Προς το περιεχόμενο

DataMan

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    65
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

DataMan's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Μετά από νέα νέα επικοινωνία μαζί τους για να ρωτήσω για το θέμα της εγγύησης, κατάλαβα ότι δεν γνώριζαν καν για την υπαρξη του Firmware (με ρώτησαν ακόμη και για το αρχείο, έκδοση κτλ.) Μήπως αν τους πω για το Insomnia για να κερδίσουν χρόνο!!! Πάντως εγω προσωπικά έχω δοκιμάσει μετά την αναβάθμιση με 3 διαφορετικές κάρτες και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι ότι εδω διάβασα ότι η λύση του CI Card έχει σαν αποτέλεσμα την όχι και τόσο σωστή ποιοτικά εικόνα. Έχει βάση αυτό?
  2. ΕΦΥΓΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ "Υπηρεσία HD" Τελικά μετά από την αναβάθμιση του Firmware της τηλεόρασης όλα είναι ΟΚ. Απορώ όμως εκεί στην LG να το ξέρουν; Ευτυχώς που υπάρχει το internet στην ζωή μας τελικά.
  3. Τελικά μετά από επικοινωνία με την LG μου είπαν ότι είναι πρόβλημα συμβατότητας με την κάρτα και δεν υπάρχει αυτή την στιγμή κάποια κάρτα που να προτείνει η LG. Αντιθέτως προτείνει εξωτερική συσκευή. Θέλω να πιστεύω ότι θα βρεθεί λύση σύντομα και προσωπικά θα προσπαθώ να αγνοώ το μήνυμα από την οθόνη (εως ότου μου το επιτρέπουν τα νεύρα μου).
  4. Και εγώ με την LG το ίδιο πρόβλημα έχω και είναι αφάνταστα εκνευριστικό. Υπάρχει κάποια λύση γι'αυτό?
  • Δημιουργία νέου...