Προς το περιεχόμενο

Nikos4793

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    86
  • ΜΕΛΟΣ

Πρόσφατες Επισκέψεις

5.546 προβολές προφίλ

Nikos4793's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 17/04/2024 10:48 μμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    Συσκευή θέρμανσης τσιγάρου GLO HYPER X2 4 χρώματα προς 7️⃣€ η μια.Για πάνω απο μια 5️⃣€ η κάθε μία!! Προτιμώ Θεσσαλονίκη για συναλλαγή χέρι με χέρι δυνατότητα παράδοσης στον χώρο σας εντός της πόλης! Περιγραφή Γνωρίστε την προηγμένη συσκευή glo HYPER X2 που διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό, αναβαθμισμένες λειτουργίες και τεχνολογία θέρμανσης καπνού! Με το glo HYPER X2 θα απολαύσετε αυθεντική εμπειρία καπνού, με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς καύση, χωρίς στάχτη και με λιγότερη μυρωδιά. Η συσκευή κάνει χρήση των ειδικά διαμορφωμένων ράβδων καπνού neo™ sticks και Lucky Strike που αποτελούνται από υψηλής ποιότητας επεξεργασμένα φύλλα καπνού και θα βρείτε σε μία μοναδική ποικιλία γεύσεων!

    5 €

  2. Nikos4793

    Βλάβη Samsung TV QLED QE50Q60TAUXXH

    Σε ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου! Σήμερα μίλησα με το service της Samsung και μου έδωσαν κόστος περίπου στα 400€ και άκουσον άκουσον όταν τους ρώτησα τι εγγύηση θα έχω μετά από την επισκευή μου είπαν 1 μήνα ΤΡΑΓΙΚΟΊ!! Αν θυμάσαι και θέλεις μπορείς να γράψεις το link από το YouTube? Και πάλι σε ευχαριστώ και καλές γιορτές!
  3. Nikos4793

    Βλάβη Samsung TV QLED QE50Q60TAUXXH

    Καλησπέρα φίλε μου δυστυχώς παθών στο ίδιο μοντέλο ίδια πάθηση, λογικά θα έπρεπε να παρατηρήσεις και κάποιες αχνές οριζόντιες μαύρες γραμμές στο πάχος τρίχας.Την πρώτη φορά μου αντικατέστησαν το panel εντός εγγύησης 3 μήνες πριν την λήξη τής, έκτοτε πέρασε 1 χρόνος και τρεις μήνες και ξανά μάνα το ίδιο η πουστια όμως είναι πως ενώ στο άρθρο 4 του υπουργείου ανάπτυξης γράφει "Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό εκτός αν ορίζεται διαφορετικά" μετά από επικοινωνία με Samsung με παρέπεμψαν στους όρους τους οι οποίοι αναφέρουν "Η υποχρέωση της Samsung βάσει της εγγύησης περιορίζεται στην επισκευή του προϊόντος ή την αντικατάσταση του προϊόντος ή του ελαττωματικού μέρους, κατά την κρίση της. Τα επισκευασμένα μέρη ή τα μέρη αντικατάστασης του προϊόντος Samsung θα παρέχονται σε μια βάση ανταλλαγής και θα είναι είτε νέα, είτε ανακατασκευασμένα προϊόντα, εξίσου λειτουργικά με νέα. Η περίοδος ισχύος της εγγύησης κατόπιν της επισκευής (με ή χωρίς αντικατάσταση ανταλλακτικών) θα είναι ίση με το υπόλοιπο της αρχικής περιόδου εγγύησης" η ερώτηση μου είναι πρώτον Τι κόστος επισκευής σου είπαν και όταν λες βραχυκυκλωσες 3 pins τι ακριβώς έκανες?
  4. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Να έχεις μια όμορφη ημέρα!!
  5. Καλησπέρα σε όλους. Εκπνέει το συμβόλαιο κινητής στην cosmote και επειδή ζητάνε νταβατζιλικι 6€ τον μήνα είπα να τους ρίξω μαύρη πέτρα... Ποια η γνώμη σας για δίκτυο Vodafone και Wind για την περιοχή της Θεσσαλονίκης; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποία απάντηση
  6. Nikos4793

    Εφαρμογή insomnia

    Καλησπέρα και καλη χρονιά σε όλους!Σχετικά με την εφαρμογή insomnia μόνο σε εμένα συμβαίνει να μην λειτουργεί μετα την ανανέωση της ιστοσελίδας;
  7. Να το ακυρώσω μου λες φίλε μου αλλα πιο πάνω ρωτάω "μπορώ να το ακυρώσω?" το οποίο σημαίνει πως δεν γνωρίζω τον τροπο...πάνω σε αυτό έχεις κατι να μου πεις? Μόλις επικοινώνησα με την τράπεζα Πειραιώς και μου η απάντηση που πήρα ήταν πως υπάρχει σχετική διαδικασία αποστέλλοντας fax αιτουμενος αλλαγή στοιχείων εμβάσματος με κόστος 15€....στα 30€ ήταν η κατάθεση όποτε δεν αξίζει καν τον κόπο. Αυτό το reference(πληροφορίες δικαιούχου) τι ακριβώς ειναι?ειναι ένας μοναδικός αριθμός του κάθε χρήστη τον οποίο όταν τον διαβάσουνε στην revolut γνωρίζουν σε ποιον χρήστη θα πρέπει να περάσουν το ποσό?ειναι κατι άλλο?
  8. Καλησπέρα σε όλους!θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση-προβληματισμό:πριν από λίγο έκανα έμβασμα για φόρτιση της κάρτας...το θέμα είναι πως στο πεδίο που ζητάει πληροφορίες για τον δικαιουχο(το λεγόμενο reference) εγώ συμπλήρωσα από κεκτημένη ταχύτητα το swift(δλδ το BARCGB22)το έμβασμα έγινε επιτυχώς και τα χρήματα έχουν αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μου! Έχω στείλει ενημερωτικό μήνυμα στο support τις revolut και περιμένω απάντηση(όταν και αν) Η ερώτηση ειναι:υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα στην φόρτιση της καρτας;και αν ναι,μπορώ να ακυρώσω το εμβασμα;(τράπεζα Πειραιώς)γνωρίζει κάποιος να απαντήσει σχετικά; Ευχαριστώ!
  • Δημιουργία νέου...