αλόνσο κουβαλούσε μόνος του τη φοράδα).
-
Ο τωρινός Ρικιαρντο με το ζόρι είναι ανταγωνιστικός του Τσουνοντα, ο Μαξ ούτε καν θα ιδρώσει με αυτόν τιμμειτ. Γενικά, το θέμα Ρικιαρντο τσάμπα αναπαράγεται θαρρώ. Ο Ντάνι Ρικ είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος του 34χρονου Περεζ, δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο τη δεδομένη χρονική στιγμή. Πιο πολύ χομπιστικα τρέχει, κάτι σαν τον Κιμι, χωρίς το ταλέντο του Φινλανδου. Meanwhile, ναι το μονοθέσιο είναι rocket ship, αλλά είναι και ο άλλος μηχανάκι.
-
-
1. Η Φερραρι φέρνει τον Χάμιλτον πρωτίστως για το κατασκευαστών. Και γω δεν πιστεύω να έχει Νο1 και Νο2, έχει 15 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα, που είναι πάρα πολλά για μια τέτοια ομάδα. 2. Ο Χάμιλτον έκανε κίνηση ματ. Αν πάρει το 8ο με τη Φερραρι, στα μάτια των περισσότερων θα είναι ο κορυφαίος εβερ. 3. Δεν με ψήνει ο Σαινθ για RB. Στην Τορο Ροσο σφαζοντουσαν με Μαξ. Το θέμα είναι ότι η academy δεν έχει τίποτα αξιόλογο αυτή τη στιγμή. 4. Προσωπικά θα συνεχίσω να θεωρώ Μαξ-RB φαβορί αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά. Ο συνδυασμός τους είναι αχτυπητος.
-
Καλη χρονιά σε όλους, με υγεία! Εντάξει, συμπαθητικός ο Μαξ, αλλά δεν θα τον έλεγα και γλυκουλη.
-
Υποψιν οτι το 2024 ειναι χρονια συμβολαιου για 14 οδηγους. Θα εχει ζουμι η σεζον on and off the track.
-
ydravlikos77 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον greenfan20
-
Να αναφερουμε καπου εδω οτι ο Λεκλερ ακομα και με τα θεματα που ειχε με το μονοθεσιο, ακομα και με τα λαθη που εκανε, ακομα και με τις ουκ ολιγες ατυχιες που του εκατσαν με αποκορυφωμα το gp της Βραζιλιας, τερματισε πανω απο τον Σανθη. Στη μαχη των quali ψιλοαναμενόμενα οσα ειδαμε με εξαιρεση την κυριαρχια του Χουλκ επι του Κ-Μαγκ και μικρη εκλπηξη την ισοπαλια Χαμιλτον - Ρασελ, μιας και ο Χαμ φημιζεται ως εξαιρετικος qualifier. Μαξ τα διελυσε ολα, πηρε πρωταθλημα με παραπανω από double score απο τον δευτερο. Ο συνδυασμος της τρομερης οδηγικης ικανοτητας του Ολλανδου και του αριστουργηματος του Νιουι κοντεψε να κανει την εκφραση "ειναι ανικητος" κυριολεκτικη. 19 στα 22 ειναι μυθικο. Χαμιλτον, Αλονσο κανανε πολυ καλη σεζον. Τον Ισπανο δυστυχως τον πουλησε ο ρυθμος (μη) αναπτυξης της Αστον Μαρτιν. Απιστευτο οτι η Φερραρι εκανε outdevelop την Μερκ στο β' μισο της χρονιας. Επισης, η τιμωρια του Σανθη στο Βεγκας σαν να επαιξε ρολο τελικα, 3 βαθμους παραπανω χωρις την ποινη 10 θεσεων, μαλλον θα τους τσιμπαγε ο Ισπανος (δηλαδη να τερματιζε πανω απο Οκον, Στρολλ στο Βεγκας). Ακομα πιο εντυπωσιακη η Μακλαρεν, ενω ηταν μεταξυ φθορας και αφθαρσιας στους πρωτους 10 αγωνες κατεταγη ανετα 4η και αν ειχε μερικους αγωνες ακομα θα πλησιαζε και Μερκ - Φερραρι. Ωραιο διδυμο το boyband. Ωραια η καταξη οδηγων, στις 6 πρωτες θεσεις εκπροσωπουνται 5 διαφορετικες ομαδες. Εν ολιγοις, περαν της Ρεντ Μπουλ στο 1-2, απο κατω εγινε μεγαλη μαχη μεταξυ των 4ων ομαδων. Αλπιν λιγα πραγματα. Ειναι σαφως καλυτερη απο τις απο κατω ομαδες, σαφως κατωτερη απο τις απο πανω. Εχει την πιο αντιπροσωπευτικη βαθμολογια -160 απο τους απο πανω +100 απο τους απο κατω. Οι δυο Αλφα μαζι με τη Χαας seat fillers ολη τη σεζον. Αλμπον τρελο κουβαλημα. Εχει κανει φοβερη σεζον ο Ταιλανδος και μονος του εφερε τη Γουλλιαμς 7η. Πρεπει οπωσδηποτε να φερουν εναν ακομα καλο οδηγο διπλα του να ανεβει και αλλο η βρετανικη ομαδα.
-
Με τη θερμοκρασια χαμηλα λογω των ωρων διεξαγωγης ολων των session και αυριο να προβλεπεται ακομα πιο κρυος καιρος στο Λας Βεγκας, η Φερραρι εχει καλες ελπιδες ακομα και για νταμπλ ποντιουμ. Πιστευω ο Σαινθ θα ειναι πολυ επιθετικος εξ αρχης, ξερει οτι αν περασει Χαμιλτον, Περεζ, Αλονσο ο δρομος ειναι ανοιχτος και θα φερει τα ελαστικα του πολυ πιο γρηγορα απο Μερκ, Ρεντ Μπουλ, ΑΜ σε καλη θερμοκρασια. Παντως περαν της αδικιας του πραγματος, ειναι και τρομερα ατυχος ο Σανθης. Δηλαδη να φας ποινη 10 θεσεων και να εχεις κατα σειρα μπροστα σου μια Ρεντ Μπουλ, τον Χαμιλτον και τον Αλονσο.
-
10 θεσεις ποινη τελικα ο Σανθης.
-
Καλα οι θεατες εχουν πληρωσει εισιτηρια και τους βγαζουν εξω για "να κινειται το προσωπικο πιο ανετα"; Τι θα τους ταξουν για να μην προχωρησουν σε μηνυσεις, F1 TV; -- Ασχετο, η Ferrari δειχνει να βολευεται αρκετα σε αυτη την πιστα. Αν χασει τη 2η θεση στο κατασκευαστων λογω της ποινης του Σαινθ αποτελει αλλοιωση της τελικης καταταξης. Για μενα πρεπει να ζητησει εξαιρεση απο την FIA και με δεδομενο οτι ηδη η Μακλαρεν εχει ταχθει υπερ του να μην τιμωρηθει ο Σαινθ, πιστευω οτι και οι αλλες ομαδες θα ειναι διπλα της. Εντωμεταξυ ειναι προς το συμφερον ολων των ομαδων να μην τιμωρηθει ο Σαινθ, γιατι οπως εκατσε σε αυτον η στραβη, μπορει να κατσει σε αλλον κατα τη διαρκεια του quali ή του αγωνα. Ισως να μην ειναι ενα καπακι υπονομου, αλλα κατι αλλο, π.χ., ενα ατυχημα λογω της κακης εξοδου του πιτ λειν. Η πιστα εχει φοβερη προχειροτητα σε πολλα σημεια.
-
Απιστευτα πραγματα, δηλαδη ο Σαινθ και ο Οκον θα φανε σιγουρα ποινη θεσεων γιατι αποκλειεται να τους μενουν τοσα parts 2 αγωνες πριν το τελος. Προφανως οι stewards δε φταινε, τα χερια τους ειναι δεμενα απο τον κανονισμο. Φιασκο της Φ1 και δεν ειναι το πρωτο απο τη μερα που ανελαβε η Liberty Media. Μπερνι θα λεμε και θα κλαιμε.
-
Η εβδομαδα LV τεινει να εξελιχθει σε meme generator.
-
Καρδούλα για το είδωλο.