meletis_m
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
2.188 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με meletis_m
- Ημερομηνία γέννησης 24/05/1996
Ιστοσελίδα
-
Website URL
http://margaritispcsupport.blogspot.gr/
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Σπάρτη
Πρόσφατες Επισκέψεις
10.791 προβολές προφίλ
meletis_m's Achievements
-
Ο meletis_m ξεκίνησε να ακολουθεί τον Κλειδιά αυτοκινήτου - Απορίες , Γνωμες για πλυστικο μηχανημα , ΕΠΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΝΕΟΥ ΟΔΗΓΟΥ και 1 άλλος
-
Πρώτη φορά θα ασχοληθώ . Κοιτάζω που έβγαλε το πρακτικερ προσφορά τα nilfisk. Διαβάζω ότι έχουν μεταλλική αντλία Χρήση θα είναι περιστασιακά πλύσιμο οχημάτων και εάν χρειαστείς για εξωτερικούς χώρους. Αφροποιητη είναι χρήσιμος ; Σαν μοντέλα κοιτάζω το https://www.nilfisk.com/el-gr/consumer/προϊόντα/πλυστικά-μηχανήματα/core-compact/c-1207-6-eu/c_128470930/ ή και κάποιο Karcher έως 130€ .
-
Περίεργος ήχος σαν μικρό σφύριγμα μετα από αλλαγές ταχυτήτων
meletis_m απάντησε σε θέμα του Taxiss21 στο Auto & Moto
Θέλει ξανά κατέβασμα το κιβώτιο . Όσο πάει θα χειροτερεύει . Εάν είναι αυτό βέβαια έτσι όπως το καταλαβαίνω γιατί διάγνωση από ίντερνετ δε γίνεται . Ρώτησε το μηχανικό σου να το δει κιόλας . -
Σωστά όπως γράφτηκε πριν 10 χρόνια θυμάμαι σαν νέος οδηγός το επασφαλιστρο νέου οδηγού πρέπει να μπαίνει στη ασφάλεια τα 2 πρώτα χρόνια . Θα δηλώσεις και τους 2 νέους οδηγους
-
Ναι όλες ίδιου τύπου ήταν Άλλαξε τες όλες αφού θα ανοιχτεί και λόγω ηλικίας .
-
Περίεργος ήχος σαν μικρό σφύριγμα μετα από αλλαγές ταχυτήτων
meletis_m απάντησε σε θέμα του Taxiss21 στο Auto & Moto
Εάν σταματάει εφόσον έχεις πατημένο το συμπλέκτη και ξεκινάει όταν το αφήνεις πιθανόν είναι το ρουλεμαν μπριζντερεκ. Θέλει κατέβασμα το κιβώτιο ταχυτήτων. Ξεκινά με μια αλλαγή λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων και ρίξε πρόσθετο μέσα . Όσο περνάει ο καιρός θα το κάνει περισσότερο. Λόγω χιλιομέτρων το αντιμετώπισα στις 350,000 σε Honda Accord. -
Το πιο πιθανόν είναι από τσιμουχακια και ελατήρια πιστονιων . Ίσως να είχε καθήσει και σε ακινησία το αμάξι. Το καλύτερο είναι επισκευή του μοτέρ σου . Όσο το αφήνεις θα αυξάνεται η κατανάλωση λαδιού, θα ξεκινήσει θέματα με τη ανάφλεξη εάν αρχίσει να λαδωνει μπουζί = ρεταρει. Βάλε ένα καθαριστικό μέσα για πλύση και μετά κάνε μια αλλαγή λαδιών και παρακολούθησε το .
-
Ας κάνει έρευνα για συστήματα άμεσου ψεκασμού βάσει του κινητήρα.
-
Πιθανόν να θες επισκευή και τα χιλιόμετρα να μην είναι πραγματικά . Βγάζει μπλε καπνό που υποδηλώνει καύση λαδιού ; Ξεκινά με ένα χημικό που κάνει εσωτερικό καθαρισμό και μετά βάλε λάδι 10/40 και παρακολούθησε το. Αφού βάζει αυτά. Μη προχωρήσεις σε πιο χοντρό ιξώδες δε είναι λύση . Min -Max βέργας είναι 1λτ .
-
Φοράει ίδιο μοτέρ με το Skoda Kodiaq; Δες για το Prins VSI 2.0 αλλά δες εταιρείες με συστήματα άμεσου ψεκασμού. Συνήθως έχουν χαρτογράφηση βάσει μοτέρ και αλλάζει παραμέτρους ο εγκαταστατης.
-
Οι προδιαγραφες βάσει κατασκευαστή ειναι αυτές . Κράτησε τη εικόνα . Ξεκινα με ενα ποιοτικό 5/40 μαζι με φίλτρο και τακτικούς έλεγχους . Ποσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ ; Τα ωστήρια έχουν θέμα σε αυτα τα μοτέρ και δες και τη καδένα .Ιδιο μοτερ σε Corsa C 1.2 το z12xe έχω Επιπλέον για τα ελαστικα σου που εχεις : 205Χ55Χ16 29 psi εμπρός και και 32 πίσω Έχω το z12xe σε Corsa C με υγράεριο. Αυτα τα μοτέρ πονάνε στη φλάντζα καθρέφτη τουλάχιστον του Corsa και μετα τις 150,000 χιλιόμετρα έλεγχο τη καδένα και τις γλύστρες .
-
Είναι το Vectra C με το Z16XE μοτέρ ή το Vectra B είναι οριακά λόγω χρονολογίας . Δές λάδια με προδιαγραφή Dexos 2 και αλλαγή κάθε 8500-10000 ή μια φορά το χρόνο τουλάχιστον , παράγοντας ειναι και τα χιλιόμετρα που κάνεις ετησίως . Δές το πορτάκι καυσίμου ή στη κολώνα της πόρτας οδηγου συνήθως εκεί αναφέρουν τίς πιέσεις ελαστικων .
-
Θα ρωτήσεις σε κλείδαρα που ασχολείται και με κλειδιά αμαξιών - immobilizer.. Από αντιπροσωπεία ήθελε 80€ μόνο το τηλεκοντρόλ + κόστος προγραμματισμού. Εγώ το πήρα απ' έξω ιμιτασιον 30€ και το προγραμμάτισα μόνος μου , είχα διαγνωστικό . Αλλά μπορεί να έχουν μόνο πλακέτα ρώτησε .
-
Ναι θέλει προγραμματισμό για να λειτουργήσει το αυτόματο κλείδωμα . Υπάρχουν τέτοια κουμπάκια , άλλα ρώτησε σε κλείδαρα κατευθείαν ίσως έχουν ιμιτασιον όλη τη πλακέτα . Εγώ για Corsa C πήρα όλο το τηλεκοντρόλ ιμιτασιον , δε άλλαξα λάμα , το προγραμμάτισα με διαγνωστικό και δούλεψε μια χαρά . Πιθανόν είχε αλλαχτεί το κέλυφος κλειδιού με κατώτερης ποιοτητας .
-
Εάν θυμάμαι 5 είχε . Παρόμοιο βίντεο ακολούθησα απλώς μου πήρε κάτι παραπάνω το λύσιμο . Μάλλον θέλει να το δει μαγαζί με επισκευές κοντέρ . Τα συνολικά χιλιόμετρα συνεχίζει να τα γράφει ; Εκτός και είναι θέμα αισθητήρα. Αναλόγως από παίρνει εντολή (abs , εκκεντροφόρου, στροφαλου)
-
Ναι βγαίνει όλο το καντράν και είναι βιδωτες από πίσω . Άλλαξε τες όλες αφού θα λυθεί. 1,5W B8,4 εμένα τέτοια έπαιρνε το κοντέρ στο Corsa C . Ίδια θα φοράνε πολύ πιθανόν . 0,8€-1,5€ /ΤΜΧ τις βρίσκεις . Σε κατάστημα με ηλεκτρολογικά αμαξιών θα βρεις .