Προς το περιεχόμενο

Nimrod7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    457
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με Nimrod7

  • Ημερομηνία γέννησης 12/03/1976

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.448 προβολές προφίλ

Nimrod7's Achievements

  1. Επαγγελματίες που θέλουν να κάνουν HDR Grading θα πάνε σε Flanders XMP310 απ' ευθείας για 1000 κάτι nits (και διπλή τιμή), και ακόμη δεν έχουν λύση για 2000+ nits εκτός απο τα BVM-HX3110 που ξεφεύγουν σε τιμή. Τα 8Κ δεν τα χρειάζονται. Περισσότερο χρειάζονται χρωματικό ευρός (που έχει), σταθερότητα (που δεν ξέρουμε), και SDI Inputs (που δεν έχει). Απο calibration δεν ξέρω τι κάνει το συγκεκριμένο, αλλά τα προηγούμενα monitors της Asus όπως το PA32DC που έχω, είναι απογοήτευση χωρίς εξωτερικά εργαλεία. To XDR που επίσης έχω στο studio, εκτός απο το blooming έχει περιορισμούς στο calibration. Αν και τα reference modes είναι πολύ ωραία σαν concept, δεν είναι λύση για απαιτητικούς επαγγελματίες που θέλουν calibration. Οστόσο μου αρέσει που υπάρχουν επιλογές, πρίν λιγά χρόνια δεν υπήρχε τίποτα.
  2. Η Canon έχει ήδη καλή παρουσία στο mid-range με τη σειρά C. Η Nikon θα επωφεληθεί από τη Red στο να είναι ανταγωνιστική στο mid-range, όπως και θα ανταγωνιστεί τη Sony με την FX9, Burano. Στη Ευρώπη οι τιμές στις Red ίσως πέσουν αφού η Nikon έχει καλύτερο δίκτυο διανομής από τη Red, που δεν δίνει δεκάρα για την Ευρώπη. Όλες οι κάμερες έχουν υπέρ / κατά, ακριβές ή φθήνες, μπορεί να είναι τεχνικοί περιορισμοί, μπορεί να είναι απλά βάρος και δύσκολος χειρισμός στο hi-end. Υποτίθεται αν δουλεύεις με τέτοιες κάμερες ξέρεις τι κάνεις. Φαντάζομαι όσοι κράζετε τη Red κυκλοφορείτε με Arri Alexa και Sony Venice 2...
  3. Βάλε ένα reference mode που είναι για SDR όπως το HDTV Video (BT.709 BT.1886) ή το Internet & Web που είναι 100 nits. Settings -> Displays -> Build In Display - Preset
  4. Σόρρυ δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. 1. Αν θες να κάνεις επεξεργασία ηχογράφηση που είδη υπάρχει σε αρχείο, τότε οποιοδήποτε πρόγραμμα όπως το Adobe Audition ή το Audacity μπορεί να βάλεις compressor / limiter. 2. Αν θες να ηχογραφήσεις κάτι μέσω compressor / limiter και να το γράψεις έτσι, μπορείς με το Audacity ή οποιοδήποτε DAW (Digital Audio Workstation) όπως το Reaper στο βίντεο. Πάντως δεν θα συνιστούσα το 2. Συνήθως γράφεις τον ήχο dry και βάζεις compression limiting εκ' των υστέρων, γιατί αν κάνεις το 2 και στην εγγραφή κάνεις λάθος ρυθμίσεις π.χ. στο compression, δεν μπορείς να τις διορθώσεις. Αν δεν σε κατάλαβα, δώσε περισσότερες λεπτομέρειες.
  5. Software λίγο δύσκολο. Η καλύτερη λύση είναι κάτι σαν το Rodecaster να περάσεις απο εκεί τον ήχο του PC και να ενεργοποιήσεις το compression / limiting. Οι software limiters έχουν επίσης latency. Είσαι σίγουρος οτι θες να έχεις delay στον ήχο; Το use case είναι λίγο περίεργο, για ποιό λόγο θες να το κάνεις; Ίσως υπάρχει κάτι αλλό αν καταλάβω γιατι το θες.
  6. Έχω μία επιστροφή λόγο ελαττωματικου. Έγκριση για επιστροφή πήρε σε 2 μέρες, και το έπιασαν την επόμενη που το παρέλαβαν να το δοκιμάσουν. Το θέμα είναι μου το ξαναέστειλαν πίσω αφού "δεν διαπίστωσαν πρόβλημα" ενώ δεν δοκίμασαν τίποτα απο ότι τους έγραψα!
  7. Έχουν μοντέλα 10bit, και έχουν μοντέλα 8bit. Η ναυαρχίδα τους το 321C είναι 8bit+FRC΄που πολλοί επιλέγουν νομίζοντας οτι είναι 10bit. Τηλεοράσεις χρησιμοποιούν κορυφαία post production studios για Client Displays η Reference. Δεν είναι τυχαίο που η Flanders Scientific, κορυφαία εταιρία στο χώρο δημιουργεί custom μοντέλα τηλεοράσεων με SDI, και προσεκτικά επιλεγμένα panels για Reference Displays τα οποία σέβεται όλο το Hollywood. Για consumers που δέν εχουν 15Κ για κάτι τέτοιο η A95 της Sony όπως αναφέρουν πολλοί Colorist και έχω μετρήσει προσωπικά με επαγγελματικό εξοπλισμό, είναι πολύ κοντά στο BVM X310 που κοστίζει 35K. Η τηλεοράσεις δεν είναι η απόλυτη λύση σε καμία περίπτωση, έχουν κακό ποιοτικό έλεγχο, η χρωματική τους απόδοση αλλάζει αναλόγως της θερμοκρασίας και πολλά πολλά άλλα μειονεκτήματα, αλλά κάποιες από αυτές, η χρωματική τους ακρίβεια μετά το calibration είναι Νο Brainer Entry Level "reference" για πολλούς. Στο Lift-Gamma-Gain που κυρίως έχει επαγγελματίες Colorist, θα βρείς άπειρες προτάσεις για τηλεοράσεις που χρησιμοποιούν σε studios, και πολύ λίγες για consumer monitors.
  8. Sorry αλλά οι BenQ SW δεν είναι σοβαρές οθόνες. 8bit + FRC είναι, με κακό uniformity, και ασταθή χρωματικά. Το minimum για home level "Reference" (τα εισαγωγικά bold) είναι OLED LG32EP950 ή Asus PA32DC, αλλά μπαίνεις σε λοταρία για να πάρεις καλό πάνελ. Η joled που τα φτιάχνει επίσης φαλίρισε. Το Asus έχει στοκ ακόμη αλλα όχι για πολύ. Εναλακτικά τηλεόραση, LG CΧ/GΧ εως C3/G3 η Sony A95, και θες εξωτερικό LUT Box για να τη καλιμπράρεις. Eizo CG319 επίσης χρησιμοποιείται αρκετά, η μετά πας σε Flanders, Sony BVM, Canon DP αν έχεις κανένα οικόπεδο για πούλημα. Αν δεν πας σε οθόνη κατάλληλη γι' αυτή τη δουλειά, πάρε οτι πάρεις, και βάλε ενα LUT Box ενδιάμεσα απο το I/O clean feed του resolve, και φυσικά θα πρέπει να την καλιμπράρεις, γιατί αλλιώς πραγματικά σου εύχομαι ... καλή τύχη!
  9. Την Indie τρέχεις η την Full Commercial? Και σε τι, Mac, Linux, ή Windows; Μια χαρά τρέχει το Nuke, κάτι περίεργο είναι στο μηχάνημα σου, εκτός και αν τρέχεις κανένα περίεργο Linux distro. Κανονικά η python πρέπει να είναι sandboxed, αλλά για να λές οτι έχεις πρόβλημα, το πιθανότερο είναι να έχεις conflict με εκδοσή της python που έχεις εγκατεστημένη στο ίδιο μηχάνημα (η άλλον software εγκατέστησε). Μπορείς να δοκιμάσεις να το τρέξεις μέσα σε VM να δείς αν δουλέψει, πριν αρχίσεις troubleshooting. Επίσης το support της foundry είναι εξαιρετικό. Το Fusion δεν έχει καμία σχέση με το Nuke. Μπορεί στην επιφάνεια να φαίνονται ίδια, αλλά για production workflows το Nuke είναι έτη φωτός μπροστά. Και το λέω αυτό ως fan του Fusion....
  10. Έχεις παει California να δεις πως είναι; Θα σου φύγει άμεσα η ιδέα να βοηθήσει κάποιος. Δεν έχουν λόγο να το κάνουν αυτό και υπάρχουν άπειρα άτομα σε αυτή τη θέση. Η μετανάστευση με sponsoring από εταιρία κοστίζει περίπου $20,000 χωρίς να βάλεις τα έξοδα δικηγόρων που το hourly rate τους είναι κάπου $800. Η ποιο εύκολη λύση αν ο τελικό σου στόχος είναι να φτάσεις ΗΠΑ είναι να δουλέψεις για πολυεθνική (π.χ. Amazon, Microsoft, Facebook). Μετά από 1 περίπου χρόνο οι περισσότερες σου δίνουν το δικαίωμα να πας στις ΗΠΑ, αν υπάρχει θέση και συμφωνούν οι manager σου. Σε αυτή τη περίπτωση σου πληρώνουν τα έξοδα, και τους δικιγόρους και η διαδικασία είναι εύκολη αφού τα αναλαμβάνουν όλα, απλά παίρνει χρόνο. Το θέμα είναι ότι για να δουλέψεις γι' αυτούς πρέπει να έχεις το κατάλληλο σετ από σκιλς και εμπειρία. Τώρα αφού είσαι στις ΗΠΑ, πρέπει να παραμείνεις στην εταιρία για 5 χρόνια, αν σε απολύσουν (κοίτα τι γίνεται αυτές τις μέρες), πρέπει να βρεις άλλη δουλειά με sponsoring σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, αλλιώς φεύγεις πίσω. Εμπειρικά σου λέω είναι αδύνατον, αφού μόνο τα interviews και για να πάρεις offer θες ένα διμηνο στη καλύτερη. Αν επιβιώσεις όλα τα παραπάνω, you made it! 🎉
  11. Εγώ μια χαρά τις βρίσκω τις συγκοινωνίες του SF. Τα ευχαριστήρια μηνύματα στις εξόδους ειδικά είναι σε άλλο επίπεδο...
  12. Στις 95 λίρες UK περιλαμβάνει και βίντεο: "As a Prime member, you can watch thousands of popular movies and TV shows at no extra cost. Watch on your TV, computer, tablet, or mobile device. Stream online or download for offline viewing."
  • Δημιουργία νέου...