Προς το περιεχόμενο

Paladin-}LoA{-

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    589
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Paladin-}LoA{-

  • Ημερομηνία γέννησης 11/05/1978

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Heraklion - Crete

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.674 προβολές προφίλ

Paladin-}LoA{-'s Achievements

  1. Εδω ο πραγματικός λόγος για τον οποίο τα ηλεκτρικά λεωφορεία στο Όσλο είχαν πρόβλημα: Όσον αφορά τη Νορβηγία και το Όσλο και άλλες περιοχές ακόμα βορειότερα με πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες, μια χαρά λειτουργούν εδώ και χρόνια τα ηλεκτρικά και οι φορτιστές, και σε θερμοκρασίες στα όρια πολικού ψύχους. Γενικότερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και ειδικότερα τα Τεσλα τα οποία αφθονούν εδώ, μια χαρά αντέχουν διότι απλούστατα υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές. Τα σπίτια έχουν το φορτιστή τους, οι χρήστες γνωρίζουν οτι το αυτοκίνητο θέλει προθέρμανση στη μπαταρία, το λαμβάνουν υπόψη στα ταξίδια, και οι περισσότεροι το κάνουν όπως πρέπει και φορτίζουν ταχύτατα. Από προσωπική εμπειρία, πάω 5ημερα στα βουνά εδώ σε χιονοδρομικά, φεύγω με 95%, φτάνω μετά από 1,5 ώρα εκεί με τη μπαταρία στο 63% 4 άτομα μέσα και φουλ αποσκευές μπρος πίσω, αφήνω το αυτοκίνητο 5ημερο με θερμοκρασίες-15 έως -20, τη μέρα που θα φύγω του κάνω defrost, φεύγω με 48% μπαταρία, και έχω γυρίσει 1,5 ώρα μετά και έχω κάβα 25%. Ποτέ δεν έχω δει κανένα να αντιμετωπίσει θέμα εδώ. Τώρα αν στην Ελλάδα έχουμε περιοχές με -40 το χειμώνα και φοβάται κάποιος να το πάρει μην τυχόν του μείνει, ας μην το πάρει, δεν τον/την πιέζει κανείς.
  2. Ακόμα θυμάμαι σχόλια ψεκασμένων εδώ ότι πρόκειται για εφέ, μαγνητοσκοπημένη ταινία κλπ. Για τους αρνητές, μην ξεχάσετε να αφαιρέσετε το τσιπάκι από τη νέα ταυτότητα. Μπορεί να σας κάνουν tracking από τη SpaceX για να προσγειώσουν Falcon στην ταράτσα σας.😅
  3. Εδω νομίζω ταιριάζει απόλυτα το "Της κακιάς ψ@%@% οι τρίχες της φταίνε".😅
  4. Το δέχομαι μόνο για αυτοκίνητα με μικρή αυτονομία. Για οχήματα που έχουν πάνω από 400 χλμ αυτονομία δεν συμφωνώ, πλέον ο χάρτης με φορτιστές στην Ελλάδα έχει αλλάξει ραγδαία, και το λέω γιατί τον συγκρίνω με χαρτη του 2020 όταν πρωτοήρθα οδικώς. Σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων λογικά θα βρεις άλλο. Κοινώς είναι θέμα προγραμματισμού. Μην πας σε φορτιστή με 20 χλμ αυτονομία υπόλοιπο. Πήγαινε με 50. Την 1η χρονιά πέρασα Σλοβενία, Κροατία, Σερβία, Σκόπια και όλη την Ελλάδα από ευζώνους μέχρι Πειραιά. Το 2020 αυτό. Με ένα ταχυφορτιστη στο Νις της Σερβίας και μετά μόνο 50αρηδες και 22αρηδες στην Ελλάδα. Τώρα οι επιλογές είναι απείρως καλύτερες. Κατά κανόνα μια χαρά δουλεύουν. Και μένα έχει τύχει να πάω και να μαι ο 1ος που αναφέρει ότι δεν δουλεύει, και μου έχει τύχει και να πέσει η ασφάλεια του φορτιστή την ωρα της φόρτισης. Αλλά μιλάμε για 1 στις 20 φορές που θα συμβουλευτώ εφαρμογή και θα είναι λάθος αυτό που δείχνει. Στο συγκεκριμένο κομμάτι θα πρέπει να αναφέρω ότι η αναφορά λειτουργικοτητας ειδικά των φορτιστων της Tesla είναι ακόμα πιο αξιόπιστος. Κοινώς ναι, συμβαίνει να μην ισχύει αυτό που δείχνει αλλά σπάνια. Προγραμματιστε το καλύτερα για να μην μπλεχτειτε σε περιπέτειες. Το ανέφερα γιατί το θεωρώ κάπως ανεύθυνο κάποιος να αναφέρεται σε μπαλάντεζες και πολύπριζα. Όποιος χρειάζεται κάτι τέτοιο για φόρτιση, καλύτερα να πάει σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εκτός και αν μιλάμε για μικρό EV πόλης που δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο συγκεκριμένο θέμα.
  5. Όλα είναι θέμα σωστού προγραμματισμού. Οι επιλογές για φόρτιση σήμερα είναι πολλαπλάσιες σε σύγκριση με π χ. 4 χρόνια πριν. Ωραίο το αφήγημα αλλά πρακτικά οποίος έχει app με τους διαθέσιμους φορτιστές στο τηλέφωνο μια χαρά μπορεί να δει αν δουλεύουν ή όχι στα σχόλια από τους χρήστες ή από τις εταιρίες που τις προσφέρουν. Όσο για τις αποστάσεις που περιγράφετε, και τις εκλαμβάνετε ως πρόκληση, να αναφέρω ότι έχω κάνει 3 φορές τα τελευταία 4 χρόνια τη διαδρομή Νορβηγία- Κρήτη με ηλεκτρικό όχημα χωρίς να έχω κανένα θέμα απολύτως. Στον 1ο χρόνο και στον 2ο έπρεπε να χρησιμοποιήσω κάποιους φορτιστές σχετικά αργούς στα Βαλκάνια και Ελλάδα π.χ. 50αρηδες ή 22αρηδες. Το 2021 και το 2023 όμως που επέλεξα να πάω μέσω Ιταλίας, είδα μεγάλες βελτιώσεις και τεράστια ποικιλία σε φορτιστές ακόμα και στην Κρήτη. Τώρα που διακρίνετε τη δυσκολία κάποιοι... Όπως είπα. Θέμα προγραμματισμού και θέμα έρευνας πριν επιλέξεις ένα συγκεκριμένο φορτιστή, να δεις τις τελευταίες αναφορές αν είναι οκ. Όσον αφορά το πολύπριζο που αναφέρθηκε, έχει και η παπατζα τα όρια της. Κοινά πολυπριζα και μπαλάντεζες θα έπαιρναν φωτιά στα περισσότερα EV, διότι δεν μπρουν να σηκώσουν τέτοια ένταση. Έχω δοκιμάσει καλώδιο που θεωρητικά σήκωνε 3300W και υπερθερμάνθηκε με ένταση φόρτισης λιγότερη από 2Α. Μην κάνετε ηλιθιότητες, να διαβάζετε τι μέγεθος καλωδίου απαιτείται από το όχημα πριν χρησιμοποιήσετε κάτι. Στα του άρθρου προσωπικά δεν έχω δει κάτι. Όπως ανέφερα σε άλλο άρθρο, στην 4ετια χρειάστηκε να αλλαχθεί η 12V μπαταρία, το οποίο έγινε στο σπίτι μου κατόπιν ραντεβού με την κατασκευαστρια εταιρία, και τελείως ανέπαφα, αμέσως την επόμενη που το ανέφερα. Και με μηδενικό κόστος.
  6. Το σχόλιο πάει στις τιμές ή στη ταχύτητα και την ποιότητα του service; Στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος οι μόνες πόλεις στις οποίες έχει παρουσία σαν εταιρία είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Άρα λοιπόν για να σου κάνει κατ όικον service σε περιοχές πιο απομακρυσμένες δεν είναι εφικτό. Γνωρίζω ότι σε κάποιες πόλεις έχουν κάνει συμφωνία με κάποιες τοπικές αντιπροσωπείες για την επισκευή σε συγκεκρικένους τύπους βλαβών. Απο κει και πέρα όταν κάποιος πάρει την απόφαση να το αγοράσει παρόλο που είναι μακριά από τα δύο αυτά αστικά κέντρα, αναλαμβάνει και το ρίσκο που εμπεριέχει αυτό το εγχείρημα. Επίσης η Tesla είναι σχετικά νέα στην Ελλάδα. Και εδώ η παροχή υπηρεσιών αρχικά δεν ήταν η καλύτερη στην αρχή, αλλά έχουν γίνει θεαματικές βελτιώσεις. Τώρα για τις τιμές δεν μπορώ να σχολιάσω. Δεν γνωρίζω τι χρεώνει στην Ελλάδα. Ακόμα και τα ίδια χρήματα να χρεώνει πάντως, δεν τα λες και πολλά.
  7. Το οδηγάω 4 χρόνια και 2 μήνες. Πριν από 2 μήνες μου έβγαλε μήνυμα ότι έχει βλάβη η 12V μπαταρία. Το μήνυμα βγήκε απόγευμα, μπήκα στο app, το ανέφερα και ζήτησα ραντεβού, και αφού καθόρισα τον τύπο της βλάβης, την επόμενη ήρθε η Tesla στο σπίτι μου 8 το πρωί και χωρις καν αν μου χτυπήσει την πόρτα, την άλλαξαν και έφυγαν. Μηδενικό κόστος. Επίσης πρόσφατα πήγα για το 4ετες service. 220 ευρώ στη Νορβηγία αν γνωρίζετε τι τιμές γενικά παίζουν εδώ! Επίσης έφταξαν το recall που συσχετιζόνταν με το καλώδιο της πίσω κάμερας, αν και ποτέ δεν μου παρουσίασε θέμα. Το 2ετές service είχε επίσης ανάλογο κόστος το 2021. Αν εσεις γνωρίζετε πολλές κατασκευάστριες εταιρίες να έρχονται σπίτι να στο φτιάχνουν και να έχουν κόστος service 450 € στην 4ετία να αναφέρετε ποιες είναι αυτές να το ξέρω στην επόμενη αγορά. 😉
  8. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Απόσπασμα από Wikipedia: Ο κομήτης Χάλεϋ (shikabalas) είναι περιοδικός κομήτης που κάνει την εμφάνισή του στην περιοχή της Γης κάθε 75 με 76 χρόνια. Είναι ο μόνος κομήτης που μπορεί να παρατηρηθεί με γυμνό μάτι και δύο φορές σε μια ανθρώπινη ζωή. Άλλοι κομήτες είναι πολύ πιο φωτεινοί και θεαματικοί αλλά περνάνε κοντά στην γη ή είναι ορατοί από αυτήν μια φορά κάθε μερικές χιλιάδες χρόνια.
  9. Μόλις το έκοψα. Σε καμία περίπτωση σχεδόν 10 € το μήνα, το υλικό αυτό δεν δικαιολογεί τέτοια τιμή.
  10. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    @sattack Ότι έχει κρατήσει η μπαταρία όπως λέει και ο @sndev🙂
  11. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Στο θέμα της φόρτισης προσωπικά εμένα, αυτό που μου λέει το αυτοκίνητο, επιβεβαιώνεται και από τα στατιστικά του φορτιστή αλλά και του smartphone app από την εταιρεία ηλεκτρισμού που έχω σπίτι. Επίσης όντως αν θες να έχεις πλήρη εικόνα χρειάζεσαι εφαρμογές τύπου teslafi, να πω όμως ότι μου έχει τύχει το API τέτοιων εφαρμογών να μην αφήνουν το αυτοκίνητο να πέφτει σε "λήθαργο" σωστά το βράδυ, και να καταναλώνει παραπάνω ενέργεια. Όταν συμβαίνει αυτό απλά κάνω "unpair" την εφαρμογή που χρησιμοποιεί το API και στρώνει. Έχει πάντως αρκετό καιρό να μου το κάνει. Επίσης να αποφεύγετε να έχετε τηλέφωνο με την εφαρμογή της τεσλα και με ενεργοποιημενο bluetooth βράδυ κοντά στο αυτοκίνητο. Αφενός για λόγους ασφαλείας (βάλτε και PIN to drive και απενεργοποιηστε το keyless), αφετέρου διότι και αυτό δεν αφήνει το αυτοκίνητο να μπει σε κατάσταση "λήθαργου" σωστά και καταναλώνει ενέργεια το βράδυ. Εννοείται ότι αν έχετε sentry mode ενεργοποιημενο το αυτοκίνητο δεν "κοιμάται" όπως και να έχει οπότε τα παραπάνω δεν έχουν τόση σημασία (εκτός από το κομμάτι που σχετίζεται με την ασφάλεια). Τέλος για ταξίδια, αν θέλετε κάτι πιο καλό στο να υπολογίσει φορτίσεις, παραμέτρους καιρού, πόση ενέργεια θα έχετε όταν φτάσετε, πόση θέλετε να έχετε όταν φτάσετε, αν θέλετε μεγάλες φορτίσεις ή περισσότερες και μικρότερες, θα σας πρότεινα το ABRP. Έχει εξαιρετική ακρίβεια και προσφέρει μεγάλες επιλογές παραμετροποίησης. Στα αρνητικά του για να το εκμεταλλευτείτε πλήρως, θέλει συνδρομή ετήσια. Στα του AC μου "λιώνει" τα χιόνια και φέρνει την καμπίνα στους 21 C σε λιγότερο από 5λεπτο.
  12. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Σήμερα καθώς έμπαινα στο πλοίο από Νορβηγία προς Δανία για να κατέβω οδικώς Ελλάδα, τι να δω! Τώρα και σε νεκροφόρα!😅
  13. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Προσωπικά δεν έχω μεμβράνη και το έχω φέρει Ελλάδα δύο καλοκαίρια (και τώρα θα ειναι το 3ο). Δεν είχα κανένα θέμα.να με καίει καινδεννειχε θεμα κανένα μέλοςτης οικογένειας μου,, αλλά γνωρίζω ότι αν βάλεις after market μεμβράνη είναι ακόμα καλύτερο από πλευράς ότι ρίχνει αισθητά τη θερμοκρασία εντός, ιδιαιτέρως αν βάλεις και στα τζάμια. Θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις και αν δεν σε ικανοποιεί (είναι και θέμα προσωπικής προτίμησης του καθενός), πήγαινε να του βάλεις μετά.
  14. Θα πρόσθετα ότι ίσως κατάφεραν να του βάλουν trusted root ca / intermediate ca certs προς κάποιο proxy server που αυτοί χειρίζονται, με αποτέλεσμα να του κλέβουν τα sessions/cookies εκεί ( κοινώς MITM). Με αυτόν τον τρόπο τον έβγαζαν στο ίντερνετ με NATed IP από αυτόν τον proxy, και πολύ απλά αφού του έκλεβαν τα sessions / cookies εκεί, έβγαιναν και οι ίδιοι προς το ίντερνετ μετά μέσω αυτού του proxy (πιθανότατα με IP surrogates enabled). Με αυτό τον τρόπο ακόμα και να έχει η υπηρεσία κάποιο WAF που να μπλοκάρει πχ impossible travel, οι τεχνικές αυτές πάνε περίπατο.... Πριν από 6 χρόνια είχα κάνει έρευνα σε ιστοσελίδες τραπεζών για το ίδιο πράγμα. Το δοκίμασα σε τράπεζες Νορβηγικές, Ελληνικές και Βρετανικές. Η μόνη που δεν ήταν ευάλωτη (όχι εύκολα τουλάχιστον) ήταν η βρετανική NATWEST. Όλες οι άλλες ήταν ευάλωτες. Εκεί που ποντάρουν είναι τα 10 mins idle session timeout, ή το 2FA challenge όταν ο πελάτης θέλει να κάνει μια συναλλαγή.
  • Δημιουργία νέου...