Προς το περιεχόμενο

Hik

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    147
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Hik's Achievements

  1. Είναι σίγουρα πάνω από 30% σε σύνολο Softone & Entersoft, το ποσοστό των ERP εγκαταστάσεων. Στις μικρομεσαίες & μεγάλες επιχειρήσεις (όχι λογιστικά γραφεία, αναφέρομαι σε επιχειρήσεις τζίρου άνω του 1 - 2 εκ. τον χρόνο), αυτή τη στιγμή παίζει μονοπώλιο Entersoft & Softone, με την πρώην Singular (νυν Epsilon) να παίζει σε μονοψήφιο ποσοστό. Η Epsilon έχει κατά κόρον την πολύ μικρή αγορά, μέσω του Pylon, δηλαδή λογιστικά γραφεία, επιχειρήσεις εστίασης κοκ και προσπαθεί να κάνει come back με το Galaxy σαν ανταγωνιστής Entersoft/Softone. SAP & Microsoft Dynamics έχουν πολύ λίγες επιχειρήσεις σε αριθμό στην Ελλάδα, μπορεί να είναι και λιγότερο από 1% και τα δύο μαζί. Εκτίμηση δική μου, χωρίς να μπορεί να προσδιοριστεί το μέγεθος της αγοράς (που βολεύει αυτό σίγουρα τον Γερμανό), μια συγχώνευση Entersoft & Softone θα δημιουργήσει ένα παίχτη που θα ελέγχει άνω του 70% της αγοράς επιχειρήσεων άνω των 1 - 2 εκ. τζίρου. Το λες και καρα μονοπώλιο.
  2. Κάθε πέρσι και καλύτερα. Δεν υπάρχει σύγχρονη αίθουσα στην Αθήνα. Βρες κανά φίλο με καλή τηλεόραση OLED και ηχοσύστημα και δες το εκεί αν θες ποιότητα εικόνας και ήχου. Αλλιώς αν θες απλώς να δεις την ταινία τώρα, με άλλους μαζί, διάλεξε όποιο Village σε βολεύει, το ίδιο χάλια είναι όλα. Ελπίζω να σου έφτιαξα τη διάθεση 😄
  3. Hik

    Leasing Αυτοκινήτου

    Μίλα με το λογιστή σου. Για αρχή το έχεις πιάσει λάθος όμως, ο Φ.Π.Α. δε εκπίπτει σε leasing για προσωπικό όχημα. Μόνο αν πάρεις επαγγελματικό όχημα που να δικαιολογείται από τη δουλειά σου (δηλαδή βανάκι) θα εκπέσει. Σε κάθε περίπτωση επειδή η άσκηση έχει σχέση με τα νούμερα της επιχείρησής σου (κερδοφορία, αποσβέσεις κ.τ.λ), μίλα με λογιστή.
  4. Hik

    Volvo EX30 - ηλεκτρικό

    Ρομαντικές αναμνήσεις. Σε λίγα χρόνια τα αυτοκίνητα θα είναι όπως τα κινητά. Η πλειοψηφία θα αγοράζει κινέζικο αυτοκίνητο BYD, Geely κ.ο.κ. (βλέπε Xiaomi), και υπόλοιποι λίγοι Ευρωπαϊκά ή Αμερικάνικα που θα φτιάχνονται στην Κίνα (βλέπε iPhone). Η στάμπα του φτηνού Κινέζικου ήδη έχει φύγει, αρκετά μοντέλα που βγάζουν τώρα εκεί είναι πολύ πιο premium από οτιδήποτε άλλο ευρωπαϊκό. H Volvo χρησιμοποιεί πλατφόρμα και drivetrain κινέζικα από το 2018 στο XC40 (ίδια με Link & Co) και κανείς δεν έχει πάρει χαμπάρι. Αν πεις στο μέσο οδηγό XC40 ότι το αυτοκίνητο που οδηγείς είναι 60% κινέζικο, θα σε κοιτάει με γουρλωμένα μάτια. Αυτή τη στιγμή η Volvo είναι από τις λίγες εταιρείες που έχει προετοιμαστεί τόσο καλά στο τι έρχεται στο μέλλον στο χώρο του αυτοκινήτου.
  5. Ξέρω περίπτωση που του βγάλανε κουστούμι 2 χιλιάρικα επειδή είχε καμιά 10αριά γδαρσίματα με απαλλαγή 300€ ανά συμβάν. Τους είπε μισό λεπτό, φεύγω να το στουκάρω σε ένα τοίχο για να έχετε μια ζημιά και επανέρχομαι. Του το μείωσαν στα 600€. Αν η εταιρεία που έχει το leasing τους κάνει τζίρο δεν τολμάνε να βγάλουν κοστούμι, γιατί θέλουν και πελάτες, εμπορικές εταιρείες είναι. Είναι διαπραγματεύσιμο αυτό, ως ένα βαθμό ανάλογα με το πόσα αυτοκίνητα έχεις και βέβαια σε τι κατάσταση το φέρεις πίσω. Το χειρότερο είναι ότι παίρνουν τα λεφτά και δε φτιάχνουν τη ζημιά. Μου έχουν δώσει προσωρινό αυτοκίνητο αντικατάστασης με ζημιά στη πόρτα, που έχει πάρει λαμαρίνα καλά. Ο προηγούμενος οδηγός δεν παίζει να μην πλήρωσε για αυτό.
  6. Απλώς μεσάζοντας είναι από ότι φαίνεται, ότι και οι υπόλοιποι όπως Kayak, RentalCars κοκ. Κρίμα, γιατί και εγώ νόμιζα ότι θα ήταν φάση τύπου Share Now, Sixt Share κτλ όπου τα αμάξια είναι παρκαρισμένα στους δρόμους και διαλέγεις αυτό που θες για να νοικιάσεις από το app, και όταν τελειώσεις το παρκάρεις στον προορισμό σου. Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον, γιατί στην Ελλάδα ακόμα κανείς δεν το έχει κάνει. Το να πρέπει να πάω αεροδρόμιο για να πάρω το αμάξι από μια κανονική εταιρεία ενοικίασης που θέλει άπειρο χρόνο, χαρτούρα, βανάκι για να με πάει στα αυτοκίνητα, ευχαριστώ αλλά το έχω ήδη.
  7. Οι πρώτες τρεις θέσεις στις ταξινομήσεις (Corsa, Yaris και C3) είναι τα αμάξια που αγοράζουν με το κιλό οι εταιρείες leasing και δίνουν σε εταιρείες για πωλητές κτλ. Αν πας σε εταιρεία leasing και ζητήσεις ένα αμάξι άμεσα διαθέσιμο (στη φθηνή κατηγορία) θα σου δώσουν προσφορά για ένα από τα τρία.
  8. Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital. Για να βάλουμε το 60% μείωση των διαφημίσεων σε αριθμούς: Το 2021 έκανε έσοδα 4.5 - 5 billion τζίρο από διαφημίσεις με κόστος μισθοδοσίας 9 billion + όλα τα υπόλοιπα πες άλλα 3-4 billion τουλάχιστον = 12 - 13 billion μισθοδοσία & έξοδα. Το 2023 προβλέπεται ότι θα κλείσει με 3 billion τζίρο, με κόστος μισθοδοσίας 3 billion + όλα τα υπόλοιπα πες άλλα 1-2 bilion τουλάχιστον = 4 - 5 billion μισθοδοσία & έξοδα. Το 2021 δηλαδή είχε ζημιά 8 billion και φέτος θα έχει ζημιά 2 billion. Και δεν κάθομαι καν να υπολογίσω liabilities από προσωπικό 7.500 ανθρώπων συν όλα τα άλλα, που έχει ξεφορτώσει σήμερα. Χωρίς να έχω πρόσβαση, ακόμα και με αυτά τα πολύ περίπου νούμερα η εικόνα σήμερα είναι μιας πολύ καλύτερης εταιρείας από ότι ήταν το '21/'22.
  9. Εγώ πάντως success το βλέπω. Αγόρασε μια εταιρεία 40 billion που ποτέ δεν είχε ποτέ τέτοια αξία, ούτε 10 billion δεν είχε πραγματική αξία. Μια φούσκα και μισή ήταν, δημόσιο με 7.500 εργαζόμενους που οι μισοί πληρωνόντουσαν για να μην κάνουν τίποτα, και συντηρούσε τη woke κοινότητα. Μιλάμε για μισθούς κατά μέσο όρο από 90k - 250k το χρόνο για αυτούς. Σε ένα χρόνο έχουν φύγει/απολύσει το 80% του προσωπικού, και παρ' όλα αυτά η πλατφόρμα είναι μια χαρά. Το τέλος του κόσμου ποτέ δεν ήρθε, που σημαίνει ότι απέδειξε ότι το 80% εκεί μέσα ήταν διακοσμητικό, και βγάζει καινούργια features με ρυθμό πολλαπλάσιο από πριν. Έχουν κάνει φοβερά cost cuttings, π.χ. μείωσαν 100m annual κόστος hosting από datacenter που δε χρειαζόταν (5.200 racks, 148.000 servers!!). Περισσότερα εδώ Το ότι αξίζει τώρα 20 billion είναι super. Πολύ χονδρικά, έχει μειώσει το κόστος μισθοδοσίας από 9 billion σε 3 billion το χρόνο, και αν βάλεις και όλα τα υπόλοιπα που κόπηκαν σε παροχές, εξοπλισμό, έξοδα λειτουργίας κτλ έχει κάνει ένα σοβαρό νοικοκύρεμα.
  10. Και λαμβάνοντας υπόψη ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων χάνει στο ταχύμετρο σε σχέση με την πραγματική (εκτός των Tesla), το να πηγαίνεις με 140 - 145 σταθερά δε σε σταματάνε. Που είναι μια χαρά όριο, δηλαδή πόσο θα ήθελε κάποιος να πηγαίνει.
  11. Μια χαρά είναι τα όρια στις Εθνικές Οδούς, ειδικά στην Αθηνών - Πατρών θα έλεγα ότι είναι και υπερβολή το 130 με τις τόσες στροφές που έχει. Να ενεργοποιηθούν οι κάμερες και να εφαρμοστούν και τυχαίοι έλεγχοι όπως γινόταν παλιά, όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες ανθρώπων που δεν έχουν καμία αίσθηση της επικινδυνότητας και τους βλέπεις να πηγαίνουν με 200 με αμάξια 20ετίας σε δρόμους ελληνικούς. Αν θέλουν thrilling εμπειρίες να πάνε στο Nürburgring να κάνουν 1 γύρο, να τους φύγει το σκατό από την αδρεναλίνη, τόσο που δε θα αντέξουν πάνω από 2-3 γύρους να κάνουν. Και μήπως καταλάβουν κιόλας ότι δε σκαμπάζουν μια στην οδήγηση, όταν θα τους προσπερνάνε οι γερμανοί με επαγγελματικά βανάκια από τα αριστερά στο χαλαρό.
  12. Μακάρι να προχωρήσει λίγο η κατάσταση. Γιατί με την κρίση το σινεμά στην Ελλάδα έζησε παρακμή. Αν και δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για το πόσο θα κάνουν επένδυση πραγματική, έστω και IMAX 4K Laser, αντί για φιλμ. Το πιο πιθανό είναι να ξεκινήσουν με ότι έχει και η Θεσσαλονίκη, δηλαδή IMAX Digital 2K, με μια λίγο πιο μεγάλη οθόνη, μόνο και μόνο για να εκμεταλλευτούν το hype του ονόματος. Το οποίο είναι ψευτόIMAX, τύπου Village Sphera με λίγο μεγαλύτερη οθόνη από το κανονικό. Το πιο κρίμα είναι το πλανητάριο να έχει τέτοιο εξοπλισμό, και να μη χρησιμοποιείται για μια προβολή πραγματικού IMAX 70mm.
  13. Δεν ξέρω τι εννοείς διφασικό, αλλά η ουσία είναι ότι δεν υποστηρίζει τριφασικό που είναι το standarάκι σε Ευρώπη. Προφανώς αναφερόμαστε σε AC, to DC δεν έχει φάσεις.
  14. Δε γίνεται, το NACS μπορεί όντως να είναι καλύτερο από το CCS1 αλλά είναι μονοφασικό (φαίνεται και από το ότι έχει μόνο 2 κύρια pins). Στην Ευρώπη έχουμε το CCS2 σαν default, που είναι τριφασικό. Το NACS είναι καλό, αλλά αν λάβεις υπόψη σου ότι το αμερικάνικο σύστημα διανομής ενέργειας είναι γενικά χειρότερο από το ευρωπαϊκό, δεν παίζει ευτυχώς να εφαρμοστεί στην Ευρώπη. Περισσότερα για όποιον έχει όρεξη στο
  15. Χώνεψέ το γιατί δεν έχει Στο mall έχει τη Vmax Sphera, που είναι απλώς κλασσική οθόνη σε μεγάλη αίθουσα. Μια φιλότιμη προσπάθεια με upgrade εξοπλισμoύ το 2017 για να πουλάνε πιο ακριβά, και 6 χρόνια μετά θέλουν αλλαγή τα καθίσματα γιατί έχουν ξεφτίσει.
  • Δημιουργία νέου...