Προς το περιεχόμενο

moustakinio

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    7
  • ΜΕΛΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

468 προβολές προφίλ

moustakinio's Achievements

  1. Χαρά μου να βοηθάω(αποτρέπω) ανθρώπους απο το να κάνουν τέτοιες άθλιες δουλειές!!
  2. Καλησπέρα παιδιά, κατά τη διάρκεια της 2ης καραντίνας μου δημιουργήθηκε μια απορία σχετικά με τις διάφορες συμβάσεις εργασίας που έχω υπογράψει κατά καιρούς. Αρχικά να αναφέρω ότι είμαι απόφοιτος ΤΕΙ πληροφορικής και σε όσες δουλειές έχω εργαστεί μέχρι τώρα, σχεδόν όλες είχαν να κάνουν με γνώση υπολογιστη, με αποκορύφωμα την τελευταία εργασία μου που ήμουν junior IT. Αυτό που παρατήρησα λοιπόν, είναι ότι όλες οι συμβάσεις μου, στο πεδίο "ΓΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ" είναι επιλεγμένο το "ΟΧΙ". Οπότε έχω τις εξής απορίες: 1) Αυτό σημαίνει ότι η πρόσληψη έχει γίνει σαν απλός υπάλληλος με βάση το απολυτήριο λυκείου? 2) Αν ήταν επιλεγμένο το "ΝΑΙ" θα δικαιούμουν μισθό κάτι παραπάνω από το βασικό ή/και κάποιο επίδομα? 3) Στα ένσημα παίζει κάποιο ρόλο? 4) Μήπως τελικά όλα αυτά δεν έχουν κάποιο νόημα και είναι απλά για το φαίνεσθαι? Επίσης να αναφέρω ότι στο πεδίο "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ" σε κάποιες συμβάσεις είναι "ΤΕΙ" σε κάποιες το "ΑΛΛΟ", αλλά το "ΓΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ" είναι πάντα "ΟΧΙ". Λογικά σε αυτές που λέει "ΤΕΙ" δεν θα έπρεπε να είναι επιλεγμένο το "ΝΑΙ"? Άραγε με έχει προσλάβει κάποιος εργοδότης με βάση το πτυχίο μου ή τζάμπα σπούδασα τόσα χρόνια? Όποιος γνωρίζει σχετικά με αυτό ας με ενημερώσει κατάλληλα, ώστε να ξέρω αν με κοροϊδεύουν ή όχι οι εργοδότες, έτσι την επομένη φορά να είμαι πιο υποψιασμένος. Ευχαριστώ!! Υ.Γ. Στη φώτο είναι η σύμβαση από την τελευταία εργασία μου. Εξού και οι απορίες.
  3. Καλησπέρα φίλε μου! Δεν έχω εργαστει στο 1st level support της Cosmote αλλα έχω εργαστει στο 1st level support της Cyta-Vodafone, οποτε θεωρώ ότι πανω κατω τα ιδια είναι. Αρχικα να αναφερω ότι δυστυχώς τα συγκεκριμενα τμηματα έχουν φτιαχτει να λειτουργούν καθαρα και μόνο σαν call center και όχι σαν τεχνική υποστηριξη οπως διαφημιζονται, οπου αυτο σημαινει 5-7 λεπτα max την καθε κλήση, έχει δεν έχει λυθεί το προβλημα του πελατη γιατι διαφορετικα θα υπαρχουν πολλες αναμονές και θα πεφτουν τα στατιστικα του τμητατος και θα φωναζουν οι ανωτεροι. Ταυτοχρονα, μαζι με τα στατιστικα του τμηματος, πεφτουν και τα δικα σου στατιστικα οποτε δεν θα παρεις το ατομικο bonus που σου ταζουν καθε μηνα, το οποιο εννοειται ότι ειναι απιαστα νουμερα, καθως ειναι συνδυασμός λεπτων καθε κλήσης, λεπτων αναμονής καθε κλήσης(και όμως χρονομετρούν και ποσα λεπτα έχεις σε αναμονη των πελατη) και κατι αλλο που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμή. Παρολα αυτα αν εσύ δεν ενδιαφερεσαι για το ρημαδοbonus, δυστυχώς οι "συναδελφοι" σου τρώνε το τυρακι(bonus) σαν καλα ποντικακια(υπαλληλακια) που ειναι με αποτελεσμα να ξεπετανε τον πελατη χωρίς να έχουν λύσει το προβλημα του, ο πελατης να αναγκαζεται να καλεσει 3 και 4 φορές για το ίδιο προβλημα, το κέντρο να γεμίζει με αναμονες απο αγανακτησμενους πελατες, και μετα ερχεσαι έσυ και ακους όλο το βρισιδι γιατι οι προηγουμενοι δεν καναν καλα τη δουλεια τους και ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ και όλο αυτο καταληγει ενας φαυλος κύκλος. Αν καποια στιγμή ξεπερασει η κλήση σου τα 10+ λεπτα, θα έρθει πανω απο το κεφαλι σου ο team leader σου και θα σου σπαει μπαλες λεγοντας σου "τελείωνε" και "αντε κλειστον". Μια τυπικη μερα στη δουλεια ειναι: 1)Αδυναμο wi-fi, 2)Καλωδιακη βλαβη οπου στη συγκεκριμένη περιπτωση κανεις αιτημα να παει τεχνικός στο χώρο του πελατη, 3)Τηλεφωνια μιας και οι εταιριες το γυρναμε σε Voip, 4)ΠΑΡΑΠΟΝΑ, 5)ΠΑΡΑΠΟΝΑ, 6)Εξωτερική κλήση σε πελατες για ενημέρωση σχετικα με το αιτημα τους, κυρίως για φραγη 5ψηφιων στο κινητό, το οποιο γινεται μεσημεριανες ώρες που δεν έχει πολλη κίνηση το κέντρο με αποτελεσμα να ακους ΠΑΡΑΠΟΝΑ, 7)Σεταρισμα ρουτερ, 8)Αδυναμια επιλυσης βλαβης και προωθηση στο 2nd level. Προώθηση πακετων δεν θα σου ζητήσουν να κανεις ποτε, αυτο το κανει αλλο τμημα. Τωρα όσον αφορα τις συμβασεις, στην δικια μου περιπτωση ηταν 2μηνη μέσω manpower και μετα απο 3 ή 4 2μηνες ανανεωσεις γινεται αοριστου το οποιο θεωρώ τρελη παπατζα. Εχω διαβάσει οτι μετα στην κανουν ετησια και καθε χρόνο στην ανανεωνουν αλλα στην ανανεωνουν με αλλη εταιρια καθε φορα, στην προκειμενη περιπτωση με διαφορες θυγατρικες της manpower. Γιατι γινεται αυτο? Μα φυσικα για να μην σου κανουν ποτε αυξηση μισθου και να μην δικαιουσε περισσότερες μερες αδεια το χρονο γιατι με καθε ανανεωση σε διαφορετικη εταιρεια ολα αυτα εκμηδενιζονται οποτε δεν εισαι παρα ενας δουλος χωρίς εργασιακα δικαιωματα. Λογικα η δικια σου συμβαση θα ειναι μεσω teleperformance που ειναι τα ιδια σκατα και χειροτερα. Στην αρχη υπαρχει 15 μερες εκπαιδευση μετά αποδοχών, μισθος βασικος που τεινει να ειναι λιγο αυξημενος αν ξεσκιστεις στα νυχτερινα(τους νεους συνηθως δεν τους βαζουν γιατι δεν υπαρχει επιβλεψη απο team leader, αυτοι εργαζονται μεχρι 23:00), στις κυριακες και στις αργιες. Δωρα επιδοματα ολα στην ωρα τους, υπερωριες ΔΕΝ προκειται ποτε να πληρωθεις γιατι δεν χτυπας καρτα οποτε κανεις δεν ξερει ποση ωρα παραπανω εκατσες. Αυτα τα ωραια γινονται σε ενα απλο καθημερινο call center, εεε 1st level support εννοούσα. Στο δια ταυτα τωρα: 1)Αν δεν υπαρχει σοβαρο οικονομικο προβλημα και μεγαλη αναγκη για δουλεια, ψαξε βρες κατι καλυτερο. Δεν αξιζει να χαλας τα μισα λεφτα σε ψυχοφαρμακα και ψυχολόγους. Γενικα μακρια απο τετοιου ειδους call center. 2)Αν υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ οικονομικο προβλημα, αν υπαρχουν ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ ποσα σε χρεη, αν σου περνει η τραπεζα το σπιτι και θα μεινεις στο δρομο τοτε καντο. Αλλα προετοιμασου να γινεις χοντροπετσος, να μην σε νοιαζει τιποτα και κανενας, απο το ενα αυτι μπαινει απο το αλλο βγαινει, αν εισαι καλος στο μπλα μπλα πουλα παπατζα φουλ και εννοειται οσο πιο γρηγορα φυγεις απο κει τοσο το καλυτερο.Τη συμβαση παντα θα στην ανανεωνουν γιατι εχουν αναγκη απο ατομα και για να σε διωξουν θα πρεπει να κανεις χοντρη μαλακια. Φιλιες εκει μεσα μην περιμενεις να κανεις, περαν ελαχιστων περιπτώσεων και εκτος τον ρουφιανων, οι περισσοτεροι ειναι ανταγωνιστικοι κυνηγωντας το bonus, το bonus ρε φιλε, που αν δεν κανω λαθος στην ουσια ειναι ενα δωρεαν γευμα μεσω ticket restaurant. ΕΛΕΟΣ!!! Υ.Γ. Εχω κανει την πρακτικη μου στο IT Service Desk του ΟΤΕ. Ειναι το IT για ολους τους υπαλληλους του ΟΤΕ μαζι και τα καταστηματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και σε πληροφορω οτι δεν περασα καθολου ασχημα. Στο 6μηνο 2 τηλεφωνα να ειχα απο δυσαρεστημενους συναδελφους, ολος ο αλλος καιρος περασε ζαχαρη(γι αυτο εκανα αιτηση για 1st level support, νομιζα οτι θα ειναι το ιδιο αλλα εφαγα τα μουτρα μου). Το 17 που ημουν εκει τα περισσοτερα παιδια ηταν μεσω τριτης εταιριες και συγκεκριμενα την space. Οποτε αν θες να ψαχτεις μηπως υπαρχει καποια κενη θεση εγω στο προτεινω και γενικα αν ειναι να κανεις τηλεφωνικο support να κοιτας τετοιες θεσεις, μεταξυ συναδελφων που εργαζονται κατω απο την ιδια στεγη υπαρχει περισσοτερη αλληλεγγύη και σεβασμος. Καλη συνεχεια σε οτι και αν κανεις!!
  4. Συμφωνω απολυτα σε ολα φιλε μου,οντας trophy hunter τον τελευταιο χρονο μπορει να μην απολαμβανουμε τα παιχνιδια στο μεγιστο αλλα η ολοι απολαυση και χαρα ειναι οταν ακουγεται αυτο το... glin you have earned a trophy ΥΓ.θα χαρω πολυ να με κανεις add στο psn,ετσι ωστε να κυνηγισουμε κανα trophy παρεα id:moustakiniogr
  5. παιδια εχω ακριβως την ιδια μητρικη με intel pentium dual-core E5700 και 2gb ram ddr3 πανω.θα ηθελα να αναβαθμισω τις ram σε 8gb(4x2).Επειδη εψαξα και ακρη δεν βρηκα μηπως θα μπορουσε καποιος να μου πει ποιες ram ταιριαζουν και τι ταχυτητα(1066,1333) ευχαριστω!
  • Δημιουργία νέου...