Προς το περιεχόμενο

bandito

Moderator ε.α
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    988
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με bandito

  • Ημερομηνία γέννησης 21/06/1976

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    http://www.fortytwo.gr

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    N.Ionia, Athens, Greece

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

bandito's Achievements

  1. bandito

    Skroutz Plus

    Για τις αξιολογήσεις δυστυχώς είμαστε αναγκασμένοι να συμμορφωθούμε με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που θεωρεί ότι οι μη επιβεβαιωμένες κριτικές είναι παραπλανητικές. Προς το παρόν κάναμε τα γρήγορα και απολύτως απαραίτητα για να μην έχουμε νομικές ευθύνες και στην συνέχεια θα διορθώσουμε και τα υπόλοιπα. Σίγουρα πάντως να ξέρετε ότι δεν ξυπνάμε σκεπτόμενοι να ταλαιπωρήσουμε κάποιον/κάποια
  2. bandito

    Skroutz Plus

    Τα μεταφορικά μας υπολογίζονται με βάση την καλύτερη εκτίμηση που έχουμε για το βάρος ενός προϊόντος, το οποίο *δεν* έχουμε σε κάποια αποθήκη και άρα δεν μπορούμε να ξέρουμε το μέγεθος τους. Σε κάποιες περιπτώσεις οι εκτιμήσεις αυτές ξεφεύγουν λόγω κάποιου λάθους και προσπαθούμε να διορθώνουμε όσα πιο πολλά μπορούμε. Αντίστοιχα θα βρείτε και τις ανάποδες περιπτώσεις όπου έχουμε πολύ φθηνότερα μεταφορικά από κάποιο κατάστημα αλλά αυτά αφορούν εμάς και όχι τον καταναλωτή (έχουμε στείλει 40 κιλά λίπασμα με 2 ευρώ μεταφορικά). Η Skroutz last mile δεν έχει χρέωση με το κιλό οπότε οι χρεώσεις αυτές αφορούν συνήθως τις άλλες μεταφορικές που έχουν ογκοχρέωση.
  3. bandito

    Skroutz Plus

    Καλησπέρα. Μπορώ να έχω το link για το προϊόν αυτό;
  4. bandito

    Skroutz Plus

    Thanks for the feedback, είμαστε ενήμεροι των προβλημάτων που αναφέρεις και προσπαθούμε να τα βελτιώσουμε. Ειδικά αυτό με τα κουπόνια που αναφέρεις, το οποίο προκύπτει από τις ακυρώσεις των παραγγελιών είναι προτεραιότητα μας. Θεωρώ πάντως ότι και τώρα η υπηρεσία είναι πολύ ελκυστική, σίγουρα όχι για παραγγελίες μεμονωμένων αντικειμένων από διαφορετικά καταστήματα αλλά νομίζω ότι θα έρθει και αυτή η στιγμή σύντομα. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
  5. bandito

    Skroutz Plus

    Δεν σας πρόλαβα. Αν φάνηκε σαν να μεταφέρω ευθύνες my bad, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Προσπάθησα να απαντήσω στα πάρα πολλά μηνύματα που έλεγαν για υπερκέρδη και προμήθειες δείχνοντας ότι τα μεταφορικά που αγαπάμε να τα μισούμε είναι ένα πραγματικό πρόβλημα από πλευράς κόστους. Το abuse που ανέφερα ήταν του συστήματος και όχι των χρηστών, κανένας έμπορος δεν θέλει να ασχολείται με το πακετάρισμα μιας παραγγελίας 3 ευρώ, είναι ένα αναγκαίο κακό που υπάρχει ανεξαρτήτως Skroutz αλλά εμείς το πολλαπλασιάσαμε και πήραμε αυτό το feedback αμέσως. Το ίδιο για το last-mile που δεν μπορεί από την μία μέρα στην άλλη να κάνει πολύ περισσότερες παραδόσεις από την τρέχουσα δυναμική του. Όπως σωστά είπατε, οι καταναλωτές έκαναν αυτό που τους προσφέραμε και η συντριπτική πλειοψηφία δεν υπερέβαλλε. Υπήρχαν και αυτοί που έκαναν πραγματικό abuse (ακυρώσεις, επαγγελματικές παραγγελίες) αλλά ήταν ελάχιστοι. Οπότε το επαναλαμβάνω ότι δεν ήθελα να κουνήσω το δάχτυλο σε κανένα και συγγνώμη αν φάνηκε έτσι. Το plus ήταν μια υπηρεσία που πήρε πάρα πολύ χρόνο σε ανάλυση επί χάρτου αλλά ήθελε το feedback της πραγματικής ζωής. Προφανώς ήταν λάθος από την αρχή για αυτό αναθεωρήθηκε δυο φορές και για αυτό απορροφήσαμε το έξτρα κόστος χωρίς να αλλάξουμε τίποτα σε κανένα χρήστη. Το αν είμαστε pro-user φαίνεται από την συμπεριφορά μας, ακόμα και όταν υπάρχουν ευθύνες των εμπόρων ή των μεταφορικών για κατεστραμμένες παραδόσεις ή έστω και η παραμικρή αμφιβολία αποζημιώνουμε αμέσως τους καταναλωτές. Φυσικά κάνουμε και λάθη και πολλές φορές ξεφεύγουν πράγματα, είμαστε εδώ για να τα διορθώνουμε όλα σιγά σιγά. Το plus εξακολουθεί να έχει 104k subscribers και προσθέτει 8000 νέους κάθε μήνα ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι. Θεωρούμε ότι με τις αλλαγές βρήκαμε την φόρμουλα που προσφέρει και μια πολύ καλή υπηρεσία στους καταναλωτές και δεν πιέζει το σύστημα. Όσο μεγαλώνει η λύση που ετοιμάζουμε με τις δικές μας αποθήκες όπου οι παραγγελίες θα φεύγουν από το ίδιο μέρος θα μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερη υπηρεσία και με περισσότερα προνόμια. Τα μεταφορικά είναι μόνο η αρχή, το plus ευελπιστεί να γίνει ένα πρόγραμμα με πολλά προνόμια για τους καταναλωτές όπως τα Plus-Deals.
  6. bandito

    Skroutz Plus

    Εννοείς notifications για προϊόντα που έχεις στα αγαπημένα σου; https://www.skroutz.gr/app και dark mode και όλα
  7. bandito

    Skroutz Plus

    My bad ξέχασα το απαραίτητο disclaimer ότι είμαι founder του Skroutz, οπότε η παραπάνω ανάλυση δεν είναι για μικρά καταστήματα. Το να δουλεύεις χρόνια με τεράστιες ζημιές είναι κάτι που γινόταν και θα ξαναγίνει στο μέλλον αλλά τώρα με την κατάσταση στις αγορές παγκοσμίως και την έλλειψη φτηνού χρήματος έχουν κάπου σταματήσει αυτά. Ακόμα και να γίνονταν αυτά τα παιχνίδια όμως το Skroutz δεν ήταν ποτέ έτσι, δεν θέλουμε συνδρομητές και growth με ζημιές για να ξεφορτώσουμε σε ένα επενδυτή ή στο χρηματιστήριο γιατί δεν είναι στο χαρακτήρα μας. Θέλουμε συνδρομητές για να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να εξοικειωθούν με το online shopping, solid economics για το skroutz και υγιείς εμπορικές επιχειρήσεις για να μεγαλώσουμε μαζί.
  8. bandito

    Skroutz Plus

    Θέλω να κάνουμε μαζί μερικές πράξεις μαζί και μετά μπορεί να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του. Ένα μηχανάκι που κάνει παραδόσεις στοιχίζει 10 ευρώ / ώρα (μισθός, καύσιμο, εξοπλισμός) και ένα van 13 ευρώ / ώρα. Αυτό σημαίνει ότι στις 4 παραδόσεις / ώρα η κάθε παράδοση στοιχίζει τουλάχιστον 2.5 ευρώ χωρίς να βάζουμε καν το κόστος συλλογής, μεταφοράς, διαχείρισης κτλ. Στην καλύτερη περίπτωση, δεν γίνεται να έχεις μεταφορικό κόστος / παράδοση μικρότερο των 2 ευρώ ειδικά αν βάλεις επαρχία, απομακρυσμένες περιοχές, μεγάλα δέματα κτλ. Στα 10+ εκατομμύρια παραδόσεις του Skroutz ο μέσος όρος είναι 3.2 ευρώ / παράδοση (ή 2.5 χωρίς ΦΠΑ). Για την άσκηση μας όμως θα πάρουμε τα 2 ευρώ ανά αποστολή ακόμα και αν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε στο καλάθι μας ένα προϊόν από ένα κατάστημα που αξίζει 6 ευρώ και ότι το κατάστημα αυτό έχει μεικτό περιθώριο κέρδους 30%, άρα μεικτό κέρδος 1.8 ευρώ. Με δωρεάν μεταφορικά μπαίνει μέσα 0.2 ευρώ και ακόμα δεν έχουμε υπολογίσει τα υπόλοιπα έξοδα του. Στην περίπτωση του Skroutz, η μέση προμήθεια είναι 8% που σημαίνει ότι σε μια παραγγελία 6 ευρώ από ένα κατάστημα η προμήθεια του Skroutz είναι 0.5 ευρώ και από αυτά πρέπει να πληρωθούν 2 ευρώ μεταφορικά και άλλο 0.5 ευρώ διάφορα έξοδα (τράπεζα, προστασία καταναλωτή, έξοδα επιστροφών, κτλ). Άρα σε μια παραγγελία 21 ευρώ από 3 καταστήματα με δωρεάν μεταφορικά μιλάμε για τουλάχιστον 7.5 ευρώ έξοδα με 1.7 ευρώ έσοδα ή 5.8 ευρώ ζημιά. Αν κάποιος κάνει 10 τέτοιες παραγγελίες σε ένα χρόνο το Skroutz έχει 58 ευρώ ζημιά και αν υπολογίσουμε τα 17 ευρώ της συνδρομής τότε η ζημιά είναι 40. Δυστυχώς το abuse αυτό έγινε και με το παραπάνω. Είχαμε χρήστες που είχαν γλιτώσει 1000 ευρώ μεταφορικά και είχαμε και χρήστη με 8000 δωρεάν μεταφορικά, όλα αυτά με 17 ευρώ συνδρομή. Οι παραγγελίες ήταν μικροπράγματα των 5 ευρώ, είχαμε και την περίπτωση αγοράς σοκολάτας από την Ρόδο που πήγε στην Αθήνα. Συνοψίζοντας: Η παράδοση πακέτων είναι πραγματικό έργο, δύσκολο (σκεφτείτε βροχές, καύσωνα, χιόνια) και στοιχίζει. Ξέρω ότι σαν καταναλωτές τα θεωρούμε πεταμένα λεφτά αλλά δεν είναι. Κανείς δεν κερδίζει από την μετακίνηση πακέτων των 8 ευρώ από την μια γωνία της Ελλάδας στην άλλη. Ούτε το Skroutz, ούτε ο έμπορος, ούτε το περιβάλλον. Το κόστος μεταφορικών είναι πονοκέφαλος για όλους. Έχουμε ειρωνευτεί / κατηγορήσει πολλές φορές τις εταιρίες κούριερ αλλά έχοντας κάνει την δουλειά αυτή για αρκετό καιρό μπορώ να πω ότι δεν έχουμε παιδεία πάνω στο θέμα. Πιστεύουμε ότι με 2 ευρώ μπορούμε να έχουμε τον προσωπικό μας Άγιο Βασίλη που θα διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες μας για παράδοση από τον προσωπικό μας οδηγό, 3 με 4 αυστηρά γιατί κοιμάται το μωρό, να μην χτυπήσει το κουδούνι αλλά να δώσει στον σκύλο ένα μπισκότο και αυτός θα ειδοποιήσει, και να περιμένει ένα 10λεπτο μέχρι να κατέβουμε. Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν χιλιάδες πακέτα που πρέπει να παραδοθούν κάθε μέρα, άνθρωποι που πρέπει να είναι όλη μέρα στον δρόμο με πολλά απρόοπτα. Ζητάμε μια υπηρεσία για την οποία δεν είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε και δεν μας αρέσει όταν παίρνουμε την υπηρεσία για την οποία πληρώσαμε. Feels good posting again, proud member από το 2001!
  9. Δεν έχει να κάνει με το μέγεθος των εκτάσεων αλλά με το latitude . Πάνω απο τις 45 μοίρες αρχίζει να παραμορφώνει αρκετά μέχρι το σημείο που δεν έχει πια νόημα.
  10. bandito

    Κατασκευαστής site skroutz.gr

    To skroutz team.skroutz.gr http://skroutz.gr/company/el
  11. bandito

    Skroutz.gr εφαρμογή για iPhone

    Μπορείς να μου πείς το username σου;
  12. bandito

    Skroutz.gr εφαρμογή για iPhone

    Το barcode ψάχνει στα EAN/UPC product numbers. Ta βιβλία είναι ο "εύκολος στόχος" λόγω του ISBN αλλά γίνεται πολύ δουλειά να έχουμε παρα πολλά προϊόντα. Ήδη έχουμε περίπου 1000 προϊόντα που έχουν barcode (εκτός απο τα 130.000 βιβλία). Πάντως σίγουρα δεν έχουμε κρέμες προσώπου, σαμπουάν, προφυλακτικά, λάμπες, χαρτομάντηλα κτλ :) Ελπίζω μέσα σε 2-3 μήνες να υπάρχουν 25-30 χιλιάδες κωδικοί και θα καλύπτουν μεγάλη γκάμα.
  13. Η απόφαση της αρχής λέει οτι πρέπει να ενημερώσουν όλους τους πελάτες τους που είχαν αγοράσει αυτή την πληροφορία οτι δεν μπορούν να την χρησιμοποιούν πράγμα που σημαίνει οτι πρέπει να επιστρέψουν ενα μέρος ή όλο το ποσό. Δεν νομίζω να είναι μόνο τα 65κ.
  14. Δούλεψα για 3 μήνες το 2004 στην Calino για το navigation που είχαν στα αυτοκίνητα. Η κατάσταση ήταν έτσι και χειρότερα. Ακόμα θυμάμαι τον spamo-server και το fax-spamo-μηχάνημα. Δεν υπήρχε καμία έννοια προσωπικών δεδομένων ή spamming, στέλνανε email, fax, αβερτα κουβέρτα. Και το opt-out δεν έπαιζε είχα σβήσει 800 φορές το email μου και συνέχεια έπαιρνα το "Χρυσά πελατολόγια". Κάτι είχα ακούσει παλιότερα οτι η ΑΠΔΠΧ απλώς προτείνει πρόστιμα , δεν μπορεί να τα εφαρμόσει. PD τι παίζει;
  15. 2U? Δεν ξέρω τα specs τους, αλλά λιγότερο απο 40U χλωμό το κόβω για το setup τους.
  • Δημιουργία νέου...