Προς το περιεχόμενο

RANKX

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    26
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

983 προβολές προφίλ

RANKX's Achievements

Experienced

Experienced (12/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. Συμπληρωνοντας τους 2,5 μηνες, 9:30 το πρωι ηρθε μικτο συνεργειο ΟΤΕ-WIND οπου ο τεχνικος του ΟΤΕ παρουσια μου αρνουνταν εμφανως δυσαρεστημενος οτι η βλαβη οφειλεται σ αυτους, κ πιεζομενος απο τον τεχνικο της WINd κ απο τις μετρησεις, βαριεστημενα πηγε τελικα στο ΚΑΦΑΟ για να γυρισει να παραδεχτει οτι ηταν δικη τους μ..... Την οποια ομως επι 2,5 μηνες απλα δεν κοιτουσαν καν. Στις 10 ηρθαν κ μου συνδεσαν τη νεα γραμμη την οποια ειχα αιτηθει για να ξεπερασω το προβλημα. Η WIND επικοινωνησε μαζι μου, ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια, με ρωτησαν αν θελω να μου αποδωσουν ξανα τον παλιο αριθμο τηλεφωνου και με ενημερωσαν οτι δεχονται το αιτημα μου κ η νεα συνδεση δεν θα χρεωθει με εξοδα συνδεσης-ενεργοποιησεις. Αυτα Εγω αυτο που καταλαβα ειναι, οτι δεν υπαρχει διαδικασια κ μηχανισμος, να ξεπεραστει μια τετοια στραβη, οπως κ να ξεπεραστει η αδιαφορια καποιου υπαλληλου-τεχνικου να κανει σωστα τη δουλεια του. Κρεμομαστε στην καλη διαθεση και υπευθυνοτητα του καθε τεχνικου ενω δεν θα επρεπε να ναι ετσι
  2. Ναι ρε παιδια και γω 2 χρονια δεν ειχα θεμα, αλλα τωρα εμπλεξα, καθησε η στραβη. Και δεν ειναι διατεθιμενοι δεν εχουν τους καταλληλους μηχ;νισμους δεν ξερω τι φταιει, παντως δεν μπορουν νααντιμετωπισουν ενα θεμα που στραβωσε. Ευκολο ειναι να λεμε σηκω κ φυγε, αλλα οχι δεν θα τους χαρισω τα λεφτα που πληρωσα για τη γραμμη. Αν φυγω με ακολουθει (αν θελω να κρατησω το νουμερο κ να μην πληρωσω νεα. συνδεση) ο βρογχος. Ποιος μου εγγυαται ετσι οπως λειτουργουν ολα στην Ελλαδα, οτι υπογραφοντας συμβολαιο σε αλλο παροχο, θα λυσουν το προβλημα της βλαβης?
  3. Στις 25/12/2015 διακοπηκε η συνδεση μου (WIND) γιατι αντικαθηστουσαν στην περιοχη μας τα ΚΑΦΑΟ. Μου λενε σε 10 μερες θα λυθει το προβλημα. Τελικα αποκατασταθηκε η συνδεση στις 1/12/2015 καποια ωρα μετα το μεσημερι. Η χαρα μας δεν κρατησε πολυ ομως γιατι την επομενη ημερα 2/12/2015 στις 9:30 το πρωι ξανακοπηκε. Αντε παλι τηλεφωνα για να πουν παλι σε δεκα μερες. Περασαν οι 10 μερες, περασαν 15 και φτασαμε σημερα 4 ημερες πριν το διμηνο, και παρα τις καθημερινες οχλησεις γραπτες και τηλεφωνικες, παρα τις καταγγελιες μου στο συναηγορο του καταναλωτη και στην επιτροπη τηλεπικοινωνιων, δεν εχει γινει κατι. ΕνδιαμεςΑ αμφιςβητηςαν ακομα κ οτι. Υπηρχε το προβλημα κ εςτειλαν τεχνικο να ελεγξει τις καλωδιωςεις μου (αρχικα μου ελεγαν οτι. Θα τον χρεωθω κιολας) και ο οποιος και γραπτως πλεον πιςτοποιηςε οτι το θεμα ηταν στο ΚΑΦΑΟ. Υπηρχαν διαβεβαιωσεις, κατανοηση του προβληματος κλπ κλπ (αλλα λογια να αγαπιομαστε, εσυ να μην εχεις τηλεφωνο κ ιντερνετ κ ο αλλος να δειχνει κατανοηση για το προβλημα). Επικαλουνται συνεχεια οτι εχει σταλει στον ΟΤΕ η βλαβη κ ο ΟΤΕ δεν ενεργει, ακατανοητο δεν ενεργει 1-2-3 εσυ τι μηχανισμο εχεις στη συνεχεια αν το θεμα κολλησε να το ξεκολλησεις? Τελος παντων, σημερα μου ανακοινωσαν οτι δεν ξανασχολουνται αλλο με το τεχνικο θεμα, (λες και. Το ελυσαν) γιατι το θεμα εχει περασει στα νομικα κλιμακια. Δηλ σκασιλα μας αν εισαι πελατης με τεχνικο προβλημα, ας το λυσουν τωρα οι δικηγοροι? Ουσιαστικα με σπρωχνουν να χασω τη γραμμη μου και αν αναγκαστω να κανω νεα αιτηση για νεα συνδεση. Δηλ ενω δεν ειναι δικο μου το προβλημα, να χρεωθω ξανα με τα τελη νεας συνδεσης, επειδη υπαρχει ανικανοτητα και ανευθηνοτητα. Α ξεχασα να σας πω, ειμαι σε ενα χωριο μερικων δεκαδων χιλιαδων κατοικων, 10 χιλιομετρα απο την Ομονοια. Αν ημουν στη Γαυδο η στο Καστελοριζο ? θα χα πιο γρηγορη λυση? Ελλαδα δεν υπαρχει σωτηρια.....
  • Δημιουργία νέου...