Προς το περιεχόμενο

PROLOGOS04

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    86
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.793 προβολές προφίλ

PROLOGOS04's Achievements

  1. PROLOGOS04

    Αβγδε

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 29/01/2024 12:24 πμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    …..….

    1 €

  2. Virtua Striker, Golden Axe, Crazy Taxi, Shinobi θα τα ξαναδούμε ποτέ;;; Ρίξτε λεφτά στο mobile gaming…
  3. Να τα αγοράζετε όσο είναι exclusives στη γνωστή κονσόλα. Για τους λοιπούς παίκτες δεν δουλεύει καλά! Αμάν πια, μυστήριοι είστε!!! 😂😂😂
  4. Φτιάξε ένα καλύτερο, ως exclusive. Άντε μας ζάλισες τα ουμπαλα με τις παιδιάστικες συμπεριφορές…
  5. Το Πεπρωμένο φυγείν αδύνατο!!! Απλά το καθυστερούσε η Sony με διάφορα τεχνάσματα… Και να θελήσει να προβάλει νέες καθυστερήσεις, πλέον έχει και τις μυστικές συμφωνίες στα χέρια της η MS για να τη σεντράρει… Ας υπογράψει λοιπόν η Sony, για να μη τα χάσει όλα στο τέλος…
  6. Για να βοηθήσουμε λίγο τους ενδιαφερόμενους, κανένα drone δε δηλώνεται στην ΥΠΑ εδώ και καιρό. Αριθμό εκμεταλλευομενου εκδίδει ο χειριστής και φυσικά πρέπει υποχρεωτικά να έχει βγάλει άδεια χειριστή στην ανοιχτή κατηγορία για την Α1/Α3 και αν επιθυμεί και για την Α/2.
  7. Δεν θα μπω στη διαδικασία πλέον τις εμπειρίες μου, να στις κάνω διδάγματα... Ο άνθρωπος πρέπει να είναι σωστός ακροατής πρώτα, για να κερδίσει για τον εαυτό του εφόδια για μια καλύτερη ζωή. Αν εσύ θέλεις να σου το επισκευάζουν, κάντο, αν εγώ θέλω καινούριο, θα παίρνω καινούριο, όπως μου έτυχε σε όλες μα όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις μέχρι σήμερα. Αν εσύ πιστεύεις ό,τι είναι επιλογή του καταστήματος αυθαίρετα και όχι του πελάτη να στο αλλάζει, μόνο αν δεν επισκευάζεται το προϊόν, είναι δικαίωμά σου να το πιστεύεις λάθος. Ο νόμος έχει ψηφιστεί για τα "δικαιώματα του καταναλωτή" και υπερασπίζεται τον καταναλωτή, όχι την εταιρεία, γι' αυτό και μόλις προχωρήσεις στο τελικό στάδιο της καταγγελίας και σκάσει η σχετική επιστολή προς το κατάστημα, σε καλούν και σου αλλάζουν το προϊόν, κάνοντας κωλοτούμπες... Συνεχίζεις να ερμηνεύεις αυθαίρετα λέγοντας, για χρονικό διάστημα 15 ημερών (που το γράφει ακριβώς σ' αυτό που πόσταρες?), πριν έγραφες για έξι μήνες!!!, αν πάρει μεγάλο χρονικό διάστημα η επισκευή (για πόσο ας πούμε?), αν δεν επισκευάζεται δεν είναι αυτονόητο να πάρεις άλλο? (Απάντησα νομίζω και στο φίλο "tourbatos").
  8. Χαίρομαι που συμφώνησες με αυτά που λέω 4 σελίδες πίσω!!! Επισκευή ή Αντικατάσταση, διαζευκτικό ή σημαίνει επιπρόσθετη επιλογή του πελάτη!! GAME OVER - NEW HIGH SCORE - INSERT COIN TO CONTINUE!!!
  9. Μοιράσου τα μαζί μας για να μάθουμε όλοι μας... Όσον αφορά αυτό που παράθεσες, σημειώνω αυτό, από copy paste του κειμένου σου: "Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό." ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ? Ή ΛΕΕΙ ΑΠΛΑ ΟΤΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ Η΄ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ? Εφόσον σου αποδείξω ότι υπάρχει εργοστασιακό ελάττωμα με υπαιτιότητα της εταιρείας (αστοχία υλικού), ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ? ΝΑΙ Η΄ ΟΧΙ? ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ??? http://www.oikoen.gr/index.php/2009-05-27-06-01-23/51-2009-06-01-18-52-44/90-2009-06-30-09-14-54
  10. Θα μου πεις σε παρακαλώ ποιος νόμος το λέει αυτό για το εξάμηνο και ποιο άρθρο? Άμα έχεις δική σου νομοθεσία, κράτα την για τον εαυτό σου και μην προσπαθείς να μπερδέψεις τους άλλους που διαβάζουν εδώ μέσα!! Και διάβασε το post μου εδώ μέσα, σε προηγούμενη σελίδα σ' αυτό το θέμα, για να διαβάσεις επ' ακριβώς τι ορίζει ο νόμος (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα) και που μπορείς να απευθυνθείς για να καταγγείλεις παραβίαση του Νομοθετικού πλαισίου, ώστε να επιβληθούν και οι αρμόδιες διοικητικές κυρώσεις στην εταιρεία (πρόστιμο). Και ούτε που με νοιάζει ποια εταιρεία είναι απέναντί μου, ποιοι δουλεύουν στο service, τι πρότυπα τους δίνουν τα αφεντικά τους, αν τους πληρώνουν και αν είναι έξυπνοι ή βλάκες!!! ΥΓ1. Αυτό με το εξάμηνο ήταν πολύ ωραίο. Άρα σου λέει έξι μήνες αντικατάσταση και 18 μήνες επισκευή!!! Σύνολο 2 χρόνια, βγήκε η εγγύηση. Τελικά μήπως μένεις στην Ιαπωνία, εξ' ου και το όνομα που διάλεξες? ΥΓ2. Όταν λες ότι ο Νόμος θεωρεί ότι προϋπήρχε το ελάττωμα, αν εμφανιστεί μέχρι έξι μήνες από την αγορά, εννοείς ότι του κάνουν test dna ή το στέλνουν στην ιατροδικαστική Υπηρεσία, για να βρουν αν προϋπήρχε μέσα στη συσκευή? ΥΓ3.Έπρεπε να ήσουν υπάλληλος στο service σε δική μου βλάβη και να μου έλεγες τέτοιες ιστορίες, να έβλεπες το αφεντικό σου από ποιον θα ζητούσε να πληρώσει το πρόστιμο... ΥΓ4. Εισαι τουλάχιστον ανεπαρκής, για να μου κάνεις μάθημα στους νόμους και στην ερμηνεία τους, φίλε μου... Άλλαξε topic, εξαντλήθηκε το θέμα νομίζω! ΥΓ5. Συγχαρητήρια, που μας είπες και το κόλπο με τον κλιματισμό, ώστε να ξεφορτώνεσαι πελάτες που είχαν πρόβλημα με μια κάμερα που υπερθερμαίνονταν!!! Ήταν πολύ διδακτικό... Αν έχεις και άλλα τέτοια, προερχόμενα από την εμπειρία σου, γράψε πρόβλημα και επίλυση με κόλπο, για να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι εδώ μέσα.
  11. Επειδή φίλε μου μάλλον θες να σε κοροϊδεύουν οι εταιρείες, δικαίωμά σου να παίρνεις επισκευασμένες τις συσκευές σου. Όσον αφορά το laptop που φέρνεις πονηρά ως παράδειγμα, ή το desktop pc που αναφέρει ο φίλος Inuyasha, για τις συγκεκριμένες συσκευές ισχύει ξεχωριστή πολιτική για το θέμα των parts, που οφείλει ο αγοραστής να την γνωρίζει πριν προχωρήσει στην αγορά... Άλλες εταιρείες μπορεί να μην αναγνωρίζουν την εγγύηση σε parts που έχει πρόσβαση ο πελάτης, π.χ. στον σκληρό δίσκο, και μπορεί να προκαλέσει κρασάρισμά του από κακή χρήση και να μην του τον αλλάξουν, άλλες σου λένε δύο, πέντε, δέκα, εφ' όρου ζωής εγγύηση και δεν τους νοιάζει τι έπαθε ο δίσκος και από ποια αιτία και τον αλλάζουν!! Αφήστε λοιπόν τα παραδείγματα με τους υπολογιστές που είναι διαφορετική η πολιτική αντικατάστασης και ισχύουν άλλα πράγματα, ακόμα και μεταξύ των laptops και των pcs και χρειάζεται ειδικό χειρισμό, ανάλογα με την περίπτωση, και αποδεχτείτε τα του Νόμου (και όχι την άποψη ορισμένων εδώ μέσα), για το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τα κινητά τηλέφωνα, τις κονσόλες, τα τάμπλετς, τις ηλεκτρικές σκούπες, τα σίδερα, τις ψηστιέρες, τις τηλεοράσεις και τόσα και τόσα άλλα... Είπαμε, ΑΝ ΘΕΣ, ΖΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?? Αν θέλετε ακολουθήστε την οδό σας, αλλά δεν μπορείτε να τον κράζετε κιόλας, που έστω μετά από δύο μήνες και ενώ είχε την κάμερα ήδη έξι μήνες στην κατοχή του, τελικά πήρε καινούρια και δεν δέχτηκε την επισκευή δύο φορές !!! Θα μας τρελάνετε?? Όταν του λες ότι τον δούλευαν από το Public ή δεν είχε τίποτα η κάμερά του τι εννοείς ακριβώς? Ότι του έδωσαν ένα κουτί με μία καινούρια για να του κάνουν το χατήρι, ύψους 500 ευρώ και κράτησαν την παλιά που δεν είχε τίποτα?? Δεν βγάζει νόημα αυτό που λες φίλε μου...
  12. Φίλε μου συγχαρητήρια, που κατάφερες και πήρες πίσω τις συσκευές σου που είχαν πρόβλημα, επισκευασμένες!!! Εμείς εδώ δείξαμε τον τρόπο, πριν λήξει η εγγύηση του προϊόντος (2 έτη), ότι υπάρχει τρόπος να πάρεις καινούρια συσκευή του κουτιού. Εγώ προσωπικά, απευθυνόμενος σε πολυκαταστήματα και όχι σε αντιπροσωπείες, πήγα τα προβληματικά προϊόντα και είτε πήρα το ίδιο μοντέλο, καινούριο - σφραγισμένο ή σε περιπτώσεις που είχε καταργηθεί το μοντέλο, μου έκοψαν πιστωτικό και πήρα άλλο. Φυσικα με ανανέωση της 2ετούς εγγύησης από την ημερομηνία της νέας αλλαγής και στις δύο περιπτώσεις!! Ο καθένας κρίνει και αποφασίζει από μόνος του τι θέλει να κάνει επισκευή ή αντικατάσταση... Μπράβο στο φίλο που με την επιμονή του, πήρε καινούρια κάμερα αξίας 500 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. ΥΓ. Για να μην ταλαιπωρείσαι την επόμενη φορά, ενημερωτικά, η επίσημη αντιπροσωπεία της ASUS είναι στην Ιταλία, μπορεί να σου έρθει σε δύο μέρες με courier, μην στέλνεις άδικα στην Τσεχία...
  13. Φίλε μου αν δεν γνωρίζεις τον Νόμο ή τον ερμηνεύεις κατά το δοκούν, καλή τύχη με τους δικηγόρους, σου τα έγραψα και γω και άλλοι πιο πάνω, ακριβώς από τα άρθρα του Αστικού Κώδικα και πάλι λες τα δικά σου. Αυτά που αναφέρεις απλά δεν υπάρχουν... Εσύ μην πηγαίνεις στο κατάστημα πώλησης και τις υποχρεωτικές ενέργειες του καταστήματος ανέλαβέ εσύ να τις κάνεις και άσε τις εταιρείες να έχουν πάρει απλά το ζεστό χρήμα από σένα και να νίπτουν τας χείρας τους!!! Δεν μας είπες βέβαια, τι γίνεται σε περίπτωση προϊόντων που δεν έχουν αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και πρέπει να σταλεί στο εξωτερικό η συσκευή ή το προϊόν? Όπως συμβαίνει με πολλές εταιρείες π.χ. πώλησης hardware για υπολογιστές... Θα πάρεις το αεροπλάνο για το εξωτερικό? Καλό ταξίδι!!!
  14. Κλασικοί Έλληνες, πρώτα θα προβληματιστούν, μετά θα τσακωθούν και στο τέλος θα αγαπηθούν!!! Είμαστε σ-ωραίοι τελικά...
  • Δημιουργία νέου...