Προς το περιεχόμενο

HighT3ch

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    643
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με HighT3ch

  • Ημερομηνία γέννησης 02/10/1976

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens
  • Ενδιαφέροντα
    Computers
  • Απασχόληση
    Computer Engineer/IT Consultant/Web Developer

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

HighT3ch's Achievements

  1. Αυτό που σου δείχνω έχει ένα basic layout και styling και δουλεύει με css κλάσεις και όχι ids για να το εφαρμόσεις σε πολλαπλά items αλλά αν γνωρίζεις πέντε πράγματα καταλαβαίνεις κάνει. Μπορεί να γίνεται και διαφορετικά απλά αυτό μου ήρθε πρόχειρα. Αν κολλήσεις κάπου πες <script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/3.2.1/jquery.min.js"></script> <style> .block { margin:10px; } .link { display:block; border:1px solid black; height:100px; line-height:100px; width:100px; text-align:center; vertical-align:middle; } .popup{ display:none; position:absolute; width: 100px; height: 100px; background: gray; box-shadow:0 0 5px rgba(0,0,0,0.5); padding:5px; } </style> <script> var timeouts = []; jQuery(function(){ var link, popup, hideTimeout, hideDelay = 1000; $(".link").mouseover(function(event){ clearTimeouts(); if(popup!=undefined && $(this).not(link)) popup.stop().hide("fast"); link = $(this); popup = link.parent().children(".popup"); popup.stop().css({ top: link.position().top, left: (link.position().left + link.width() + 10) }).show("fast"); popup.mouseover(function(){ clearTimeouts(); }).mouseout(function(event){ popup.hidePopup(hideDelay); }); }).mouseout(function(event){ popup.hidePopup(hideDelay); }); function clearTimeouts(){ for(var i = 0; i < timeouts.length; i++){ clearTimeout(timeouts[i]); } //quick reset timer array timeouts = []; } }); jQuery.fn.hidePopup = function(delay){ popup = $(this); hideTimeout = setTimeout(function(){ popup.stop().hide("fast"); }, delay); timeouts.push( hideTimeout ); } </script> <div class="block"><a href=#" class="link">image 1</a><div style="display:none" class="popup">blah blah for image 1</div></div> <div class="block"><a href=#" class="link">image 2</a><div style="display:none" class="popup">blah blah for image 2</div></div> <div class="block"><a href=#" class="link">image 3</a><div style="display:none" class="popup">blah blah for image 3</div></div>
  2. Δεν ξέρω αν βρήκες τη λύση, απλά επειδή έτυχε να δω το thread και μου άρεσε το concept το υλοποίησα με jquery. Αν δεν έχεις βρει λύση πες μου.
  3. Και δεν φταίνε πάντα οι browsers, φταίει και η σαβούρα (unoptimized) κώδικας που μπορεί να φορτώνει από κάτω η κάθε σελίδα που επισκέπτεσαι και τα άπειρα memory leaks. Οι περισσότεροι "developers" καλόμαθαν με τους δυνατούς επεξεργαστές και τα 10δες GB ram και έχουν γίνει απρόσεκτοι. Αν ανοίξεις 100 tabs και από πίσω κάνουν πάρτι με την CPU και τη ram, είναι δυνατόν να μην αρχίσει να κολλάει!
  4. Ελπίζω να ισχύσει για να φτιάξω και κανένα φίλο μου που δεν έχει αγορασμένα Windows 7/8
  5. Πραγματικά πολύ καλό game από το πρώτο κιόλας! Δεν ακούστηκε πολύ ποτέ όπως άλλοι τίτλοι, αλλά τα στοιχεία gameplay που είχε και τα γραφικά του ήταν πέρα από τα συνηθισμένα. Ελπίζω και αυτό θα είναι το ίδιο καλό ή και καλύτερο από τα προηγούμενα.
  6. HighT3ch

    Noctua NH-U9s Review

    Ναι πιθανότατα παλαιότερα να συμπεριλαμβάνονταν στο πακέτο. Εγώ την πήρα πρόσφατα.
  7. HighT3ch

    Noctua NH-U9s Review

    Πραγματικά πάρα πολύ καλή ψύκτρα, πολύ ποιοτικό σύνολο, θα έλεγα ότι το όλο πακέτο αντικατοπτρίζει το υψηλό ομολογουμένως κόστος. Μια λεπτομέρεια που ίσως δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρη είναι ότι το mounting kit που υποστηρίζει LGA 775 δεν περιλαμβάνεται στην συσκευασία. Εγώ την αγόρασα για ένα δεύτερο σύστημα που έχω με core 2 quad και ανακάλυψα εκ των υστέρων ότι είναι optional το 775 kit. Ναι μεν στο στέλνουν δωρεάν αν πληροίς τις προϋποθέσεις (αποδείξεις αγοράς, φωτογραφίες προϊόντος κλπ) αλλά είναι ταλαιπωρία. Κατά τα άλλα όλα άψογα.
  8. HighT3ch

    DDR4 Memory Review - Corsair LPX & ADATA XPG

    Εννοείται ότι σε ρεαλιστικές συνθήκες/χρήση είναι αμελητέο το όφελος που έχεις. Όλα για τα benchmarks γίνονται και τη φήμη και μπαίνουν όλοι στο τριπάκι της αναβάθμισης.
  9. HighT3ch

    DDR4 Memory Review - Corsair LPX & ADATA XPG

    Εντάξει με τις υψηλές ταχύτητες/συχνότητες το 1T/2T και τα latencies έρχονται σε δεύτερη μοίρα αλλά αν σκεφτείς ότι οι DDR3 Vengeance Extreme της Corsair έχουν 12αρι latency και είναι στα 3000MHz δεν είναι καθόλου άσχημα. Κοστίζουν ένα νεφρό βέβαια, αλλά επανέρχομαι στην σύγκριση DDR3 vs DDR4 και ταχύτητες/συχνότητες.
  10. HighT3ch

    DDR4 Memory Review - Corsair LPX & ADATA XPG

    Και τώρα παίζεις με ένα 1T αν σηκώνουν οι μνήμες σου. Εντωμεταξύ απ' όσο διαβάζω θα πάρει λίγο καιρό να δούμε αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες στις DDR4 από τις γρηγορότερες DDR3 του σήμερα. Οπότε προς το παρόν τα 16GB DDR3 στα 2400MHz/1T με καλύπτουν πέραν του δέοντος.
  11. HighT3ch

    Titanfall: Xbox One vs. PC (video comparison)

    Έισαι φίλος των semantics μου φαίνεται (δεν πειράζει και εγώ είμαι), όμως κατα βάθος τα ίδια πράγματα λέμε. Δεν ξέρω πως να σου περιγράψω τον τρόπο που παίζω άλλα δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να κάνει το συνδυασμό που πιθανόν να έκανα in-game ένα χειριστήριο παιχνιδομηχανής. Είναι ναι μεν η ακρίβεια αλλά και ο χειρισμός. Ίσως σε ενα παιχνίδι οδήγησης το keyboard να είναι πιο δυσχρηστό για κάποιους όμως εμένα μου δίνει ακρίβεια, είναι θέμα προσωπικό πιστεύω όπως εν τέλει είναι και το είδος των games που παίζεις. Σίγουρα ο gamer είναι gamer με ότι και αν πιάσει στα χέρια του είτε είναι console, είτε κινητό, είτε tablet, είτε PC. Απλά θεωρώ ότι η παιχνιδομηχανή δεν μπορεί να προσφέρει την ολοκληρωμένη εμπειρία που προσφέρει για το ίδιο game ένα καλό PC. Κάτι κάπως ασχετο με το θέμα αλλά σχετικό με το gaming είναι ότι βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους των single games κάτι που με στεναχωρεί αφάνταστα. Το ιδιο σχύει και με το online gaming που όλο και περισσότερο "κλειδώνεται" μέσα σε μηνιαίες συνδρομές και πακέτα - το free πέθανε και για αυτά τα δύο που ανέφερα πιστεύω ευθύνονται κυρίως οι παιχνιδομηχανές.
  12. HighT3ch

    Titanfall: Xbox One vs. PC (video comparison)

    Μιλάω σε προσωπικό επίπεδο. Δεν καταλαβαίνω το ύφος σου. Εγώ προσωπικά όταν παίζω games θέλω να έχω 100+ frames σε ότι game παίζω με όλο το eye candy ανοιχτό, όταν παίζω multiplayer fps games να κινούμαι γρήγορα, να στοχεύω γρήγορα και να μπορώ να κάνω snipping στο 1km. Θεωρώ απαραίτητο το συνδυασμό του keyboard με το mouse εφόσον θέλεις να κάνεις πολύπλοκους χειρισμούς. Απο την άλλη αν ήθελα να παίξω ένα game του στυλ GTA V (ο μόνος λόγος που θα με έκανε να αγοράσω παιχνιδομηχανή) ίσως να μου άρεσε να παίζω ξαπλωμένος στον καναπέ - κάτι που θεωρώ οτι είναι και ρόλος της παιχνιδομηχανής - το χαλαρό gaming δηλαδή. Ίσως είμαι μεγάλος σε ηλικία και έχω μάθει σε ένα συγκεκριμένο τρόπο gaming, υποθέτω όμως ότι είναι πολλοί που προτιμούν το ίδιο με μένα, αν κρίνω από γνωστούς και φίλους. Ακόμα και αν διαφωνείς με μένα στο επίπεδο των games, πιστεύω ότι συμφωνείς ότι οι παιχνιδομηχανές είναι πολύ πίσω σε δυνατότητες σε σχέση με τα PC (το θέμα μας δηλαδή).
  13. HighT3ch

    Titanfall: Xbox One vs. PC (video comparison)

    Να πω τι ... από θέμα gameplay ή από γραφικά. Ακόμα και τα controls είναι τελείως λάθος αν θες να παίζεις σοβαρά multiplayer games.
  14. HighT3ch

    Titanfall: Xbox One vs. PC (video comparison)

    Τα PCs είναι πολύ πιο μπροστά από τις κονσόλες αλλά δυστυχώς οι εταιρείες που φτιάχνουν games επικεντρώνονται στην αγορά των παιχνιδομηχανών. Αυτή είναι και η αιτία που τα παιχνίδια στα PC σιγά σιγά γίνονται αθλιότερα σε gameplay αλλά και γενικά μιας και είναι γραμμενα κυρίως για παιχνιδομηχανές και ύστερα γίνονται port στα PC με μερικές τροποποιήσεις και patchιες. Τώρα το ποιος θα επικρατήσει θα το δούμε στα επόμενα χρόνια. Είναι κρίμα πάντως να δημιουργούνται μέτρια games μόνο και μόνο για να παίζουν στις consoles. Όσον αφορά τώρα την διάρκεια στο χρόνο των παιχνιδομηχανών σε σχέση με τα PC αυτό είναι λανθασμένη αντίληψη αλλά δείχνει και άγνοια της τεχνολογίας. Με την παιχνιδομηχανή συμβιβάζεσαι για όσα χρόνια δεν βγαίνει η επόμενη, με τα PCs έχεις την δυνατότητα συνεχούς αναβάθμισης. Κανένας βέβαια δεν σε υποχρεώνει να αναβαθμίσεις αλλά όχι και να λέμε ότι η παιχνιδομηχανή είναι καλύτερη από τo PC γιαυτό και δεν υπάρχει λόγος αναβάθμισης. Είναι απλά συμβιβασμός - την παιχνιδομηχανή την παντρεύεσαι που λέμε. Κανένας hardcore gamer δεν θα συμβιβαζόταν με μια παιχνιδομηχανή και κακά τα ψέματα αυτός είναι κυρίως ο χρήστης που αναβαθμίζει το PC σε συχνή βάση (εκτός από αυτούς που ασχολούνται με το benchmarking). Εφόσον τα παιχνίδια επηρεάζουν την αγορά του hardware αλλά και το ανάποδο, με κάνει να απορώ γιατί τα software houses που φτιάχνουν games δεν θεωρούν το PC ως την κύρια αγορά. Μια κάρτα γραφικών για ένα PC κάνει περισσότερο από μια console και αν προσθέσουμε το υπόλοιπο hardware που συνθέτει ένα gaming PC συν τη συχνότητα που αυτά αλλάζονται, τότε μιλάμε για πολύ μεγαλύτερη δυναμική έναντι των παιχνιδομηχανών. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι αυτοί που έχουν παιχνιδομηχανές είναι περισσότεροι από αυτούς που έχουν υπολογιστές για να παίζουν games. Το όλο παιχνίδι καθορίζεται από την πειρατεία και αυτός είναι κυρίως ο λόγος που τα software houses προτιμούν να φτιάχνουν games για τις κονσόλες μιας και εκεί είναι περιορισμένη η χασούρα. Επίσης σαν software developer καταλαβαίνω την ευκολία που σου δίνει μια κλειστή πλατφόρμα έναντι του χάους των PCs. Λίγη προσπάθεια, μέγιστο κέρδος. Αυτό όμως τελικά είναι που χαλάει την ποιότητα.
  15. HighT3ch

    SSD Benchmarks

    Σε RAPID mode θα δεις απόδοση μεγαλύτερη απο RAID 0. Όσο πιο πολύ χρησιμοποιείς μια εφαρμογή τόσο μεγαλύτερη η απόδοση. http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/samsungssd/downloads/Samsung_SSD_Rapid_Mode_Whitepaper.pdf Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αν παίζεις games, το software έχει κάποιο bug που "κλέβει" συνέχεια το focus με αποτέλσμα να κάνει minimize το παράθυρο του εκάστοτε game. Έτσι δυστυχώς θα πρέπει να έχεις κλειστό το Magician όταν παίζεις.
  • Δημιουργία νέου...