Προς το περιεχόμενο

nautilus7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    674
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

nautilus7's Achievements

  1. nautilus7

    Οδηγός αγορών για eBay! #2

    Καλησπέρα, θελω να ρωτησω σχετικα με τους τροπους πληρωμής... Η Πειραιώς κ φαντάζομαι ολες οι ελληνικές τράπεζες χρεώνουν τα κερατα τους για μετατροπή συναλλάγματος. 2,5% και απο πάνω εχουν την δικη τους ισοτιμια και οχι αυτή που βλέπεις πχ στο google. Μας τα παιρνουν χοντρα απο παντου. Επομένως, ποια είναι η πιο συμφέρουσα εναλλακτική για αγορες σε νομισμα διαφορετικό του ευρω; Revolut, wise, κτλ παιρνανε στο ebay και τα αλλα marketplaces; Υπάρχει κατι αλλο πιο συμφερον; Ευχαριστώ.
  2. Ευχαριστώ. Η πρώτη κατηγορία είναι σαν και αυτό ε; https://www.skroutz.gr/s/24357793/Grandstream-HT801-VoIP-Gateway-με-1-FXS-και-1-Ethernet.html Κάποια πρόταση (είτε μοντέλο, είτε εταιρία) για VoIP dect συσκευή;
  3. Καλησπέρα, επειδή είμαι ολίγον τι άσχετος, αλλά με ενδιαφέρει το θέμα... Σε περίπτωση που πάω σε άλλη εταιρία VoIP για να μην μπλέκω καθόλου με Cosmote, τι εξοπλισμό χρειάζομαι; Δεν έχω fritz router και δεν θα ήθελα να πάρω. Τι "μηχάνημα" χρειάζομαι για την VoIP τηλεφωνία;
  4. Λογικά κάποιο πρόβλημα με το χαρτί σου είναι. Οι μονάδες αντιστοιχούν στις διαστάσεις του χαρτιού. Αν το χαρτί ειναι ορισμένο σε mm, θα δεις mm στο autocad. Για κοίταξε μέσα απο τις ιδιότητες του εκτυπωτή, πώς ειναι ορισμένο το συγκεκριμένο χαρτί.
  5. Καλησπέρα, πριν 2-3 χρόνια είχα αγοράσει έναν ssd crucial mx300 275GB από το itechstore. Το κατάστημα αυτό βρισκόταν στην Καλλιθέα (Δοϊράνης 69) και έκλεισε πριν κάποιο καιρό. Σήμερα, αν αναζητήσετε το κατάστημα αυτό στο google ή και στο skroutz, θα βρείτε ένα άλλο itechstore σε άλλη διεύθυνση (πάλι στην Καλλιθέα), άλλο ΑΦΜ, άλλο τηλέφωνο, αλλά ίδιο web address. Το ερώτημα είναι τι κάνω εγώ σε αυτήν την περίπτωση; Τι κάνω με την εγγύηση του δίσκου μου; Αν απευθυνθώ στο νέο itechstore, θεωρώ πως θα αρνηθούν κάθε σχέση με το παλιό κατάστημα (ακόμα και αν είναι ίδιος ο ιδιοκτήτης...), άρα δε θα δεχτούν και την επιστροφή. Επίσης, έψαξα τρόπο να στείλω τον δίσκο απ' ευθείας στην Crucial στο εξωτερικό (υπάρχει ελληνική αντιπροσωπία και δεν το ξέρω;), αλλά δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. Απ' ότι κατάλαβα δέχονται επιστροφές μόνο για αγορές από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Τι να κάνω;
  6. Εγώ που δεν έχω καν την εφαρμογή στο κινητό μου πώς ενημερώθηκα;;; Δεν πάνε να γ()*^#%ούν...
  7. Τελικά δεν έκανα καταγγελία γιατί η τηλεφωνική σύνδεση δεν είναι στο όνομά μου και δεν αποφάσισα εγώ. ΑΛΛΑ, έστειλα από περιέργεια μέιλ στην EETT για να τους ρωτήσω για το εν λόγω ζήτημα, και μου απάντησαν μετά από 3 μήνες ότι έχω δίκιο και αν θέλω και έχω τα (αποδεικτικά) χαρτιά μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία. Ιδού το μέιλ: Όπως βλέπετε, το μόνο που μετράει είναι η αίτηση για ακύρωση της φορητότητας να έχει γίνει εντός των εργάσιμων ωρών του παρόχου-δέκτη, κάτι φυσικά που ισχύει αφού πήγα στο κατάστημά τους!!! Καμιά από τις π^%$#κες δικαιολογίες της Νόβα δεν ισχύουν!!! Προχωράτε ΑΦΟΒΑ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ όλοι!!! ΜΗΝ ΚΩΛΩΝΕΤΕ!!! Αν δεν κάνουμε κάτι εμείς οι απλοί καταναλωτές για να υπεραστιστούμε τα δικαιώματά μας ενάντια σε αυτούς τους νταβατζήδες, ποιος θα το κάνει; Η ΕΕΤΤ πρέπει να μάθει την τακτική τους. (τα λέω και για μένα, αλλά όπως είπα δεν αποφάσιζα εγώ αν θα κάνω καταγγελία ή όχι, αλλά συγγενής μου)
  8. Δε βάζεις και καμιά φωτογραφία μήπως καταλάβουν καλύτερα τα παιδιά που θέλουν να σε βοηθήσουν; Και κάποιο σχεδιάγραμμα θα βοηθούσε. Έμπλεξες άσχημα... Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν όταν αυτές τις δουλειές αναλαμβάνουν να τις κάνουν ηλεκτρολόγοι. Οι πιο πολλοί, για να μην πω όλοι, δεν έχουν ιδέα από εγκαταστάσεις ethernet και κεραίας τηλεόρασης (δορυφορικής). Παρόλα αυτά λένε κανονικά ότι ξέρουν και ο θεός βοηθός... Εδώ υπάρχουν ακόμα ηλεκτρολόγοι που σε νέες πολυκατοικίες περνάνε τηλέφωνο και κεραία σε σειριακή τοπολογία και όχι σε τοπολογία αστέρα. Αναφέρω χαρακτηριστικά περίπτωση φίλου που μετακόμισε σε διαμέρισμα, στο οποίο ενώ στον κατανεμητή της πολυκατοικίας έφτανε κανονικά το adsl, πάνω στο διαμέρισμα είχε μόνο τηλέφωνο και όχι adsl. Ο ηλεκτρολόγος που ήρθε έβαλε το πολύμετρο στην πρίζα του διαμερίσματος, μέτρησε 50V (το dc που βγάζει το τηλέφωνο), και αποφάνθηκε ότι το adsl θα πρέπει να δουλεύει κανονικά, αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί στο internet γιατί το ρούτερ που είχε ο φίλος (του είχα δώσει ένα εγώ) είναι "παλιό και δεν κάνει"...
  9. Φίλε μου τις ίδιες μαλακίες λένε και σε μένα... Πάντως από Πέμπτη 5/10 που έκανες την ακύρωση, ως την Τρίτη 10/10 που έγινε η ενεργοποίηση, είναι 3 εργάσιμες μέρες (Παρασκευή, Δευτέρα, Τρίτη), όπως απαιτεί και η ΕΕΤΤ, και επομένως είσαι οκ. Κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ, όπως θα κάνω και εγώ αύριο, αν τελικά με ενεργοποιήσουν παράνομα. Δικαίωμα υπαναχώρησης έχεις εντός 14 ημερών, εφόσον η όλη διαδικασία έγινε τηλεφωνικά ή μέσω email και όχι σε κατάστημα, άρα και από κει είσαι καλυμμένος.
  10. Έτσι θα κάνω εννοείται. Όταν πήγα στο κατάστημα για την ακύρωση μου είπαν ότι "στις 3 μέρες δεν συμπεριλαμβάνεται η μέρα της ενεργοποίησης". Άρα αφού πήγα Τρίτη για την ακύρωση και η ενεργοποίηση είναι Παρασκευή έχουμε μόνο 2 μέρες την Τετάρτη και την Πέμπτη. Σήμερα τηλεφωνικά στο 13831, μου είπαν ότι "η εργάσιμη μέρα μετράει μέχρι τις 2 μ.μ γιατί μέχρι τότε δέχεται αιτήσεις ο ΟΤΕ". Οπότε αφού πήγα Τρίτη απόγευμα είναι σαν να έκανα την αίτηση την Τετάρτη, οπότε έχουμε πάλι δυο μέρες... Όπως βλέπετε, ψάχνουν τρόπους και λένε ό,τι πίπες τους έρχονται προκειμένου να μου κάνουν τα τρία... δύο. Μου θυμίζει τη θεωρία της σχετικότητας που κάναμε στο Πανεπιστήμιο (συστολή του χρόνου)...
  11. Μίλησα με Wind, θα ισχύει η προσφορά τους όταν με το καλό γυρίσω. Η Nova από την άλλη το χαβά της. Οι 3 εργάσιμες μετράνε μέχρι τις 2 το μεσημέρι λέει, γιατί μέχρι τότε δέχεται αιτήματα ακύρωσης ο ΟΤΕ. Εγώ πήγα απόγευμα, μετά τις 2μ.μ. και έκανα την ακύρωση. Οπότε το αίτημα στάλθηκε Τετάρτη στον ΟΤΕ. Κάτι τέτοιο όμως θεωρώ ότι δεν ισχύει γιατί: 1. Δεν το αναφέρει ο κανονισμός της ΕΕΤΤ. 2. Από τη στιγμή που λειτουργούν τα καταστήματα θα πρέπει να θεωρείται εργάσιμη μέρα και το απόγευμα της Τρίτης που έκανα την ακύρωση. Αλλιώς να είναι κλειστοί το απόγευμα ή να μην δέχονται αιτήσεις. Υ.Γ. Είδα και τον αναλυτικό οδηγό της ΕΕΤΤ ο οποίος δεν αναφέρει τίποτα για 2 μ.μ. και ΟΤΕ. Μόνο για 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση γίνεται λόγος. Να τα βρει η Nova με τον ΟΤΕ και την ΕΕΤΤ...
  12. Ναι φίλε μου βοήθησες. Βοήθησες να μην τρελαθώ και να μην ξεχάσω τα μαθηματικά και τα ελληνικά που ξέρω από το δημοτικό!!! Απ' ότι φαίνεται είναι πάγια τακτική της Nova αυτή... Να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ από σήμερα κιόλας ή να περιμένω την Παρασκευή αν τελικά με ενεργοποιήσουν; Θυμίζω πως η Nova είναι ενήμερη ήδη από χθες για την ακύρωση της φορητότητας, καθώς με ενημέρωσε με sms ότι είναι εκπρόθεσμη...
  13. @yazidis, βέβαια και έχω το φαξ. Το οποίο γράφει και αυτό για 3 μέρες πριν... @A.92, το ξέρω ότι για την υπαναχώρηση έχω 14 μέρες από τη στιγμή που ενεργοποιηθώ, αλλά εγώ μιλάω για το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας (χωρίς να έχω ενεργοποιηθεί) που είναι 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση.
  14. Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής σταθερής Wind και έκανα αίτηση φορητότητας στη Nova/Forthnet. Τελικά μου έκαναν αντιπροσφορά από τη Wind και αποφάσισα να παραμείνω εκεί και να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας. Όπως διάβασα και εδώ και σε άλλα forum, όπως επίσης και στην EETT έχω δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης το αργότερο 3 μέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής από τον νέο πάροχο: Όπως φαίνεται από τη φωτογραφία με την πορεία της αίτησης από τη Nova, τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου γίνεται η υποβολή της αίτησης. Μου δίνουν προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης για την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου. Χθες, Τρίτη 10 Οκτωβρίου, υπέβαλα ακύρωση της αίτησης φορητότητας (στο ίδιο κατάστημα Nova όπου έγινε και η υποβολή της). Εκεί με ενημέρωσαν ότι η προθεσμία ακύρωσης έχει περάσει και ότι η αίτηση θα προχωρήσει κανονικά. Το ίδιο μου είπαν και με γραπτό μήνυμα στο κινητό. Όπως τα καταλαβαίνω εγώ, από την Τρίτη μέχρι την Παρασκευή είναι 3 μέρες!!! Είναι η Τετάρτη, η Πέμπτη και η Παρασκευή, άρα 3 μέρες πριν. Η δικαιολογία τους είναι ότι η μέρα ενεργοποίησης (Παρασκευή), δεν υπολογίζεται στις 3 μέρες. Κάτι τέτοιο όμως δεν προκύπτει από την διατύπωση του κανονισμού της ΕΕΤΤ. Είναι ξεκάθαρο ότι λέει 3 μέρες πριν... (Πέμπτη = 1 μέρα πριν, Τετάρτη = 2 μέρες πριν, Τρίτη = 3 μέρες πριν). Γνωρίζω για να το δικαίωμα υπαναχώρησης και ότι αμέσως μετά μπορώ να ξαναγυρίσω τη γραμμή μου στον αρχικό πάροχο, αλλά το θέμα ότι αν ολοκληρωθεί η φορητότητα, θα με χρεώσει η Nova 35€ τέλος φορητότητας (όπως μου είχε πει όταν έκανα την αίτηση). Σκοπεύω να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
  15. Είμαι χρήστης Wind εδώ και 1,5 μήνα. Μου έκαναν προσφορά για 22€ και δέχτηκα. 24μηνη δέσμευση. Στον λογαριασμό είδα με μικρά μικρά γράμματα να αναγράφεται ότι θα γίνει αύξηση των τιμών κατά περίπου 2,5€ συνολικά. Η αύξηση θα ισχύσει και σε νέους και σε παλιούς συνδρομητές και αν δεν μας αρέσει μπορούμε να σπάσουμε το συμβόλαιο! Ξεφτίλες σε όλο τους το μεγαλείο. Τα μαζεύω και φεύγω. Μακριά.
  • Δημιουργία νέου...