Προς το περιεχόμενο

babalos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    38
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.824 προβολές προφίλ

babalos's Achievements

Experienced

Experienced (12/15)

  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

3

Φήμη

  1. Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Να σας πω και εγώ την εμπειρία μου με τη συγκεκριμένη κάρτα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για να μη κουράσω. Αφού κατάφερα με αίμα και ιδρώτα να εγκαταστήσω το 18.12.2 (είχα πάντα nvidia και οθόνη 4Κ) μου έβγαλε αναβάθμιση σε 18.12.3. Την έκανα και όλα καλά. Μετά μου βγάζει ότι πρέπει να ξαναπάω στο 18.12.2 για καλύτερη αξιοποίηση της οθόνης μου. Εδώ ξεκινάει το δράμα που εύχομαι να μη συμβεί σε κανένα σας. Επιλέγω να ξαναπάω στο 18.12.2 και στα μέσα της απεγκατάστασης του 18.12.3 μαυρίζει η οθόνη μου και άντε γεια! Δεν μπορούσα να μπω στα windows με τίποτα, ούτε καν σε ασφαλή εκκίνηση. Δεν μπόρεσα να κάνω επιδιόρθωση με τίποτα! Ευτυχώς που έχω πάντα κλωνοποιημένο τον δίσκο μου και την γλίτωσα με μικρές παράπλευρες απώλειες. Αυτά και να προσέχετε γιατί έχω την εντύπωση ότι η AMD κάνει τους drivers στο γόνατο με ότι αυτό σημαίνει.
  2. 23/11 παραγγελία και σήμερα μαιλ από πλαίσιο Εκτιμώμενη Ημερομηνία Παράδοσης: 3/12/2018 Εκτιμώμενη Ώρα Παράδοσης: 09:00 - 17:00
  3. Πριν 2 χρόνια αγόρασα εκτυπωτή από το e-shop σφραγισμένο χωρίς να λένε κάτι σχετικό. Μόλις το δήλωσα στη σελίδα της HP μου έβγαλε ότι είναι refurbish!
  4. Σωστά όλα που λέτε αλλά ποιος τρελός θα πληρώσει 340 ευρώ γι αυτή την κάρτα; Σε γερμανικά μαγαζιά την πουλάνε 146 ευρά.
  5. Την στιγμή που έχουν κάρτες και τις πουλούν +200 και δεν μας στέλνουν από αυτές σίγουρα αυτές που μας πούλησαν είναι refurbished! Άραγε μπορούμε να το διαπιστώσουμε;
  6. Ευχαριστώ. Ανησύχησα ότι θα μου έλεγαν κανένα άκυρο.
  7. Κατά την επεξεργασία της παραγγελίας σας παρουσιάστηκε θέμα διαθεσιμότητας σε ορισμένα από τα υλικά που επιλέξατε. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24 ωρών προκειμένου να το λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 800-11-12345 (χωρίς χρέωση) από κινητό 210-2895000 και μέσω e-mail στο: [email protected] Σας ευχαριστούμε πολύ για την προτίμηση σας. Ξέρει κανείς να μου πει τι εννοεί ο ποιητής;
  8. Είναι πάλι διαθέσιμες!!!
  9. babalos

    FORMAT WINDOWS 7

    Καλησπέρα. https://www.pcsteps.gr/162-εγκατάσταση-windows-7/ Αν δεν σε βοηθήσει αυτό στείλε μου μήνυμα προσωπικό με το τηλέφωνό σου και θα σε βοηθήσω τηλεφωνικά που είναι ποιο εύκολο. Φιλικά Γιώργος.
  10. Καλορίζικη! Καλή χρονιά και πάνω απ΄όλα με υγεία. Όλα τ΄άλλα γίνονται.
  • Δημιουργία νέου...