Προς το περιεχόμενο

alex_000

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.438
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

alex_000's Achievements

  1. alex_000

    Photos of your car

    Tο grill θεωρειται πολύ ασχημο, και ως συνέπεια το αμάξι θεωρείται πολύ ασχημο. Το θέμα είναι ότι όλα αυτα γίναν βάση φώτο και το αμάξι δεν έχει καμία σχεση αν το δεις μπροστα σου, ειδικα μαυρο με shadow-line. Αυτα φυσικά ξεκίνησαν από τους purists που έχουν τατουαζ BMW στο κωλομέρι και νιώσανε οτι η BMW χανει την ταυτοτητα της κτλ, για αυτούς μάλλον θα έπρεπε όλα τα BMW από την σειρα 2 μέχρι την 8 να είναι ιδια. Εγώ πιστεύω ότι μετα από 1-2 χρόνια όλες οι BMW με μικρότερο grill θα φαίνονται πολύ αναχρονιστικές όταν το συνηθήσει ο everyday κόσμος που δεν είναι purists. Από κοντα που το βλέπουνε παντως όντως μου λένε οτι δεν μοιάζει με BMW. Συμφωνώ σε αυτό είναι πιο κοντά στο mustang και το camaro παρά σε BMW της προηγούμενης εικοσαετίας. Εμένα πέρα από το design μου φαίνεται ότι πετυχαίνει ενα πολύ ιδιεταιρο sweet spot γιατι έχει 50% απο muscle car (aggressive μασκα, ηχος μηχανης κτλ) και 50% απο luxury coupe / sedan (πολύ ανωτερη ποιοτητα από materials, τεχνολογιά, ωραίο σαλόνι και luxury λεπτομέριες στο σχεδιασμό, πολύ γυαλιστερό χρώμα, μεγάλο μέγεθος και άνεση για 4 άτομα), οπότε έιναι ενα ωραίο executive sports car που φαίνεται πιο λιγο πιο aggressive από το συνηθισμένο luxury sedan (πχ από μια Mercedes e class)
  2. alex_000

    Photos of your car

    δεν το είχα σκεφτεί αυτό, ακούγεται καλη συμβουλη, θα το ψαξω. Δεν θα το εχω ποτε εκτος κλειστου πάρκιγκ παντως και δεν σκοπευω να το βγαζω εξω αν βρεχει. Ευχαριστώ. Ναι ειναι μια περιεργη κατασταση γιατι στο ίντερνετ ακουω μονο κραξιμο, αλλα απο κοντα οποιος και να το ειδε ζαλίστηκε..
  3. alex_000

    Photos of your car

    Καλυτερες φωτο απο ολες τις γωνιες τωρα που το πήρα. Ειναι τρομακτικά γρηγορο για οποίον δεν οδηγεί σπορ αυτοκίνητα, 0-100 σε 4δ περίπου. Ευτυχώς εχει modes οδήγησης, το sport plus δεν ειναι για everyday use, ακούγεται σαν muscle car και είναι πολυ νευρικο με σκληρες αναρτησεις. Σε comfort mode ειναι όνειρο, μαλακες αναρτησεις και ο κινητήρας δεν ακούγεται καθολου για πολυ ευχάριστο cruising. Οντως με 7--8 βαθμους και πανω δεν κρυωνεις με κατεβασμενη οροφη, με θερμενομενα κάθισματα, neck warmer και θερμανση. πολυ εντυπωσιακος χωρος αποσκευων, γενικα 4 ατομα ειναι ανετα και ας ειναι καμπριο
  4. alex_000

    Photos of your car

    Ευχαριστώ Μαργαρίτα. Ξέρω, να σου πω την αλήθεια αυτός ειναι ο λόγος που δεν μπαίνω πολυ πλεον 😞
  5. alex_000

    Photos of your car

    Ευχαριστώ για την συμβουλή, ναι θα παρω τον ανεμοθραυστη. Η οροφή βγαίνει μονο μαύρο και ενα λιγο περιεργο γκρι που δεν μου αρεσε. Δεν εχει αλλα χρώματα. Προνοησα για θερμαινομενα καθισματα αλλα και για air scarf (το μικρο "αεροθερμο" πισω απο το λαιμο οδηγου και συνοδηγού). Απο οτι λενε με αυτον τον εξοπλισμό και τον ανεμοθραυστη ολα είναι οκ σε θερμοκρασια απο 5(!) βαθμους και πάνω δεν κρυώνεις. Θα τα δω αυτα στην πορεία. Οσον αφορα το f type cabrio , το κυριο συν ειναι οτι ειναι απο τα ομορφότερα αυτοκινητα που εχω δει, ειναι πολυ σπεσιαλ. Σε ολα τα αλλα χανει. (Δυσκολια με αταλακτικα & αυτερ σέρβις , πολυ πιο ακριβο στα 125 περίπου με χειροτερο σπεκ 300ps , 5.7 sec 0-100, αν και πιο μικρο, πολυ λιγοτερο tech, διθεσιο και με ανυπαρκτο πορτ μπαγκαζ μια βαλιτσα καμπινας με τα χιλια ζορια, και μικροτερο badge power ) Βασικα ειχα αποφασίσει να πάρω το f-type, ήμουν πανέτοιμος, ζητησα απο την αντιπροσωπεία προσφορα για το σπεκ που εκανα στο website μου ειπαν θα μου στειλουν προσφορα. Δεν μου εστειλε κανενας τιποτα, ουτε ξαναεπικοινωνησαν μαζι μου και σκεφτηκα σκέψου να πάθει κατι το αμαξι και να τους ψαχνω για εγγύηση, δεν θα βρω κανενα.. Βασικα και με την πορσε εγινε μια παρομοια κατασταση τους κυνηγουσα για να αγορασω αμαξι..και αυτοι αν ειχαν καλυτερη εξυπηρέτηση μαλλον θα ειχα πάρει την boxter (πηγα πριν παω στη jaguar) Την επόμενη μερα πηγα απο την bmw και ειχαν σε display ενα 420d cabrio ιδιο σπεκ οπως το πήρα εγω μαυρο Μπορντώ σαλόνι οποτε εκανα παραγγελια την επόμενη μερα, αφου τουλάχιστον το ειδα μπροστα μου και μου αρεσε, και με εξυπηρέτησαν εξαιρετικά.
  6. alex_000

    Photos of your car

    ειναι πολυ polarizing (love it or hate it) look, αλλα νομίζω το μαύρο χρωμα με το shadowline εξτρα πακετο φέρνει μια ισσοροπια καθώς το grill κανει blend με το αμάξι. Δεν λεω οτι οποιος δεν το γουστάρει θα το γουστάρει αλλα ειναι λιγοτερο polarizing. Επισης το αμάξι είναι πολυ πιο επιβλητικό και "χαρισματικο" από κοντά, είναι από τα σχεδια που φαίνονται πολυ χειρότερα σε φώτο. Τέλος αυτο το σχέδιο ειναι πολύ "statement" για την 4 series και την BMW γενικοτερα. Love it or hate it συντομα οτι bmw βλεπεις με μικρό grill θα σου βγαζει κατι obsolete και ατονο, παρόλο που αντικειμενικά τα παλιοτερα σχεδια είναι "καλύτερα" υπο την εννοια οτι ηταν πιο αρεστα σε μεγαλυτερη μεριδα κοινου. οι πωλήσεις πανε πολύ καλα και καλυτερα απο την προηγούμενη 4 series οπως και από την αντίστοιχη σειρα της mercedes. H bmw στο segment ειχε μεγαλύτερη ποσοστιαία αυξηση πωλησεων απο την mercedes επίσης. There is no bad publicity, ολος ο πλανήτης λυσαξε να μιλάει για τα grill της bmw (κυριως hate φυσικα) αλλα ετσι τα ανταγωνιστικά μοντέλα περασαν στο ντουκου Τελος με τα shortages στα chip πλεον η παραδοση ειναι 9-12 μηνες και το cabrio μοντελο βγηκε το 21, οποτε σε κανενα 6 μηνο θα αρχισουν να "φαίνονται". Α ναι ακομα ενας λογος που το επελεξα, βγηκε το 21 οποτε για 5 χρονια θα είναι καινούριο, και μάλιστα φημολογειται θα ειναι η τελευταία 4 σεριες , λενε το 4 και το 8 θα γινουν merge σε "6"
  7. alex_000

    Photos of your car

    Ευχαριστώ. Δεν υπάρχει ελπίδα για τεστ drive σε τετοια μοντελα στην Ελλάδα, δεν υπάρχει διαθεσιμότητα η εκθεσιακο μοντέλο. Το ιδιο και με την boxter και με την f-type. Καλα την F-type cabrio μπορει και να μην την ειχαν δει ποτέ στην αντιπροσωπεία 😆
  8. alex_000

    Photos of your car

    Ηρθε πριν 2 μέρες. Αν και δεν έγινε επίσημα παράδοση ακόμα, πήγα κάτι χαρτιά κτλ και τους είπα να το δω M44Oi xdrive Cabrio, 380 hp 0-100 καπου 4.5. Μου είπανε κατα πάσα πιθανότητα είναι το πρώτο στην Έλλάδα. Το εσωτερικό είναι μπορντώ δεν φαινεται πολύ είναι με τα καλύματα ακόμα. Επίσης δεν έχει καθαριστεί / κερωθεί. Ξέρω ότι η BMW έχει φάει πολύ κριτική για τα Looks για την νέα 4 series και το grill κτλ, αλλά όταν το είδα σε αυτό το σπεκ με το shadow line που δεν ξεχωρίζει πολύ το grill μου άρεσε σαν look πολύ. Σαν ένα πιο κυριλέ mustang κάπως. Σαν αυτοκίνητο ακόμα δεν το οδήγησα αλλά δεν έχω διαβάσει κακό review. Επίσης έρχεται πολύ techy συκριτικά με τον ανταγωνισμό με πολλά αξεσουαρ για την τιμή (περίπου στα 100). Πριν 7 μήνες που έκανα την παραγγελία ήμουν μεταξυ αυτού, boxter και f-type cabrio. Κατέληξα σε αυτό γιατί τα άλλα δύο με ίδιο εξοπλισμό και μηχανή πηγαιναν 125+, καθώς και γιατί είναι κανονικό τετραθεσίο (μεχρι 1.80 είναι ανετα πισω), και έχει επίσης ΟΚ χώρο αποστευών (για την κατηγορία), τρία άτομα πάνε μια εκδρομή με μια βαλίτσα 18 κιλών ο καθένας άνετα.
  9. alex_000

    Προτάσεις βιβλίων

    Είμαι κοντά στο τέλος. Με έχει πιάσει ένα πράμα και διαβάζω βιογραφίες τελευταία. Το βιβλίο είναι εξαιρετικό. Ξεχωρίζει η ειλικρίνεια, η ωμότητα και η πολύ καλή ροή στην γραφή και στην αφήγηση που το κάνουν πολύ ευανάγνωστο. Είναι ξεκάθαρο ότι έχει χρησιμοποιηθεί ghostwriter (ευτυχώς). Must read για οποιονδήποτε οπαδό των Priest, του heavy metal, καθώς και οποιουδήποτε ενδιαφέρεται για τα "βάσανα" του LGBT community, ειδικά στο παρελθόν. Ως σύγκριση πχ στην βιογραφία του Dickinson "what does this button do", πιστεύω δεν χρησιμοποιήθηκε ghostwriter, μάλλον την έγραψε μόνος του, με αποτέλεσμα παρόλο που η ζωή του είναι ενδιαφέρουσα, το βιβλίο ήταν πολύ πιο βαρετό και δυσανάγνωστο συγκριτικά με το "Confess" αν και κατά πολύ μικρότερο σε μέγεθος. Είναι όντως από τα καλύτερα fantasy βιβλία της μετά 2000 εποχής, αλλά δεν συστήνω να το αρχίσει κάποιος πριν βγει και το 3ο βιβλίο της τριλογίας. Ο Patrick φαίνεται να κάνει οτιδήποτε άλλο εκτός από το να ασχολείται με το 3ο βιβλίο, και πέρασαν δέκα χρόνια. Κάτι παίζει, φοβάμαι ότι δεν υπάρχει έμπνευση.
  10. 1. Εγώ το πήρα όταν πήρα το πρώτο μεγάλο bonus από την εταιρία (το bonus ήταν διπλάσιο από την αξία του ρολογιού). Συνηθίζεται κάτι τέτοιο. Σε καμία περίπτωση δεν θα "μάζευα λεφτά" για να αγοράσω ένα ρολόι. 2. Αν κάποιος το αγοράσει με χίλια ζόρια και πολλές θυσίες, θα προκαλεί μεγάλο άγχος ναι, ειδικά στην αρχή. Δεν συστήνω τέτοιου είδους αγορά σε καμία περίπτωση. Σήμερα ακόμα και να μου το κλέψουν η να το χάσω, δεν είναι θέμα, την άλλη μέρα θα πάρω άλλο. Όσον αφορά τους δημοσίους χώρους στην Έλλάδα το 99% των rolex είναι μαϊμούδες, όσον αφορά το εξωτερικό κάποιος που διαθέτει χρήματα για τέτοιο ρολόι ταξιδεύει στα πιο πρωτοκλασάτα μέρη συνήθως που δεν υπάρχουν muggings. Εγω το φοράω σε όλες τις χώρες. Γενικά είναι μια συνήθεια, μόνο τον πρώτο μήνα σου φαίνεται κάπως. 3. Και ναι και όχι. Προσωπικά δεν νιώθω κάποια υποχρέωση να το φοράω "κάπως". Πάντως συνήθως όποιος ξοδεύει 10κ+ για ένα ρολόι συνήθως είναι σχετικά καλοντυμένος. Όσον αφορά το μέγεθος του αυτοκίνητου είναι άλλο θέμα άσχετο τελείως, αν είσαι σε πυκνοκατοικημένη περιοχή με κίνηση συνέχεια χωρίς πάρκινγκ, είσαι καλύτερα με smart παρά με μεγάλη BMW. Αν όμως παίρνεις τέτοιο ρολόι αφήνοντας πίσω άλλες ανάγκες σου (δηλαδή οδηγάς κανένα corolla του 1995) τότε καλύτερα να επαναπροσδιορίσεις τις προτεραιότητες σου. Τέλος σημασία έχει να τα πας καλά με τον εαυτό σου, αν παίρνεις τέτοια ρολόγια για "εντυπώσεις" θα δεις με μεγάλη λύπη σου πολύ σύντομα ότι στην πραγματικότητα no one cares. Επίσης οι άνθρωποι σκέφτονται κυρίως αρνητικά πράγματα για τους άλλους ανεξαρτήτως συνθηκών. Αν το φοράς με bentley θα σκεφτούν "ο κλασικός μαλάκας, προκαλεί" αν το φοράς με smart θα σκεφτούν "ο γύφτος" κτλ. Εγώ αδιαφορώ τελείως για το τι σκέφτεται ο καθένας. Αν είσαι κομπλεξικός και το χώνεις στα μούτρα του καθενός για να ξεπεράσεις τα κόμπλεξ σου, μια τέτοια αγορά θα σου κάνει κακό όχι καλό.
  11. Ένα ρολόι που έχει γυαλιστεί (μιλάμε για επαγγελματικό γυάλισμα που περιλαμβάνει τροχούς κτλ και εξαφανίζει γρατζουνιες) χάνει μεγάλο μέρος της αξίας του όσον αφορά τους συλλέκτες. Φυσικά για να επιτευχθεί το "γυάλισμα" αυτό χάνεται ένα πολύ μικρό μέρος της επιφάνειας από το ρολόι κάθε φορά που γυαλίζεται. Αυτό είναι αρκετό για να περάσει το μήνυμα ότι ένα ρολόι τέτοιου επιπέδου, που έχει δηλαδή μεταπωλητική αξία είναι προτιμότερο να μένει "φυσικό" Αυτό δεν σημαίνει ότι όσο πιο χτυπημένο είναι τόσο το καλύτερο φυσικά . Σε όσο καλύτερη κατάσταση είναι φυσικό, τόσο μεγαλύτερη η αξία του.
  12. Σαφώς, στα service πάντα ζητάμε no polish. Το point μου ήταν ότι το ceramic bezel δεν γρατζουνίζεται και να θελέις. Όσον αφορά το υπόλοιπο ο χρυσός γρατζουνίζεται πολύ εύκολα, αλλά το ατσάλι γρατζουνίζει πολύ λιγότερο, οπότε το SS sub δεν καταλαβαίνει τίποτα.
  13. Φυσικά θα γράφουμε ότι θέλουμε, forum είναι. Όταν βρείς κάποιον που μεταξύ Rolex και Zenith επελεξε Zenith σαν πρώτο του ρολόι έλα να μου πεις ξανά ότι είναι "ίσα η ανώτερα" Η Zenith είναι αξιοπρεπή μάρκα με μακρά ιστόρία, αλλά Rolex δεν είναι. Αν βρεις 10 λίστες με τους τοπ 10 luxury watchmakers η Rolex θα είναι σε όλες, η Zenith ίσως είναι στις 2. H Rolex έχει πολλά iconic ρολόγια που έμειναν στην ίστορια εδώ και δεκαετίες αναγνωρίσιμα παντού (Submariner, president, Daytona ktl). Η Zenith έχει ένα που μπορεί να θεωρηθει iconic (El primero) αλλά δεν έχει σε καμία περίπτωση παρόμοια αναγνωρισιμότητα η στίγμα στο industry είναι πολύ niche. Oπότε δεν ξέρω με πια κριτήρια τα θεωρείς εσύ ισάξια brands, γιατι γενικα δεν "θεωρούνται". That said, ok ίσως ήταν ατυχές παράδειγμα η συγκερκιμένη εταιρία καθώς επικεντρώθηκα στις τιμές, και φυσικά μπορεί κάποιος να φοράει zenith που είναι κατά πολύ ακριβότερο από ενα Rolex, οπότε ΟΚ το βγάζω.
  14. @margaritagr με γεια, εξερετική επιλογή! ------------------------------ Παιδιά διαφωνώ στην σύγκριση ενός Datejust με ένα orient κτλ, παρόλο που ο καθένας σε μια φώτο μπορεί να σκεφτεί "φαίνονται σχεδόν ολόιδια γιατί να δώσω 10 φορές παραπάνω λεφτά για το Datejust", και φυσικά δεν αδικώ τέτοιου είδους σκέψεις. Ισχύει ότι φαίνονται παρόμοια, και σε κάποιον μπορεί και να του αρέσει ενα zenith παραπάνω από ένα Rolex ούτε αυτό έχει κάτι μεμπτο! Συγκρίσεις όμως δεν έχουν νόημα. Όποιος αγοράσει ρολόι luxury μάρκας θα καταλάβει που πάνε τα λεφτά, δεν νιώθεις το ίδιο όταν φοράς ένα Rolex με το όταν φοράς ένα Tag Heuer πχ. Αυτό πουλάει η Rolex αυτό αγοράζουν οι πελάτες της, αυτό προσπαθούν να νιώσουν οι εκατομύρια ανα τον κόσμο (και χιλιάδες έλληνες) που φοράνε μαιμού Rolex . Υπόψην αυτά τα ρόλογια δεν αγοράζονται με δάνειο ή αδειάζοντας τον μισό τραπεζικό λογαριασμό γιατί τότε προσφέρουν μόνο άγχος. Πρέπει υπάρχει η ανάλογη οικονομική άνεση. Τα submariner με κεραμικο bezel (τελευταίας 10 ετίας περίπου) δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Το δικό μου το φοράω καθημερινά στα 5 χρόνια που το έχω και βλέπεις την κατάσταση του, οπότε οι γρατζουνιές δεν θα πρέπει να είναι ο λόγος που θα στερηθείς ένα τέτοιο ρολόι.
  15. alex_000

    Das Fitness Thread #2

    Τέλος τα gym για 1.5 μήνα οπότε εξοπλίστηκα. Για όποιον αρχάριο η προχωρημένο θέλει γερό full body workout στο σπίτι χωρίς να διαθέτει πολύ χώρο, και με πολύ εύκολες βασικές ασκήσεις προτείνω: 2 Αλτήρες μέτριο βάρος (εγώ έχω 20κιλους) 1 kettlebell το βαρύτερο δυνατό (είναι για weighted lunges και front squat) - το συγκεκριμένο είναι 30 κιλά Μονόζυγο Πολύ απλό πρόγραμμα full body μέρα πάρα μέρα. Όλα 3 σετ x όσα reps αντέχουμε Bent elbow Laterral Raises (αλτήρες) drop set σε upright row με το kettlebel 2. Push ups 3 σετ όσα μπορούμε, για κάποιον που κάνει 3+ χρόνια βάρη είναι μεταξύ 45-70 3. Pull ups ανοιχτή λαβή και τέρμα κάτω 3 σετ όσα αντέχουμε. Οι αρχάριοι chin ups 4. Kettlebel lunges drop set σε kettlebel front squat με το μεγάλο kettlebel Οι μερακλήδες μπορούν να κάνουν και κάμψεις δικεφάλων κάπου ανάμεσα με τους αλτήρες Ο εξοπλισμός: Τόταλ κόστος κάπου 100 ευρώ, αλλά αν κάποιος είναι αρχάριος και θέλει μικρότερο βάρος το κόστος πέφτει και στο μισό
  • Δημιουργία νέου...